Niet helemaal blij met de keuze idd, had nog door gekund. 'had niet echt grote flatspots'quote:
Volgens Coronel moet je met de band de lijn nog raken.quote:
Sinds Oscar Pistorius heb ik een teringhekel aan Zuid Afrikanen.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:32 schreef Nattekat het volgende:
Werd even heel erg mooi een Zuid-Amerikaan op z'n plek gezet op F1TV
Montoya?quote:Op zondag 3 mei 2026 21:32 schreef Nattekat het volgende:
Toen pas? Ik sinds Nelson Mandela.....quote:Op zondag 3 mei 2026 21:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sinds Oscar Pistorius heb ik een teringhekel aan Zuid Afrikanen.
Zet even je bril op.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Irritante Argentijnse "fan"?quote:Op zondag 3 mei 2026 21:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik sinds de Britten in 1795 die prachtige kolonie kwamen verstieren.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Toen pas? Ik sinds Nelson Mandela.....
Nee grapje.
Sinds die kutvuvuzela's. Hoor ze nog....
Speciaal voor jouquote:
Ik sinds de Botha's.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Norris moet er nog een paar meer halenquote:Op zondag 3 mei 2026 22:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Logisch. Was met Max ook. Wereldtitel binnen, wie doet je nog wat?
Weet je, ik was in een veel betere stemming toen ik daar nog niet aan dacht.quote:Op zondag 3 mei 2026 22:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is bij lange na niet het kutste aan dat weekeinde natuurlijk.
Ik vond Max in 2022 al veel ontspannener hoor. Het ultieme doel is bereikt, natuurlijk wil je meer, maar je hebt een titel binnen..quote:Op zondag 3 mei 2026 22:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Norris moet er nog een paar meer halen
Max ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |