eerst maar eens zien wat ze er van makenquote:Op zondag 3 mei 2026 20:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
Je kijkt niet echt? Iets met een pitlane
minimaal 5 seconden straf.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerst maar eens zien wat ze er van maken
Max krijgt hoogstwaarschijnlijk toch nog een straf. Dus Max P6 is het meest waarschijnlijk.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:27 schreef Evenstar het volgende:
Russell komt ook dichterbij ik denk dat hij wel de deur op zijn neus krijgt
Als ik zo F1TV hoorde denk ik niet dat er een straf gaat komen.quote:
Gaat er nu vooral over dat Sjors een moeilijke dag heeft.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:26 schreef Evenstar het volgende:
Hoe vaak hebben wij nou gehoord dat Hamilton een "difficult" day heeft sinds hij niet meer in een winnende auto zit ......
Maar er zit helemaal geen deur op die autoquote:Op zondag 3 mei 2026 20:27 schreef Evenstar het volgende:
Russell komt ook dichterbij ik denk dat hij wel de deur op zijn neus krijgt
Lewis Kaandorpquote:Op zondag 3 mei 2026 20:26 schreef Evenstar het volgende:
Hoe vaak hebben wij nou gehoord dat Hamilton een "difficult" day heeft sinds hij niet meer in een winnende auto zit ......
Meh, banden van Max zijn echt fucked.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:27 schreef Evenstar het volgende:
Russell komt ook dichterbij ik denk dat hij wel de deur op zijn neus krijgt
Wat doe je nuquote:
Mja, gewoon nog een teamgenoot van Lewis waarvan werd gedaan alsof hij zo geweldig was. Nu wordt die zoek gereden door een 19 jarige knulquote:Op zondag 3 mei 2026 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat er nu vooral over dat Sjors een moeilijke dag heeft.
Hij wordt compleet overhoop gereden door z'n jongere teamgenoot, dus dat moet wel pijn doen.
In de replay zie je dat hij idd een stukje over de witte lijn gaat, maar wel een AM voorlaat. Afwachten wat ze zwaarder laten wegen.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als ik zo F1TV hoorde denk ik niet dat er een straf gaat komen.
Ja er liggen nu wel genoeg dooie mussen, begint haast op genocide te lijkenquote:
quote:Op zondag 3 mei 2026 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja er liggen nu wel genoeg dooie mussen, begint haast op genocide te lijken
Welke smaak?quote:
quote:Op zondag 3 mei 2026 20:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maar er zit helemaal geen deur op die auto
Ik zie druppels als ik naar buiten kijk!quote:
Ik heb anders nog geen zeldzaam foutje van hem gezien.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:26 schreef Evenstar het volgende:
Hoe vaak hebben wij nou gehoord dat Hamilton een "difficult" day heeft sinds hij niet meer in een winnende auto zit ......
Beetje.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:31 schreef Peterselieman het volgende:
Alonso is Perez voorbij. Langzaam maar zeker gaat het beter bij AM
quote:Op zondag 3 mei 2026 20:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik zie druppels als ik naar buiten kijk!
Ongekend!quote:Op zondag 3 mei 2026 20:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik zie druppels als ik naar buiten kijk!
Zandzakken eruit.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:33 schreef Peterselieman het volgende:
Hoezo kan Russell nu wel een 1.32,4 rijden? De hele race reed hij als een krant rond
Minder benzinequote:Op zondag 3 mei 2026 20:33 schreef Peterselieman het volgende:
Hoezo kan Russell nu wel een 1.32,4 rijden? De hele race reed hij als een krant rond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |