We zijn inmiddels met een vaste groep van twaalf man. En in de topdrukte helpen er nog zes extra mee op soort van oproepbasis.quote:Op maandag 27 april 2026 09:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohhh zalig! Smullen. En wat fijn dat je "helpers" hebt
De temperatuur is er goed genoeg voor.quote:Op maandag 27 april 2026 12:47 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zie ik graag, ff opbokken met die kurkdroge lucht!
Hopelijk dan ook wat onweersbuien.
Ik ben een noob, wat zegt dit?quote:Op maandag 27 april 2026 12:47 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zie ik graag, ff opbokken met die kurkdroge lucht!
Hopelijk dan ook wat onweersbuien.
Als bij warm weer de luchttemperatuur en de dauwpuntstemperatuur dichter bij elkaar komen dan wordt het klammer.quote:
Dat staat ie dan ookquote:Op maandag 27 april 2026 15:55 schreef dick_laurent het volgende:
Volgens mij kunnen jullie inmiddels beter deze reeks omdopen tot "de moestuin staat op ontploffen"
Hahaquote:Op maandag 27 april 2026 15:55 schreef dick_laurent het volgende:
Volgens mij kunnen jullie inmiddels beter deze reeks omdopen tot "de moestuin staat op ontploffen"
Woon jij daar of op vakans?quote:Op maandag 27 april 2026 21:18 schreef Starhopper het volgende:
Het woeit op texel. En beetje regon druppeltjes
Zoo das een grote club wel! Super tof!quote:Op maandag 27 april 2026 15:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
We zijn inmiddels met een vaste groep van twaalf man. En in de topdrukte helpen er nog zes extra mee op soort van oproepbasis.
Anders niet te doen met deze grootte.
Iedereen die meehelpt mag meenemen wat ze willen in principe. Wel rekeninghoudend met de anderen natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2026 09:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zoo das een grote club wel! Super tof!
En alles qua voedsel is voor thuis gebruik of voor mensen van buiten af ook?
Dat zeker wat een heerlijk weertje !! Mag ook wel weer evenquote:Op dinsdag 28 april 2026 12:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Overigens prachtig weer buiten nu!
Waar betalen jullie dat dan van? Als ik vragen mag? Je hebt toch kostenquote:Op dinsdag 28 april 2026 12:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Iedereen die meehelpt mag meenemen wat ze willen in principe. Wel rekeninghoudend met de anderen natuurlijk.
Dat is echter - zeker zomers en vroege najaar - maar een fractie van wat we kunnen oogsten. De rest wordt verdeeld onder de minderbedeelden in het dorp, daarna aan mensen uit de buurt en familie.
Zelf eten we met het seizoen mee, dus hebben we bijna jaarrond groentes uit de tuin.
Hebben we enorme overschotten, dan gaat het restant naar de voedselbank. Dan hebben we het vooral over iets als tomaten en komkommers.
Mogelijk willen we dit jaar een 'plukdag' organiseren, waarbij je (gratis?) een tasje vol mag plukken. Maar we zijn daar nog niet over uit.
Ergens ook bang voor een stormloop, maar wil er ook geen geld voor vragen.
Eindelijk weer eens! Afgelopen jaar maar weinig onweer gehad.quote:
Gezien het aantal natuurbranden hier in de omgeving Eindhoven is wat water welkom. Vast een druppel op de gloeiende plaat, maar toch. En wat minder wind is ook wel prettig, als het dan brandt is het beter onder controle te krijgen.quote:Op dinsdag 28 april 2026 15:02 schreef RamboDirk het volgende:
Zondag gaat het heel misschien regen. Mag het een keer na een maand nauwelijks iets
Wellicht zaterdag al de nodige buienquote:Op dinsdag 28 april 2026 15:02 schreef RamboDirk het volgende:
Zondag gaat het heel misschien regen. Mag het een keer na een maand nauwelijks iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |