Goed voor m'n moestuinquote:
Voor een moestuin wil je geen droogte, dan wil je regelmatig regen en zeker geen temperaturen van 30+. Of ben je van plan een cactusmoestuin te beginnen?quote:
Het wordt ook bij lange na geen 30+. 20-24 graden komende week. Aangenaam lenteweer.Goed voor m'n moestuin. Wat water erbij mag inderdaad welquote:Op zondag 26 april 2026 20:03 schreef Twieki het volgende:
[..]
Voor een moestuin wil je geen droogte, dan wil je regelmatig regen en zeker geen temperaturen van 30+. Of ben je van plan een cactusmoestuin te beginnen?
Net mijn voor- en achtertuin ruim water gegeven, want regenen doet 't voorlopig niet.
Ook 20 - 24 graden is warm als de zon keihard schijnt. Je vergeet dat je jonge plantjes verdorren met die temperaturen. Succes met je 'moestuin'. Denk dat je nog een hoop te leren hebt.quote:Op zondag 26 april 2026 20:13 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Het wordt ook bij lange na geen 30+. 20-24 graden komende week. Aangenaam lenteweer.Goed voor m'n moestuin. Wat water erbij mag inderdaad wel
Jawel, boven de twintig graden gaat mijn zeurstand aan. Die 25 hoeven echt niet van mij, pokkeweerquote:
Mwoah, droogte is shit maar op te lossen door zelf te bewateren. In de volle grond is dat, mits je er voldoende energie in stopt niet direct een probleem. Liever te droog dan te nat. Water kan ik namelijk wél toevoegen, niet verwijderen. Een goede verhouding is natuurlijk het beste, gewoon 2-3 nachten per week rustige, gestage regen.quote:Op zondag 26 april 2026 20:32 schreef Twieki het volgende:
[..]
Ook 20 - 24 graden is warm als de zon keihard schijnt. Je vergeet dat je jonge plantjes verdorren met die temperaturen. Succes met je 'moestuin'. Denk dat je nog een hoop te leren hebt.
Af en toe beetje water geven. Vanaf of net na volgend weekend onbestendiger.quote:Op zondag 26 april 2026 20:32 schreef Twieki het volgende:
[..]
Ook 20 - 24 graden is warm als de zon keihard schijnt. Je vergeet dat je jonge plantjes verdorren met die temperaturen. Succes met je 'moestuin'. Denk dat je nog een hoop te leren hebt.
Echt genietenquote:Op zaterdag 25 april 2026 22:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zeker. Vroeg ras en in een pot in de kas, dan haal je het wel wat naar voren
quote:Op zondag 26 april 2026 10:52 schreef RamboDirk het volgende:
Al aantal keer moeten sproeien...
april mensen
aprilBerg je maar de komende 2 weken danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohnee 1 week geloof ik nog dan zit er weer regen in de kaarten..
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Ziet er lekker uitquote:Op zondag 26 april 2026 23:33 schreef cosmosis het volgende:
En het voorjaar is net begonnen....
[ afbeelding ]
Het gaat een erg droge en hete zomer worden.....
Zeker! Hete avonden, koele nachten! Daar kan ik wel aan wennen, woestijn klimaat heerlijk.....Wel beetje water voor de plantjes graagquote:Op maandag 27 april 2026 00:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit![]()
En liever heet en droog dan dat kleffe natte
Klein beetje maar, vind ik zelf niks aan. Twee 'helpers' vinden dat heerlijk dus die hebben dat stukjevzich 'toegeëigend. Is iets van 100-150 m2 denk ik.quote:Op zondag 26 april 2026 23:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Echt genieten
Doe je ook asperges kweken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sow ... heerlijk vooruitzicht als dit echt uitkomt. Vanaf het weekend komt er ook een appeltje voor de dorst: https://www.weeronline.nl/nieuws/26-4-2026-weekverwachtingquote:Op zondag 26 april 2026 23:33 schreef cosmosis het volgende:
[ afbeelding ]
Ohhh zalig! Smullen. En wat fijn dat je "helpers" hebtquote:Op maandag 27 april 2026 06:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Klein beetje maar, vind ik zelf niks aan. Twee 'helpers' vinden dat heerlijk dus die hebben dat stukjevzich 'toegeëigend. Is iets van 100-150 m2 denk ik.
quote:Op maandag 27 april 2026 08:24 schreef RamboDirk het volgende:
moodFijne koningsdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allemaal
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Die begon zowat in mei.quote:Op zondag 26 april 2026 23:33 schreef cosmosis het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |