abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 mei 2026 @ 21:30:05 #176
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220709140
Hannah krijgt effe onderuit de zak.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 3 mei 2026 @ 21:30:33 #177
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220709152
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:30 schreef -XOR- het volgende:
Hannah krijgt effe onderuit de zak.
Horny Horner is toch weg?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:31:55 #178
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220709162
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:30 schreef -XOR- het volgende:
Hannah krijgt effe onderuit de zak.
Valt wel een beetje mee
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 3 mei 2026 @ 21:32:15 #179
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709164
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:30 schreef -XOR- het volgende:
Hannah krijgt effe onderuit de zak.
Niet helemaal blij met de keuze idd, had nog door gekund. 'had niet echt grote flatspots'
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 21:32:20 #180
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220709168
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:27 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
slam dunk
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:32:23 #181
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709170
Werd even heel erg mooi een Zuid-Amerikaan op z'n plek gezet op F1TV
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 21:33:05 #182
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709175
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:27 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Volgens Coronel moet je met de band de lijn nog raken.
Dit gaat mm werk worden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220709178
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:32 schreef Nattekat het volgende:
Werd even heel erg mooi een Zuid-Amerikaan op z'n plek gezet op F1TV
Sinds Oscar Pistorius heb ik een teringhekel aan Zuid Afrikanen.
U MAD?
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:33:56 #184
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220709183
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:32 schreef Nattekat het volgende:
Werd even heel erg mooi een Zuid-Amerikaan op z'n plek gezet op F1TV
Montoya?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 21:34:20 #185
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709188
quote:
7s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Sinds Oscar Pistorius heb ik een teringhekel aan Zuid Afrikanen.
Toen pas? Ik sinds Nelson Mandela.....

Nee grapje.

Sinds die kutvuvuzela's. Hoor ze nog....
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:34:27 #186
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220709189
quote:
7s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Sinds Oscar Pistorius heb ik een teringhekel aan Zuid Afrikanen.
Zet even je bril op.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 21:35:37 #187
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220709196
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:32 schreef Nattekat het volgende:
Werd even heel erg mooi een Zuid-Amerikaan op z'n plek gezet op F1TV
Irritante Argentijnse "fan"?
pi_220709215
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:34 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Toen pas? Ik sinds Nelson Mandela.....

Nee grapje.

Sinds die kutvuvuzela's. Hoor ze nog....
Ik sinds de Britten in 1795 die prachtige kolonie kwamen verstieren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220709219
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:34 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Zet even je bril op.
Hmmm. Nouja ik blijf achter mijn woorden staan.
U MAD?
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:42:55 #190
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709247
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:33 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Montoya?
Ja.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 21:44:06 #191
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220709262
Norris klinkt veel volwassener.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:44:52 #192
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709267
Oh verdomme, Canada ook sprintaids.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:50:48 #193
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220709303
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:44 schreef Nattekat het volgende:
Oh verdomme, Canada ook sprintaids.
Speciaal voor jou O+
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 21:57:24 #194
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220709337
quote:
7s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Sinds Oscar Pistorius heb ik een teringhekel aan Zuid Afrikanen.
Ik sinds de Botha's. :P
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 21:58:28 #195
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709344
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:50 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Speciaal voor jou O+
:{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 3 mei 2026 @ 22:03:28 #196
284411 crew  heywoodu
pi_220709377
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:44 schreef Nattekat het volgende:
Oh verdomme, Canada ook sprintaids.
Dat is bij lange na niet het kutste aan dat weekeinde natuurlijk.
  zondag 3 mei 2026 @ 22:04:23 #197
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220709385
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:44 schreef -XOR- het volgende:
Norris klinkt veel volwassener.
Logisch. Was met Max ook. Wereldtitel binnen, wie doet je nog wat?
Rini dankjewel.
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 22:06:00 #198
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220709399
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Logisch. Was met Max ook. Wereldtitel binnen, wie doet je nog wat?
Norris moet er nog een paar meer halen :+

Max ook :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 22:08:16 #199
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709411
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat is bij lange na niet het kutste aan dat weekeinde natuurlijk.
Weet je, ik was in een veel betere stemming toen ik daar nog niet aan dacht.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 22:08:44 #200
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220709416
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Norris moet er nog een paar meer halen :+

Max ook :P
Ik vond Max in 2022 al veel ontspannener hoor. Het ultieme doel is bereikt, natuurlijk wil je meer, maar je hebt een titel binnen..
Rini dankjewel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')