abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:01:55 #101
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708845
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat een kansloze audio bij de podium ceremonie.
Wat wil je met Murica. :')
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:01:56 #102
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220708846
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tijd om te gamen.
Patience?
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 3 mei 2026 @ 21:02:02 #103
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220708847
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat een kansloze audio bij de podium ceremonie.
Audio is het hele weekend al ruk
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:02:09 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708851
Omgekeerd F1 anthem
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 21:02:18 #105
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220708852
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Starflyer het volgende:
[ x ]
Laatste lijkt me wat onzinnig.
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:02:45 #106
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708855
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Starflyer het volgende:
[ x ]
Dat laatste zou ook voor George gelden met een voorvleugel op bijna half 7.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 21:02:52 #107
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220708856
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Nattekat het volgende:
Sjors UI voor aanrijding met Max
Sjors UI voor aanrijding met Karel
Max UI voor de pitstraat
Karel UI voor rijden in een kapotte auto
Trek in gefrituurde uienringen nu
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 21:03:00 #108
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220708860
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Patience?
Nee, wat actiever :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 21:03:06 #109
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220708861
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:02 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Laatste lijkt me wat onzinnig.
RUS was onveiliger. Daar vlogen de vonken er vanaf
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:03:22 #110
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220708866
Rozenwater voor Antonelli, want hij is te jong voor alcohol :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:03:29 #111
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708870
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:02 schreef Nattekat het volgende:
Omgekeerd F1 anthem
Oostenrijkse volkslied en dan het Nederlandse volkslied
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 21:03:34 #112
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220708871
lol flesje Rozenwater voor Kimi, want moraalpolitie.
Als ie met een Colt .45 rondliep op het podium was het geen probleem geweest.
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 21:03:48 #113
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220708872
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:03 schreef butz0rs het volgende:

[..]
RUS was onveiliger. Daar vlogen de vonken er vanaf
Dat ook inderdaad.
  Moderator / Colorchick zondag 3 mei 2026 @ 21:03:52 #114
382129 crew  Donna
pi_220708874
Jip en Janneke champi voor Antonelli!
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:04:03 #115
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708876
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
lol flesje Rozenwater voor Kimi, want moraalpolitie.
Bwoah
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:04:06 #116
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708877
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:02 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Trek in gefrituurde uienringen nu
Ik bedenk me nu dat ik je ben vergeten te roepen :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220708878
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:03 schreef Peterselieman het volgende:
Rozenwater voor Antonelli, want hij is te jong voor alcohol :P
lol
  zondag 3 mei 2026 @ 21:04:09 #118
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220708880
Alles is beter dan Mol- en tandartsaids.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 3 mei 2026 @ 21:04:25 #119
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220708883
Komt er nog wat op doe sokkel of is dit het? :)
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:04:33 #120
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708887
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:03 schreef Peterselieman het volgende:
Rozenwater voor Antonelli, want hij is te jong voor alcohol :P
Fijn voor de anderen
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:04:38 #121
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220708888
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
lol flesje Rozenwater voor Kimi, want moraalpolitie.
Als ie met een Colt .45 rondliep op het podium was het geen probleem geweest.
Only in America
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:04:40 #122
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220708889
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:04 schreef TweedeKlum het volgende:
Alles is beter dan Mol- en tandartsaids.
Dat jij viaplay aankan :o
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220708891
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:04 schreef Starflyer het volgende:
Komt er nog wat op doe sokkel of is dit het? :)
Ja
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:04:58 #124
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708898
Lando lacht Kimi uit voor de fles :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220708901
Oscar lacht hem uit om z'n fles
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:05:25 #126
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708902
Ed Sheran aids

Of hoe je het ook spelt
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 21:05:29 #127
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220708903
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:04 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat jij viaplay aankan :o
Ik kijk F1TV met engels commentaar. :P
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:05:31 #128
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220708904
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:04 schreef Nattekat het volgende:
Lando lacht Kimi uit voor de fles :{
Och, Antonelli kan het hebben, want hij heeft de 25 punten op zak
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 21:05:37 #129
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220708907
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik bedenk me nu dat ik je ben vergeten te roepen :{
En ook al geen regen :N Kan ik die uienringen dus ook wel vergeten :N
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:06:00 #130
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708913
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:05 schreef LTVDK het volgende:

[..]
En ook al geen regen :N Kan ik die uienringen dus ook wel vergeten :N
Ik had beloofd dat er geen regen ging komen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220708914
Miss wet t-shirt
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:06:13 #132
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708917
Present :W
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 21:06:24 #133
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220708920
Nog steeds datzelfde kutnummer als vorig jaar na de champagneceremonie dus, hoeveel geld heeft die band wel niet betaald aan de FIA?

edit: wacht, is dat Edje-aids :?
  zondag 3 mei 2026 @ 21:06:26 #134
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220708921
Mercedes geen witte blouse meer :{
  zondag 3 mei 2026 @ 21:06:36 #135
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220708924
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Ed Sheran aids

Of hoe je het ook spelt
met hoofdletters volgens mij. (staat voor Acquired Immune Deficiency Syndrome).
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 3 mei 2026 @ 21:07:27 #136
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220708934
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:06 schreef -XOR- het volgende:

[..]
met hoofdletters volgens mij. (staat voor Acquired Immune Deficiency Syndrome).
Adam Is De Schuldige zeiden we vroegâh.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220708937
Normaal zit er een football op @Starflyer

  zondag 3 mei 2026 @ 21:07:56 #138
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220708941
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zondag 3 mei 2026 @ 21:10:19 #139
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220708953
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:07 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Als Max een 10 sec straf krijgt is Lewis hem voorbij
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:11:36 #140
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708966
Ferrari en valse hoop blijft een interessante combinatie.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 21:11:42 #141
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220708969
Is Laura Winter alweer of nog steeds zwanger?
  zondag 3 mei 2026 @ 21:11:46 #142
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220708971
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:10 schreef ZaZoe het volgende:

[..]
Als Max een 10 sec straf krijgt is Lewis hem voorbij
En dan Lewis 5 sec voor Max aanrijden
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:12:18 #143
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220708974
Lawson z'n versnellingsbak ging stuk precies toen Gasly hem inhaalde, daardoor kon hij niet op tijd remmen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 21:12:44 #144
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220708978
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:11 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
En dan Lewis 5 sec voor Max aanrijden
Staat hij ook UI?
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zondag 3 mei 2026 @ 21:13:27 #145
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220708985
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:11 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
En dan Lewis 5 sec voor Max aanrijden
Russell
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 3 mei 2026 @ 21:14:47 #146
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220709000
Als je weet dat je 10 sec straf krijgt pak je natuurlijk de 2e pit stop.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:14:59 #147
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709001
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:12 schreef ZaZoe het volgende:

[..]
Staat hij ook UI?
Nee, hij gaat zo uienringen eten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 21:15:13 #148
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709002
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ja, dat vind iedereen.
Iemand een gifje?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 21:15:32 #149
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220709005
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, hij gaat zo uienringen eten.
Met Kim?
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_220709014
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:57 schreef quo_ het volgende:

[..]
Dit was inderdaad wel om aan te zien. Nu nóg wat minder megajoules onder het boost-knopje en het is weer net autoracen.
Voor het eerst dit jaar een leuke race gezien.
Teams leken ook weer wat meer bij elkaar te rijden.
  zondag 3 mei 2026 @ 21:17:20 #151
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709021
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, hij gaat zo uienringen eten.
Met spit van Eminem?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 21:17:34 #152
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220709022
oh ja Russel

FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 3 (VER) AND 63 (RUS) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - CAUSING A COLLISION
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:17:54 #153
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709024
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:17 schreef HiDiHo het volgende:
oh ja Russel

FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 3 (VER) AND 63 (RUS) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - CAUSING A COLLISION
Al besproken
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 21:17:56 #154
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220709025
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
lol flesje Rozenwater voor Kimi, want moraalpolitie.
Als ie met een Colt .45 rondliep op het podium was het geen probleem geweest.
Gewoon met een AK47 knallen ipv een champagnekurk.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:18:37 #155
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220709032
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:17 schreef HiDiHo het volgende:
oh ja Russel

FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 3 (VER) AND 63 (RUS) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - CAUSING A COLLISION
Denk dat daar niks uitkomt
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220709036
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Nattekat het volgende:
Sjors UI voor aanrijding met Max
Sjors UI voor aanrijding met Karel
Max UI voor de pitstraat
Karel UI voor rijden in een kapotte auto
Die pitstraat blijft me toch een raar verhaal.
Je rijdt overheen of niet, als het zo een belangrijke regel is zet je er maar een camera/track limits monitor op. Dit moet je gewoon tijdens de race kunnen behandelen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:19:09 #157
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709037
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:17 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Gewoon met een AK47 knallen ipv een champagnekurk.
:{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:19:40 #158
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709039
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:19 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Die pitstraat blijft me toch een raar verhaal.
Je rijdt overheen of niet, als het zo een belangrijke regel is zet je er maar een camera/track limits monitor op. Dit moet je gewoon tijdens de race kunnen behandelen.
Ja ik snap ook niet waarom het zo lastig is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 21:20:44 #159
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220709045
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja ik snap ook niet waarom het zo lastig is.
Denk dat de werkdag er op zit voor de stewards, omdat ze vanochtend om 7:00 lokale tijd al HAD op het matje moesten roepen.

Dus gaan ze morgen wel alles beoordelen.
pi_220709047
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja ik snap ook niet waarom het zo lastig is.
Ja eens. Het is ook geen subjectief geheel of iets waar je input nodig hebt van de coureur.
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:22:39 #161
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220709063
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:15 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Iemand een gifje?
Max pitexit bedoel je?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 3 mei 2026 @ 21:22:41 #162
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709064
The driver and team representative are required to report to the Stewards at 15:30 in relation to the
incident below.
The Stewards
From The Stewards
To The Team Manager,
Oracle Red Bull Racing
Document 83
Date 03 May 2026
Time 14:32

No / Driver 3 - Max Verstappen
Reason Alleged breach of Appendix L, Chapter IV Article 6(c) of the International Sporting
Code and non-compliance with Race Director’s Event Notes (item 16, document 36)
– Crossing the white line at pit exit.

Over een paar minuten mag Max zich melden
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 21:22:49 #163
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709069
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:22 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Max pitexit bedoel je?
yes
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:22:56 #164
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220709072
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:18 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Denk dat daar niks uitkomt
Daarna was de Mercedes in een unsafe condition
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 3 mei 2026 @ 21:23:29 #165
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709077
Voor iedereen die wil F5 hammeren:

https://www.fia.com/docum(...)Miami%20Grand%20Prix
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 21:23:52 #166
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220709079
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Nattekat het volgende:
Sjors UI voor aanrijding met Max
Sjors UI voor aanrijding met Karel
Max UI voor de pitstraat
Karel UI voor rijden in een kapotte auto
Volgens mij Sjarrel voor het aanrijden van Sjors.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 3 mei 2026 @ 21:24:06 #167
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
  zondag 3 mei 2026 @ 21:24:48 #168
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220709084
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:24:58 #169
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709096
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:22 schreef Red_85 het volgende:
The driver and team representative are required to report to the Stewards at 15:30 in relation to the
incident below.
The Stewards
From The Stewards
To The Team Manager,
Oracle Red Bull Racing
Document 83
Date 03 May 2026
Time 14:32

No / Driver 3 - Max Verstappen
Reason Alleged breach of Appendix L, Chapter IV Article 6(c) of the International Sporting
Code and non-compliance with Race Director’s Event Notes (item 16, document 36)
– Crossing the white line at pit exit.

Over een paar minuten mag Max zich melden
Ik denk dat Max gaat zeggen dat hij over de lijn reed....
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:26:15 #171
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709097
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:23 schreef Red_85 het volgende:
Voor iedereen die wil F5 hammeren:

https://www.fia.com/docum(...)Miami%20Grand%20Prix
Max moet als eerste over 4 minuten.

Ik kan veilig douchen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:27:53 #172
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220709110
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:22 schreef Red_85 het volgende:

[..]
yes
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:28:03 #173
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220709113
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Max moet als eerste over 4 minuten.

Ik kan veilig douchen.
Dat wordt een snelle douche.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:28:36 #174
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709122
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:28 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat wordt een snelle douche.
Ze zijn niet binnen 5 minuten klaar
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:29:07 #175
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220709132
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ze zijn niet binnen 5 minuten klaar
Wordt het weer nachtwerk?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 21:30:05 #176
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220709140
Hannah krijgt effe onderuit de zak.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 3 mei 2026 @ 21:30:33 #177
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220709152
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:30 schreef -XOR- het volgende:
Hannah krijgt effe onderuit de zak.
Horny Horner is toch weg?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:31:55 #178
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220709162
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:30 schreef -XOR- het volgende:
Hannah krijgt effe onderuit de zak.
Valt wel een beetje mee
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 3 mei 2026 @ 21:32:15 #179
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709164
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:30 schreef -XOR- het volgende:
Hannah krijgt effe onderuit de zak.
Niet helemaal blij met de keuze idd, had nog door gekund. 'had niet echt grote flatspots'
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 21:32:20 #180
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220709168
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:27 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
slam dunk
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:32:23 #181
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709170
Werd even heel erg mooi een Zuid-Amerikaan op z'n plek gezet op F1TV
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 21:33:05 #182
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709175
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:27 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Volgens Coronel moet je met de band de lijn nog raken.
Dit gaat mm werk worden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220709178
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:32 schreef Nattekat het volgende:
Werd even heel erg mooi een Zuid-Amerikaan op z'n plek gezet op F1TV
Sinds Oscar Pistorius heb ik een teringhekel aan Zuid Afrikanen.
U MAD?
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:33:56 #184
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220709183
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:32 schreef Nattekat het volgende:
Werd even heel erg mooi een Zuid-Amerikaan op z'n plek gezet op F1TV
Montoya?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 21:34:20 #185
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709188
quote:
7s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Sinds Oscar Pistorius heb ik een teringhekel aan Zuid Afrikanen.
Toen pas? Ik sinds Nelson Mandela.....

Nee grapje.

Sinds die kutvuvuzela's. Hoor ze nog....
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:34:27 #186
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220709189
quote:
7s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Sinds Oscar Pistorius heb ik een teringhekel aan Zuid Afrikanen.
Zet even je bril op.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 21:35:37 #187
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220709196
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:32 schreef Nattekat het volgende:
Werd even heel erg mooi een Zuid-Amerikaan op z'n plek gezet op F1TV
Irritante Argentijnse "fan"?
pi_220709215
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:34 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Toen pas? Ik sinds Nelson Mandela.....

Nee grapje.

Sinds die kutvuvuzela's. Hoor ze nog....
Ik sinds de Britten in 1795 die prachtige kolonie kwamen verstieren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220709219
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:34 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Zet even je bril op.
Hmmm. Nouja ik blijf achter mijn woorden staan.
U MAD?
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:42:55 #190
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709247
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:33 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Montoya?
Ja.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 21:44:06 #191
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220709262
Norris klinkt veel volwassener.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:44:52 #192
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709267
Oh verdomme, Canada ook sprintaids.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:50:48 #193
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220709303
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:44 schreef Nattekat het volgende:
Oh verdomme, Canada ook sprintaids.
Speciaal voor jou O+
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 21:57:24 #194
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220709337
quote:
7s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Sinds Oscar Pistorius heb ik een teringhekel aan Zuid Afrikanen.
Ik sinds de Botha's. :P
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:58:28 #195
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709344
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:50 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Speciaal voor jou O+
:{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 3 mei 2026 @ 22:03:28 #196
284411 crew  heywoodu
pi_220709377
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:44 schreef Nattekat het volgende:
Oh verdomme, Canada ook sprintaids.
Dat is bij lange na niet het kutste aan dat weekeinde natuurlijk.
  zondag 3 mei 2026 @ 22:04:23 #197
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220709385
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:44 schreef -XOR- het volgende:
Norris klinkt veel volwassener.
Logisch. Was met Max ook. Wereldtitel binnen, wie doet je nog wat?
Rini dankjewel.
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 22:06:00 #198
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220709399
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Logisch. Was met Max ook. Wereldtitel binnen, wie doet je nog wat?
Norris moet er nog een paar meer halen :+

Max ook :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 22:08:16 #199
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709411
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat is bij lange na niet het kutste aan dat weekeinde natuurlijk.
Weet je, ik was in een veel betere stemming toen ik daar nog niet aan dacht.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 22:08:44 #200
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220709416
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Norris moet er nog een paar meer halen :+

Max ook :P
Ik vond Max in 2022 al veel ontspannener hoor. Het ultieme doel is bereikt, natuurlijk wil je meer, maar je hebt een titel binnen..
Rini dankjewel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')