abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 april 2026 @ 13:29:36 #1
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220632868


Weeronline / • KNMI / • Weer.nl / • Jan Visser / • Weerplaza

Weersites buitenland
3D-Windkaart wereld
Ventusky - wereldkaart
Alpenweerman Uitgebreid weer voor de Alpen, maar ook Nederland.
Wetter3 Wereld weer (Duits)
Wetteronline Duits
Estofex Europa weer (Engels)
Wetterzentrale Wereld weer (Duits)
WeatherService België en West-Europa weer (Nederlands)
Verzameling weerkaarten Europa weer (Nederlands/Engels)
Noodweer Waarschuwingen voor de Benelux
Weerwoord Vlaams/Nederlands weerforum
Stormplatform Weerplatform Benelux
Lightning Maps Realtime onweersmeldingen
Blitzortung Realtime onweersmeldingen
Weather.com Amerikaans
Accuweather Amerikaans
Meteoradar Verenigd Koninkrijk en West-Europa
I'm Weather VK en West-Europa wolkenradar met exportfunctie voor GIF-animatie
Windy Wereldwijde woei- en weerkaart
NOAA 16-daagse verwachting stratosfeer

Sites uitleg begrippen
SPOILER: Uitleg symbolen weerkaarten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weeronline - begrippen (nederlands)

---
WKN - Actueel weer in Nederland
KNMI Daggegevens
KNMI Geografische overzichten van het weer
KNMI Buienradar
KNMI Pluim
---

Klimaateffectatlas
Nederland in de ban van de 'supercel'
CAPE + Liftedindex

---


---

User locaties

Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,

let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live



DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel ;)
  woensdag 22 april 2026 @ 14:55:06 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220633460
Komt er omweer???? WAAR EN WANNEER??? TS????
  woensdag 22 april 2026 @ 14:59:44 #3
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220633504
quote:
7s.gif Op woensdag 22 april 2026 14:55 schreef Starhopper het volgende:
Komt er omweer???? WAAR EN WANNEER??? TS????
Ooit op een dag :P :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 22 april 2026 @ 15:01:01 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220633516
quote:
10s.gif Op woensdag 22 april 2026 14:59 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ooit op een dag :P :o
Ooh dus niet vandaag :o
  woensdag 22 april 2026 @ 15:46:53 #5
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220633739
Prachtig zeilweer jongens.
pi_220634227
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:46 schreef RamboDirk het volgende:
Prachtig zeilweer jongens.
pi_220634239
Prima dag. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220634256
Dan ga je hardlopen, met korte mouwen. Heerlijk met 18 graden, zelfs in het begin niet koud. En dan zie je mensen voorbij fietsen met een dikke winterjas aan.

Ik dacht altijd dat ik de koukleum was.
pi_220634325
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 17:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Dan ga je hardlopen, met korte mouwen. Heerlijk met 18 graden, zelfs in het begin niet koud. En dan zie je mensen voorbij fietsen met een dikke winterjas aan.

Ik dacht altijd dat ik de koukleum was.
Zo zie je maar weer, er zijn er altijd die nog gekker zijn :P
  woensdag 22 april 2026 @ 18:42:13 #10
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220634660
quote:
7s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:01 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ooh dus niet vandaag :o
Whut _O- euh nee :')
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 22 april 2026 @ 18:43:23 #11
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220634668
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 17:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Dan ga je hardlopen, met korte mouwen. Heerlijk met 18 graden, zelfs in het begin niet koud. En dan zie je mensen voorbij fietsen met een dikke winterjas aan.

Ik dacht altijd dat ik de koukleum was.
Ja ik! teveel schaduw stukken en dan pleuris koude scherpe wind.. ik kiek wel uit! :W
In de zon uit de wind ZALIG O+
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 22 april 2026 @ 19:04:19 #12
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220634813
Dit soort berichten krijg je gegarandeerd altijd. Echt extreme vormen _O- 2018 was extreem

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 22 april 2026 @ 19:35:01 #13
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220635060
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 19:04 schreef INViCTuS het volgende:
Dit soort berichten krijg je gegarandeerd altijd. Echt extreme vormen _O- 2018 was extreem

[ x ]
Ach ze moeten toch wat clicks generen he, zo gaat het tegenwoordig en hoe irritant het ook is...het is niet verboden :D

Tuurlijk hebben wel iets last van droogte maar dat zal wel weer los lopen :)
pi_220635596
Mokerdroog. Net een uur de tuin gesproeid!
pi_220636122
Vannacht meteorieten kijken. Mag je dan ook een wens doen?
pi_220636752
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 19:04 schreef INViCTuS het volgende:
Dit soort berichten krijg je gegarandeerd altijd. Echt extreme vormen _O- 2018 was extreem

[ x ]
Dat hogedrukgebied is er altijd ergens in de lente. 3-4 weken lang noordoostenwind des doods.
Soms in maart, soms in mei. Maar altijd.

Dus wat jankt hij nu met zn eXtReEmMMMmmM?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220637026
April is dan ook gewoon extreem droog. Er is iets van 5mm regen gevallen.

Is dat erg en zorgt dat direct voor problemen? Nee, zeker niet.
Is het iets om een beetje in de gaten te houden? Zeker wel.

Overdrijven ze soms met de berichtgeving? Zeker en vast.
Zijn de reacties daarop eveneens overdreven? Ook zeker en vast.
  Moderator donderdag 23 april 2026 @ 13:24:10 #18
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220639259
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 19:04 schreef INViCTuS het volgende:
Dit soort berichten krijg je gegarandeerd altijd. Echt extreme vormen _O- 2018 was extreem

[ x ]
Als je regen wil kom je maar naar Spanje goverdomme! :D
pi_220639521
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2026 13:24 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Als je regen wil kom je maar naar Spanje goverdomme! :D
Haha
pi_220639534
Het is overigens wederom prachtig weer buiten. Dit mag zo wel tot aan december duren.
  donderdag 23 april 2026 @ 15:40:49 #21
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220639793
Jammer van die kutwind de hele tijd.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220639847
Tien graden erbij en het is fantastisch.

Verder weer een fijn dagje. :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220640105
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
Tien graden erbij en het is fantastisch weer kut.

Verder weer een fijn dagje. :Y
Ftfy :D

20 graden, vrijwel windstil, volledige blauwe lucht.
  donderdag 23 april 2026 @ 18:34:44 #24
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220640698
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 15:40 schreef PzKpfw het volgende:
Jammer van die kutwind de hele tijd.
Ja dit keer wel eens met je! :P
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220640741
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2026 18:34 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ja dit keer wel eens met je! :P
:o

Welke wind :P
  donderdag 23 april 2026 @ 18:44:57 #26
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220640757
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 18:41 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
:o

Welke wind :P
Jij woont te ver weg :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220640774
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2026 18:44 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Jij woont te ver weg :o
Maar niet in Windhoek :o
  donderdag 23 april 2026 @ 19:41:10 #28
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220641135
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2026 18:48 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Maar niet in Windhoek :o
Zou niet in Namibië willen wonen. Zou er bijna zijn geweest, dat wel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 23 april 2026 @ 20:04:33 #29
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_220641430
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 07:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
April is dan ook gewoon extreem droog. Er is iets van 5mm regen gevallen.

Is dat erg en zorgt dat direct voor problemen? Nee, zeker niet.
Is het iets om een beetje in de gaten te houden? Zeker wel.

Overdrijven ze soms met de berichtgeving? Zeker en vast.
Zijn de reacties daarop eveneens overdreven? Ook zeker en vast.
Tja, vorig jaar was het niet alleen in april droog maar januari t/m april. Dát was extreem. Heb nog nooit eerder in maart het gras zien verdorren.

Wat een gejank. Er mag zeker wel wat vallen maar dit is toch nog niet zwaar problematisch?

Hier heeft het overigens maandagochtend nog wat geregend, al was dat heel lokaal. Sliep er half doorheen, maar zag nog een plas op het zand liggen die namiddag dus het was niet helemaal onbeduidend. De veel zichtbaarder buienlijn van die avond vertoonde echter weer dat typische patroon dat er eerst drie uur lang lichte regen lijkt te gaan vallen, maar vervolgens lost in de praktijk alles binnen 50 km van je woonplaats al op en valt er niks. :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Moderator vrijdag 24 april 2026 @ 09:27:17 #30
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220643544
Hier in de Spaanse woestijn vandaag weer een sappige 15 a 20 mm. De grond wordt steeds zompiger, ben bang dat de bomen gaan omvallen. :o
pi_220644048
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 april 2026 09:27 schreef dick_laurent het volgende:
Hier in de Spaanse woestijn vandaag weer een sappige 15 a 20 mm. De grond wordt steeds zompiger, ben bang dat de bomen gaan omvallen. :o
In Limbabwe bakken we zometeen bij de lunch alweer een ei op de moterkap.
  vrijdag 24 april 2026 @ 11:41:21 #32
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220644192
De tijden dat het genant was om in Nederland een cabriolet te hebben zijn vervlogen :') wekenlang droog en zonnig.

En juffrouw Jetten maar klagen dat je dit niet moet willen.
  vrijdag 24 april 2026 @ 11:41:27 #33
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220644194


De oper/control runs rennen de zomer tegenmoet! ^O^
pi_220644255
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 11:04 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
In Limbabwe bakken we zometeen bij de lunch alweer een ei op de moterkap.
Wel na een stuk rijden, want zo warm is het ook weer niet he.
  vrijdag 24 april 2026 @ 12:03:49 #35
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220644289
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 11:55 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Wel na een stuk rijden, want zo warm is het ook weer niet he.
Moeten inderdaad niet gaan overdrijven :o
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator vrijdag 24 april 2026 @ 12:39:48 #36
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220644461
Bij @Geschiedkundige is het elke dag minimaal 35 graden en onbewolkt...dat weten we toch inmiddels. Hier wederom een kleine situatieschets bij hem thuis:

pi_220644499
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 11:55 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Wel na een stuk rijden, want zo warm is het ook weer niet he.
Haha ja. Maar wel lekker in de zon :Y
pi_220644532
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2026 12:39 schreef dick_laurent het volgende:
Bij @:Geschiedkundige is het elke dag minimaal 35 graden en onbewolkt...dat weten we toch inmiddels. Hier wederom een kleine situatieschets bij hem thuis:

[ afbeelding ]
Wie is die rare man met een t-shirt aan? :o
Tevens heb ik een best wel grote hekel aan laptops. Tijd voor een verbeterde situatieschets:



Verder wel vrij accuraat qua omgeving en strakblauwe lucht uiteraard. ^O^
  vrijdag 24 april 2026 @ 13:07:08 #39
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220644575
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 april 2026 09:27 schreef dick_laurent het volgende:
Hier in de Spaanse woestijn vandaag weer een sappige 15 a 20 mm. De grond wordt steeds zompiger, ben bang dat de bomen gaan omvallen. :o
Zoo jij pikt alle regen dus ;)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 24 april 2026 @ 13:07:48 #40
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220644581
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 11:04 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
In Limbabwe bakken we zometeen bij de lunch alweer een ei op de moterkap.
Je kunt ook emigreren naar friesland ofzo :P stukken koeler ;)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Moderator vrijdag 24 april 2026 @ 13:09:57 #41
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220644590
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2026 12:59 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Wie is die rare man met een t-shirt aan? :o
Tevens heb ik een best wel grote hekel aan laptops. Tijd voor een verbeterde situatieschets:

[ afbeelding ]

Verder wel vrij accuraat qua omgeving en strakblauwe lucht uiteraard. ^O^
Godverdomme ja, shirtloos natuurlijk.... jezus, amateur mistake :|W
  Moderator vrijdag 24 april 2026 @ 13:11:44 #42
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220644597
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2026 13:07 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Zoo jij pikt alle regen dus ;)
Sorry. Hier een gemiddelde situatieschets hoe mijn wandelingen er tegenwoordig uitzien:

  vrijdag 24 april 2026 @ 13:17:03 #43
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220644622
quote:
8s.gif Op vrijdag 24 april 2026 13:11 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Sorry. Hier een gemiddelde situatieschets hoe mijn wandelingen er tegenwoordig uitzien:

[ afbeelding ]
Oei, das nie best :P
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220644813
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2026 13:07 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Je kunt ook emigreren naar friesland ofzo :P stukken koeler ;)
Friesland, nee dankje :')
  vrijdag 24 april 2026 @ 15:05:44 #45
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220645038
Begin mei ziet er schroeiend uit. Dat gaat flink sproeien worden nu ik net m'n gazon heb doorgezaaid..
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220645056
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 15:05 schreef PzKpfw het volgende:
Begin mei ziet er schroeiend uit. Dat gaat flink sproeien worden nu ik net m'n gazon heb doorgezaaid..
Rond de 20, valt toch wel mee? Voor mij bijna schroeiend, maar ik ben dan ook geen goede graadmeter.
  vrijdag 24 april 2026 @ 17:55:01 #47
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220645675
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 15:05 schreef PzKpfw het volgende:
Begin mei ziet er schroeiend uit. Dat gaat flink sproeien worden nu ik net m'n gazon heb doorgezaaid..
Ik zie nergens 30+
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 24 april 2026 @ 19:13:14 #48
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220646110
Leuk dit topic, net boksen.

En hier aan de ene kant hebben we @Geschiedkundige met blauwe koude bokshandschoenen! Hij prefereert koele temperaturen. Gedijt in temperaturen van 10 á 12 graden. Als 't warmer wordt, dan scheurt hij zijn shirt van zijn lijf en doet een koelvest aan.

En aan de andere kant hebben we @lNViCTuS. De eeuwige zeikerd over de temperaturen. Mét rode handschoenen! Want 't kan hem nooit warm genoeg worden. En als 't te warm wordt, dan klaagt hij daar weer over, een échte Nederlander!

Fight!
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  vrijdag 24 april 2026 @ 19:20:40 #49
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220646147
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:13 schreef Twieki het volgende:
Leuk dit topic, net boksen.

En hier aan de ene kant hebben we @:Geschiedkundige met blauwe koude bokshandschoenen! Hij prefereert koele temperaturen. Gedijt in temperaturen van 10 á 12 graden. Als 't warmer wordt, dan scheurt hij zijn shirt van zijn lijf en doet een koelvest aan.

En aan de andere kant hebben we @:lNViCTuS. De eeuwige zeikerd over de temperaturen. Mét rode handschoenen! Want 't kan hem nooit warm genoeg worden. En als 't te warm wordt, dan klaagt hij daar weer over, een échte Nederlander!

Fight!
? Ik snap deze niet :')
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 24 april 2026 @ 19:31:58 #50
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220646222
Waar was de zon vandaag? Op wat opklaringen na was het toch wel behoorlijk bewolkt en kil -O-
pi_220646223
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:13 schreef Twieki het volgende:
Leuk dit topic, net boksen.

Fight!
Mag ik dan Scorpion zijn? O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 24 april 2026 @ 19:36:38 #52
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220646264
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Mag ik dan Scorpion zijn? O+
Doen we wel mma, ok?
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220646334
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:36 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Doen we wel mma, ok?
Akkoord.

@RamboDirk als scheids
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 24 april 2026 @ 20:09:31 #54
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220646550
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 14:11 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Friesland, nee dankje :')
Friesland lijkt me echt precies niks.

Hier is het mooi genoeg. Alleen de bergen ontbreken.

Wellicht richting volgend weekend regen: Rund um den Monatswechsel schwächt sich das Hoch jedoch langsam ab und Tiefs rücken näher. Damit steigt auch das Schauer- und Gewitterrisiko allmählich wieder an. Wo genau wie viel Regen fällt, lässt sich aber noch nicht vorhersagen.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220646666
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Waar was de zon vandaag? Op wat opklaringen na was het toch wel behoorlijk bewolkt en kil -O-
Vanmiddag kunnen bakken in de zon. Groentes/bloemen in potten krijgen vrijwel iedere dag water momenteel.
pi_220646673
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:09 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Friesland lijkt me echt precies niks.

Hier is het mooi genoeg. Alleen de bergen ontbreken.

Wellicht richting volgend weekend regen: Rund um den Monatswechsel schwächt sich das Hoch jedoch langsam ab und Tiefs rücken näher. Damit steigt auch das Schauer- und Gewitterrisiko allmählich wieder an. Wo genau wie viel Regen fällt, lässt sich aber noch nicht vorhersagen.
Zou niet erg zijn wat regen. Zou gewoon standaard twee nachten per week goed moeten doorregenen, verder droog.
  vrijdag 24 april 2026 @ 22:10:51 #57
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220647550
twitter
pi_220647598
Regen genot beste genot.
  zaterdag 25 april 2026 @ 08:32:56 #59
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220649515


Eerste zomerse dagen kun je gaan opschrijven voor mei, begin mei.

mood
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 35% gewijzigd door RamboDirk op 25-04-2026 08:41:34 ]
  zaterdag 25 april 2026 @ 10:52:56 #60
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220650195
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Waar was de zon vandaag? Op wat opklaringen na was het toch wel behoorlijk bewolkt en kil -O-
Whut??? Het is hier 5 dagen op rij strak blauw :o lijkt wel egypte..alleen niet zo warm :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220650511
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 april 2026 10:52 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Whut??? Het is hier 5 dagen op rij strak blauw :o lijkt wel egypte..alleen niet zo warm :D
Gelukkig niet. Ik overleef Egypte niet denk ik.
pi_220651248
Eerste aardbeien worden al rood :)
  zaterdag 25 april 2026 @ 16:08:45 #63
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220651906
Heerlijk 20 gr
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 april 2026 @ 17:35:25 #64
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220652729
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Waar was de zon vandaag? Op wat opklaringen na was het toch wel behoorlijk bewolkt en kil -O-
Hierzo
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 25 april 2026 @ 18:51:10 #65
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220653285
Inderdaad beetje kil, ja. De wind zit momenteel verkeerd. ;) Voornamelijk in het westen.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  zaterdag 25 april 2026 @ 21:52:15 #66
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220654769
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 13:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
Eerste aardbeien worden al rood :)
zooo das al rap ;)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220654956
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 april 2026 21:52 schreef MissHobje het volgende:

[..]
zooo das al rap ;)
Zeker. Vroeg ras en in een pot in de kas, dan haal je het wel wat naar voren :+
pi_220654966
Overigens nog warm buiten. Koelt niet zo vlot af :P
pi_220656050
Zonnig en uitstekende temperatuur nu buiten :)
  zondag 26 april 2026 @ 10:04:54 #70
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220656853
20 gr in de zon
  zondag 26 april 2026 @ 10:10:29 #71
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220656903
En wéér een gortdroge dag met zon.
  zondag 26 april 2026 @ 10:52:20 #72
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220657166
Al aantal keer moeten sproeien...
april mensen
april

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220657656
Vanaf donderdag warme dagen :) en misschien vrijdag de eerste zomerse dag van het jaar.

v
  zondag 26 april 2026 @ 12:03:28 #74
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220657672
quote:
4s.gif Op zondag 26 april 2026 12:01 schreef 12Beaufort het volgende:
Vanaf donderdag warme dagen :) en misschien vrijdag de eerste zomerse dag van het jaar.

[ afbeelding ]
Gaat de goede kant op
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220657735
En daarna weer een (noord)westen wind, met wat meer kans op regen. Het gemiddelde blijft wel boven de 15 graden.

v
pi_220657986
Opbokken met die hitte :(
pi_220658118
--edit--
v
  zondag 26 april 2026 @ 13:30:29 #78
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220658226
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 12:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
Opbokken met die hitte :(
Goed voor m'n moestuin
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zondag 26 april 2026 @ 13:53:32 #79
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220658347
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 12:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
Opbokken met die hitte :(
Zeur niet
  zondag 26 april 2026 @ 14:00:53 #80
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220658386
Goedemiddag, weer een hele mooie dag vandaag met veel zon en minder wind dan de afgelopen dagen *O* lekker van genieten!
  zondag 26 april 2026 @ 20:03:22 #81
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220660167
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 13:30 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Goed voor m'n moestuin
Voor een moestuin wil je geen droogte, dan wil je regelmatig regen en zeker geen temperaturen van 30+. Of ben je van plan een cactusmoestuin te beginnen?

Net mijn voor- en achtertuin ruim water gegeven, want regenen doet 't voorlopig niet.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  zondag 26 april 2026 @ 20:13:00 #82
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220660239
quote:
7s.gif Op zondag 26 april 2026 20:03 schreef Twieki het volgende:

[..]
Voor een moestuin wil je geen droogte, dan wil je regelmatig regen en zeker geen temperaturen van 30+. Of ben je van plan een cactusmoestuin te beginnen?

Net mijn voor- en achtertuin ruim water gegeven, want regenen doet 't voorlopig niet.
Het wordt ook bij lange na geen 30+. 20-24 graden komende week. Aangenaam lenteweer.Goed voor m'n moestuin. Wat water erbij mag inderdaad wel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zondag 26 april 2026 @ 20:32:34 #83
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220660414
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 20:13 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Het wordt ook bij lange na geen 30+. 20-24 graden komende week. Aangenaam lenteweer.Goed voor m'n moestuin. Wat water erbij mag inderdaad wel
Ook 20 - 24 graden is warm als de zon keihard schijnt. Je vergeet dat je jonge plantjes verdorren met die temperaturen. Succes met je 'moestuin'. Denk dat je nog een hoop te leren hebt.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_220660460
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 13:30 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Goed voor m'n moestuin
Zeker, dat wel.
pi_220660471
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 13:53 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Zeur niet
Jawel, boven de twintig graden gaat mijn zeurstand aan. Die 25 hoeven echt niet van mij, pokkeweer :r
pi_220660517
quote:
7s.gif Op zondag 26 april 2026 20:32 schreef Twieki het volgende:

[..]
Ook 20 - 24 graden is warm als de zon keihard schijnt. Je vergeet dat je jonge plantjes verdorren met die temperaturen. Succes met je 'moestuin'. Denk dat je nog een hoop te leren hebt.
Mwoah, droogte is shit maar op te lossen door zelf te bewateren. In de volle grond is dat, mits je er voldoende energie in stopt niet direct een probleem. Liever te droog dan te nat. Water kan ik namelijk wél toevoegen, niet verwijderen. Een goede verhouding is natuurlijk het beste, gewoon 2-3 nachten per week rustige, gestage regen.

Ook is 30 of 35 graden niet direct rampzalig, dat ligt vooral aan het soort gewassen en of je aan buitenteelt doet. Voor de teelt in een kas is het huidige weer vrij perfect (overdag). Nachten mogen wel een tikkeltje warmer. Al lijken de planten er niet veel last van te hebben eerlijk gezegd.

@INViCTuS is geen onbekende met plantjes. Dat komt vast goed. En leren doen we nog ieder jaar, ook ik. Dat houdt het ook leuk. Dingen uitproberen, andere gewassen teeltwijzen etc. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Geschiedkundige op 26-04-2026 21:21:06 ]
  zondag 26 april 2026 @ 21:19:09 #87
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220660740
quote:
7s.gif Op zondag 26 april 2026 20:32 schreef Twieki het volgende:

[..]
Ook 20 - 24 graden is warm als de zon keihard schijnt. Je vergeet dat je jonge plantjes verdorren met die temperaturen. Succes met je 'moestuin'. Denk dat je nog een hoop te leren hebt.
Af en toe beetje water geven. Vanaf of net na volgend weekend onbestendiger.

Genoeg kennis aanwezig, hoor
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zondag 26 april 2026 @ 23:31:12 #88
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220661373
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:18 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Zeker. Vroeg ras en in een pot in de kas, dan haal je het wel wat naar voren :+
Echt genieten ;)
Doe je ook asperges kweken?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 26 april 2026 @ 23:31:35 #89
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220661376
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 10:52 schreef RamboDirk het volgende:
Al aantal keer moeten sproeien...
april mensen
april

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Berg je maar de komende 2 weken dan :P Ohnee 1 week geloof ik nog dan zit er weer regen in de kaarten..
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  VIVA zondag 26 april 2026 @ 23:33:29 #90
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_220661380
En het voorjaar is net begonnen....



Het gaat een erg droge en hete zomer worden.....
What lies behind makes no sense in my mind
  maandag 27 april 2026 @ 00:05:51 #91
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220661507
quote:
84s.gif Op zondag 26 april 2026 23:33 schreef cosmosis het volgende:
En het voorjaar is net begonnen....

[ afbeelding ]

Het gaat een erg droge en hete zomer worden.....
Ziet er lekker uit *O*
En liever heet en droog dan dat kleffe natte *)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  VIVA maandag 27 april 2026 @ 00:11:19 #92
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_220661526
quote:
10s.gif Op maandag 27 april 2026 00:05 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ziet er lekker uit *O*
En liever heet en droog dan dat kleffe natte *)
Zeker! Hete avonden, koele nachten! Daar kan ik wel aan wennen, woestijn klimaat heerlijk.....Wel beetje water voor de plantjes graag
What lies behind makes no sense in my mind
pi_220661882
quote:
11s.gif Op zondag 26 april 2026 23:31 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Echt genieten ;)
Doe je ook asperges kweken?
Klein beetje maar, vind ik zelf niks aan. Twee 'helpers' vinden dat heerlijk dus die hebben dat stukjevzich 'toegeëigend. Is iets van 100-150 m2 denk ik.
  maandag 27 april 2026 @ 08:24:11 #94
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220662189
mood

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220662291
quote:
84s.gif Op zondag 26 april 2026 23:33 schreef cosmosis het volgende:
En het voorjaar is net begonnen....

[ afbeelding ]

Het gaat een erg droge en hete zomer worden.....
Sow ... heerlijk vooruitzicht als dit echt uitkomt. Vanaf het weekend komt er ook een appeltje voor de dorst: https://www.weeronline.nl/nieuws/26-4-2026-weekverwachting
  maandag 27 april 2026 @ 09:42:01 #96
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220662702
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 06:05 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Klein beetje maar, vind ik zelf niks aan. Twee 'helpers' vinden dat heerlijk dus die hebben dat stukjevzich 'toegeëigend. Is iets van 100-150 m2 denk ik.
Ohhh zalig! Smullen. En wat fijn dat je "helpers" hebt :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 27 april 2026 @ 09:42:59 #97
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220662721
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 08:24 schreef RamboDirk het volgende:
mood

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne koningsdag w/ allemaal *O*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220663894
Bewolkt hier.

v
pi_220663923
quote:
84s.gif Op zondag 26 april 2026 23:33 schreef cosmosis het volgende:
En het voorjaar is net begonnen....

[ afbeelding ]

Het gaat een erg droge en hete zomer worden.....
Die begon zowat in mei.
v
  maandag 27 april 2026 @ 12:47:11 #100
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220664510

Dit zie ik graag, ff opbokken met die kurkdroge lucht! *O*

Hopelijk dan ook wat onweersbuien.
pi_220665803
quote:
10s.gif Op maandag 27 april 2026 09:42 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ohhh zalig! Smullen. En wat fijn dat je "helpers" hebt :D
We zijn inmiddels met een vaste groep van twaalf man. En in de topdrukte helpen er nog zes extra mee op soort van oproepbasis.
Anders niet te doen met deze grootte.
pi_220665809
Eerste aardbeien rijp en direct gegeten vandaag. *O*
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 15:55:19 #103
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220665942
Volgens mij kunnen jullie inmiddels beter deze reeks omdopen tot "de moestuin staat op ontploffen" :')
pi_220666012
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 12:47 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zie ik graag, ff opbokken met die kurkdroge lucht! *O*

Hopelijk dan ook wat onweersbuien.
De temperatuur is er goed genoeg voor.
v
pi_220666212
  maandag 27 april 2026 @ 16:40:58 #106
136 V.
Like tears in rain...
pi_220666240
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 12:47 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zie ik graag, ff opbokken met die kurkdroge lucht! *O*

Hopelijk dan ook wat onweersbuien.
Ik ben een noob, wat zegt dit?
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 27 april 2026 @ 17:26:39 #107
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220666486
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 16:40 schreef V. het volgende:

[..]
Ik ben een noob, wat zegt dit?
Als bij warm weer de luchttemperatuur en de dauwpuntstemperatuur dichter bij elkaar komen dan wordt het klammer.

Als je op een klamme zomeravond een koud blikje frisdrank uit de koelkast pakt dan zal je merken dat het blikje nat wordt, omdat de temperatuur van het blikje lager is dan de dauwpuntstemperatuur van de omgeving en dat zorgt ervoor dat vocht condenseert.

Bij hoge dauwpunten houdt de lucht meer vocht vast en veel vocht is goed voer voor onweersbuien. :)
pi_220666549
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 15:55 schreef dick_laurent het volgende:
Volgens mij kunnen jullie inmiddels beter deze reeks omdopen tot "de moestuin staat op ontploffen" :')
Dat staat ie dan ook *O*
In tegenstelling tot de atmosfeer :(
  maandag 27 april 2026 @ 17:41:16 #109
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220666551
21 gr, wat een weertje
  maandag 27 april 2026 @ 17:41:38 #110
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220666552
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 15:55 schreef dick_laurent het volgende:
Volgens mij kunnen jullie inmiddels beter deze reeks omdopen tot "de moestuin staat op ontploffen" :')
Haha
  maandag 27 april 2026 @ 21:18:58 #111
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220668048
Het woeit op texel. En beetje regon druppeltjes
pi_220668071
quote:
7s.gif Op maandag 27 april 2026 21:18 schreef Starhopper het volgende:
Het woeit op texel. En beetje regon druppeltjes
Woon jij daar of op vakans? :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 27 april 2026 @ 21:28:47 #113
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220668119
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 21:21 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Woon jij daar of op vakans? :)
Dagje weg :) Morgen weer naar huis
  dinsdag 28 april 2026 @ 09:29:44 #114
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220669650
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 15:33 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
We zijn inmiddels met een vaste groep van twaalf man. En in de topdrukte helpen er nog zes extra mee op soort van oproepbasis.
Anders niet te doen met deze grootte.
Zoo das een grote club wel! Super tof!
En alles qua voedsel is voor thuis gebruik of voor mensen van buiten af ook?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220670867
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 09:29 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Zoo das een grote club wel! Super tof!
En alles qua voedsel is voor thuis gebruik of voor mensen van buiten af ook?
Iedereen die meehelpt mag meenemen wat ze willen in principe. Wel rekeninghoudend met de anderen natuurlijk.
Dat is echter - zeker zomers en vroege najaar - maar een fractie van wat we kunnen oogsten. De rest wordt verdeeld onder de minderbedeelden in het dorp, daarna aan mensen uit de buurt en familie.

Zelf eten we met het seizoen mee, dus hebben we bijna jaarrond groentes uit de tuin.

Hebben we enorme overschotten, dan gaat het restant naar de voedselbank. Dan hebben we het vooral over iets als tomaten en komkommers.
Mogelijk willen we dit jaar een 'plukdag' organiseren, waarbij je (gratis?) een tasje vol mag plukken. Maar we zijn daar nog niet over uit.
Ergens ook bang voor een stormloop, maar wil er ook geen geld voor vragen.
pi_220670873
Overigens prachtig weer buiten nu! :Y
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:41:06 #117
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220670957
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Overigens prachtig weer buiten nu! :Y
Dat zeker wat een heerlijk weertje !! Mag ook wel weer even :Y
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:49:27 #118
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220671003
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:22 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Iedereen die meehelpt mag meenemen wat ze willen in principe. Wel rekeninghoudend met de anderen natuurlijk.
Dat is echter - zeker zomers en vroege najaar - maar een fractie van wat we kunnen oogsten. De rest wordt verdeeld onder de minderbedeelden in het dorp, daarna aan mensen uit de buurt en familie.

Zelf eten we met het seizoen mee, dus hebben we bijna jaarrond groentes uit de tuin.

Hebben we enorme overschotten, dan gaat het restant naar de voedselbank. Dan hebben we het vooral over iets als tomaten en komkommers.
Mogelijk willen we dit jaar een 'plukdag' organiseren, waarbij je (gratis?) een tasje vol mag plukken. Maar we zijn daar nog niet over uit.
Ergens ook bang voor een stormloop, maar wil er ook geen geld voor vragen.
Waar betalen jullie dat dan van? Als ik vragen mag? Je hebt toch kosten
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:49:40 #119
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220671005
Gewitter

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 april 2026 @ 12:51:00 #120
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220671011
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:49 schreef INViCTuS het volgende:
Gewitter

[ x ]
Vast
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:53:15 #121
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220671026
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:49 schreef INViCTuS het volgende:
Gewitter

[ x ]
Eindelijk weer eens! Afgelopen jaar maar weinig onweer gehad.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 28 april 2026 @ 13:03:23 #122
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220671075
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:49 schreef INViCTuS het volgende:
Gewitter

[ x ]
Dat wordt godnondeju onderhand weleens tijd! :Y
  dinsdag 28 april 2026 @ 15:02:24 #123
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220671720
Zondag gaat het heel misschien regen. Mag het een keer na een maand nauwelijks iets :')
pi_220672098
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:02 schreef RamboDirk het volgende:
Zondag gaat het heel misschien regen. Mag het een keer na een maand nauwelijks iets :')
Gezien het aantal natuurbranden hier in de omgeving Eindhoven is wat water welkom. Vast een druppel op de gloeiende plaat, maar toch. En wat minder wind is ook wel prettig, als het dan brandt is het beter onder controle te krijgen.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  dinsdag 28 april 2026 @ 18:16:45 #125
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220672874
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:02 schreef RamboDirk het volgende:
Zondag gaat het heel misschien regen. Mag het een keer na een maand nauwelijks iets :')
Wellicht zaterdag al de nodige buien
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 28 april 2026 @ 18:22:00 #126
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220672913
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:22 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Iedereen die meehelpt mag meenemen wat ze willen in principe. Wel rekeninghoudend met de anderen natuurlijk.
Dat is echter - zeker zomers en vroege najaar - maar een fractie van wat we kunnen oogsten. De rest wordt verdeeld onder de minderbedeelden in het dorp, daarna aan mensen uit de buurt en familie.

Zelf eten we met het seizoen mee, dus hebben we bijna jaarrond groentes uit de tuin.

Hebben we enorme overschotten, dan gaat het restant naar de voedselbank. Dan hebben we het vooral over iets als tomaten en komkommers.
Mogelijk willen we dit jaar een 'plukdag' organiseren, waarbij je (gratis?) een tasje vol mag plukken. Maar we zijn daar nog niet over uit.
Ergens ook bang voor een stormloop, maar wil er ook geen geld voor vragen.
Wat ontzettend supertof! Er kunnen dus veel monden van gevoed worden. En ook belangrijk je weet waar het vandaan komt en wat ermee gebeurd is. _O_
Ja wel veel werk, maar vele handen maken licht werk.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220673875
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:49 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Waar betalen jullie dat dan van? Als ik vragen mag? Je hebt toch kosten
Krijgen wat donaties, maar het grootste deel betalen we zelf. Heel veel kost het alleszins niet voor wat we doen. Veel dingen hoeven niet duur te zijn.

Dingen als mest zijn bijvoorbeeld vrijwel gratis op te halen of zelf te maken. Zaden kun je vaak uit de vruchten halen of je laat een paar planten doorschieten zodat ze in bloei komen. Grond is 'gratis', want eigendom. Zaaigrond en compost maak je grotendeels zelf.

Tuurlijk zijn er kosten als iets niet toereikend is. Zo kopen we ook schone compost bij (blijf af van de gemeentecompost..). Hebben we kosten voor stroom om o.a. te verwarmen, koelen, pompen te laten draaien. We hebben wel zonnepanelen. Water verbruiken we ook deels kraanwater (helaas). Nieuw materiaal/hout, brandstof, onderhoud, verzekeringen, nieuwe zaden, specifieke mest. Natuurvriendelijke dingen als nestkastjes, goede insectenhotels, veel larven van lieveheersbeestjes als hulptroepen. Kippen en loopeenden hebben ook verzorging en eten nodig. En ik vergeet vast nog een boel.

Ja nou, een hobby mag ook geld kosten :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Geschiedkundige op 28-04-2026 21:03:44 ]
pi_220673934
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 april 2026 18:22 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Wat ontzettend supertof! Er kunnen dus veel monden van gevoed worden. En ook belangrijk je weet waar het vandaan komt en wat ermee gebeurd is. _O_
Ja wel veel werk, maar vele handen maken licht werk.
Alles is ook natuurlijk. We spuiten bv alleen met dingen als zelfgemaakte knoflookextract etc. Geen gekke,smerige middelen hier.

Alleen is er nu een rattenplaag in de buurt, dus de gemeente gaat binnenkort met zwaarder geschut aan de slag heb ik vernomen. Wij hebben er nog weinig last van, een hoekje gebruiken ze lijkt het als 'oversteekplek'. Dat laten we voorlopig maar gebeuren. Zo lang ze niet komen waar de gewassen nu staan vind ik het best.
pi_220673942
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 18:16 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Wellicht zaterdag al de nodige buien
Ze zijn wel ff welkom. Mijn zoontje is wel toe aan een paar dagen met wat meer bewolking als ik naar z'n rode kop kijk :P
  dinsdag 28 april 2026 @ 20:58:58 #130
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220674039
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:49 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Alles is ook natuurlijk. We spuiten bv alleen met dingen als zelfgemaakte knoflookextract etc. Geen gekke,smerige middelen hier.

Alleen is er nu een rattenplaag in de buurt, dus de gemeente gaat binnenkort met zwaarder geschut aan de slag heb ik vernomen. Wij hebben er nog weinig last van, een hoekje gebruiken ze lijkt het als 'oversteekplek'. Dat laten we voorlopig maar gebeuren. Zo lang ze niet komen waar de gewassen nu staan vind ik het best.
Echt super tof! En laat die ratten maar lekker wegblijven die wil je niet.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 28 april 2026 @ 21:18:22 #131
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220674220
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:58 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Echt super tof! En laat die ratten maar lekker wegblijven die wil je niet.
Die ratten komen wel steeds vaker tevoorschijn her en der.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220674225
Ik overweeg overigens om volgend jaar een opleiding tot imker te gaan volgen. Lijkt me leuk, een eigen bijenvolk op de moestuin hebben. Interessante diertjes, zowel de honingbij alsmede de solitaire bijen. :)
  dinsdag 28 april 2026 @ 21:19:09 #133
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220674227
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:50 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ze zijn wel ff welkom. Mijn zoontje is wel toe aan een paar dagen met wat meer bewolking als ik naar z'n rode kop kijk :P
Het staat al wel een paar runs in de kaarten dat er zaterdagmiddag en avond buien kunnen ontstaan
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220674242
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:18 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Die ratten komen wel steeds vaker tevoorschijn her en der.
Bij mijn moeder in de buurt ook. Erg vervelend, sommige mensen hebben er veel last van. Smerig ja :r
pi_220674256
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:19 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Het staat al wel een paar runs in de kaarten dat er zaterdagmiddag en avond buien kunnen ontstaan
Hopelijk een paar dagen wat wisselvalliger weer. Daarna weer droog met af en toe een nachtje regen bitte.
  dinsdag 28 april 2026 @ 21:24:05 #136
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220674278
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik overweeg overigens om volgend jaar een opleiding tot imker te gaan volgen. Lijkt me leuk, een eigen bijenvolk op de moestuin hebben. Interessante diertjes, zowel de honingbij alsmede de solitaire bijen. :)
Dat is heel waardevol! En heel eeg nodig want het gaat helemaal niet goed met de bijen :'(
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 28 april 2026 @ 21:24:17 #137
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220674283
Nu nog 17 graden.
pi_220674510
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:24 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Dat is heel waardevol! En heel eeg nodig want het gaat helemaal niet goed met de bijen :'(
Ja, en veel andere insecten ook. Op lokaal niveau hoop ik dat wat te kunnen verbeteren. We hebben ze toch nodig en ze zijn zo leuk om te bestuderen allemaal :)
  dinsdag 28 april 2026 @ 21:53:18 #139
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220674640
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:43 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ja, en veel andere insecten ook. Op lokaal niveau hoop ik dat wat te kunnen verbeteren. We hebben ze toch nodig en ze zijn zo leuk om te bestuderen allemaal :)
Ja doen!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 29 april 2026 @ 06:59:17 #140
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220675851
Donderdag kurkdroge, steriele lucht... plaatselijk 22°C bij een dauwpunt van -5°C.

Opbokken met dat woestijnweer. :(
  woensdag 29 april 2026 @ 07:36:24 #141
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220675958
Vanaf vandaag zomer in april.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 april 2026 @ 08:36:25 #142
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220676091
Die wind is wel echt een enorme spelbreker.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 april 2026 @ 08:36:38 #143
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220676092
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 06:59 schreef DemonRage het volgende:
Donderdag kurkdroge, steriele lucht... plaatselijk 22°C bij een dauwpunt van -5°C.

Opbokken met dat woestijnweer. :(
Nimmer *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 29 april 2026 @ 09:14:52 #144
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220676248
*O*

Mei start vrijdag met wederom veel zon en voor het eerst dit jaar regionaal zomerse middagtemperaturen. Op veel
plaatsen zijn maxima tot 25-26 graden mogelijk. De wind waait matig uit het zuidoosten.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 29 april 2026 @ 09:17:38 #145
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220676263
weekeinde stijgende neerslagkansen, maar nog wel warm. Op zaterdag in het oosten nog maxioma rond 25 graden.

In het weekeinde trekt de blokkerende hoogterug langzaam oostwaarts en komt een over de Britse Eilanden uitzakkende hoogtetrog dichterbij. Dat proces leidt tot een weersverandering. Op zaterdag veroorzaakt een koufront enkele buien (mogelijk met onweer); op zondag en waarschijnlijk ook maandag gaat het front slepen en kan golfvorming enige regen veroorzaken. Het zou heel mooi zijn wanneer een meiregen 10-15 mm genereert!

De middagtemperaturen komen zaterdag nog ruim boven 20 graden uit. In het oosten en zuidoosten wordt het nog zo’n 25 graden. Ook zondag in het binnenland nog 20+. Op maandag neemt de warmte af.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 29 april 2026 @ 09:41:17 #146
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220676374
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 08:36 schreef Nattekat het volgende:
Die wind is wel echt een enorme spelbreker.
Tyfusfelle zon, keiharde pleuriswind en teringdroge lucht... ideaal voor bosbranden.
godverdomme
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 april 2026 @ 09:42:29 #147
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220676381
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 09:41 schreef DemonRage het volgende:

[..]
Tyfusfelle zon, keiharde pleuriswind en teringdroge lucht... ideaal voor bosbranden.
godverdomme
Zon en droge lucht _O_

Veel beter dan benauwd kutweer _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220676473
De zon is volop aanwezig c_/

v
pi_220676497
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 07:36 schreef RamboDirk het volgende:
Vanaf vandaag zomer in april.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijven sproeien.
Blijven doneren.
Dan komt alles goed.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220676516
Mei begint waarschijnlijk met een zomerse dag in het zuiden.

v
  woensdag 29 april 2026 @ 10:11:19 #151
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220676535
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 07:36 schreef RamboDirk het volgende:
Vanaf vandaag zomer in april.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon heerlijk lente weer.

Niks gênant
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 april 2026 @ 10:13:05 #152
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220676549
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 10:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Blijven sproeien.
Blijven doneren.
Dan komt alles goed.
Ga jij nou ook beginnen met dat gênante gedrag?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220676675
Niks gênant aan dit weer idd. Ik kan hier wel van genieten. _O_
v
pi_220676687
quote:
4s.gif Op woensdag 29 april 2026 10:39 schreef 12Beaufort het volgende:
Niks gênant aan dit weer idd. Ik kan hier wel van genieten. _O_
Eens. Lekker weer. Wederom strakblauw en zon. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 29 april 2026 @ 10:50:08 #155
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220676722
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 10:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Eens. Lekker weer. Wederom strakblauw en zon. O+
Ja ongekend _O_ love this O+
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 29 april 2026 @ 12:14:14 #156
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220677185
Op dit weer valt niet te haten. Met deze lage luchtvochtigheid kan er ook prima nog 8-10 graden bij
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220677457
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 12:14 schreef INViCTuS het volgende:
Op dit weer valt niet te haten. Met deze lage luchtvochtigheid kan er ook prima nog 8-10 graden bij
Wat minder wind mag wel, maar verder helemaal prima.

En het mag nog wat warmer, maar voor eind april is dit opzich helemaal goed. Ik denk dat verder niemand hier over zal klagen.
v
pi_220677484
Mee eens. Vrijdag wordt helemaal fantastisch. Minder wind en 26 graden!
  woensdag 29 april 2026 @ 13:31:49 #159
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220677797
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Mee eens. Vrijdag wordt helemaal fantastisch. Minder wind en 26 graden!
26 is echt wel lekker, ja.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220677956
Super weer afgelopen en komende dagen. Het weekend / begin volgende week wat water voor de natuur. Als het al komt.
pi_220678142
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 12:14 schreef INViCTuS het volgende:
Op dit weer valt niet te haten. Met deze lage luchtvochtigheid kan er ook prima nog 8-10 graden bij
Doe maar niet :(
  woensdag 29 april 2026 @ 16:14:37 #162
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220678718
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Mee eens. Vrijdag wordt helemaal fantastisch. Minder wind en 26 graden!
Minder wind, ja. G'dumme wat een irritante woei
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 april 2026 @ 16:16:13 #163
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220678727
Ze hebben hier de zon uitgezet. Flauw.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220678760
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:16 schreef Nattekat het volgende:
Ze hebben hier de zon uitgezet. Flauw.
Vast de schuld van de militairen in 't Harde!

Hier in Twente nog lekker zonnig. Maar het voelt veel kouder aan dan het lijkt, door de wind ;(
  Moderator woensdag 29 april 2026 @ 16:24:25 #165
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220678774
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:16 schreef Nattekat het volgende:
Ze hebben hier de zon uitgezet. Flauw.
Haha
pi_220678892
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:22 schreef Arizona het volgende:

[..]
Vast de schuld van de militairen in 't Harde!

Hier in Twente nog lekker zonnig. Maar het voelt veel kouder aan dan het lijkt, door de wind ;(
De rook trekt wel die kant op.

v
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 april 2026 @ 16:55:07 #167
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220678928
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:22 schreef Arizona het volgende:

[..]
Vast de schuld van de militairen in 't Harde!

Hier in Twente nog lekker zonnig. Maar het voelt veel kouder aan dan het lijkt, door de wind ;(
Klopt. Stinkt ook buiten :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 29 april 2026 @ 16:56:32 #168
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220678933
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Klopt. Stinkt ook buiten :{
Je woont onder de rook van 't harde 8-)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 april 2026 @ 16:56:46 #169
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220678934
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:56 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Je woont onder de rook van 't harde 8-)
*blaast terug*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 29 april 2026 @ 17:03:53 #170
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220678968
Wat een heerlijk weertje weer vandaag, al mag de wind nu wel wat minder gaan worden hoor! Dat maakt voor het gevoel toch nog een stuk kouder.
  woensdag 29 april 2026 @ 18:13:57 #171
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220679318
Terreur buien @dick_laurent ?

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 29 april 2026 @ 19:12:52 #172
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220679657
ff mezelf quoten:
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 09:41 schreef DemonRage het volgende:

[..]
Tyfusfelle zon, keiharde pleuriswind en teringdroge lucht... ideaal voor bosbranden.
godverdomme
Het was geen verrassing met al die fikken van vandaag. :')

Morgen nog een ronde met fikken denk ik.
  woensdag 29 april 2026 @ 19:16:50 #173
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220679679
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 19:12 schreef DemonRage het volgende:
ff mezelf quoten:
[..]
Het was geen verrassing met al die fikken van vandaag. :')

Morgen nog een ronde met fikken denk ik.
Lekker gewerkt door defensie :')
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220679685
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 19:12 schreef DemonRage het volgende:
ff mezelf quoten:
[..]
Het was geen verrassing met al die fikken van vandaag. :')

Morgen nog een ronde met fikken denk ik.
Die wind is wel een aanjager idd.
v
pi_220679690
Dit gaat ongetwijfeld een mokerhete en lange zomer worden a 2018 met al die droogte op het continent.
blablablabla
  woensdag 29 april 2026 @ 19:51:17 #176
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220679926
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 19:18 schreef Elan het volgende:
Dit gaat ongetwijfeld een mokerhete en lange zomer worden a 2018 met al die droogte op het continent.
Dit zegt echt nog precies niks over de zomer.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220679945
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 19:51 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Dit zegt echt nog precies niks over de zomer.
Zeker wel.
De hitte uit het zuiden kan veel beter getransporteerd worden als het hele continent niet zeiknat is.
blablablabla
  woensdag 29 april 2026 @ 20:02:21 #178
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220680001
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 19:53 schreef Elan het volgende:

[..]
Zeker wel.
De hitte uit het zuiden kan veel beter getransporteerd worden als het hele continent niet zeiknat is.
Moet je wel zuidenwind hebben. Hebben we nu ook niet. Mei kan zomaar zeiknat worden
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 29 april 2026 @ 20:08:22 #179
2651 svann
night-hawk
pi_220680047
quote:
4s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:48 schreef 12Beaufort het volgende:
De rook trekt wel die kant op.

[ afbeelding ]
Ah, dat rook ik buiten. (Leiden)
Vond het al niet warm genoeg voor smog, alles zag er stoffig uit in de verte.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_220680162
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 20:08 schreef svann het volgende:

[..]
Ah, dat rook ik buiten. (Leiden)
Vond het al niet warm genoeg voor smog, alles zag er stoffig uit in de verte.
Vies doordringende lucht zeker?
v
pi_220680170
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 20:02 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Moet je wel zuidenwind hebben. Hebben we nu ook niet. Mei kan zomaar zeiknat worden
Dit zegt verder idd niet zoveel over komende zomer.

Al is de kans aanwezig dat het weer een bloedhete zomer gaat worden.
v
  Moderator woensdag 29 april 2026 @ 20:35:46 #182
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220680248
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 18:13 schreef INViCTuS het volgende:
Terreur buien @:dick_laurent ?

[ x ]
Nope, nada. Is allemaal ten westen van ons gebleven.
  woensdag 29 april 2026 @ 20:36:04 #183
2651 svann
night-hawk
pi_220680255
quote:
4s.gif Op woensdag 29 april 2026 20:25 schreef 12Beaufort het volgende:
Vies doordringende lucht zeker?
Vaag iets rokerig af en toe.
Zo licht dat je het alleen even ruikt als je net buiten bent of een raam open doet.
Lekker voor mensen met gevoelige luchtwegen.

Die wind helpt dus ook niet erg als die nieuwe rook aanvoert.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 29 april 2026 @ 21:33:34 #184
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220680803
Dat mensen ivm je kleurtje vragen hoe je vakantie was terwijl je helemaal niet weg bent geweest :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220680838
quote:
4s.gif Op woensdag 29 april 2026 20:27 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Dit zegt verder idd niet zoveel over komende zomer.

Al is de kans aanwezig dat het weer een bloedhete zomer gaat worden.
Zomers zijn altijd bloedheet ;(
pi_220681347
quote:
18s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:38 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Zomers zijn altijd bloedheet ;(
Ze worden steeds heter.
v
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 april 2026 @ 23:20:00 #187
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220681350
quote:
18s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:38 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Zomers zijn altijd bloedheet ;(
Je jankt al als het 15 graden is man :N
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220681363
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:33 schreef RamboDirk het volgende:
Dat mensen ivm je kleurtje vragen hoe je vakantie was terwijl je helemaal niet weg bent geweest :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk altijd dat jij een neger bent. Weet ook niet waarom.
  donderdag 30 april 2026 @ 07:01:29 #189
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220681712
quote:
18s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:38 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Zomers zijn altijd bloedheet ;(
Isnietzo
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220681721
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 23:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Je jankt al als het 15 graden is man :N
Meestal pas vanaf ~20 :P
  donderdag 30 april 2026 @ 07:11:05 #191
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220681732
quote:
4s.gif Op woensdag 29 april 2026 23:19 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Ze worden steeds heter.
Steeds heter en droger, dus ook steeds minder onweer. :(
pi_220682124
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 07:11 schreef DemonRage het volgende:

[..]
Steeds heter en droger, dus ook steeds minder onweer. :(
Buien worden wel intensiever.
Zaterdag een kans op onweer.

v
  donderdag 30 april 2026 @ 10:25:58 #193
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220682454
Vandaag ultiem bosbrandweer. :P

Het dauwpunt is op diverse plekken gedaald naar -3,5°C terwijl de temperatuur al rond 13°C ligt.
En uiteraard strakblauwe lucht en nog steeds een bak wind (kracht 4) uit het oosten.

En dit kaartje maar eens in de gaten houden:

Denk dat we vandaag nog wel onder de 20% komen op diverse plekken.
pi_220682907
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 10:25 schreef DemonRage het volgende:
Vandaag ultiem bosbrandweer. :P

Het dauwpunt is op diverse plekken gedaald naar -3,5°C terwijl de temperatuur al rond 13°C ligt.
En uiteraard strakblauwe lucht en nog steeds een bak wind (kracht 4) uit het oosten.

En dit kaartje maar eens in de gaten houden:
[ afbeelding ]
Denk dat we vandaag nog wel onder de 20% komen op diverse plekken.
Onder de 20% idd.


v
  donderdag 30 april 2026 @ 13:02:19 #195
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220682910
@12Beaufort was me net voor. :)
pi_220682975
Weer die grafwind.
pi_220683096
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:17 schreef Zipportal het volgende:
Weer die grafwind.
Hartstikke zwoel. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 30 april 2026 @ 13:50:03 #198
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220683167
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hartstikke zwoel. O+
Warm briesje uit zee.
pi_220683188
Stevige woei uit het oosten.

v
  donderdag 30 april 2026 @ 13:58:05 #200
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220683201
18 gr en volle zon
  donderdag 30 april 2026 @ 13:59:42 #201
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220683430
quote:
En ook grote branden in Weert, Overloon en Helden. Dat ligt allemaal in een straal van goed 50 km. De brand in Weert is ook goed zichtbaar vanuit Helmond, die in Oirschot nu niet.
Het zou echt helpen als de wind ging liggen. Maakt het ook meteen een stuk aangenamer buiten.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 april 2026 @ 14:46:06 #203
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220683469
quote:
Opbokken met die wind :(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 30 april 2026 @ 14:59:58 #204
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220683548

Relatieve vochtigheid in Gilze-Rijen nu 15% :o
  donderdag 30 april 2026 @ 15:16:24 #205
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220683640
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 30 april 2026 @ 15:16:52 #206
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220683646
quote:
Zijn die gasten nou echt zo achterlijk _O-
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220683658
Best wel goede fik hier ja. Wind staat gelukkig wel de goede kant op.
pi_220683669
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 15:16 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Zijn die gasten nou echt zo achterlijk _O-
Bizar ja. Echt iets van een op de zes branden ontstaan op een militair terrein meen ik.
pi_220683711
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 15:19 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Bizar ja. Echt iets van een op de zes branden ontstaan op een militair terrein meen ik.
Op dit stukje werd al dagen extra gecontroleerd na 6(!) eerdere branden, men dacht aan een pyromaan. De huidige brand schijnt het gevolg van een Chinook te zijn.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  donderdag 30 april 2026 @ 15:43:29 #210
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220683787

Brabant de droogste! :+

Het dauwpunt is dan ook -7°C.

[ Bericht 8% gewijzigd door DemonRage op 30-04-2026 15:49:59 ]
  donderdag 30 april 2026 @ 16:27:29 #211
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220684034
6 graden erbij i.c.m deze lage luchtvochtigheid en je hebt het ideale zomerweer te pakken.

Zelfs @dick_laurent heeft dit niet
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220684222
Is ook echt niet fijn buiten met die harde wind ondanks het mooie weer. Zonde. En inderdaad die bosbranden. Moest net helemaal omrijden tussen Weert en Budel, veel wegen afgesloten en flinke rookwolken.
pi_220684254
Geen brand hier in de buurt volgens mij. Staat ook geen bos in de omgeving :P
Ik kan me nog wel de brand op Terschelling herinneren, die kon je hier ruiken.
v
  donderdag 30 april 2026 @ 18:31:18 #214
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220684636
quote:
4s.gif Op donderdag 30 april 2026 17:20 schreef 12Beaufort het volgende:
Geen brand hier in de buurt volgens mij. Staat ook geen bos in de omgeving :P
Ik kan me nog wel de brand op Terschelling herinneren, die kon je hier ruiken.
Ik werk op de Veluwe, maar daar geen kneuzen van defensie die stunten :7
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220684828
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:31 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Ik werk op de Veluwe, maar daar geen kneuzen van defensie die stunten :7
Hadden jullie het daar zelf gedaan? (grapje).
  donderdag 30 april 2026 @ 19:00:30 #216
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220684860
twitter
  donderdag 30 april 2026 @ 19:57:47 #217
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220685311
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:55 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Hadden jullie het daar zelf gedaan? (grapje).
Ik zit precies tussen de Loenense waterval en de Veluwse stoomtrein maatschappij in. Station Lieren/Beekbergen. Mooi rustig daar ;). Ik zou niet durven
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 april 2026 @ 19:59:21 #218
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220685322
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:00 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Niets dus. Supercells willen we.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 30 april 2026 @ 20:05:30 #219
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_220685377
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Niets dus. Supercells willen we.
Bekijk deze YouTube-video

boh boh muurwolk, komt een slurf oet!
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_220685405
@monkyyy is online. *O* *O* *O*

@Coco
  donderdag 30 april 2026 @ 21:17:32 #221
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220685845
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 20:35 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Nope, nada. Is allemaal ten westen van ons gebleven.
Momenteel alweer, zie ik. Wel weer de nodige regen her en der in Spanje
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 1 mei 2026 @ 07:54:43 #222
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220687595
Qua temperatuur wordt vandaag de aangenaamste dag van het jaar tot dusver. Zeker i.c.m de relatief lage luchtvochtigheid
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 1 mei 2026 @ 07:56:01 #223
284411 crew  heywoodu
pi_220687599
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 07:54 schreef INViCTuS het volgende:
Qua temperatuur wordt vandaag de aangenaamste dag van het jaar tot dusver. Zeker i.c.m de relatief lage luchtvochtigheid
Hier wordt het de matigste dag tot nu toe, alvast lekker de screens naar beneden en nu het nog lekker is boven even de boel open :9
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 09:39:38 #224
8781 crew  Frutsel
pi_220687931
opbokken met die hitte :(
pi_220687978
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 09:39 schreef Frutsel het volgende:
opbokken met die hitte :(
:(
  Redactie Sport vrijdag 1 mei 2026 @ 09:50:03 #226
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220687996
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 09:39 schreef Frutsel het volgende:
opbokken met die hitte :(
Het is 25 graden, dat is een prima temperatuur.

Warmer hoeft het niet nee
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 11:26:59 #227
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220688532
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 16:27 schreef INViCTuS het volgende:
6 graden erbij i.c.m deze lage luchtvochtigheid en je hebt het ideale zomerweer te pakken.

Zelfs @:dick_laurent heeft dit niet
Hier een zwoel onweersachtig weertje met wat buien. Graad of 23 wordt het vandaag, dus idd niet heel warm. Alsnog even warm als bij jullie, op een slechte dag :O :7
pi_220688692
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 11:26 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Hier een zwoel onweersachtig weertje met wat buien. Graad of 23 wordt het vandaag, dus idd niet heel warm. Alsnog even warm als bij jullie, op een slechte dag :O :7
Je moet er maar blij mee zijn.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 12:12:41 #229
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220688758
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 12:00 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Je moet er maar blij mee zijn om in Limburg te wonen.
:')
pi_220688870
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 12:12 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
:')
:')

75% van Nederland is sowieso al kutter. Spanje (op noord na) uiteraard ook.

Oostenrijk-goden _O_
  vrijdag 1 mei 2026 @ 13:13:51 #231
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220689183



de zonemigrant met heimwee @dick_laurent en de roze bril filantroop @Geschiedkundige zoeken elkaar weer voorzichtig op
pi_220689312
Zojuist de eerste 500 stamslaboontjes gezaaid en 500 stamsnijboontjes.

Half mei nog eens 500 en eind mei wederom. En natuurlijk nog de stokbonen binnenkort :)
  vrijdag 1 mei 2026 @ 13:46:12 #233
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220689332
Huidige weer nadert wel perfectie. Vanmiddag halen we dat wel. 25/26 graden en luchtvochtigheid op 25/30%. Nou, dat mag de hele zomer wel. Fractie minder wind mag nog.

Soms uiteraard wel een verfrissende regen/onweersbui
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 13:56:44 #234
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220689386
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 13:13 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]


de zonemigrant met heimwee @:dick_laurent en de roze bril filantroop @:geschiedkundige zoeken elkaar weer voorzichtig op
Wie is Khabib en wie is Connor?
pi_220689710
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 13:46 schreef INViCTuS het volgende:
Huidige weer nadert wel perfectie. Vanmiddag halen we dat wel. 25/26 graden en luchtvochtigheid op 25/30%. Nou, dat mag de hele zomer wel. Fractie minder wind mag nog.

Soms uiteraard wel een verfrissende regen/onweersbui
Heerlijk vandaag. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 15:14:15 #236
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220689821
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Heerlijk vandaag. O+
Tot 1 oktober dit zou wel fijn zijn
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:06:59 #237
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220690570
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 13:46 schreef INViCTuS het volgende:
Huidige weer nadert wel perfectie. Vanmiddag halen we dat wel. 25/26 graden en luchtvochtigheid op 25/30%. Nou, dat mag de hele zomer wel. Fractie minder wind mag nog.

Soms uiteraard wel een verfrissende regen/onweersbui
Ìn de nacht gewoon wat regen om de boel wat nat te houden O+ voor de rest inderdaad die vochtigheid lekker laag houden zodat het dragelijk is en niet als vorig jaar :{
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:22:43 #238
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220690664
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:06 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Ìn de nacht gewoon wat regen om de boel wat nat te houden O+ voor de rest inderdaad die vochtigheid lekker laag houden zodat het dragelijk is en niet als vorig jaar :{
En dan 24-26 graden. Akkoord
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220690737
Ik vind het helemaal niet zo perfect, door die hoerenwind. Maar ik klaag niet hoor.
pi_220690745
Mijn buurman dacht vandaag zonder zonnebrand op een paar uur te kunnen vertoeven op het strand. Herken hem bijna niet meer terug. :')
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:58:34 #241
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220690805
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo perfect, door die hoerenwind. Maar ik klaag niet hoor.
Iets minder wind, zei ik ook. Dat zou het wel af maken. Luchtvochtigheid is met 24% perfect en de temperatuur 24-26 ook
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220690820
Nieuwsbericht pending:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220690822
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:01 schreef Zipportal het volgende:
Nieuwsbericht pending:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@RamboDirk
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:04:45 #244
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220690843
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:01 schreef Zipportal het volgende:
Nieuwsbericht pending:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220690871
Komende dagen wat regen *O*
pi_220690879
25 graden wel ruim gepasseerd vandaag.
pi_220691047
Zou het nog gaan regenen dit weekend? Tuin is gortdroog
Twiddel
pi_220691201
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:35 schreef summer2bird het volgende:
Zou het nog gaan regenen dit weekend? Tuin is gortdroog
https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/buienradar/48uurs

Yup *O*
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:57:22 #249
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220691202
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
25 graden wel ruim gepasseerd vandaag.
Kleine 25. Mooi aangenaam zo met deze lage luchtvochtigheid
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220691212
quote:
Ik hoop het, en niet dat het dadelijk weer allemaal overvliegt of oplost.
Als het nou ff 2 weken aan een stuk druiligig miezerweer is dan zou dat veel zoden aan de dijk zetten.

Voor mijn gemoed is dit weer heerlijk, maar mijn tuin is aan het lijden :'(
Twiddel
pi_220691215
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:57 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Kleine 25. Mooi aangenaam zo met deze lage luchtvochtigheid
25.7 gemeten hier :)

Koelvestje vandaag gebruikt :7
  vrijdag 1 mei 2026 @ 18:39:30 #252
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220691579
Nog steeds kurkdroog. :(

In Woensdrecht helemaal... 13%
pi_220692162
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:39 schreef DemonRage het volgende:
Nog steeds kurkdroog. :(

Goed weer dus om militaire oefeningen te houden ^O^ *O*
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:55:29 #254
136 V.
Like tears in rain...
pi_220692266
Hoe is het met het dauwpunt?
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:19:07 #255
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220692425
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:55 schreef V. het volgende:
Hoe is het met het dauwpunt?
Laag... op z'n laagst in het ZW van Brabant zo'n -5°C. Gisteren in het midden van Brabant zelfs -8°C.

De verwachting voor morgen: de hoogste dauwpunten in Brabant, tot wel 16°C. Vergeleken bij vandaag en gisteren gaat dat klam/drukkend aanvoelen.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:40:03 #256
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220692585
twitter
pi_220693303
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:40 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Met andere woorden: gewoon weer mokerheet en nu ook nog meer drukkend. Ellende! :(
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 1 mei 2026 @ 22:24:06 #258
284411 crew  heywoodu
pi_220693324
Het begint zo langzamerhand erg aangenaam te worden buiten nu.
pi_220693342
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:40 schreef Momo het volgende:
[ x ]
@Nattekat

Code geel: ik smeer me nog een keer in met zonnebrand.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 mei 2026 @ 22:26:34 #260
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220693351
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 22:25 schreef Haags het volgende:

[..]
@:nattekat

Code geel: ik smeer me nog een keer in met zonnebrand.
Maar niet hier volgens dat kaartje :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220693624
Zolang onze vrienden van Estofex stil blijven verwacht ik niets.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 23:15:26 #262
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220693853
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 22:49 schreef Remco het volgende:
Zolang onze vrienden van Estofex stil blijven verwacht ik niets.
Die blijven nog wel ff in hun winterslaap. :P
pi_220694583
Al behoorlijk warm in de zon.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 09:28:36 #264
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220694610
Gewoon ouderwets kutweer hier.

Moet even wennen aan het feit dat de luchtvochtigheid plots omhoog is geschoten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 2 mei 2026 @ 09:38:50 #265
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220694768
Ben zo bang en al die bomen met bladeren worden uit de grond gerukt 😨
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zaterdag 2 mei 2026 @ 09:41:33 #266
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220694790
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 09:28 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon ouderwets kutweer hier.

Moet even wennen aan het feit dat de luchtvochtigheid plots omhoog is geschoten.
Naar wel 36 % hier binnen.
pi_220694803
Code geel voor het noorden is alweer weg. WOEDEND.

  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 09:44:30 #268
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220694818
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 09:41 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Naar wel 36 % hier binnen.
50% hier bij 20 graden.

Klinkt niet veel, maar ik denk dat ik nog even door de gewenningsfase heen moet. Straks in de zomer weer lekker slapen in 24 graden met 50% LV.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 10:04:31 #269
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220695002
Het lijkt wel alsof het meer is dan m'n hygrometer aangeeft, iig.
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 10:15:21 #270
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220695057
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 09:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
Al behoorlijk warm in de zon.
Ga dan ook niet in de zon zitten als je daar zo slecht tegen kan pipo

  zaterdag 2 mei 2026 @ 10:27:29 #271
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220695108
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 09:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]
50% hier bij 20 graden.

Klinkt niet veel, maar ik denk dat ik nog even door de gewenningsfase heen moet. Straks in de zomer weer lekker slapen in 24 graden met 50% LV.
Blij dat ik landinwaarts zit 32% bij 21 graden. Laat dat onweer maar komen. Werd tijd *O*
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 10:31:53 #272
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220695122
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 10:27 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Blij dat ik landinwaarts zit 32% bij 21 graden. Laat dat onweer maar komen. Werd tijd *O*
Je weet wat onweer nodig heeft hè? :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220695182
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 10:15 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ga dan ook niet in de zon zitten als je daar zo slecht tegen kan pipo

[ afbeelding ]
Denken dat ik in de zon ga 'zitten' :')
pi_220695235
Ik ben ook zo iemand die zigzagt door de wijk. Van schaduw naar schaduw ;( :')
  zaterdag 2 mei 2026 @ 10:54:18 #275
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220695257
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 10:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Je weet wat onweer nodig heeft hè? :P
Een broeierige kat :Y
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zaterdag 2 mei 2026 @ 11:01:38 #276
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220695295
Dit is dan weer niet de bedoeling

dinsdag en woensdag lagere maxima: woensdag blijft het kwik in een groot deel van het land beneden 15 graden. Op donderdag en vrijdag stijgt het kwik weer enkele graden
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 11:19:38 #277
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220695391
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 10:54 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Een broeierige kat :Y
Helaas te weinig zon hier.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 11:26:22 #278
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220695408
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 09:38 schreef Paul het volgende:
Ben zo bang en al die bomen met bladeren worden uit de grond gerukt 😨
en terecht! Ga maar in een hoekje zitten
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zaterdag 2 mei 2026 @ 11:48:35 #279
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220695534
Temperatuur en dauwpunt in de lift. *O*

Onweer moet een goeie voedingsbodem hebben. :Y
pi_220695595
Het heeft hier geregOnt *G*
pi_220695621
Het is hier bloedheet in Drenthe.
pi_220695635
Het regent.
pi_220695687
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 11:01 schreef INViCTuS het volgende:
Dit is dan weer niet de bedoeling

dinsdag en woensdag lagere maxima: woensdag blijft het kwik in een groot deel van het land beneden 15 graden. Op donderdag en vrijdag stijgt het kwik weer enkele graden
Mooi. Warmer dan 15 zou niet mogen.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 12:15:42 #284
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_220695705
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 11:01 schreef INViCTuS het volgende:
Dit is dan weer niet de bedoeling

dinsdag en woensdag lagere maxima: woensdag blijft het kwik in een groot deel van het land beneden 15 graden. Op donderdag en vrijdag stijgt het kwik weer enkele graden
Jullie hebben vooralsnog niets te klagen ja! :(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 2 mei 2026 @ 12:27:26 #285
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220695767
23 graden al,...ga mijn korte broek maar weer eens opzoeken
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 2 mei 2026 @ 12:58:49 #286
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_220695932
Staat nu helemaal geen regen en onweer meer in de voorspellingen, we worden beflikkerd.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 2 mei 2026 @ 13:00:09 #287
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220695937
quote:
18s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 12:58 schreef Guanabana het volgende:
Staat nu helemaal geen regen en onweer meer in de voorspellingen, we worden beflikkerd.
Welke voorspellingen?

Hier wel. Maar het kan ook plaatselijk zijn.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 2 mei 2026 @ 13:05:24 #288
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_220695955
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 13:00 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Welke voorspellingen?

Hier wel. Maar het kan ook plaatselijk zijn.
Volgens Buienradar gaat er hier nu ineens 0 mm vallen. Maar goed, KNMI zegt nog steeds code geel, dus zal wel.
Koel en donker bewaren
pi_220695959
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 13:05 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Volgens Buienradar gaat er hier nu ineens 0 mm vallen. Maar goed, KNMI zegt nog steeds code geel, dus zal wel.
Buienradar meer dan 2 uur vooruit kijken is echt tijdverspilling.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 13:07:04 #290
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_220695962
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 13:06 schreef Remco het volgende:

[..]
Buienradar meer dan 2 uur vooruit kijken is echt tijdverspilling.
Ja heb het ook niet over de radar.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 2 mei 2026 @ 13:31:49 #291
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220696073
In het oosten van België ontstaan al wat onweersbuien... die kunnen hooguit nog een beetje over zuid-Limburg trekken.

Het is al een begin. Ben benieuwd wat er later op de dag nog allemaal ontstaat. :)
pi_220696167
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 13:31 schreef DemonRage het volgende:
In het oosten van België ontstaan al wat onweersbuien... die kunnen hooguit nog een beetje over zuid-Limburg trekken.

Het is al een begin. Ben benieuwd wat er later op de dag nog allemaal ontstaat. :)
Ook onder Hasselt al een lijn aan het ontstaan.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 14:04:57 #293
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220696215
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 09:28 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon ouderwets kutweer hier.

Moet even wennen aan het feit dat de luchtvochtigheid plots omhoog is geschoten.
Ik zit anders heerlijk in de tuin :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220696815
Zonnescherm moet gewoon uit in de driehoek @Nattekat
pi_220696890
Wat een benauwdheid hier in Gilze (van Rijen)

Hoop dat er vanavond flink wat regen komt
  zaterdag 2 mei 2026 @ 15:52:23 #296
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_220696938
Blijft gewoon gortdroog.
Koel en donker bewaren
pi_220696943
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 15:52 schreef Guanabana het volgende:
Blijft gewoon gortdroog.
Idd
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220696958
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 15:52 schreef Guanabana het volgende:
Blijft gewoon gortdroog.
Dan spuug je er maar op. :J

:T
  zaterdag 2 mei 2026 @ 16:08:33 #299
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220697083
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 15:44 schreef Kanaroe het volgende:
Wat een benauwdheid hier in Gilze (van Rijen)

Hoop dat er vanavond flink wat regen komt
Vergeleken met de afgelopen dagen voelt de lucht wel heel anders. :Y
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 16:08:41 #300
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220697084
De buitjes die nu in het westen van België ontstaan eten zichzelf meteen op. Omstandigheden voor zware buiten zijn knap waardeloos.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 16:08:50 #301
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220697085
Dicht :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')