meestal als Norris dat doetquote:
Iedereen behalve tjappies Melroy Heemskerk en Nelson Valkenburg. Hoe kunnen commentatoren zo weinig inzicht hebben?quote:
* greysbones voelt Stig eens aan het voorhoofdquote:
quote:Op zondag 3 mei 2026 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones voelt Stig eens aan het voorhoofd
Mol zit op f1tvquote:Op zondag 3 mei 2026 20:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Iedereen behalve tjappies Melroy Heemskerk en Nelson Valkenburg. Hoe kunnen commentatoren zo weinig inzicht hebben?
Was wel te verwachten na die spin.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
P5, meer zit er niet in.
U hoorde het hier als eerst.
Alsnog netjesquote:Op zondag 3 mei 2026 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was wel te verwachten na die spin.
het is al tig keer benoemdquote:Op zondag 3 mei 2026 20:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
P5, meer zit er niet in.
U hoorde het hier als eerst.
quote:Op zondag 3 mei 2026 20:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
P5, meer zit er niet in.
U hoorde het hier als eerst.
quote:Op zondag 3 mei 2026 19:59 schreef TweedeKlum het volgende:
Podium wordt heel lastig vrees ik, P5 is realistischer.
Maar wel hier in dit topic, dus er is niks aan gelogen.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is al tig keer benoemd
helaes pindakaas
Gewaagde uitspraakquote:Op zondag 3 mei 2026 20:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
P5, meer zit er niet in.
U hoorde het hier als eerst.
george hoeft nog maar 1.1 dicht te rijden en dan is het P6quote:Op zondag 3 mei 2026 20:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
P5, meer zit er niet in.
U hoorde het hier als eerst.
wat nu als Max 2x was gestopt?quote:Op zondag 3 mei 2026 20:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
P5, meer zit er niet in.
U hoorde het hier als eerst.
?quote:Op zondag 3 mei 2026 20:25 schreef pmponer het volgende:
[..]
george hoeft nog maar 1.1 dicht te rijden en dan is het P6
Ook later hoeven pitten.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:25 schreef Evenstar het volgende:
Ik denk zonder de spin wel beetje zelfde snelheid als de Ferraris.
Veel minder.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:26 schreef William_Papadin het volgende:
Die kar van Max is en blijft een roestbak.
Ohja verrek, die rijdt ook nog meequote:Op zondag 3 mei 2026 20:26 schreef Evenstar het volgende:
Hoe vaak hebben wij nou gehoord dat Hamilton een "difficult" day heeft sinds hij niet meer in een winnende auto zit ......
Hoeveel races zijn er sindsdien gereden?quote:Op zondag 3 mei 2026 20:26 schreef Evenstar het volgende:
Hoe vaak hebben wij nou gehoord dat Hamilton een "difficult" day heeft sinds hij niet meer in een winnende auto zit ......
Niet eens. Dan maken ze er gewoon 10 seconde van.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:25 schreef pmponer het volgende:
[..]
george hoeft nog maar 1.1 dicht te rijden en dan is het P6
tis ietsje pietsje beter dan een maand geledenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |