Vind ik niet, hij is wel achterbaks met de regeltjes.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Altijd doen alsof die de 'gentleman' is, terwijl het gewoon een smerige rijder is
De jojo vond in nu wel meevallen. Het is er nog wel, maar het is veel beter te volgen.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:43 schreef Nattekat het volgende:
Maar dit was een prima race
Nog steeds jojo aids, maar ook gewoon echte acties. En dat op een veredelde parkeerplaats.
Maar?quote:Op zondag 3 mei 2026 20:45 schreef Sally het volgende:
[..]
toeval - vandaag.
zou eigenlijk met 'schoon'ouders uit eten zijn voor verjaardag van zijn moeder...
Wilders kapsel.quote:
Elke rijder is smerig.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Altijd doen alsof die de 'gentleman' is, terwijl het gewoon een smerige rijder is
Norris is gewoon een hele nare sneuneus.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:41 schreef Donna het volgende:
Nou van Norris krijg je ook een slappe. Wat een depri radio.
Ja ok, achterbaks en hypocriet zijn misschien betere termen om hem te omschrijven inderdaadquote:Op zondag 3 mei 2026 20:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vind ik niet, hij is wel achterbaks met de regeltjes.
Had nog beter geweest als Max het niet verneukt hadquote:Op zondag 3 mei 2026 20:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beter dan de eerste races ja.
editedquote:
Wordt niks.quote:
Beterschapquote:
Realistisch.quote:
Ik vind het ook maar een saaie rijder ja.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Norris is gewoon een hele nare sneuneus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |