Dit zag ik live niet, ja dan snap ik de straf wel.quote:Op zondag 3 mei 2026 23:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Afsnij-compilatie Leclerc [ afbeelding ]
Na die tik kon hij helemaal niet meer sturen lijkt het.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dit zag ik live niet, ja dan snap ik de straf wel.
Snap ik, dat is het handige aan die montages die ik kan maken.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dit zag ik live niet, ja dan snap ik de straf wel.
Ja zeker die actie na 20 sec. als die volledig de bocht mist en hem er daarna blind dwars over de baan gooit waardoor Lindblad van de baan af moet om hem te ontwijken was vrij onverantwoordquote:Op maandag 4 mei 2026 11:28 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Tja ik snap dat hij baalt maar wat hij daar deed is link inderdaad. dat moet niet beloond worden met alsnog punten halen.
Nouuquote:Op maandag 4 mei 2026 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Montoya is een hork eerste klas. Iemand die zo tegen Max is heb ik nog niet eerder gezien.
Niet dan?quote:
Ohwquote:Op maandag 4 mei 2026 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het tweede deel van je reactie was fout, niet het eerste keer
Te triest voor woorden idd.quote:Op maandag 4 mei 2026 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Montoya is een hork eerste klas. Iemand die zo tegen Max is heb ik nog niet eerder gezien.
Op zich is zo’n 360 ook niet zo enorm ingewikkeld. Beetje gas geven en dan zet die auto zichzelf als het ware vanzelf al recht. Dus geluk was niet echt een factor hierinquote:
Wellicht kan Montoya wat lessen nemen bij je.quote:Op maandag 4 mei 2026 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich is zo’n 360 ook niet zo enorm ingewikkeld. Beetje gas geven en dan zet die auto zichzelf als het ware vanzelf al recht. Dus geluk was niet echt een factor hierin
Uhuquote:Op maandag 4 mei 2026 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich is zo’n 360 ook niet zo enorm ingewikkeld. Beetje gas geven en dan zet die auto zichzelf als het ware vanzelf al recht. Dus geluk was niet echt een factor hierin
Dat Grosjean het niet lukte bewijst niet per se heel veel. Het was namelijk Grosjean die het probeerde in een hogesnelheidsbocht wat nergens op sloeg. Een 360 maak je typisch op een vrij langzaam gedeelte van de baanquote:Op maandag 4 mei 2026 21:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Uhu
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Russell komt daar nog best goed wegquote:Op maandag 4 mei 2026 01:17 schreef bedachtzaam het volgende:
Charles moet blij zijn met de 20 seconden, dat had in feite een diskwalificatie moeten zijn.
https://dubz.co/c/351d9f
Helaas wel ja.quote:Op maandag 4 mei 2026 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Russell komt daar nog best goed weg
Johnny Herbert ging vorig jaar (of het jaar daarvoor) anders ook aardig los over Max, waardoor hij zijn positie verloor, toch? Zoiets.quote:Op maandag 4 mei 2026 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Montoya is altijd een beetje tegendraads geweest toch?quote:Op donderdag 7 mei 2026 16:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Montoya is een keer door Verstappen senior in Brazilië ge-torpedoed, wellicht dat dat 'm nog dwars zit. Daar had hij kunnen winnen en eigenlijk ook z'n F1 carrierre kunnen redden. Dus er zal best iets spelen.
Herbert had een sponsordeal met een goksite waar op de F1 gewed kan worden, en zat in een positie die direct de uitlsag van een race kon beinvloeden. Dat hij de spotlight op zichzelf richtte met die kritiek op Max was heel voorzichtig gezegd niet zo slim van hem.quote:Op donderdag 7 mei 2026 15:33 schreef DjVero het volgende:
[..]
Johnny Herbert ging vorig jaar (of het jaar daarvoor) anders ook aardig los over Max, waardoor hij zijn positie verloor, toch? Zoiets.
Verder moet Montoya zijn mond houden en zijn drol nog net iets paarser verven. Maarja, edgy meningen genereren clicks....
Dat is wel goed. Niets zo erg als dat iedereen elkaar gelijk geeft.quote:Op donderdag 7 mei 2026 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Montoya is altijd een beetje tegendraads geweest toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |