abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 22:10:21 #201
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220709422
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Ik vond Max in 2022 al veel ontspannener hoor. Het ultieme doel is bereikt, natuurlijk wil je meer, maar je hebt een titel binnen..
Klopt. Maar hij heeft ook gezegd dat hij de 5e graag wil hebben. Wat logisch is :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 22:18:21 #202
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220709490
Duurt lang
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220709505
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:18 schreef Peterselieman het volgende:
Duurt lang
Naar ik begrijp geen goede camera op die plek en als Max met het voorwiel op de streep gezeten heeft is dat niet er overheen. Daarom wellicht dat het na de race behandeld zou worden.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 3 mei 2026 @ 22:20:55 #204
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709510
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:18 schreef Peterselieman het volgende:
Duurt lang
Ja zeg, allez he. Wij zitten nu met Karel te converseren over zijn gedrag in de laatste ronde he. Dan kunnen wij toch geen stukjes tikken..
https://www.fia.com/docum(...)Miami%20Grand%20Prix
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 22:22:13 #205
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220709533
quote:
7s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:20 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Naar ik begrijp geen goede camera op die plek en als Max met het voorwiel op de streep gezeten heeft is dat niet er overheen. Daarom wellicht dat het na de race behandeld zou worden.
maar dan is er na de race toch ook geen fatsoenlijk beeld?
Rini dankjewel.
  zondag 3 mei 2026 @ 22:22:29 #206
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709544
quote:
7s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:20 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Naar ik begrijp geen goede camera op die plek en als Max met het voorwiel op de streep gezeten heeft is dat niet er overheen. Daarom wellicht dat het na de race behandeld zou worden.
Op zn onboards is het ook nauwelijks te zien.

Mazraoui'tje dan maar? Geen bewijs is doorspelen is Goal Tadic!!!!?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220709564
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
maar dan is er na de race toch ook geen fatsoenlijk beeld?
Klopt goede vraag dus wat de uitkomst gaat zijn.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 3 mei 2026 @ 22:23:41 #208
21467 franske19
Hit the deck!
pi_220709567
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
maar dan is er na de race toch ook geen fatsoenlijk beeld?
Misschien gaan ze het hem vragen? Era penal? No.
  zondag 3 mei 2026 @ 22:25:02 #209
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220709581
Misschien dat na de race nog steeds standpunten gedownload kunnen worden ofzo. Is het enige wat ik me kan bedenken.
Rini dankjewel.
  zondag 3 mei 2026 @ 22:26:00 #210
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709589
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
maar dan is er na de race toch ook geen fatsoenlijk beeld?
Punt is is dat het van zn onboard vanaf de T cam ook niet duidelijk te zien is. Zie chevy zn gif. Ook zn neuscam zal die uitsluiting niet kunnen geven want daarin de band logischerwijze niet te zien.
Bij Viaplee had Coronel het ook stilgezet en daar zag je op het frame de kruising tussen de zijlijn en eindlijn van de pitexit net aan net net net wel dat de band die lijn ook raakte. Maar niet compleet 100% duidelijk.

Denk dat ze alle tv beelden aan het afgaan zijn of er ergens nog een bewijs is te vinden. Beetje hetzelfde als Mazraoui toen in Bernabeu.

Wel gek eigenlijk met zo veel camera's her en der.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 22:32:38 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709628
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Punt is is dat het van zn onboard vanaf de T cam ook niet duidelijk te zien is. Zie chevy zn gif. Ook zn neuscam zal die uitsluiting niet kunnen geven want daarin de band logischerwijze niet te zien.
Bij Viaplee had Coronel het ook stilgezet en daar zag je op het frame de kruising tussen de zijlijn en eindlijn van de pitexit net aan net net net wel dat de band die lijn ook raakte. Maar niet compleet 100% duidelijk.

Denk dat ze alle tv beelden aan het afgaan zijn of er ergens nog een bewijs is te vinden. Beetje hetzelfde als Mazraoui toen in Bernabeu.

Wel gek eigenlijk met zo veel camera's her en der.
Neuscam van Stroll(?) misschien.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 22:44:46 #212
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709685
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Neuscam van Stroll(?) misschien.
Zn achtervleugel camera? Stroll zat er toch voor?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220709702
Weinig te zeuren deze race!
Geen super clipping. Tijdens de kwalificatie gewoon zo hard mogelijk door de bochten, ipv energie sparen voor de rechte stukken. En vrij weinig jojo inhalen.
Maar ik denk dat dit circuit ook wel erg geschikt was voor deze autos: genoeg rempunten om de batterij weer op te laden en geen hele lange rechte stukken. En op de meeste plekken waar je goed kon inhalen, volgt daarna een vrij bochtig stuk waardoor degene die net al zn energie heeft gebruikt om in te halen, meteen weer kon opladen. Overtake mode lijkt alleen nog steeds wel veel te sterk. Deze autos kunnen elkaar een stuk beter volgen, dus het is volgens mij ook helemaal niet nodig om inhalen kunstmatig te bevorderen. We houden allemaal van inhaal acties, maar op deze manier kan je nauwelijks verdedigen.

Wellicht hebben de nieuwe regels wel een positief effect, ben benieuwd of het ook de andere circuits ook zo goed gaat.
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 22:48:26 #214
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709704
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zn achtervleugel camera? Stroll zat er toch voor?
Ik dacht dat het zij-aan-zij was, maar op zijn t-cam is Max niet eens te zien.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220709714
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zn achtervleugel camera? Stroll zat er toch voor?
Ernaast, Max sluit achter hem aan. Alonso zit daar weer achter maar te ver weg. In feite is dit ook zoeken omdat het tijdens een safetycar is en er niets gewonnen werd. Regels zijn regels natuurlijk maar als het niet duidelijk is, laat het dan lekker gaan.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 23:14:34 #216
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709809


De finish
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 23:17:18 #217
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709819
Car 31 Ocon, 23 Albon, en 14 Alonso no further action.
Alleged yellow infringements.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 23:20:04 #218
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_220709826
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:17 schreef Red_85 het volgende:
Car 31 Ocon, 23 Albon, en 14 Alonso no further action.
Alleged yellow infringements.

Wat duurt dit lang zeg…
  zondag 3 mei 2026 @ 23:21:30 #219
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709832
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Wat duurt dit lang zeg…
Altijd met dit soort onzin.
Weten we nog dat Max pas de dag na de race officieel kampioen was in 2021? Toen alle protesten ook eindelijk waren verworpen?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 23:23:57 #220
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220709848
Russell versus Max: no further action
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220709851
Bron:
https://www.fia.com/syste(...)dent_with_car_63.pdf

No / Driver 3 - Max Verstappen
Competitor Oracle Red Bull Racing

Time 14:33

Session Race

Fact Contact made at turn 1 between Cars 3 and 63.

Infringement Alleged breach of Appendix L, Chapter IV, Article 2 d) of the FIA International
Sporting Code.

Decision No further action.

Reason The Stewards heard from the driver of Car 3 (Max Verstappen), the driver of Car 63
(George Russell), team representatives and reviewed positioning/marshalling system
data, video, timing, telemetry, team radio and in-car video evidence and determined
that there was minor contact between that cars at Turn 1.

Both drivers considered this incident to be a minor racing incident and we agreed.

[ Bericht 6% gewijzigd door Sally op 03-05-2026 23:32:26 (opmaak) ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 23:26:19 #222
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709853
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:17 schreef Red_85 het volgende:
Car 31 Ocon, 23 Albon, en 14 Alonso no further action.
Alleged yellow infringements.

Dat was tijdens de race toch al
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 23:26:20 #223
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220709854
Leclerc +20 seconden ivm rijden met een zwaar beschadigde auto
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 3 mei 2026 @ 23:26:31 #224
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_220709856
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:21 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Altijd met dit soort onzin.
Weten we nog dat Max pas de dag na de race officieel kampioen was in 2021? Toen alle protesten ook eindelijk waren verworpen?
Tja.

Nu alleen Leclerc nog…
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 23:28:10 #225
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709861
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
Leclerc +20 seconden ivm rijden met een zwaar beschadigde auto
Mama mia
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220709865
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
Leclerc +20 seconden ivm rijden met een zwaar beschadigde auto
The Stewards, having received a report from the Race Director, summoned (document 90) and
heard from the driver and team representative, have considered the following matter and determine
the following:

No / Driver 16 - Charles Leclerc
Competitor Scuderia Ferrari HP

Time 14:36

Session Race

Fact Car 16 left the track on several occasions without a justifiable reason.

Infringement Breach of Article B1.8.6 of the FIA F1 Regulations.

Decision Drive through penalty imposed after the Race.
(20 seconds added to elapsed Race time).


Reason The Stewards heard from the driver of Car 16 (Charles Leclerc), team representative
and reviewed positioning/marshalling system data, video, team radio and in-car video
evidence.

Car 16 spun on the last lap at turn 3 and hit the wall but continued on track. The driver
informed us that the car appeared fine save that the car would not negotiate the right
hand corners properly.
Given this problem, he was forced to cut chicanes on the way to the chequered flag.

We determined that the fact that he had to cut the chicanes (i.e. to leave the track)
meant that he gained a lasting advantage by leaving the track in that manner. The fact
that he had a mechanical issue of some sort did not amount to a justifiable reason.
We accordingly impose a Drive Through penalty on Car 16, given the number of
times the car left the track and gained an advantage.

We also considered whether there was an additional breach in continuing to drive a
car with an obvious and discernible mechanical issue. We determined that there was
no evidence of there being an obvious of discernible mechanical issue. We therefore
took no further action in relation to that potential infringement.

Bron:
https://www.fia.com/syste(...)nsafe_condition_.pdf

[ Bericht 1% gewijzigd door Sally op 03-05-2026 23:32:50 (opmaak) ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 23:30:18 #227
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220709869
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 23:31:28 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709874
Ik wilde net naar bed, maar nu zit ik te F5'en
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 23:32:03 #229
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220709877
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:28 schreef Sally het volgende:

[..]
The Stewards, having received a report from the Race Director, summoned (document 90) and
heard from the driver and team representative, have considered the following matter and determine
the following:

No / Driver 16 - Charles Leclerc
Competitor Scuderia Ferrari HP

Time 14:36

Session Race

Fact Car 16 left the track on several occasions without a justifiable reason.
Infringement Breach of Article B1.8.6 of the FIA F1 Regulations.

Decision Drive through penalty imposed after the Race.
(20 seconds added to elapsed Race time).


Reason The Stewards heard from the driver of Car 16 (Charles Leclerc), team representative
and reviewed positioning/marshalling system data, video, team radio and in-car video
evidence.

Car 16 spun on the last lap at turn 3 and hit the wall but continued on track. The driver
informed us that the car appeared fine save that the car would not negotiate the right
hand corners properly.
Given this problem, he was forced to cut chicanes on the way to the chequered flag.

We determined that the fact that he had to cut the chicanes (i.e. to leave the track)
meant that he gained a lasting advantage by leaving the track in that manner. The fact
that he had a mechanical issue of some sort did not amount to a justifiable reason.
We accordingly impose a Drive Through penalty on Car 16, given the number of
times the car left the track and gained an advantage.

We also considered whether there was an additional breach in continuing to drive a
car with an obvious and discernible mechanical issue. We determined that there was
no evidence of there being an obvious of discernible mechanical issue. We therefore
took no further action in relation to that potential infringement.

Bron:
https://www.fia.com/syste(...)nsafe_condition_.pdf
Vind ik wel heel grof hoor...
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 23:33:18 #230
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709880
Zie het morgen wel :O
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220709885
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:32 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Vind ik wel heel grof hoor...
Don't shoot the messenger ;) :D

Ik kopieer slechts de bron :P

Mag Charrels(*) zelf op de blaren zitten... niet een eerste keer dat hij van de baan raakt - plotseling.
Of een spin doet - plotseling.
Al is het niet met opzet, wel gevaarlijk geweest deze keer?

(*) soort van fonetisch, geen nickname bedoeld ;)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 23:38:41 #232
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220709894
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:32 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Vind ik wel heel grof hoor...
Hij sneed elke chicane die hij zag op zijn onboard te zien, dus eigenlijk compleet terecht.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 3 mei 2026 @ 23:45:04 #233
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709916
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:28 schreef Sally het volgende:

[..]
The Stewards, having received a report from the Race Director, summoned (document 90) and
heard from the driver and team representative, have considered the following matter and determine
the following:

No / Driver 16 - Charles Leclerc
Competitor Scuderia Ferrari HP

Time 14:36

Session Race

Fact Car 16 left the track on several occasions without a justifiable reason.

Infringement Breach of Article B1.8.6 of the FIA F1 Regulations.

Decision Drive through penalty imposed after the Race.
(20 seconds added to elapsed Race time).


Reason The Stewards heard from the driver of Car 16 (Charles Leclerc), team representative
and reviewed positioning/marshalling system data, video, team radio and in-car video
evidence.

Car 16 spun on the last lap at turn 3 and hit the wall but continued on track. The driver
informed us that the car appeared fine save that the car would not negotiate the right
hand corners properly.
Given this problem, he was forced to cut chicanes on the way to the chequered flag.

We determined that the fact that he had to cut the chicanes (i.e. to leave the track)
meant that he gained a lasting advantage by leaving the track in that manner. The fact
that he had a mechanical issue of some sort did not amount to a justifiable reason.
We accordingly impose a Drive Through penalty on Car 16, given the number of
times the car left the track and gained an advantage.

We also considered whether there was an additional breach in continuing to drive a
car with an obvious and discernible mechanical issue. We determined that there was
no evidence of there being an obvious of discernible mechanical issue. We therefore
took no further action in relation to that potential infringement.

Bron:
https://www.fia.com/syste(...)nsafe_condition_.pdf
Lees ze nu.
Heftig
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 23:45:59 #234
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220709919
Afsnij-compilatie Leclerc
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220709924
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Hij bekijkt alvast de layout opties voor volgend jaar.
  zondag 3 mei 2026 @ 23:47:55 #236
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220709928
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Afsnij-compilatie Leclerc [ afbeelding ]
Waar is het "gaining an advantage" gedeelte?
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 23:48:34 #237
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220709932
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:47 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Waar is het "gaining an advantage" gedeelte?
Ongeveer zeg maar de complete video
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220709934
Zie voor de gein dan ook eens dit document - vanuit dezelfde FIA-documentatie over dit GP-weekend te vinden:

https://www.fia.com/syste(...)eleted_lap_times.pdf

Race Deleted Lap Times

Viel mij meteen de naam Charles Leclerc op - aan het einde van de tijd(en).
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 3 mei 2026 @ 23:49:10 #239
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220709940
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:47 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Waar is het "gaining an advantage" gedeelte?
Tijdwinst
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 23:49:34 #240
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220709943
Max 5 seconde penalty gepakt

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 3 mei 2026 @ 23:50:24 #241
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709948
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:47 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Hij bekijkt alvast de layout opties voor volgend jaar.
Voor de Indycar.
Op Arlington was dit precies zo.

Verf? Hoezo is dat geen baan dan? Daar kan ik toch gewoon overheen rijden?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 23:50:40 #242
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709952
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:47 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Waar is het "gaining an advantage" gedeelte?
In de muur van bocht 3
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220709953
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:47 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Waar is het "gaining an advantage" gedeelte?
Door af te snijden konden George en Max moeilijker dichtbij komen.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 23:51:34 #244
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220709956
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max 5 seconde penalty gepakt

[ afbeelding ]
Dus kennelijk is nog geen half wieltje over de lijn dus voldoende voor de straf
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220709959
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max 5 seconde penalty gepakt

[ afbeelding ]
Geen gevolgen voor uitslag dus.
  zondag 3 mei 2026 @ 23:52:12 #246
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220709962
quote:
2s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:51 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dus kennelijk is nog geen half wieltje over de lijn dus voldoende voor de straf
Volgens de stewards er helemaal over.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_220709965
https://www.fia.com/syste(...)it_exit_incident.pdf

Uitslag van:

3 - Max Verstappen
Competitor Oracle Red Bull Racing
Time 13:14

Session Race

Fact Crossed the white line at pit exit

Infringement Breach of Appendix L, Chapter IV Article 6 c) of the International Sporting Code.

...inderdaad:

Decision 5 second time penalty imposed after the Race.
(5 seconds added to elapsed Race time).
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 3 mei 2026 @ 23:52:44 #248
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709968
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max 5 seconde penalty gepakt

[ afbeelding ]
Dus toch.
Maar geen gevolgen voor de uitslag omdat Hamilton daar buiten zit en Leclerc 20sec heeft.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220709978
Het blijft irritant dat je een hele race ziet, mensen over de finish ziet komen en toch de uitslag niet weet.
pi_220709979
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen's penalty depends on how many seconds he needs for not losing any position after the race. That's Article 84.7 of FIA's rules.

Geen idee of dit klopt. @:Starflyer
@TweedeKlum

quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:52 schreef Sally het volgende:
https://www.fia.com/syste(...)it_exit_incident.pdf

Uitslag van:

3 - Max Verstappen
Competitor Oracle Red Bull Racing
Time 13:14

Session Race

Fact Crossed the white line at pit exit

Infringement Breach of Appendix L, Chapter IV Article 6 c) of the International Sporting Code.

...inderdaad:

Decision 5 second time penalty imposed after the Race.
(5 seconds added to elapsed Race time).
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 3 mei 2026 @ 23:54:33 #251
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220709980
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:52 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dus toch.
Maar geen gevolgen voor de uitslag omdat Hamilton daar buiten zit en Leclerc 20sec heeft.
Hamilton zit toch net binnen die 5 tellen?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 3 mei 2026 @ 23:55:19 #252
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709985
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het blijft irritant dat je een hele race ziet, mensen over de finish ziet komen en toch de uitslag niet weet.
Bloedirritant.
En het uitzoekwerk duurt allemaal langer dan de race oorspronkelijk zelf was.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 23:56:05 #253
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220709988
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:54 schreef Szura het volgende:

[..]
Hamilton zit toch net binnen die 5 tellen?
Hamillton is 9.8s na Max gefinisht
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 23:56:10 #254
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220709989
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:52 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Volgens de stewards er helemaal over.
Ze zeggen de buitenkant van de band over de lijn is geweest, niet de binnenkant.

Kennelijk trekken ze een duidelijke grens
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 3 mei 2026 @ 23:56:48 #255
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709993
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:54 schreef Szura het volgende:

[..]
Hamilton zit toch net binnen die 5 tellen?
Dit was provisional:

3 Max VERSTAPPEN Oracle Red Bull Racing 57 1:34:03.222 43.949 0.898 196.691 1:33.110 24 10
6 16 Charles LECLERC Scuderia Ferrari HP 57 1:34:03.518 44.245 0.296 196.681 1:32.515 44 8
7 44 Lewis HAMILTON Scuderia Ferrari HP 57 1:34:13.026 53.753 9.508 196.350 1:32.676 29 6

Max dus op 48.949
Leclerc op 64.245
Hamilton op 53.753
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 23:56:51 #256
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220709994
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:56 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Hamillton is 9.8s na Max gefinisht
Oh ik bekijk een uitslag die al is bijgewerkt kennelijk
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 3 mei 2026 @ 23:58:05 #257
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220710000
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het blijft irritant dat je een hele race ziet, mensen over de finish ziet komen en toch de uitslag niet weet.
Dat is echt bizar. Je moet dergelijke binaire zaken gewoon binnen een minuut kunnen beslissen, eventueel 2. En niet duidelijk = geen straf.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 3 mei 2026 @ 23:59:38 #258
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220710002
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:56 schreef Szura het volgende:

[..]
Oh ik bekijk een uitslag die al is bijgewerkt kennelijk
Waar zie je die dan?
Doc 100 zijn ze nu. Geen official classification nog.

Kan overigens niks meer uit de race scrutenering komen (doc 96), Jo Bauer vond alles conform.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage / Sport maandag 4 mei 2026 @ 00:00:39 #259
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220710004
Geen straf voor Lawson voor het er af tikken van Gasly.

Terecht omdat de versnellingsbak stuk was gegaan
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 4 mei 2026 @ 00:02:13 #260
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220710013
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2026 00:00 schreef Peterselieman het volgende:
Geen straf voor Lawson voor het er af tikken van Gasly.

Terecht omdat de versnellingsbak stuk was gegaan
Lawson mag wel het parkeerbonnetje betalen van Gasly.
Zijn schuld dat Gasly fout geparkeerd stond he.

Kost allemaal geld extra als je weggesleept wordt...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 00:14:42 #261
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220710118
De finale einduitslag staat erop!

Dit was hem :lijstje:

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220710129
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:47 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Waar is het "gaining an advantage" gedeelte?
Tja, echt een 'advantage' is het natuurlijk niet om zo te rijden. Maar je zou ook kunnen zeggen: doordat hij de bochten zo neemt, kom jij met deze auto überhaupt de finish nog halen. En dat is natuurlijk wel een voordeel.
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 00:17:30 #263
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220710134


Wel opvallend dat uit het incident van Leclerc en George uiteindelijk geen beslissingsdocument online is gezet.

Maar dat was niet eens een incident te noemen denk ik ook.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 00:21:38 #264
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220710144
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 00:16 schreef Middelpunt het volgende:

[..]
Tja, echt een 'advantage' is het natuurlijk niet om zo te rijden. Maar je zou ook kunnen zeggen: doordat hij de bochten zo neemt, kom jij met deze auto überhaupt de finish nog halen. En dat is natuurlijk wel een voordeel.
Het mag simpelweg niet wat die deed. Als die nou gewoon netjes het circuit (zoals alle andere rondjes) over was gegaan dan was die gewoon nog voor Hamilton en Colapinto geëindigd in de eindstand.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220710262
Charles moet blij zijn met de 20 seconden, dat had in feite een diskwalificatie moeten zijn.

https://dubz.co/c/351d9f
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator / Redactie FP maandag 4 mei 2026 @ 06:54:38 #266
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220710508
Ach Leclerc.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 4 mei 2026 @ 08:14:20 #267
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220710723
Sommige dingen in de F1 mogen best veranderen, maar veranderen nooit. Zoals het ellenlang onderzoeken van incidenten na de race die, in het geval van Verstappen, echt easy tijdens de race beslist hadden kunnen worden.
Stel nou dat Leclerc geen straf had gekregen. Dan zit je dus vol opwinding te kijken naar de laatste ronde waar Verstappen hem in de laatste meters nog voorbij steekt en dan krijgt hij ruim 3 uur na de race een straf voor een futiliteit die in rondje 5 ofzo plaatsvindt. Mijn God..

Overigens: weet iemand nog waar de straf van Hamilton was in Singapore vorig jaar toen hij ook elke chicane af sneed? Ik dacht dat dat hooguit vijf seconde was?
Rini dankjewel.
  maandag 4 mei 2026 @ 08:24:53 #268
194695 franklop
Fran knock
pi_220710768
Olav Mol op X

quote:
Als je de onboard terug kan vinden zie je wat een sneue beslissing dit weer is.
Lijkt erop dat de stewards weer druk op zoek waren naar werk. 5 sec straf na afloop voor 2x niks
Wordt voor de verandering er terecht op gewezen dat het nou eenmaal de regels zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 08:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Sommige dingen in de F1 mogen best veranderen, maar veranderen nooit. Zoals het ellenlang onderzoeken van incidenten na de race die, in het geval van Verstappen, echt easy tijdens de race beslist hadden kunnen worden.
Stel nou dat Leclerc geen straf had gekregen. Dan zit je dus vol opwinding te kijken naar de laatste ronde waar Verstappen hem in de laatste meters nog voorbij steekt en dan krijgt hij ruim 3 uur na de race een straf voor een futiliteit die in rondje 5 ofzo plaatsvindt. Mijn God..
In documentatie door Stewards benoemd dat ze tijdens de race niet goede beelden hadden en hoopten op additionele beelden achteraf die wat meer duidelijkheid konden geven. Geen idee hoe hectisch het was verder bij de Stewards, maar had allicht wel eerder kunnen worden bekeken alsnog.

quote:
Overigens: weet iemand nog waar de straf van Hamilton was in Singapore vorig jaar toen hij ook elke chicane af sneed? Ik dacht dat dat hooguit vijf seconde was?
5 seconden, maar las ergens wel dat de regels voor dit jaar aangescherpt zijn en dat het nu 5 seconden is per keer afsnijden in dergelijke gevallen. Maar degenen die de regels beter kennen zouden dat wel kunnen bevestigen of ontkennen

Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220710781
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 08:24 schreef franklop het volgende:
5 seconden, maar las ergens wel dat de regels voor dit jaar aangescherpt zijn en dat het nu 5 seconden is per keer afsnijden in dergelijke gevallen. Maar degenen die de regels beter kennen zouden dat wel kunnen bevestigen of ontkennen

[ afbeelding ]
Dat lijkt inderdaad wel wat er wordt geďmpliceerd in de beslissing.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 4 mei 2026 @ 09:15:50 #270
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220710970


Ach Charles...
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 09:16:13 #271
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220710973
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2026 01:17 schreef bedachtzaam het volgende:
Charles moet blij zijn met de 20 seconden, dat had in feite een diskwalificatie moeten zijn.

https://dubz.co/c/351d9f
Ja als je ziet dat die nog probeert te 'racen' tegen Lindblad was die wel erg dom bezig
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 4 mei 2026 @ 09:36:42 #272
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220711285
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:58 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dat is echt bizar. Je moet dergelijke binaire zaken gewoon binnen een minuut kunnen beslissen, eventueel 2. En niet duidelijk = geen straf.
Haben Sie eine Stunde?
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 09:49:50 #273
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220711428
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:16 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja als je ziet dat die nog probeert te 'racen' tegen Lindblad was die wel erg dom bezig
Hij mag gewoon racen tegen Lindblad. Alhoewel dat ook niet echt racen te noemen viel want het was Lindblad die twee keer positie afgeeft wat niet echt had gehoeven achteraf.

Het enige domme wat Charles deed na die spin was vier keer het circuit afsnijden.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP maandag 4 mei 2026 @ 09:55:55 #274
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220711480
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:16 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja als je ziet dat die nog probeert te 'racen' tegen Lindblad was die wel erg dom bezig
Die tik was hard.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220712161
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:16 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja als je ziet dat die nog probeert te 'racen' tegen Lindblad was die wel erg dom bezig
Tja ik snap dat hij baalt maar wat hij daar deed is link inderdaad. dat moet niet beloond worden met alsnog punten halen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 12:00:09 #276
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220712403
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Afsnij-compilatie Leclerc [ afbeelding ]
Dit zag ik live niet, ja dan snap ik de straf wel.
  Moderator / Redactie FP maandag 4 mei 2026 @ 12:22:04 #277
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220712552
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:00 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Dit zag ik live niet, ja dan snap ik de straf wel.
Na die tik kon hij helemaal niet meer sturen lijkt het.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 13:03:16 #278
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220712802
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:00 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Dit zag ik live niet, ja dan snap ik de straf wel.
Snap ik, dat is het handige aan die montages die ik kan maken.

Waaraan je dus kan zien dat die eigenlijk nog prima kon sturen en al dat afsnijden eigenlijk gewoon overbodig was. Er was wel wat mis met die auto, maar het was niet alsof die ineens compleet onbruikbaar was. Ander had die natuurlijk helemaal niet de finishlijn gehaald.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 14:29:01 #279
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220713435
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:28 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Tja ik snap dat hij baalt maar wat hij daar deed is link inderdaad. dat moet niet beloond worden met alsnog punten halen.
Ja zeker die actie na 20 sec. als die volledig de bocht mist en hem er daarna blind dwars over de baan gooit waardoor Lindblad van de baan af moet om hem te ontwijken was vrij onverantwoord
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 4 mei 2026 @ 19:42:28 #280
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220715535
twitter


twitter
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator / Redactie FP maandag 4 mei 2026 @ 19:44:15 #281
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220715562
Montoya is een hork eerste klas. Iemand die zo tegen Max is heb ik nog niet eerder gezien.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 mei 2026 @ 19:44:53 #282
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220715567
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Montoya is een hork eerste klas. Iemand die zo tegen Max is heb ik nog niet eerder gezien.
Nouu
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP maandag 4 mei 2026 @ 19:45:29 #283
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220715576
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nouu
Niet dan? :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 mei 2026 @ 19:46:25 #284
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220715586
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Niet dan? :@
Het tweede deel van je reactie was fout, niet het eerste keer :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP maandag 4 mei 2026 @ 19:49:18 #285
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220715615
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Het tweede deel van je reactie was fout, niet het eerste keer :P
Ohw ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220716097
Het is bepaald niet de eerste spin die zo netjes door Max is opgevangen.
En dan hebben we het nog niet over de spinnetjes die Max voorkomen heeft.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 4 mei 2026 @ 21:06:01 #287
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220716290
No words..

twitter
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  maandag 4 mei 2026 @ 21:23:16 #288
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220716440
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Montoya is een hork eerste klas. Iemand die zo tegen Max is heb ik nog niet eerder gezien.
Te triest voor woorden idd. :')
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 21:28:14 #289
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220716498
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:42 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]

[ x ]
Op zich is zo’n 360 ook niet zo enorm ingewikkeld. Beetje gas geven en dan zet die auto zichzelf als het ware vanzelf al recht. Dus geluk was niet echt een factor hierin
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220716530
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Op zich is zo’n 360 ook niet zo enorm ingewikkeld. Beetje gas geven en dan zet die auto zichzelf als het ware vanzelf al recht. Dus geluk was niet echt een factor hierin
Wellicht kan Montoya wat lessen nemen bij je.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_220716538
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Op zich is zo’n 360 ook niet zo enorm ingewikkeld. Beetje gas geven en dan zet die auto zichzelf als het ware vanzelf al recht. Dus geluk was niet echt een factor hierin
Uhu



Bekijk deze YouTube-video
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 21:38:58 #292
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220716581
quote:
Dat Grosjean het niet lukte bewijst niet per se heel veel. Het was namelijk Grosjean die het probeerde in een hogesnelheidsbocht wat nergens op sloeg. Een 360 maak je typisch op een vrij langzaam gedeelte van de baan
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport maandag 4 mei 2026 @ 21:54:49 #293
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220716732
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2026 01:17 schreef bedachtzaam het volgende:
Charles moet blij zijn met de 20 seconden, dat had in feite een diskwalificatie moeten zijn.

https://dubz.co/c/351d9f
Russell komt daar nog best goed weg
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 4 mei 2026 @ 22:07:05 #294
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220716815
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:54 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Russell komt daar nog best goed weg
Helaas wel ja.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 5 mei 2026 @ 11:53:51 #295
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220719656
Niks tegen Sjarrel, maar het is nogal bezopen van onze Monegaskse vriend dat 'ie nog vrolijk tegen Russell gaat zitten racen terwijl hij zijn auto nog amper de bocht doorkrijgt, dat mag een DSQ zijn.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220736596
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Montoya is een hork eerste klas. Iemand die zo tegen Max is heb ik nog niet eerder gezien.
Johnny Herbert ging vorig jaar (of het jaar daarvoor) anders ook aardig los over Max, waardoor hij zijn positie verloor, toch? Zoiets.

Verder moet Montoya zijn mond houden en zijn drol nog net iets paarser verven. Maarja, edgy meningen genereren clicks....
  donderdag 7 mei 2026 @ 16:08:13 #297
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220736828
Montoya is een keer door Verstappen senior in Brazilië ge-torpedoed, wellicht dat dat 'm nog dwars zit. Daar had hij kunnen winnen en eigenlijk ook z'n F1 carrierre kunnen redden. Dus er zal best iets spelen.
Wie dit leest is gek
  donderdag 7 mei 2026 @ 17:13:40 #298
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220737272
quote:
99s.gif Op donderdag 7 mei 2026 16:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Montoya is een keer door Verstappen senior in Brazilië ge-torpedoed, wellicht dat dat 'm nog dwars zit. Daar had hij kunnen winnen en eigenlijk ook z'n F1 carrierre kunnen redden. Dus er zal best iets spelen.
Montoya is altijd een beetje tegendraads geweest toch?
pi_220737400
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 15:33 schreef DjVero het volgende:

[..]
Johnny Herbert ging vorig jaar (of het jaar daarvoor) anders ook aardig los over Max, waardoor hij zijn positie verloor, toch? Zoiets.

Verder moet Montoya zijn mond houden en zijn drol nog net iets paarser verven. Maarja, edgy meningen genereren clicks....
Herbert had een sponsordeal met een goksite waar op de F1 gewed kan worden, en zat in een positie die direct de uitlsag van een race kon beinvloeden. Dat hij de spotlight op zichzelf richtte met die kritiek op Max was heel voorzichtig gezegd niet zo slim van hem.
  donderdag 7 mei 2026 @ 20:08:16 #300
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220738645
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:13 schreef Tarado het volgende:

[..]
Montoya is altijd een beetje tegendraads geweest toch?
Dat is wel goed. Niets zo erg als dat iedereen elkaar gelijk geeft.
Wie dit leest is gek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')