Wrijf het maar in!quote:Op zondag 3 mei 2026 20:39 schreef greysbones het volgende:
Lec zal nog wel een leaving the track krijgen ??
Dit ja.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:39 schreef LTVDK het volgende:
Sjors mag nog wel even een straf krijgen door 2 keer zijn voorvleugel kapot te rijden
Beetje zoals Max eerderquote:Op zondag 3 mei 2026 20:40 schreef Sally het volgende:
Applaus voor Kimi - gun het hem wel.
Maar wellicht té makkelijk in deze goede wagen.
Rus zeker welquote:Op zondag 3 mei 2026 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht ook met Karel, maar schijnbaar niet.
Dat met Karel was het dessert.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht ook met Karel, maar schijnbaar niet.
Pech Sjors!quote:
Nah bij blokkeerde de binnenkant van de bocht maar was zo langzaam dat Max er makkelijk buitenom konquote:Op zondag 3 mei 2026 20:41 schreef LTVDK het volgende:
Zag er wel uit alsof Charles het nog even cadeau gaf aan Max in die laatste bocht
Zegt wel wat als een vrouw dat zegt.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:41 schreef Donna het volgende:
Nou van Norris krijg je ook een slappe. Wat een depri radio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |