Met een iets snellere auto ben je er zo voorbij, dat maakt een inhaalactie veel minder waard.quote:
hij lijkt sneller bij Max te komen dan Pia bij hemquote:Op zondag 3 mei 2026 20:11 schreef Evenstar het volgende:
5.5s op LEC, denk nog steeds niet dat Max het gaat halen al zullen de banden van Leclerc ook geen dikke voordeel meer hebben tegen de tijd dat hij bovenop Max zit. Hopelijk nog even wat seconden verliezen in gevecht met PIA
Wat ik eerder zei: wishful thinking.quote:
Bijna 0,8 sec laatste ronde.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij lijkt sneller bij Max te komen dan Pia bij hem
Yup helaasch!quote:Op zondag 3 mei 2026 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij lijkt sneller bij Max te komen dan Pia bij hem
Ja! Eens , het verschil op de rechte stukken is te groot... dan helpen de beste bochten of zelfs banden nauwelijks.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Met een iets snellere auto ben je er zo voorbij, dat maakt een inhaalactie veel minder waard.
Ook veel rondjes gehad.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
Bandjes bij Max zijn er wel een beetje aan
Snel naar de full wets voordat het te laat is!quote:Op zondag 3 mei 2026 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
Bandjes bij Max zijn er wel een beetje aan
Gaat wel rap nu ja.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
Bandjes bij Max zijn er wel een beetje aan
Tijd om het groene schild in te zetten.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
Bandjes bij Max zijn er wel een beetje aan
Dat doet Ferrari welquote:Op zondag 3 mei 2026 20:13 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Snel naar de full wets voordat het te laat is!
#lieftoch?quote:
Blauwe schild.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tijd om het groene schild in te zetten.
Die kans is wel groot.quote:
Heerlijk!quote:Op zondag 3 mei 2026 20:15 schreef Evenstar het volgende:
RUS geen dominante auto en meteen huilie huilie
Mond dicht en racen.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:15 schreef Evenstar het volgende:
RUS geen dominante auto en meteen huilie huilie
20 miljoen harde pegels dus ja.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Alonso moet wel heel erg goed betaald worden...
Haha. Dat wisten we al.quote:
Of hij moet wel hele gekke dingen gaan doenquote:
te weinig echte actiesquote:Op zondag 3 mei 2026 20:18 schreef Evenstar het volgende:
Nou leuk geprobeerd van Max, spin in begin hielp niet mee. Wel een stapje richting een betere auto.
Ik vind het racen zelf nog steeds weinig voorstellen. Nieuwe regels maken het iets beter, maar het nog steeds te nep.
meestal als Norris dat doetquote:
Iedereen behalve tjappies Melroy Heemskerk en Nelson Valkenburg. Hoe kunnen commentatoren zo weinig inzicht hebben?quote:
* greysbones voelt Stig eens aan het voorhoofdquote:
quote:Op zondag 3 mei 2026 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones voelt Stig eens aan het voorhoofd
Mol zit op f1tvquote:Op zondag 3 mei 2026 20:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Iedereen behalve tjappies Melroy Heemskerk en Nelson Valkenburg. Hoe kunnen commentatoren zo weinig inzicht hebben?
Was wel te verwachten na die spin.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
P5, meer zit er niet in.
U hoorde het hier als eerst.
Alsnog netjesquote:Op zondag 3 mei 2026 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was wel te verwachten na die spin.
het is al tig keer benoemdquote:Op zondag 3 mei 2026 20:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
P5, meer zit er niet in.
U hoorde het hier als eerst.
quote:Op zondag 3 mei 2026 20:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
P5, meer zit er niet in.
U hoorde het hier als eerst.
quote:Op zondag 3 mei 2026 19:59 schreef TweedeKlum het volgende:
Podium wordt heel lastig vrees ik, P5 is realistischer.
Maar wel hier in dit topic, dus er is niks aan gelogen.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is al tig keer benoemd
helaes pindakaas
Gewaagde uitspraakquote:Op zondag 3 mei 2026 20:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
P5, meer zit er niet in.
U hoorde het hier als eerst.
george hoeft nog maar 1.1 dicht te rijden en dan is het P6quote:Op zondag 3 mei 2026 20:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
P5, meer zit er niet in.
U hoorde het hier als eerst.
wat nu als Max 2x was gestopt?quote:Op zondag 3 mei 2026 20:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
P5, meer zit er niet in.
U hoorde het hier als eerst.
?quote:Op zondag 3 mei 2026 20:25 schreef pmponer het volgende:
[..]
george hoeft nog maar 1.1 dicht te rijden en dan is het P6
Ook later hoeven pitten.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:25 schreef Evenstar het volgende:
Ik denk zonder de spin wel beetje zelfde snelheid als de Ferraris.
Veel minder.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:26 schreef William_Papadin het volgende:
Die kar van Max is en blijft een roestbak.
Ohja verrek, die rijdt ook nog meequote:Op zondag 3 mei 2026 20:26 schreef Evenstar het volgende:
Hoe vaak hebben wij nou gehoord dat Hamilton een "difficult" day heeft sinds hij niet meer in een winnende auto zit ......
Hoeveel races zijn er sindsdien gereden?quote:Op zondag 3 mei 2026 20:26 schreef Evenstar het volgende:
Hoe vaak hebben wij nou gehoord dat Hamilton een "difficult" day heeft sinds hij niet meer in een winnende auto zit ......
Niet eens. Dan maken ze er gewoon 10 seconde van.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:25 schreef pmponer het volgende:
[..]
george hoeft nog maar 1.1 dicht te rijden en dan is het P6
tis ietsje pietsje beter dan een maand geledenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |