abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 22:10:21 #201
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220709422
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Ik vond Max in 2022 al veel ontspannener hoor. Het ultieme doel is bereikt, natuurlijk wil je meer, maar je hebt een titel binnen..
Klopt. Maar hij heeft ook gezegd dat hij de 5e graag wil hebben. Wat logisch is :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 22:18:21 #202
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220709490
Duurt lang
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220709505
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:18 schreef Peterselieman het volgende:
Duurt lang
Naar ik begrijp geen goede camera op die plek en als Max met het voorwiel op de streep gezeten heeft is dat niet er overheen. Daarom wellicht dat het na de race behandeld zou worden.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 3 mei 2026 @ 22:20:55 #204
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709510
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:18 schreef Peterselieman het volgende:
Duurt lang
Ja zeg, allez he. Wij zitten nu met Karel te converseren over zijn gedrag in de laatste ronde he. Dan kunnen wij toch geen stukjes tikken..
https://www.fia.com/docum(...)Miami%20Grand%20Prix
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 22:22:13 #205
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220709533
quote:
7s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:20 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Naar ik begrijp geen goede camera op die plek en als Max met het voorwiel op de streep gezeten heeft is dat niet er overheen. Daarom wellicht dat het na de race behandeld zou worden.
maar dan is er na de race toch ook geen fatsoenlijk beeld?
Rini dankjewel.
  zondag 3 mei 2026 @ 22:22:29 #206
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709544
quote:
7s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:20 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Naar ik begrijp geen goede camera op die plek en als Max met het voorwiel op de streep gezeten heeft is dat niet er overheen. Daarom wellicht dat het na de race behandeld zou worden.
Op zn onboards is het ook nauwelijks te zien.

Mazraoui'tje dan maar? Geen bewijs is doorspelen is Goal Tadic!!!!?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220709564
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
maar dan is er na de race toch ook geen fatsoenlijk beeld?
Klopt goede vraag dus wat de uitkomst gaat zijn.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 3 mei 2026 @ 22:23:41 #208
21467 franske19
Hit the deck!
pi_220709567
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
maar dan is er na de race toch ook geen fatsoenlijk beeld?
Misschien gaan ze het hem vragen? Era penal? No.
  zondag 3 mei 2026 @ 22:25:02 #209
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220709581
Misschien dat na de race nog steeds standpunten gedownload kunnen worden ofzo. Is het enige wat ik me kan bedenken.
Rini dankjewel.
  zondag 3 mei 2026 @ 22:26:00 #210
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709589
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
maar dan is er na de race toch ook geen fatsoenlijk beeld?
Punt is is dat het van zn onboard vanaf de T cam ook niet duidelijk te zien is. Zie chevy zn gif. Ook zn neuscam zal die uitsluiting niet kunnen geven want daarin de band logischerwijze niet te zien.
Bij Viaplee had Coronel het ook stilgezet en daar zag je op het frame de kruising tussen de zijlijn en eindlijn van de pitexit net aan net net net wel dat de band die lijn ook raakte. Maar niet compleet 100% duidelijk.

Denk dat ze alle tv beelden aan het afgaan zijn of er ergens nog een bewijs is te vinden. Beetje hetzelfde als Mazraoui toen in Bernabeu.

Wel gek eigenlijk met zo veel camera's her en der.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 22:32:38 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709628
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Punt is is dat het van zn onboard vanaf de T cam ook niet duidelijk te zien is. Zie chevy zn gif. Ook zn neuscam zal die uitsluiting niet kunnen geven want daarin de band logischerwijze niet te zien.
Bij Viaplee had Coronel het ook stilgezet en daar zag je op het frame de kruising tussen de zijlijn en eindlijn van de pitexit net aan net net net wel dat de band die lijn ook raakte. Maar niet compleet 100% duidelijk.

Denk dat ze alle tv beelden aan het afgaan zijn of er ergens nog een bewijs is te vinden. Beetje hetzelfde als Mazraoui toen in Bernabeu.

Wel gek eigenlijk met zo veel camera's her en der.
Neuscam van Stroll(?) misschien.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 22:44:46 #212
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709685
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Neuscam van Stroll(?) misschien.
Zn achtervleugel camera? Stroll zat er toch voor?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220709702
Weinig te zeuren deze race!
Geen super clipping. Tijdens de kwalificatie gewoon zo hard mogelijk door de bochten, ipv energie sparen voor de rechte stukken. En vrij weinig jojo inhalen.
Maar ik denk dat dit circuit ook wel erg geschikt was voor deze autos: genoeg rempunten om de batterij weer op te laden en geen hele lange rechte stukken. En op de meeste plekken waar je goed kon inhalen, volgt daarna een vrij bochtig stuk waardoor degene die net al zn energie heeft gebruikt om in te halen, meteen weer kon opladen. Overtake mode lijkt alleen nog steeds wel veel te sterk. Deze autos kunnen elkaar een stuk beter volgen, dus het is volgens mij ook helemaal niet nodig om inhalen kunstmatig te bevorderen. We houden allemaal van inhaal acties, maar op deze manier kan je nauwelijks verdedigen.

Wellicht hebben de nieuwe regels wel een positief effect, ben benieuwd of het ook de andere circuits ook zo goed gaat.
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 22:48:26 #214
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709704
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zn achtervleugel camera? Stroll zat er toch voor?
Ik dacht dat het zij-aan-zij was, maar op zijn t-cam is Max niet eens te zien.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220709714
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 22:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zn achtervleugel camera? Stroll zat er toch voor?
Ernaast, Max sluit achter hem aan. Alonso zit daar weer achter maar te ver weg. In feite is dit ook zoeken omdat het tijdens een safetycar is en er niets gewonnen werd. Regels zijn regels natuurlijk maar als het niet duidelijk is, laat het dan lekker gaan.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 23:14:34 #216
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709809


De finish
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 3 mei 2026 @ 23:17:18 #217
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709819
Car 31 Ocon, 23 Albon, en 14 Alonso no further action.
Alleged yellow infringements.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 mei 2026 @ 23:20:04 #218
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_220709826
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:17 schreef Red_85 het volgende:
Car 31 Ocon, 23 Albon, en 14 Alonso no further action.
Alleged yellow infringements.

Wat duurt dit lang zeg…
  zondag 3 mei 2026 @ 23:21:30 #219
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220709832
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Wat duurt dit lang zeg…
Altijd met dit soort onzin.
Weten we nog dat Max pas de dag na de race officieel kampioen was in 2021? Toen alle protesten ook eindelijk waren verworpen?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 23:23:57 #220
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220709848
Russell versus Max: no further action
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220709851
Bron:
https://www.fia.com/syste(...)dent_with_car_63.pdf

No / Driver 3 - Max Verstappen
Competitor Oracle Red Bull Racing

Time 14:33

Session Race

Fact Contact made at turn 1 between Cars 3 and 63.

Infringement Alleged breach of Appendix L, Chapter IV, Article 2 d) of the FIA International
Sporting Code.

Decision No further action.

Reason The Stewards heard from the driver of Car 3 (Max Verstappen), the driver of Car 63
(George Russell), team representatives and reviewed positioning/marshalling system
data, video, timing, telemetry, team radio and in-car video evidence and determined
that there was minor contact between that cars at Turn 1.

Both drivers considered this incident to be a minor racing incident and we agreed.

[ Bericht 6% gewijzigd door Sally op 03-05-2026 23:32:26 (opmaak) ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 23:26:19 #222
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709853
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:17 schreef Red_85 het volgende:
Car 31 Ocon, 23 Albon, en 14 Alonso no further action.
Alleged yellow infringements.

Dat was tijdens de race toch al
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 23:26:20 #223
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220709854
Leclerc +20 seconden ivm rijden met een zwaar beschadigde auto
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 3 mei 2026 @ 23:26:31 #224
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_220709856
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:21 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Altijd met dit soort onzin.
Weten we nog dat Max pas de dag na de race officieel kampioen was in 2021? Toen alle protesten ook eindelijk waren verworpen?
Tja.

Nu alleen Leclerc nog…
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 23:28:10 #225
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220709861
quote:
14s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
Leclerc +20 seconden ivm rijden met een zwaar beschadigde auto
Mama mia
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')