abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 12:00:09 #276
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220712403
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Afsnij-compilatie Leclerc [ afbeelding ]
Dit zag ik live niet, ja dan snap ik de straf wel.
  Moderator / Redactie FP maandag 4 mei 2026 @ 12:22:04 #277
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220712552
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:00 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Dit zag ik live niet, ja dan snap ik de straf wel.
Na die tik kon hij helemaal niet meer sturen lijkt het.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 13:03:16 #278
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220712802
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:00 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Dit zag ik live niet, ja dan snap ik de straf wel.
Snap ik, dat is het handige aan die montages die ik kan maken.

Waaraan je dus kan zien dat die eigenlijk nog prima kon sturen en al dat afsnijden eigenlijk gewoon overbodig was. Er was wel wat mis met die auto, maar het was niet alsof die ineens compleet onbruikbaar was. Ander had die natuurlijk helemaal niet de finishlijn gehaald.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 14:29:01 #279
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220713435
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:28 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Tja ik snap dat hij baalt maar wat hij daar deed is link inderdaad. dat moet niet beloond worden met alsnog punten halen.
Ja zeker die actie na 20 sec. als die volledig de bocht mist en hem er daarna blind dwars over de baan gooit waardoor Lindblad van de baan af moet om hem te ontwijken was vrij onverantwoord
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 4 mei 2026 @ 19:42:28 #280
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220715535
twitter


twitter
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator / Redactie FP maandag 4 mei 2026 @ 19:44:15 #281
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220715562
Montoya is een hork eerste klas. Iemand die zo tegen Max is heb ik nog niet eerder gezien.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 mei 2026 @ 19:44:53 #282
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220715567
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Montoya is een hork eerste klas. Iemand die zo tegen Max is heb ik nog niet eerder gezien.
Nouu
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP maandag 4 mei 2026 @ 19:45:29 #283
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220715576
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nouu
Niet dan? :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 mei 2026 @ 19:46:25 #284
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220715586
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Niet dan? :@
Het tweede deel van je reactie was fout, niet het eerste keer :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP maandag 4 mei 2026 @ 19:49:18 #285
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220715615
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Het tweede deel van je reactie was fout, niet het eerste keer :P
Ohw ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220716097
Het is bepaald niet de eerste spin die zo netjes door Max is opgevangen.
En dan hebben we het nog niet over de spinnetjes die Max voorkomen heeft.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 4 mei 2026 @ 21:06:01 #287
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220716290
No words..

twitter
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  maandag 4 mei 2026 @ 21:23:16 #288
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220716440
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Montoya is een hork eerste klas. Iemand die zo tegen Max is heb ik nog niet eerder gezien.
Te triest voor woorden idd. :')
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 21:28:14 #289
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220716498
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:42 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]

[ x ]
Op zich is zo’n 360 ook niet zo enorm ingewikkeld. Beetje gas geven en dan zet die auto zichzelf als het ware vanzelf al recht. Dus geluk was niet echt een factor hierin
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220716530
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Op zich is zo’n 360 ook niet zo enorm ingewikkeld. Beetje gas geven en dan zet die auto zichzelf als het ware vanzelf al recht. Dus geluk was niet echt een factor hierin
Wellicht kan Montoya wat lessen nemen bij je.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_220716538
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Op zich is zo’n 360 ook niet zo enorm ingewikkeld. Beetje gas geven en dan zet die auto zichzelf als het ware vanzelf al recht. Dus geluk was niet echt een factor hierin
Uhu



Bekijk deze YouTube-video
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 21:38:58 #292
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220716581
quote:
Dat Grosjean het niet lukte bewijst niet per se heel veel. Het was namelijk Grosjean die het probeerde in een hogesnelheidsbocht wat nergens op sloeg. Een 360 maak je typisch op een vrij langzaam gedeelte van de baan
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport maandag 4 mei 2026 @ 21:54:49 #293
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220716732
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2026 01:17 schreef bedachtzaam het volgende:
Charles moet blij zijn met de 20 seconden, dat had in feite een diskwalificatie moeten zijn.

https://dubz.co/c/351d9f
Russell komt daar nog best goed weg
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 4 mei 2026 @ 22:07:05 #294
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220716815
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:54 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Russell komt daar nog best goed weg
Helaas wel ja.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 5 mei 2026 @ 11:53:51 #295
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220719656
Niks tegen Sjarrel, maar het is nogal bezopen van onze Monegaskse vriend dat 'ie nog vrolijk tegen Russell gaat zitten racen terwijl hij zijn auto nog amper de bocht doorkrijgt, dat mag een DSQ zijn.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220736596
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Montoya is een hork eerste klas. Iemand die zo tegen Max is heb ik nog niet eerder gezien.
Johnny Herbert ging vorig jaar (of het jaar daarvoor) anders ook aardig los over Max, waardoor hij zijn positie verloor, toch? Zoiets.

Verder moet Montoya zijn mond houden en zijn drol nog net iets paarser verven. Maarja, edgy meningen genereren clicks....
  donderdag 7 mei 2026 @ 16:08:13 #297
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220736828
Montoya is een keer door Verstappen senior in Brazilië ge-torpedoed, wellicht dat dat 'm nog dwars zit. Daar had hij kunnen winnen en eigenlijk ook z'n F1 carrierre kunnen redden. Dus er zal best iets spelen.
Wie dit leest is gek
  donderdag 7 mei 2026 @ 17:13:40 #298
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220737272
quote:
99s.gif Op donderdag 7 mei 2026 16:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Montoya is een keer door Verstappen senior in Brazilië ge-torpedoed, wellicht dat dat 'm nog dwars zit. Daar had hij kunnen winnen en eigenlijk ook z'n F1 carrierre kunnen redden. Dus er zal best iets spelen.
Montoya is altijd een beetje tegendraads geweest toch?
pi_220737400
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 15:33 schreef DjVero het volgende:

[..]
Johnny Herbert ging vorig jaar (of het jaar daarvoor) anders ook aardig los over Max, waardoor hij zijn positie verloor, toch? Zoiets.

Verder moet Montoya zijn mond houden en zijn drol nog net iets paarser verven. Maarja, edgy meningen genereren clicks....
Herbert had een sponsordeal met een goksite waar op de F1 gewed kan worden, en zat in een positie die direct de uitlsag van een race kon beinvloeden. Dat hij de spotlight op zichzelf richtte met die kritiek op Max was heel voorzichtig gezegd niet zo slim van hem.
  donderdag 7 mei 2026 @ 20:08:16 #300
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220738645
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:13 schreef Tarado het volgende:

[..]
Montoya is altijd een beetje tegendraads geweest toch?
Dat is wel goed. Niets zo erg als dat iedereen elkaar gelijk geeft.
Wie dit leest is gek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')