Ja, dat wel.quote:
Russell denkt daar anders overquote:Op zondag 3 mei 2026 20:40 schreef Sally het volgende:
Applaus voor Kimi - gun het hem wel.
Maar wellicht té makkelijk in deze goede wagen.
Wrijf het maar in!quote:Op zondag 3 mei 2026 20:39 schreef greysbones het volgende:
Lec zal nog wel een leaving the track krijgen ??
Dit ja.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:39 schreef LTVDK het volgende:
Sjors mag nog wel even een straf krijgen door 2 keer zijn voorvleugel kapot te rijden
Beetje zoals Max eerderquote:Op zondag 3 mei 2026 20:40 schreef Sally het volgende:
Applaus voor Kimi - gun het hem wel.
Maar wellicht té makkelijk in deze goede wagen.
Rus zeker welquote:Op zondag 3 mei 2026 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht ook met Karel, maar schijnbaar niet.
Dat met Karel was het dessert.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht ook met Karel, maar schijnbaar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |