Zou karma zijnquote:Op zondag 3 mei 2026 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
George Under Investigation moving under braking.
Onzin, Russell mist gewoon talent en dat moet hij goedmaken door her en der mensen aan te tikken. Shit wat je eigenlijk nooit ziet bij andere rijders.quote:
Jankenquote:Op zondag 3 mei 2026 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we zo weer de voorjaar stop dus kun je weer even bijkomen
Gemis voor entertainment waarde als ie stopt met F1.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:46 schreef LTVDK het volgende:
Max wel weer met een straatlengte afstand DOTD
Er is een wereld waarin hij straf krijgt en Max niet.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
George Under Investigation moving under braking.
Voor wat?quote:
Eens.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gemis voor entertainment waarde als ie stopt met F1.
Alternatieve universum.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een wereld waarin hij straf krijgt en Max niet.
Zou heel grappig zijn.
Waarschijnlijk alleen Max, gok ik.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een wereld waarin hij straf krijgt en Max niet.
Zou heel grappig zijn.
quote:Op zondag 3 mei 2026 20:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor wat?
Ik mis wel door het slotje posten.
is dat het enige?quote:Op zondag 3 mei 2026 20:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor wat?
Ik mis wel door het slotje posten.
Ze hebben Alonso nog.quote:
F1 Multiverse.quote:
Dat die under investigation is?quote:
Het had ook Sjors kunnen zijn, na deze laatste drie GP's.quote:
Volgens de onboard die @Nattekat had gezien is het 100% straf.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:49 schreef Red_85 het volgende:
Het is dat ie zn race verkloot in de eerste 500meter, want die stint op hard was monsterlijk. Zo enorm lang op hard is bizar.
In de eerste bocht kan je de race niet winnen, wel verliezen. Een lift omdat hij Charles moest ontwijken.
Maar nog een U.I. voor pit uit. We wachten af. De stewards hebben huiswerk.
Over het algemeen wel een positiever gevoel over F1. Veel meer echte coureuractie. De batterijshit en mariokart ups is minder.
Er had voor Max minimaal een podium in gezeten vandaag. Misschien vind hij het wel prima dat zijn tempo wat onder de radar is geblevenquote:Op zondag 3 mei 2026 20:49 schreef Red_85 het volgende:
Het is dat ie zn race verkloot in de eerste 500meter, want die stint op hard was monsterlijk. Zo enorm lang op hard is bizar.
In de eerste bocht kan je de race niet winnen, wel verliezen. Een lift omdat hij Charles moest ontwijken.
Maar nog een U.I. voor pit uit. We wachten af. De stewards hebben huiswerk.
Over het algemeen wel een positiever gevoel over F1. Veel meer echte coureuractie. De batterijshit en mariokart ups is minder.
Wel meer dingen, maar sommige dingen kan ik missen als kiespijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |