abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220665803
quote:
10s.gif Op maandag 27 april 2026 09:42 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ohhh zalig! Smullen. En wat fijn dat je "helpers" hebt :D
We zijn inmiddels met een vaste groep van twaalf man. En in de topdrukte helpen er nog zes extra mee op soort van oproepbasis.
Anders niet te doen met deze grootte.
pi_220665809
Eerste aardbeien rijp en direct gegeten vandaag. *O*
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 15:55:19 #103
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220665942
Volgens mij kunnen jullie inmiddels beter deze reeks omdopen tot "de moestuin staat op ontploffen" :')
pi_220666012
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 12:47 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zie ik graag, ff opbokken met die kurkdroge lucht! *O*

Hopelijk dan ook wat onweersbuien.
De temperatuur is er goed genoeg voor.
v
pi_220666212
  maandag 27 april 2026 @ 16:40:58 #106
136 V.
Like tears in rain...
pi_220666240
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 12:47 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zie ik graag, ff opbokken met die kurkdroge lucht! *O*

Hopelijk dan ook wat onweersbuien.
Ik ben een noob, wat zegt dit?
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 27 april 2026 @ 17:26:39 #107
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220666486
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 16:40 schreef V. het volgende:

[..]
Ik ben een noob, wat zegt dit?
Als bij warm weer de luchttemperatuur en de dauwpuntstemperatuur dichter bij elkaar komen dan wordt het klammer.

Als je op een klamme zomeravond een koud blikje frisdrank uit de koelkast pakt dan zal je merken dat het blikje nat wordt, omdat de temperatuur van het blikje lager is dan de dauwpuntstemperatuur van de omgeving en dat zorgt ervoor dat vocht condenseert.

Bij hoge dauwpunten houdt de lucht meer vocht vast en veel vocht is goed voer voor onweersbuien. :)
pi_220666549
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 15:55 schreef dick_laurent het volgende:
Volgens mij kunnen jullie inmiddels beter deze reeks omdopen tot "de moestuin staat op ontploffen" :')
Dat staat ie dan ook *O*
In tegenstelling tot de atmosfeer :(
  maandag 27 april 2026 @ 17:41:16 #109
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220666551
21 gr, wat een weertje
  maandag 27 april 2026 @ 17:41:38 #110
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220666552
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 15:55 schreef dick_laurent het volgende:
Volgens mij kunnen jullie inmiddels beter deze reeks omdopen tot "de moestuin staat op ontploffen" :')
Haha
  maandag 27 april 2026 @ 21:18:58 #111
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220668048
Het woeit op texel. En beetje regon druppeltjes
pi_220668071
quote:
7s.gif Op maandag 27 april 2026 21:18 schreef Starhopper het volgende:
Het woeit op texel. En beetje regon druppeltjes
Woon jij daar of op vakans? :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 27 april 2026 @ 21:28:47 #113
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220668119
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 21:21 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Woon jij daar of op vakans? :)
Dagje weg :) Morgen weer naar huis
  dinsdag 28 april 2026 @ 09:29:44 #114
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220669650
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 15:33 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
We zijn inmiddels met een vaste groep van twaalf man. En in de topdrukte helpen er nog zes extra mee op soort van oproepbasis.
Anders niet te doen met deze grootte.
Zoo das een grote club wel! Super tof!
En alles qua voedsel is voor thuis gebruik of voor mensen van buiten af ook?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220670867
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 09:29 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Zoo das een grote club wel! Super tof!
En alles qua voedsel is voor thuis gebruik of voor mensen van buiten af ook?
Iedereen die meehelpt mag meenemen wat ze willen in principe. Wel rekeninghoudend met de anderen natuurlijk.
Dat is echter - zeker zomers en vroege najaar - maar een fractie van wat we kunnen oogsten. De rest wordt verdeeld onder de minderbedeelden in het dorp, daarna aan mensen uit de buurt en familie.

Zelf eten we met het seizoen mee, dus hebben we bijna jaarrond groentes uit de tuin.

Hebben we enorme overschotten, dan gaat het restant naar de voedselbank. Dan hebben we het vooral over iets als tomaten en komkommers.
Mogelijk willen we dit jaar een 'plukdag' organiseren, waarbij je (gratis?) een tasje vol mag plukken. Maar we zijn daar nog niet over uit.
Ergens ook bang voor een stormloop, maar wil er ook geen geld voor vragen.
pi_220670873
Overigens prachtig weer buiten nu! :Y
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:41:06 #117
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220670957
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Overigens prachtig weer buiten nu! :Y
Dat zeker wat een heerlijk weertje !! Mag ook wel weer even :Y
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:49:27 #118
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220671003
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:22 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Iedereen die meehelpt mag meenemen wat ze willen in principe. Wel rekeninghoudend met de anderen natuurlijk.
Dat is echter - zeker zomers en vroege najaar - maar een fractie van wat we kunnen oogsten. De rest wordt verdeeld onder de minderbedeelden in het dorp, daarna aan mensen uit de buurt en familie.

Zelf eten we met het seizoen mee, dus hebben we bijna jaarrond groentes uit de tuin.

Hebben we enorme overschotten, dan gaat het restant naar de voedselbank. Dan hebben we het vooral over iets als tomaten en komkommers.
Mogelijk willen we dit jaar een 'plukdag' organiseren, waarbij je (gratis?) een tasje vol mag plukken. Maar we zijn daar nog niet over uit.
Ergens ook bang voor een stormloop, maar wil er ook geen geld voor vragen.
Waar betalen jullie dat dan van? Als ik vragen mag? Je hebt toch kosten
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:49:40 #119
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220671005
Gewitter

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 april 2026 @ 12:51:00 #120
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220671011
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:49 schreef INViCTuS het volgende:
Gewitter

[ x ]
Vast
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:53:15 #121
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220671026
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:49 schreef INViCTuS het volgende:
Gewitter

[ x ]
Eindelijk weer eens! Afgelopen jaar maar weinig onweer gehad.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 28 april 2026 @ 13:03:23 #122
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220671075
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:49 schreef INViCTuS het volgende:
Gewitter

[ x ]
Dat wordt godnondeju onderhand weleens tijd! :Y
  dinsdag 28 april 2026 @ 15:02:24 #123
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220671720
Zondag gaat het heel misschien regen. Mag het een keer na een maand nauwelijks iets :')
pi_220672098
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:02 schreef RamboDirk het volgende:
Zondag gaat het heel misschien regen. Mag het een keer na een maand nauwelijks iets :')
Gezien het aantal natuurbranden hier in de omgeving Eindhoven is wat water welkom. Vast een druppel op de gloeiende plaat, maar toch. En wat minder wind is ook wel prettig, als het dan brandt is het beter onder controle te krijgen.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  dinsdag 28 april 2026 @ 18:16:45 #125
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220672874
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:02 schreef RamboDirk het volgende:
Zondag gaat het heel misschien regen. Mag het een keer na een maand nauwelijks iets :')
Wellicht zaterdag al de nodige buien
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')