Ja, dat wel.quote:
Russell denkt daar anders overquote:Op zondag 3 mei 2026 20:40 schreef Sally het volgende:
Applaus voor Kimi - gun het hem wel.
Maar wellicht té makkelijk in deze goede wagen.
Wrijf het maar in!quote:Op zondag 3 mei 2026 20:39 schreef greysbones het volgende:
Lec zal nog wel een leaving the track krijgen ??
Dit ja.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:39 schreef LTVDK het volgende:
Sjors mag nog wel even een straf krijgen door 2 keer zijn voorvleugel kapot te rijden
Beetje zoals Max eerderquote:Op zondag 3 mei 2026 20:40 schreef Sally het volgende:
Applaus voor Kimi - gun het hem wel.
Maar wellicht té makkelijk in deze goede wagen.
Rus zeker welquote:Op zondag 3 mei 2026 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht ook met Karel, maar schijnbaar niet.
Dat met Karel was het dessert.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht ook met Karel, maar schijnbaar niet.
Pech Sjors!quote:
Nah bij blokkeerde de binnenkant van de bocht maar was zo langzaam dat Max er makkelijk buitenom konquote:Op zondag 3 mei 2026 20:41 schreef LTVDK het volgende:
Zag er wel uit alsof Charles het nog even cadeau gaf aan Max in die laatste bocht
Zegt wel wat als een vrouw dat zegt.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:41 schreef Donna het volgende:
Nou van Norris krijg je ook een slappe. Wat een depri radio.
Daar doet Kimi A. mij idd aan denkenquote:
Je hebt voor je dates dus een verrassing in je broek?quote:Op zondag 3 mei 2026 20:41 schreef Donna het volgende:
Nou van Norris krijg je ook een slappe. Wat een depri radio.
Het ligt nooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit aan hemquote:
Is nog van het Hamilton tijdperk.quote:
Op de radio.quote:
Altijd doen alsof die de 'gentleman' is, terwijl het gewoon een smerige rijder isquote:
Leuk dat je er weer bent!quote:
Die is bij mij helemaal niet voorbij gekomen volgens mij, of ik heb zitten slapen.quote:
Ja.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die is bij mij helemaal niet voorbij gekomen volgens mij, of ik heb zitten slapen.
Yup, achterbaks ventje.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Altijd doen alsof die de 'gentleman' is, terwijl het gewoon een smerige rijder is
Beter dan de eerste races ja.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:43 schreef Nattekat het volgende:
Maar dit was een prima race
Nog steeds jojo aids, maar ook gewoon echte acties. En dat op een veredelde parkeerplaats.
Gelukkig hebben we zo weer de voorjaar stop dus kun je weer even bijkomenquote:Op zondag 3 mei 2026 20:43 schreef Nattekat het volgende:
Maar dit was een prima race
Nog steeds jojo aids, maar ook gewoon echte acties. En dat op een veredelde parkeerplaats.
Ftfyquote:Op zondag 3 mei 2026 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Altijd doen alsof die de 'gentleman' is, terwijl het gewoon een smerige rijder rat is
Wel een echte Brit dusquote:
toeval - vandaag.quote:
Vind ik niet, hij is wel achterbaks met de regeltjes.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Altijd doen alsof die de 'gentleman' is, terwijl het gewoon een smerige rijder is
De jojo vond in nu wel meevallen. Het is er nog wel, maar het is veel beter te volgen.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:43 schreef Nattekat het volgende:
Maar dit was een prima race
Nog steeds jojo aids, maar ook gewoon echte acties. En dat op een veredelde parkeerplaats.
Maar?quote:Op zondag 3 mei 2026 20:45 schreef Sally het volgende:
[..]
toeval - vandaag.
zou eigenlijk met 'schoon'ouders uit eten zijn voor verjaardag van zijn moeder...
Wilders kapsel.quote:
Elke rijder is smerig.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Altijd doen alsof die de 'gentleman' is, terwijl het gewoon een smerige rijder is
Norris is gewoon een hele nare sneuneus.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:41 schreef Donna het volgende:
Nou van Norris krijg je ook een slappe. Wat een depri radio.
Ja ok, achterbaks en hypocriet zijn misschien betere termen om hem te omschrijven inderdaadquote:Op zondag 3 mei 2026 20:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vind ik niet, hij is wel achterbaks met de regeltjes.
Had nog beter geweest als Max het niet verneukt hadquote:Op zondag 3 mei 2026 20:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beter dan de eerste races ja.
editedquote:
Wordt niks.quote:
Beterschapquote:
Realistisch.quote:
Ik vind het ook maar een saaie rijder ja.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Norris is gewoon een hele nare sneuneus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |