Wat wil je met Murica.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat een kansloze audio bij de podium ceremonie.
Audio is het hele weekend al rukquote:Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat een kansloze audio bij de podium ceremonie.
Dat laatste zou ook voor George gelden met een voorvleugel op bijna half 7.quote:
Trek in gefrituurde uienringen nuquote:Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Nattekat het volgende:
Sjors UI voor aanrijding met Max
Sjors UI voor aanrijding met Karel
Max UI voor de pitstraat
Karel UI voor rijden in een kapotte auto
Nee, wat actieverquote:
Oostenrijkse volkslied en dan het Nederlandse volksliedquote:
Dat ook inderdaad.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:03 schreef butz0rs het volgende:
[..]
RUS was onveiliger. Daar vlogen de vonken er vanaf
Bwoahquote:Op zondag 3 mei 2026 21:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
lol flesje Rozenwater voor Kimi, want moraalpolitie.
lolquote:Op zondag 3 mei 2026 21:03 schreef Peterselieman het volgende:
Rozenwater voor Antonelli, want hij is te jong voor alcohol
Fijn voor de anderenquote:Op zondag 3 mei 2026 21:03 schreef Peterselieman het volgende:
Rozenwater voor Antonelli, want hij is te jong voor alcohol
Only in Americaquote:Op zondag 3 mei 2026 21:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
lol flesje Rozenwater voor Kimi, want moraalpolitie.
Als ie met een Colt .45 rondliep op het podium was het geen probleem geweest.
Dat jij viaplay aankanquote:
Jaquote:Op zondag 3 mei 2026 21:04 schreef Starflyer het volgende:
Komt er nog wat op doe sokkel of is dit het?
Ik kijk F1TV met engels commentaar.quote:
Och, Antonelli kan het hebben, want hij heeft de 25 punten op zakquote:
En ook al geen regenquote:Op zondag 3 mei 2026 21:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu dat ik je ben vergeten te roepen
Ik had beloofd dat er geen regen ging komen.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ook al geen regenKan ik die uienringen dus ook wel vergeten
met hoofdletters volgens mij. (staat voor Acquired Immune Deficiency Syndrome).quote:
Adam Is De Schuldige zeiden we vroegâh.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
met hoofdletters volgens mij. (staat voor Acquired Immune Deficiency Syndrome).
Als Max een 10 sec straf krijgt is Lewis hem voorbijquote:
En dan Lewis 5 sec voor Max aanrijdenquote:Op zondag 3 mei 2026 21:10 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Als Max een 10 sec straf krijgt is Lewis hem voorbij
Iemand een gifje?quote:
Voor het eerst dit jaar een leuke race gezien.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:57 schreef quo_ het volgende:
[..]
Dit was inderdaad wel om aan te zien. Nu nóg wat minder megajoules onder het boost-knopje en het is weer net autoracen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |