abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220708340
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:26 schreef pmponer het volgende:

[..]
Je kijkt niet echt? Iets met een pitlane
eerst maar eens zien wat ze er van maken
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:27:28 #102
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220708341
Russell komt ook dichterbij ik denk dat hij wel de deur op zijn neus krijgt :D
  zondag 3 mei 2026 @ 20:27:53 #103
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220708344
quote:
99s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:27 schreef greysbones het volgende:

[..]
eerst maar eens zien wat ze er van maken
minimaal 5 seconden straf.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 20:27:59 #104
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220708345
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:27 schreef Evenstar het volgende:
Russell komt ook dichterbij ik denk dat hij wel de deur op zijn neus krijgt :D
Max krijgt hoogstwaarschijnlijk toch nog een straf. Dus Max P6 is het meest waarschijnlijk.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:28:16 #105
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220708346
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:27 schreef pmponer het volgende:

[..]
minimaal 5 seconden straf.
Als ik zo F1TV hoorde denk ik niet dat er een straf gaat komen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:28:18 #106
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708347
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:26 schreef Evenstar het volgende:
Hoe vaak hebben wij nou gehoord dat Hamilton een "difficult" day heeft sinds hij niet meer in een winnende auto zit ......
Gaat er nu vooral over dat Sjors een moeilijke dag heeft.

Hij wordt compleet overhoop gereden door z'n jongere teamgenoot, dus dat moet wel pijn doen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 20:28:30 #107
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220708349
Het beste is er wel vanaf bij Max

[ Bericht 7% gewijzigd door Nattekat op 03-05-2026 20:32:49 ]
pindazakje
pi_220708350
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:27 schreef Evenstar het volgende:
Russell komt ook dichterbij ik denk dat hij wel de deur op zijn neus krijgt :D
Maar er zit helemaal geen deur op die auto
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 20:28:38 #109
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220708351
George on the way
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 3 mei 2026 @ 20:29:00 #110
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220708355
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:26 schreef Evenstar het volgende:
Hoe vaak hebben wij nou gehoord dat Hamilton een "difficult" day heeft sinds hij niet meer in een winnende auto zit ......
Lewis Kaandorp
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 3 mei 2026 @ 20:29:08 #111
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220708357
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:27 schreef Evenstar het volgende:
Russell komt ook dichterbij ik denk dat hij wel de deur op zijn neus krijgt :D
Meh, banden van Max zijn echt fucked.
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 20:29:24 #112
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220708358
quote:
99s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:29 schreef greysbones het volgende:

[..]
:wtf: :O
Wat doe je nu ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 20:29:24 #113
169715 Mano_
Manomanoman..
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:29:26 #114
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220708361
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Gaat er nu vooral over dat Sjors een moeilijke dag heeft.

Hij wordt compleet overhoop gereden door z'n jongere teamgenoot, dus dat moet wel pijn doen.
Mja, gewoon nog een teamgenoot van Lewis waarvan werd gedaan alsof hij zo geweldig was. Nu wordt die zoek gereden door een 19 jarige knul :D
  zondag 3 mei 2026 @ 20:29:32 #115
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220708363
Regen? ik geloof er niet meer in
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zondag 3 mei 2026 @ 20:29:36 #116
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220708364
quote:
99s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:29 schreef greysbones het volgende:

[..]
:wtf: :O
Is toch gewoon zo? Hij is lang niet meer zo dominant als eerdere seizoenen.
pindazakje
pi_220708365
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wat doe je nu ;(
posten in F1 :@
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220708367
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:28 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Als ik zo F1TV hoorde denk ik niet dat er een straf gaat komen.
In de replay zie je dat hij idd een stukje over de witte lijn gaat, maar wel een AM voorlaat. Afwachten wat ze zwaarder laten wegen.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 20:30:24 #119
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220708369
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:29 schreef HiDiHo het volgende:
Regen? ik geloof er niet meer in
Ja er liggen nu wel genoeg dooie mussen, begint haast op genocide te lijken :N
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:30:31 #120
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220708370
Mooi hoe ze het bij F1TV ínvullen voor de coureurs .... "the drivers are enjoying it more" uuuuh
pi_220708372
quote:
9s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:30 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja er liggen nu wel genoeg dooie mussen, begint haast op genocide te lijken :N
:D
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 20:30:46 #122
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220708373
Lichte dropjes
  zondag 3 mei 2026 @ 20:31:07 #123
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220708375
Geen regen
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 20:31:09 #124
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220708376
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:30 schreef Watmoetjenou het volgende:
Lichte dropjes
Welke smaak?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 20:31:12 #125
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220708377
Alonso :D
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')