Met spit van Eminem?quote:
Al besprokenquote:Op zondag 3 mei 2026 21:17 schreef HiDiHo het volgende:
oh ja Russel
FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 3 (VER) AND 63 (RUS) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - CAUSING A COLLISION
Gewoon met een AK47 knallen ipv een champagnekurk.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
lol flesje Rozenwater voor Kimi, want moraalpolitie.
Als ie met een Colt .45 rondliep op het podium was het geen probleem geweest.
Denk dat daar niks uitkomtquote:Op zondag 3 mei 2026 21:17 schreef HiDiHo het volgende:
oh ja Russel
FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 3 (VER) AND 63 (RUS) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - CAUSING A COLLISION
Die pitstraat blijft me toch een raar verhaal.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Nattekat het volgende:
Sjors UI voor aanrijding met Max
Sjors UI voor aanrijding met Karel
Max UI voor de pitstraat
Karel UI voor rijden in een kapotte auto
quote:Op zondag 3 mei 2026 21:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gewoon met een AK47 knallen ipv een champagnekurk.
Ja ik snap ook niet waarom het zo lastig is.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:19 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Die pitstraat blijft me toch een raar verhaal.
Je rijdt overheen of niet, als het zo een belangrijke regel is zet je er maar een camera/track limits monitor op. Dit moet je gewoon tijdens de race kunnen behandelen.
Denk dat de werkdag er op zit voor de stewards, omdat ze vanochtend om 7:00 lokale tijd al HAD op het matje moesten roepen.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet waarom het zo lastig is.
Ja eens. Het is ook geen subjectief geheel of iets waar je input nodig hebt van de coureur.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet waarom het zo lastig is.
Max pitexit bedoel je?quote:
yesquote:
Volgens mij Sjarrel voor het aanrijden van Sjors.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Nattekat het volgende:
Sjors UI voor aanrijding met Max
Sjors UI voor aanrijding met Karel
Max UI voor de pitstraat
Karel UI voor rijden in een kapotte auto
Ik denk dat Max gaat zeggen dat hij over de lijn reed....quote:Op zondag 3 mei 2026 21:22 schreef Red_85 het volgende:
The driver and team representative are required to report to the Stewards at 15:30 in relation to the
incident below.
The Stewards
From The Stewards
To The Team Manager,
Oracle Red Bull Racing
Document 83
Date 03 May 2026
Time 14:32
No / Driver 3 - Max Verstappen
Reason Alleged breach of Appendix L, Chapter IV Article 6(c) of the International Sporting
Code and non-compliance with Race Director’s Event Notes (item 16, document 36)
– Crossing the white line at pit exit.
Over een paar minuten mag Max zich melden
Max moet als eerste over 4 minuten.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:23 schreef Red_85 het volgende:
Voor iedereen die wil F5 hammeren:
https://www.fia.com/docum(...)Miami%20Grand%20Prix
quote:
Dat wordt een snelle douche.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max moet als eerste over 4 minuten.
Ik kan veilig douchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |