Met een iets snellere auto ben je er zo voorbij, dat maakt een inhaalactie veel minder waard.quote:
hij lijkt sneller bij Max te komen dan Pia bij hemquote:Op zondag 3 mei 2026 20:11 schreef Evenstar het volgende:
5.5s op LEC, denk nog steeds niet dat Max het gaat halen al zullen de banden van Leclerc ook geen dikke voordeel meer hebben tegen de tijd dat hij bovenop Max zit. Hopelijk nog even wat seconden verliezen in gevecht met PIA
Wat ik eerder zei: wishful thinking.quote:
Bijna 0,8 sec laatste ronde.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij lijkt sneller bij Max te komen dan Pia bij hem
Yup helaasch!quote:Op zondag 3 mei 2026 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij lijkt sneller bij Max te komen dan Pia bij hem
Ja! Eens , het verschil op de rechte stukken is te groot... dan helpen de beste bochten of zelfs banden nauwelijks.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Met een iets snellere auto ben je er zo voorbij, dat maakt een inhaalactie veel minder waard.
Ook veel rondjes gehad.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
Bandjes bij Max zijn er wel een beetje aan
Snel naar de full wets voordat het te laat is!quote:Op zondag 3 mei 2026 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
Gaat wel rap nu ja.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
Tijd om het groene schild in te zetten.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
Dat doet Ferrari welquote:Op zondag 3 mei 2026 20:13 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Snel naar de full wets voordat het te laat is!
#lieftoch?quote:
Blauwe schild.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tijd om het groene schild in te zetten.
Die kans is wel groot.quote:
Heerlijk!quote:Op zondag 3 mei 2026 20:15 schreef Evenstar het volgende:
RUS geen dominante auto en meteen huilie huilie
Mond dicht en racen.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:15 schreef Evenstar het volgende:
RUS geen dominante auto en meteen huilie huilie
20 miljoen harde pegels dus ja.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Alonso moet wel heel erg goed betaald worden...
Haha. Dat wisten we al.quote:
Of hij moet wel hele gekke dingen gaan doenquote:
te weinig echte actiesquote:Op zondag 3 mei 2026 20:18 schreef Evenstar het volgende:
Nou leuk geprobeerd van Max, spin in begin hielp niet mee. Wel een stapje richting een betere auto.
Ik vind het racen zelf nog steeds weinig voorstellen. Nieuwe regels maken het iets beter, maar het nog steeds te nep.
meestal als Norris dat doetquote:
Iedereen behalve tjappies Melroy Heemskerk en Nelson Valkenburg. Hoe kunnen commentatoren zo weinig inzicht hebben?quote:
* greysbones voelt Stig eens aan het voorhoofdquote:
quote:Op zondag 3 mei 2026 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones voelt Stig eens aan het voorhoofd
Mol zit op f1tvquote:Op zondag 3 mei 2026 20:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Iedereen behalve tjappies Melroy Heemskerk en Nelson Valkenburg. Hoe kunnen commentatoren zo weinig inzicht hebben?
Was wel te verwachten na die spin.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
P5, meer zit er niet in.
U hoorde het hier als eerst.
Alsnog netjesquote:Op zondag 3 mei 2026 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was wel te verwachten na die spin.
het is al tig keer benoemdquote:Op zondag 3 mei 2026 20:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
P5, meer zit er niet in.
quote:Op zondag 3 mei 2026 20:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
P5, meer zit er niet in.
quote:Op zondag 3 mei 2026 19:59 schreef TweedeKlum het volgende:
Podium wordt heel lastig vrees ik, P5 is realistischer.
Maar wel hier in dit topic, dus er is niks aan gelogen.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is al tig keer benoemd
helaes pindakaas
Gewaagde uitspraakquote:Op zondag 3 mei 2026 20:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
P5, meer zit er niet in.
george hoeft nog maar 1.1 dicht te rijden en dan is het P6quote:Op zondag 3 mei 2026 20:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
P5, meer zit er niet in.
wat nu als Max 2x was gestopt?quote:Op zondag 3 mei 2026 20:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
P5, meer zit er niet in.
