Die kans is wel groot.quote:
Heerlijk!quote:Op zondag 3 mei 2026 20:15 schreef Evenstar het volgende:
RUS geen dominante auto en meteen huilie huilie
Mond dicht en racen.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:15 schreef Evenstar het volgende:
RUS geen dominante auto en meteen huilie huilie
20 miljoen harde pegels dus ja.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Alonso moet wel heel erg goed betaald worden...
Haha. Dat wisten we al.quote:
Of hij moet wel hele gekke dingen gaan doenquote:
te weinig echte actiesquote:Op zondag 3 mei 2026 20:18 schreef Evenstar het volgende:
Nou leuk geprobeerd van Max, spin in begin hielp niet mee. Wel een stapje richting een betere auto.
Ik vind het racen zelf nog steeds weinig voorstellen. Nieuwe regels maken het iets beter, maar het nog steeds te nep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |