abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 mei 2026 @ 21:17:20 #151
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709021
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, hij gaat zo uienringen eten.
Met spit van Eminem?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 21:17:34 #152
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220709022
oh ja Russel

FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 3 (VER) AND 63 (RUS) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - CAUSING A COLLISION
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:17:54 #153
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709024
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:17 schreef HiDiHo het volgende:
oh ja Russel

FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 3 (VER) AND 63 (RUS) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - CAUSING A COLLISION
Al besproken
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 21:17:56 #154
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220709025
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
lol flesje Rozenwater voor Kimi, want moraalpolitie.
Als ie met een Colt .45 rondliep op het podium was het geen probleem geweest.
Gewoon met een AK47 knallen ipv een champagnekurk.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:18:37 #155
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220709032
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:17 schreef HiDiHo het volgende:
oh ja Russel

FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 3 (VER) AND 63 (RUS) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - CAUSING A COLLISION
Denk dat daar niks uitkomt
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220709036
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Nattekat het volgende:
Sjors UI voor aanrijding met Max
Sjors UI voor aanrijding met Karel
Max UI voor de pitstraat
Karel UI voor rijden in een kapotte auto
Die pitstraat blijft me toch een raar verhaal.
Je rijdt overheen of niet, als het zo een belangrijke regel is zet je er maar een camera/track limits monitor op. Dit moet je gewoon tijdens de race kunnen behandelen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:19:09 #157
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709037
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:17 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Gewoon met een AK47 knallen ipv een champagnekurk.
:{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:19:40 #158
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709039
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:19 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Die pitstraat blijft me toch een raar verhaal.
Je rijdt overheen of niet, als het zo een belangrijke regel is zet je er maar een camera/track limits monitor op. Dit moet je gewoon tijdens de race kunnen behandelen.
Ja ik snap ook niet waarom het zo lastig is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 21:20:44 #159
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220709045
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja ik snap ook niet waarom het zo lastig is.
Denk dat de werkdag er op zit voor de stewards, omdat ze vanochtend om 7:00 lokale tijd al HAD op het matje moesten roepen.

Dus gaan ze morgen wel alles beoordelen.
pi_220709047
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja ik snap ook niet waarom het zo lastig is.
Ja eens. Het is ook geen subjectief geheel of iets waar je input nodig hebt van de coureur.
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:22:39 #161
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220709063
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:15 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Iemand een gifje?
Max pitexit bedoel je?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 3 mei 2026 @ 21:22:41 #162
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709064
The driver and team representative are required to report to the Stewards at 15:30 in relation to the
incident below.
The Stewards
From The Stewards
To The Team Manager,
Oracle Red Bull Racing
Document 83
Date 03 May 2026
Time 14:32

No / Driver 3 - Max Verstappen
Reason Alleged breach of Appendix L, Chapter IV Article 6(c) of the International Sporting
Code and non-compliance with Race Director’s Event Notes (item 16, document 36)
– Crossing the white line at pit exit.

Over een paar minuten mag Max zich melden
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 21:22:49 #163
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709069
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:22 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Max pitexit bedoel je?
yes
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:22:56 #164
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220709072
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:18 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Denk dat daar niks uitkomt
Daarna was de Mercedes in een unsafe condition
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 3 mei 2026 @ 21:23:29 #165
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709077
Voor iedereen die wil F5 hammeren:

https://www.fia.com/docum(...)Miami%20Grand%20Prix
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 21:23:52 #166
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220709079
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Nattekat het volgende:
Sjors UI voor aanrijding met Max
Sjors UI voor aanrijding met Karel
Max UI voor de pitstraat
Karel UI voor rijden in een kapotte auto
Volgens mij Sjarrel voor het aanrijden van Sjors.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 3 mei 2026 @ 21:24:06 #167
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
  zondag 3 mei 2026 @ 21:24:48 #168
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220709084
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:24:58 #169
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709096
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:22 schreef Red_85 het volgende:
The driver and team representative are required to report to the Stewards at 15:30 in relation to the
incident below.
The Stewards
From The Stewards
To The Team Manager,
Oracle Red Bull Racing
Document 83
Date 03 May 2026
Time 14:32

No / Driver 3 - Max Verstappen
Reason Alleged breach of Appendix L, Chapter IV Article 6(c) of the International Sporting
Code and non-compliance with Race Director’s Event Notes (item 16, document 36)
– Crossing the white line at pit exit.

Over een paar minuten mag Max zich melden
Ik denk dat Max gaat zeggen dat hij over de lijn reed....
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:26:15 #171
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709097
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:23 schreef Red_85 het volgende:
Voor iedereen die wil F5 hammeren:

https://www.fia.com/docum(...)Miami%20Grand%20Prix
Max moet als eerste over 4 minuten.

Ik kan veilig douchen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:27:53 #172
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220709110
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:22 schreef Red_85 het volgende:

[..]
yes
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:28:03 #173
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220709113
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Max moet als eerste over 4 minuten.

Ik kan veilig douchen.
Dat wordt een snelle douche.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:28:36 #174
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709122
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:28 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat wordt een snelle douche.
Ze zijn niet binnen 5 minuten klaar
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:29:07 #175
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220709132
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ze zijn niet binnen 5 minuten klaar
Wordt het weer nachtwerk?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')