?quote:Op zondag 3 mei 2026 20:25 schreef pmponer het volgende:
[..]
george hoeft nog maar 1.1 dicht te rijden en dan is het P6
Ook later hoeven pitten.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:25 schreef Evenstar het volgende:
Ik denk zonder de spin wel beetje zelfde snelheid als de Ferraris.
Veel minder.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:26 schreef William_Papadin het volgende:
Die kar van Max is en blijft een roestbak.
Ohja verrek, die rijdt ook nog meequote:Op zondag 3 mei 2026 20:26 schreef Evenstar het volgende:
Hoe vaak hebben wij nou gehoord dat Hamilton een "difficult" day heeft sinds hij niet meer in een winnende auto zit ......
Hoeveel races zijn er sindsdien gereden?quote:Op zondag 3 mei 2026 20:26 schreef Evenstar het volgende:
Hoe vaak hebben wij nou gehoord dat Hamilton een "difficult" day heeft sinds hij niet meer in een winnende auto zit ......
Niet eens. Dan maken ze er gewoon 10 seconde van.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:25 schreef pmponer het volgende:
[..]
george hoeft nog maar 1.1 dicht te rijden en dan is het P6
tis ietsje pietsje beter dan een maand geledenquote:
eerst maar eens zien wat ze er van makenquote:Op zondag 3 mei 2026 20:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
Je kijkt niet echt? Iets met een pitlane
minimaal 5 seconden straf.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerst maar eens zien wat ze er van maken
Max krijgt hoogstwaarschijnlijk toch nog een straf. Dus Max P6 is het meest waarschijnlijk.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:27 schreef Evenstar het volgende:
Russell komt ook dichterbij ik denk dat hij wel de deur op zijn neus krijgt
Als ik zo F1TV hoorde denk ik niet dat er een straf gaat komen.quote:
Gaat er nu vooral over dat Sjors een moeilijke dag heeft.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:26 schreef Evenstar het volgende:
Maar er zit helemaal geen deur op die autoquote:Op zondag 3 mei 2026 20:27 schreef Evenstar het volgende:
Lewis Kaandorpquote:Op zondag 3 mei 2026 20:26 schreef Evenstar het volgende:
Meh, banden van Max zijn echt fucked.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:27 schreef Evenstar het volgende:
Wat doe je nuquote:
Mja, gewoon nog een teamgenoot van Lewis waarvan werd gedaan alsof hij zo geweldig was. Nu wordt die zoek gereden door een 19 jarige knulquote:Op zondag 3 mei 2026 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat er nu vooral over dat Sjors een moeilijke dag heeft.
Hij wordt compleet overhoop gereden door z'n jongere teamgenoot, dus dat moet wel pijn doen.
In de replay zie je dat hij idd een stukje over de witte lijn gaat, maar wel een AM voorlaat. Afwachten wat ze zwaarder laten wegen.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als ik zo F1TV hoorde denk ik niet dat er een straf gaat komen.
Ja er liggen nu wel genoeg dooie mussen, begint haast op genocide te lijkenquote:
quote:Op zondag 3 mei 2026 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja er liggen nu wel genoeg dooie mussen, begint haast op genocide te lijken
Welke smaak?quote:
quote:Op zondag 3 mei 2026 20:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maar er zit helemaal geen deur op die auto
Ik zie druppels als ik naar buiten kijk!quote:
Ik heb anders nog geen zeldzaam foutje van hem gezien.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:26 schreef Evenstar het volgende:
Beetje.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:31 schreef Peterselieman het volgende:
Alonso is Perez voorbij. Langzaam maar zeker gaat het beter bij AM
quote:Op zondag 3 mei 2026 20:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik zie druppels als ik naar buiten kijk!
Ongekend!quote:Op zondag 3 mei 2026 20:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik zie druppels als ik naar buiten kijk!
Zandzakken eruit.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:33 schreef Peterselieman het volgende:
Hoezo kan Russell nu wel een 1.32,4 rijden? De hele race reed hij als een krant rond
Minder benzinequote:Op zondag 3 mei 2026 20:33 schreef Peterselieman het volgende:
Hoezo kan Russell nu wel een 1.32,4 rijden? De hele race reed hij als een krant rond
Die heeft de afgelopen seizoenen niet opgelet.quote:
Tof.quote:
heel andere rijdersquote:
Neu, dat doet Charrel vakerquote:
Ja, dat wel.quote:
Russell denkt daar anders overquote:Op zondag 3 mei 2026 20:40 schreef Sally het volgende:
Applaus voor Kimi - gun het hem wel.
Maar wellicht té makkelijk in deze goede wagen.
Wrijf het maar in!quote:Op zondag 3 mei 2026 20:39 schreef greysbones het volgende:
Lec zal nog wel een leaving the track krijgen ??
Dit ja.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:39 schreef LTVDK het volgende:
Sjors mag nog wel even een straf krijgen door 2 keer zijn voorvleugel kapot te rijden
Beetje zoals Max eerderquote:Op zondag 3 mei 2026 20:40 schreef Sally het volgende:
Applaus voor Kimi - gun het hem wel.
Maar wellicht té makkelijk in deze goede wagen.
Rus zeker welquote:Op zondag 3 mei 2026 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht ook met Karel, maar schijnbaar niet.
Dat met Karel was het dessert.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht ook met Karel, maar schijnbaar niet.
Pech Sjors!quote:
Nah bij blokkeerde de binnenkant van de bocht maar was zo langzaam dat Max er makkelijk buitenom konquote:Op zondag 3 mei 2026 20:41 schreef LTVDK het volgende:
Zag er wel uit alsof Charles het nog even cadeau gaf aan Max in die laatste bocht
Zegt wel wat als een vrouw dat zegt.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:41 schreef Donna het volgende:
Nou van Norris krijg je ook een slappe. Wat een depri radio.
Daar doet Kimi A. mij idd aan denkenquote:
Je hebt voor je dates dus een verrassing in je broek?quote:Op zondag 3 mei 2026 20:41 schreef Donna het volgende:
Het ligt nooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit aan hemquote:
Is nog van het Hamilton tijdperk.quote:
Op de radio.quote:
Altijd doen alsof die de 'gentleman' is, terwijl het gewoon een smerige rijder isquote:
Leuk dat je er weer bent!quote:
Die is bij mij helemaal niet voorbij gekomen volgens mij, of ik heb zitten slapen.quote:
Ja.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die is bij mij helemaal niet voorbij gekomen volgens mij, of ik heb zitten slapen.
Yup, achterbaks ventje.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Altijd doen alsof die de 'gentleman' is, terwijl het gewoon een smerige rijder is
Beter dan de eerste races ja.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:43 schreef Nattekat het volgende:
Maar dit was een prima race
Nog steeds jojo aids, maar ook gewoon echte acties. En dat op een veredelde parkeerplaats.
Gelukkig hebben we zo weer de voorjaar stop dus kun je weer even bijkomenquote:Op zondag 3 mei 2026 20:43 schreef Nattekat het volgende:
Nog steeds jojo aids, maar ook gewoon echte acties. En dat op een veredelde parkeerplaats.
Ftfyquote:Op zondag 3 mei 2026 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Altijd doen alsof die de 'gentleman' is, terwijl het gewoon een smerige rijder rat is
Wel een echte Brit dusquote:
toeval - vandaag.quote:
Vind ik niet, hij is wel achterbaks met de regeltjes.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Altijd doen alsof die de 'gentleman' is, terwijl het gewoon een smerige rijder is
De jojo vond in nu wel meevallen. Het is er nog wel, maar het is veel beter te volgen.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:43 schreef Nattekat het volgende:
Maar?quote:Op zondag 3 mei 2026 20:45 schreef Sally het volgende:
[..]
toeval - vandaag.
zou eigenlijk met 'schoon'ouders uit eten zijn voor verjaardag van zijn moeder...
Wilders kapsel.quote:
Elke rijder is smerig.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Norris is gewoon een hele nare sneuneus.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:41 schreef Donna het volgende:
Ja ok, achterbaks en hypocriet zijn misschien betere termen om hem te omschrijven inderdaadquote:Op zondag 3 mei 2026 20:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vind ik niet, hij is wel achterbaks met de regeltjes.
Had nog beter geweest als Max het niet verneukt hadquote:Op zondag 3 mei 2026 20:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beter dan de eerste races ja.
editedquote:
Wordt niks.quote:
Beterschapquote:
Realistisch.quote:
Ik vind het ook maar een saaie rijder ja.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Norris is gewoon een hele nare sneuneus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |