Wat wil je met Murica.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat een kansloze audio bij de podium ceremonie.
Audio is het hele weekend al rukquote:Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat een kansloze audio bij de podium ceremonie.
Dat laatste zou ook voor George gelden met een voorvleugel op bijna half 7.quote:
Trek in gefrituurde uienringen nuquote:Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Nattekat het volgende:
Sjors UI voor aanrijding met Max
Sjors UI voor aanrijding met Karel
Max UI voor de pitstraat
Karel UI voor rijden in een kapotte auto
Nee, wat actieverquote:
Oostenrijkse volkslied en dan het Nederlandse volksliedquote:
Dat ook inderdaad.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:03 schreef butz0rs het volgende:
[..]
RUS was onveiliger. Daar vlogen de vonken er vanaf
Bwoahquote:Op zondag 3 mei 2026 21:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
lol flesje Rozenwater voor Kimi, want moraalpolitie.
lolquote:Op zondag 3 mei 2026 21:03 schreef Peterselieman het volgende:
Rozenwater voor Antonelli, want hij is te jong voor alcohol
Fijn voor de anderenquote:Op zondag 3 mei 2026 21:03 schreef Peterselieman het volgende:
Rozenwater voor Antonelli, want hij is te jong voor alcohol
Only in Americaquote:Op zondag 3 mei 2026 21:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
lol flesje Rozenwater voor Kimi, want moraalpolitie.
Als ie met een Colt .45 rondliep op het podium was het geen probleem geweest.
Dat jij viaplay aankanquote:
Jaquote:Op zondag 3 mei 2026 21:04 schreef Starflyer het volgende:
Komt er nog wat op doe sokkel of is dit het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |