Ja, dat wel.quote:
Russell denkt daar anders overquote:Op zondag 3 mei 2026 20:40 schreef Sally het volgende:
Applaus voor Kimi - gun het hem wel.
Maar wellicht té makkelijk in deze goede wagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |