abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 mei 2026 @ 23:54:33 #251
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220709980
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:52 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dus toch.
Maar geen gevolgen voor de uitslag omdat Hamilton daar buiten zit en Leclerc 20sec heeft.
Hamilton zit toch net binnen die 5 tellen?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 3 mei 2026 @ 23:55:19 #252
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709985
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het blijft irritant dat je een hele race ziet, mensen over de finish ziet komen en toch de uitslag niet weet.
Bloedirritant.
En het uitzoekwerk duurt allemaal langer dan de race oorspronkelijk zelf was.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 23:56:05 #253
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220709988
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:54 schreef Szura het volgende:

[..]
Hamilton zit toch net binnen die 5 tellen?
Hamillton is 9.8s na Max gefinisht
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 23:56:10 #254
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220709989
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:52 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Volgens de stewards er helemaal over.
Ze zeggen de buitenkant van de band over de lijn is geweest, niet de binnenkant.

Kennelijk trekken ze een duidelijke grens
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 3 mei 2026 @ 23:56:48 #255
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709993
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:54 schreef Szura het volgende:

[..]
Hamilton zit toch net binnen die 5 tellen?
Dit was provisional:

3 Max VERSTAPPEN Oracle Red Bull Racing 57 1:34:03.222 43.949 0.898 196.691 1:33.110 24 10
6 16 Charles LECLERC Scuderia Ferrari HP 57 1:34:03.518 44.245 0.296 196.681 1:32.515 44 8
7 44 Lewis HAMILTON Scuderia Ferrari HP 57 1:34:13.026 53.753 9.508 196.350 1:32.676 29 6

Max dus op 48.949
Leclerc op 64.245
Hamilton op 53.753
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 23:56:51 #256
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220709994
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:56 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Hamillton is 9.8s na Max gefinisht
Oh ik bekijk een uitslag die al is bijgewerkt kennelijk
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 3 mei 2026 @ 23:58:05 #257
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220710000
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het blijft irritant dat je een hele race ziet, mensen over de finish ziet komen en toch de uitslag niet weet.
Dat is echt bizar. Je moet dergelijke binaire zaken gewoon binnen een minuut kunnen beslissen, eventueel 2. En niet duidelijk = geen straf.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 3 mei 2026 @ 23:59:38 #258
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220710002
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:56 schreef Szura het volgende:

[..]
Oh ik bekijk een uitslag die al is bijgewerkt kennelijk
Waar zie je die dan?
Doc 100 zijn ze nu. Geen official classification nog.

Kan overigens niks meer uit de race scrutenering komen (doc 96), Jo Bauer vond alles conform.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage / Sport maandag 4 mei 2026 @ 00:00:39 #259
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220710004
Geen straf voor Lawson voor het er af tikken van Gasly.

Terecht omdat de versnellingsbak stuk was gegaan
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 4 mei 2026 @ 00:02:13 #260
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220710013
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2026 00:00 schreef Peterselieman het volgende:
Geen straf voor Lawson voor het er af tikken van Gasly.

Terecht omdat de versnellingsbak stuk was gegaan
Lawson mag wel het parkeerbonnetje betalen van Gasly.
Zijn schuld dat Gasly fout geparkeerd stond he.

Kost allemaal geld extra als je weggesleept wordt...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 00:14:42 #261
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220710118
De finale einduitslag staat erop!

Dit was hem :lijstje:

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220710129
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:47 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Waar is het "gaining an advantage" gedeelte?
Tja, echt een 'advantage' is het natuurlijk niet om zo te rijden. Maar je zou ook kunnen zeggen: doordat hij de bochten zo neemt, kom jij met deze auto überhaupt de finish nog halen. En dat is natuurlijk wel een voordeel.
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 00:17:30 #263
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220710134


Wel opvallend dat uit het incident van Leclerc en George uiteindelijk geen beslissingsdocument online is gezet.

Maar dat was niet eens een incident te noemen denk ik ook.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 00:21:38 #264
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220710144
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 00:16 schreef Middelpunt het volgende:

[..]
Tja, echt een 'advantage' is het natuurlijk niet om zo te rijden. Maar je zou ook kunnen zeggen: doordat hij de bochten zo neemt, kom jij met deze auto überhaupt de finish nog halen. En dat is natuurlijk wel een voordeel.
Het mag simpelweg niet wat die deed. Als die nou gewoon netjes het circuit (zoals alle andere rondjes) over was gegaan dan was die gewoon nog voor Hamilton en Colapinto geëindigd in de eindstand.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220710262
Charles moet blij zijn met de 20 seconden, dat had in feite een diskwalificatie moeten zijn.

https://dubz.co/c/351d9f
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator / Redactie FP maandag 4 mei 2026 @ 06:54:38 #266
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220710508
Ach Leclerc.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 4 mei 2026 @ 08:14:20 #267
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220710723
Sommige dingen in de F1 mogen best veranderen, maar veranderen nooit. Zoals het ellenlang onderzoeken van incidenten na de race die, in het geval van Verstappen, echt easy tijdens de race beslist hadden kunnen worden.
Stel nou dat Leclerc geen straf had gekregen. Dan zit je dus vol opwinding te kijken naar de laatste ronde waar Verstappen hem in de laatste meters nog voorbij steekt en dan krijgt hij ruim 3 uur na de race een straf voor een futiliteit die in rondje 5 ofzo plaatsvindt. Mijn God..

Overigens: weet iemand nog waar de straf van Hamilton was in Singapore vorig jaar toen hij ook elke chicane af sneed? Ik dacht dat dat hooguit vijf seconde was?
Rini dankjewel.
  maandag 4 mei 2026 @ 08:24:53 #268
194695 franklop
Fran knock
pi_220710768
Olav Mol op X

quote:
Als je de onboard terug kan vinden zie je wat een sneue beslissing dit weer is.
Lijkt erop dat de stewards weer druk op zoek waren naar werk. 5 sec straf na afloop voor 2x niks
Wordt voor de verandering er terecht op gewezen dat het nou eenmaal de regels zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 08:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Sommige dingen in de F1 mogen best veranderen, maar veranderen nooit. Zoals het ellenlang onderzoeken van incidenten na de race die, in het geval van Verstappen, echt easy tijdens de race beslist hadden kunnen worden.
Stel nou dat Leclerc geen straf had gekregen. Dan zit je dus vol opwinding te kijken naar de laatste ronde waar Verstappen hem in de laatste meters nog voorbij steekt en dan krijgt hij ruim 3 uur na de race een straf voor een futiliteit die in rondje 5 ofzo plaatsvindt. Mijn God..
In documentatie door Stewards benoemd dat ze tijdens de race niet goede beelden hadden en hoopten op additionele beelden achteraf die wat meer duidelijkheid konden geven. Geen idee hoe hectisch het was verder bij de Stewards, maar had allicht wel eerder kunnen worden bekeken alsnog.

quote:
Overigens: weet iemand nog waar de straf van Hamilton was in Singapore vorig jaar toen hij ook elke chicane af sneed? Ik dacht dat dat hooguit vijf seconde was?
5 seconden, maar las ergens wel dat de regels voor dit jaar aangescherpt zijn en dat het nu 5 seconden is per keer afsnijden in dergelijke gevallen. Maar degenen die de regels beter kennen zouden dat wel kunnen bevestigen of ontkennen

Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220710781
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 08:24 schreef franklop het volgende:
5 seconden, maar las ergens wel dat de regels voor dit jaar aangescherpt zijn en dat het nu 5 seconden is per keer afsnijden in dergelijke gevallen. Maar degenen die de regels beter kennen zouden dat wel kunnen bevestigen of ontkennen

[ afbeelding ]
Dat lijkt inderdaad wel wat er wordt geïmpliceerd in de beslissing.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 4 mei 2026 @ 09:15:50 #270
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220710970


Ach Charles...
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 09:16:13 #271
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220710973
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2026 01:17 schreef bedachtzaam het volgende:
Charles moet blij zijn met de 20 seconden, dat had in feite een diskwalificatie moeten zijn.

https://dubz.co/c/351d9f
Ja als je ziet dat die nog probeert te 'racen' tegen Lindblad was die wel erg dom bezig
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 4 mei 2026 @ 09:36:42 #272
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220711285
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:58 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dat is echt bizar. Je moet dergelijke binaire zaken gewoon binnen een minuut kunnen beslissen, eventueel 2. En niet duidelijk = geen straf.
Haben Sie eine Stunde?
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 09:49:50 #273
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220711428
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:16 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja als je ziet dat die nog probeert te 'racen' tegen Lindblad was die wel erg dom bezig
Hij mag gewoon racen tegen Lindblad. Alhoewel dat ook niet echt racen te noemen viel want het was Lindblad die twee keer positie afgeeft wat niet echt had gehoeven achteraf.

Het enige domme wat Charles deed na die spin was vier keer het circuit afsnijden.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP maandag 4 mei 2026 @ 09:55:55 #274
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220711480
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:16 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja als je ziet dat die nog probeert te 'racen' tegen Lindblad was die wel erg dom bezig
Die tik was hard.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220712161
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:16 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja als je ziet dat die nog probeert te 'racen' tegen Lindblad was die wel erg dom bezig
Tja ik snap dat hij baalt maar wat hij daar deed is link inderdaad. dat moet niet beloond worden met alsnog punten halen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')