Klaag de organisatie aan. Het is toch Amerika.quote:
Ja, want dan gaan we weer terug naar de altijd sympathieke O. Mol die alles scherp ziet en de tandartsquote:Op zondag 3 mei 2026 20:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blij als die ballentent van een Viaplay failliet is.
10 miljoen voor die kijk aidsquote:Op zondag 3 mei 2026 20:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Klaag de organisatie aan. Het is toch Amerika.
Vroeger kreeg je gewoon een weekje extra F1TV toen emilia romagna weggespoeld was. Nu hoor je niks van zequote:
50 miljoen schadevergoedingquote:Op zondag 3 mei 2026 20:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Klaag de organisatie aan. Het is toch Amerika.
Toen was Biden nog aan de macht in Amerika.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:58 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je gewoon een weekje extra F1TV toen emilia romagna weggespoeld was. Nu hoor je niks van ze
Maar nu is het droog gebleven.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:58 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je gewoon een weekje extra F1TV toen emilia romagna weggespoeld was. Nu hoor je niks van ze
Dan gelijk doneren aan Danny.quote:
Ja bedankt he ...quote:
Heb ik al gedaan.quote:
Dan koop ik Danny wel uitquote:
Ja jij welquote:
Behoorlijk ja.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat een kansloze audio bij de podium ceremonie.
Ik neem altijd per maand een abo, en dat kwam prima uit vorige maand. Bovendien heeft voor de winter betalen ook weinig zin.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:58 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je gewoon een weekje extra F1TV toen emilia romagna weggespoeld was. Nu hoor je niks van ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |