Daar doet Kimi A. mij idd aan denkenquote:
Je hebt voor je dates dus een verrassing in je broek?quote:Op zondag 3 mei 2026 20:41 schreef Donna het volgende:
Nou van Norris krijg je ook een slappe. Wat een depri radio.
Het ligt nooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit aan hemquote:
Is nog van het Hamilton tijdperk.quote:
Op de radio.quote:
Altijd doen alsof die de 'gentleman' is, terwijl het gewoon een smerige rijder isquote:
Leuk dat je er weer bent!quote:
Die is bij mij helemaal niet voorbij gekomen volgens mij, of ik heb zitten slapen.quote:
Ja.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die is bij mij helemaal niet voorbij gekomen volgens mij, of ik heb zitten slapen.
Yup, achterbaks ventje.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Altijd doen alsof die de 'gentleman' is, terwijl het gewoon een smerige rijder is
Beter dan de eerste races ja.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:43 schreef Nattekat het volgende:
Maar dit was een prima race
Nog steeds jojo aids, maar ook gewoon echte acties. En dat op een veredelde parkeerplaats.
Gelukkig hebben we zo weer de voorjaar stop dus kun je weer even bijkomenquote:Op zondag 3 mei 2026 20:43 schreef Nattekat het volgende:
Maar dit was een prima race
Nog steeds jojo aids, maar ook gewoon echte acties. En dat op een veredelde parkeerplaats.
Ftfyquote:Op zondag 3 mei 2026 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Altijd doen alsof die de 'gentleman' is, terwijl het gewoon een smerige rijder rat is
Wel een echte Brit dusquote:
toeval - vandaag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |