abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220657986
Opbokken met die hitte :(
pi_220658118
--edit--
v
  zondag 26 april 2026 @ 13:30:29 #78
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220658226
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 12:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
Opbokken met die hitte :(
Goed voor m'n moestuin
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zondag 26 april 2026 @ 13:53:32 #79
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220658347
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 12:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
Opbokken met die hitte :(
Zeur niet
  zondag 26 april 2026 @ 14:00:53 #80
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220658386
Goedemiddag, weer een hele mooie dag vandaag met veel zon en minder wind dan de afgelopen dagen *O* lekker van genieten!
  zondag 26 april 2026 @ 20:03:22 #81
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220660167
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 13:30 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Goed voor m'n moestuin
Voor een moestuin wil je geen droogte, dan wil je regelmatig regen en zeker geen temperaturen van 30+. Of ben je van plan een cactusmoestuin te beginnen?

Net mijn voor- en achtertuin ruim water gegeven, want regenen doet 't voorlopig niet.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  zondag 26 april 2026 @ 20:13:00 #82
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220660239
quote:
7s.gif Op zondag 26 april 2026 20:03 schreef Twieki het volgende:

[..]
Voor een moestuin wil je geen droogte, dan wil je regelmatig regen en zeker geen temperaturen van 30+. Of ben je van plan een cactusmoestuin te beginnen?

Net mijn voor- en achtertuin ruim water gegeven, want regenen doet 't voorlopig niet.
Het wordt ook bij lange na geen 30+. 20-24 graden komende week. Aangenaam lenteweer.Goed voor m'n moestuin. Wat water erbij mag inderdaad wel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zondag 26 april 2026 @ 20:32:34 #83
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220660414
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 20:13 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Het wordt ook bij lange na geen 30+. 20-24 graden komende week. Aangenaam lenteweer.Goed voor m'n moestuin. Wat water erbij mag inderdaad wel
Ook 20 - 24 graden is warm als de zon keihard schijnt. Je vergeet dat je jonge plantjes verdorren met die temperaturen. Succes met je 'moestuin'. Denk dat je nog een hoop te leren hebt.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_220660460
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 13:30 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Goed voor m'n moestuin
Zeker, dat wel.
pi_220660471
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 13:53 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Zeur niet
Jawel, boven de twintig graden gaat mijn zeurstand aan. Die 25 hoeven echt niet van mij, pokkeweer :r
pi_220660517
quote:
7s.gif Op zondag 26 april 2026 20:32 schreef Twieki het volgende:

[..]
Ook 20 - 24 graden is warm als de zon keihard schijnt. Je vergeet dat je jonge plantjes verdorren met die temperaturen. Succes met je 'moestuin'. Denk dat je nog een hoop te leren hebt.
Mwoah, droogte is shit maar op te lossen door zelf te bewateren. In de volle grond is dat, mits je er voldoende energie in stopt niet direct een probleem. Liever te droog dan te nat. Water kan ik namelijk wél toevoegen, niet verwijderen. Een goede verhouding is natuurlijk het beste, gewoon 2-3 nachten per week rustige, gestage regen.

Ook is 30 of 35 graden niet direct rampzalig, dat ligt vooral aan het soort gewassen en of je aan buitenteelt doet. Voor de teelt in een kas is het huidige weer vrij perfect (overdag). Nachten mogen wel een tikkeltje warmer. Al lijken de planten er niet veel last van te hebben eerlijk gezegd.

@INViCTuS is geen onbekende met plantjes. Dat komt vast goed. En leren doen we nog ieder jaar, ook ik. Dat houdt het ook leuk. Dingen uitproberen, andere gewassen teeltwijzen etc. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Geschiedkundige op 26-04-2026 21:21:06 ]
  zondag 26 april 2026 @ 21:19:09 #87
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220660740
quote:
7s.gif Op zondag 26 april 2026 20:32 schreef Twieki het volgende:

[..]
Ook 20 - 24 graden is warm als de zon keihard schijnt. Je vergeet dat je jonge plantjes verdorren met die temperaturen. Succes met je 'moestuin'. Denk dat je nog een hoop te leren hebt.
Af en toe beetje water geven. Vanaf of net na volgend weekend onbestendiger.

Genoeg kennis aanwezig, hoor
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zondag 26 april 2026 @ 23:31:12 #88
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220661373
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:18 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Zeker. Vroeg ras en in een pot in de kas, dan haal je het wel wat naar voren :+
Echt genieten ;)
Doe je ook asperges kweken?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 26 april 2026 @ 23:31:35 #89
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220661376
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 10:52 schreef RamboDirk het volgende:
Al aantal keer moeten sproeien...
april mensen
april

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Berg je maar de komende 2 weken dan :P Ohnee 1 week geloof ik nog dan zit er weer regen in de kaarten..
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  VIVA zondag 26 april 2026 @ 23:33:29 #90
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_220661380
En het voorjaar is net begonnen....



Het gaat een erg droge en hete zomer worden.....
What lies behind makes no sense in my mind
  maandag 27 april 2026 @ 00:05:51 #91
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220661507
quote:
84s.gif Op zondag 26 april 2026 23:33 schreef cosmosis het volgende:
En het voorjaar is net begonnen....

[ afbeelding ]

Het gaat een erg droge en hete zomer worden.....
Ziet er lekker uit *O*
En liever heet en droog dan dat kleffe natte *)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  VIVA maandag 27 april 2026 @ 00:11:19 #92
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_220661526
quote:
10s.gif Op maandag 27 april 2026 00:05 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ziet er lekker uit *O*
En liever heet en droog dan dat kleffe natte *)
Zeker! Hete avonden, koele nachten! Daar kan ik wel aan wennen, woestijn klimaat heerlijk.....Wel beetje water voor de plantjes graag
What lies behind makes no sense in my mind
pi_220661882
quote:
11s.gif Op zondag 26 april 2026 23:31 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Echt genieten ;)
Doe je ook asperges kweken?
Klein beetje maar, vind ik zelf niks aan. Twee 'helpers' vinden dat heerlijk dus die hebben dat stukjevzich 'toegeëigend. Is iets van 100-150 m2 denk ik.
  maandag 27 april 2026 @ 08:24:11 #94
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220662189
mood

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220662291
quote:
84s.gif Op zondag 26 april 2026 23:33 schreef cosmosis het volgende:
En het voorjaar is net begonnen....

[ afbeelding ]

Het gaat een erg droge en hete zomer worden.....
Sow ... heerlijk vooruitzicht als dit echt uitkomt. Vanaf het weekend komt er ook een appeltje voor de dorst: https://www.weeronline.nl/nieuws/26-4-2026-weekverwachting
  maandag 27 april 2026 @ 09:42:01 #96
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220662702
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 06:05 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Klein beetje maar, vind ik zelf niks aan. Twee 'helpers' vinden dat heerlijk dus die hebben dat stukjevzich 'toegeëigend. Is iets van 100-150 m2 denk ik.
Ohhh zalig! Smullen. En wat fijn dat je "helpers" hebt :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 27 april 2026 @ 09:42:59 #97
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220662721
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 08:24 schreef RamboDirk het volgende:
mood

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne koningsdag w/ allemaal *O*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220663894
Bewolkt hier.

v
pi_220663923
quote:
84s.gif Op zondag 26 april 2026 23:33 schreef cosmosis het volgende:
En het voorjaar is net begonnen....

[ afbeelding ]

Het gaat een erg droge en hete zomer worden.....
Die begon zowat in mei.
v
  maandag 27 april 2026 @ 12:47:11 #100
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220664510

Dit zie ik graag, ff opbokken met die kurkdroge lucht! *O*

Hopelijk dan ook wat onweersbuien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')