abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220657986
Opbokken met die hitte :(
pi_220658118
--edit--
v
  zondag 26 april 2026 @ 13:30:29 #78
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220658226
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 12:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
Opbokken met die hitte :(
Goed voor m'n moestuin
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zondag 26 april 2026 @ 13:53:32 #79
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220658347
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 12:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
Opbokken met die hitte :(
Zeur niet
  zondag 26 april 2026 @ 14:00:53 #80
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220658386
Goedemiddag, weer een hele mooie dag vandaag met veel zon en minder wind dan de afgelopen dagen *O* lekker van genieten!
  zondag 26 april 2026 @ 20:03:22 #81
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220660167
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 13:30 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Goed voor m'n moestuin
Voor een moestuin wil je geen droogte, dan wil je regelmatig regen en zeker geen temperaturen van 30+. Of ben je van plan een cactusmoestuin te beginnen?

Net mijn voor- en achtertuin ruim water gegeven, want regenen doet 't voorlopig niet.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  zondag 26 april 2026 @ 20:13:00 #82
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220660239
quote:
7s.gif Op zondag 26 april 2026 20:03 schreef Twieki het volgende:

[..]
Voor een moestuin wil je geen droogte, dan wil je regelmatig regen en zeker geen temperaturen van 30+. Of ben je van plan een cactusmoestuin te beginnen?

Net mijn voor- en achtertuin ruim water gegeven, want regenen doet 't voorlopig niet.
Het wordt ook bij lange na geen 30+. 20-24 graden komende week. Aangenaam lenteweer.Goed voor m'n moestuin. Wat water erbij mag inderdaad wel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zondag 26 april 2026 @ 20:32:34 #83
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220660414
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 20:13 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Het wordt ook bij lange na geen 30+. 20-24 graden komende week. Aangenaam lenteweer.Goed voor m'n moestuin. Wat water erbij mag inderdaad wel
Ook 20 - 24 graden is warm als de zon keihard schijnt. Je vergeet dat je jonge plantjes verdorren met die temperaturen. Succes met je 'moestuin'. Denk dat je nog een hoop te leren hebt.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_220660460
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 13:30 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Goed voor m'n moestuin
Zeker, dat wel.
pi_220660471
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 13:53 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Zeur niet
Jawel, boven de twintig graden gaat mijn zeurstand aan. Die 25 hoeven echt niet van mij, pokkeweer :r
pi_220660517
quote:
7s.gif Op zondag 26 april 2026 20:32 schreef Twieki het volgende:

[..]
Ook 20 - 24 graden is warm als de zon keihard schijnt. Je vergeet dat je jonge plantjes verdorren met die temperaturen. Succes met je 'moestuin'. Denk dat je nog een hoop te leren hebt.
Mwoah, droogte is shit maar op te lossen door zelf te bewateren. In de volle grond is dat, mits je er voldoende energie in stopt niet direct een probleem. Liever te droog dan te nat. Water kan ik namelijk wél toevoegen, niet verwijderen. Een goede verhouding is natuurlijk het beste, gewoon 2-3 nachten per week rustige, gestage regen.

Ook is 30 of 35 graden niet direct rampzalig, dat ligt vooral aan het soort gewassen en of je aan buitenteelt doet. Voor de teelt in een kas is het huidige weer vrij perfect (overdag). Nachten mogen wel een tikkeltje warmer. Al lijken de planten er niet veel last van te hebben eerlijk gezegd.

@INViCTuS is geen onbekende met plantjes. Dat komt vast goed. En leren doen we nog ieder jaar, ook ik. Dat houdt het ook leuk. Dingen uitproberen, andere gewassen teeltwijzen etc. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Geschiedkundige op 26-04-2026 21:21:06 ]
  zondag 26 april 2026 @ 21:19:09 #87
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220660740
quote:
7s.gif Op zondag 26 april 2026 20:32 schreef Twieki het volgende:

[..]
Ook 20 - 24 graden is warm als de zon keihard schijnt. Je vergeet dat je jonge plantjes verdorren met die temperaturen. Succes met je 'moestuin'. Denk dat je nog een hoop te leren hebt.
Af en toe beetje water geven. Vanaf of net na volgend weekend onbestendiger.

Genoeg kennis aanwezig, hoor
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zondag 26 april 2026 @ 23:31:12 #88
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220661373
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:18 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Zeker. Vroeg ras en in een pot in de kas, dan haal je het wel wat naar voren :+
Echt genieten ;)
Doe je ook asperges kweken?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 26 april 2026 @ 23:31:35 #89
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220661376
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 10:52 schreef RamboDirk het volgende:
Al aantal keer moeten sproeien...
april mensen
april

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Berg je maar de komende 2 weken dan :P Ohnee 1 week geloof ik nog dan zit er weer regen in de kaarten..
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  VIVA zondag 26 april 2026 @ 23:33:29 #90
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_220661380
En het voorjaar is net begonnen....



Het gaat een erg droge en hete zomer worden.....
What lies behind makes no sense in my mind
  maandag 27 april 2026 @ 00:05:51 #91
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220661507
quote:
84s.gif Op zondag 26 april 2026 23:33 schreef cosmosis het volgende:
En het voorjaar is net begonnen....

[ afbeelding ]

Het gaat een erg droge en hete zomer worden.....
Ziet er lekker uit *O*
En liever heet en droog dan dat kleffe natte *)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  VIVA maandag 27 april 2026 @ 00:11:19 #92
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_220661526
quote:
10s.gif Op maandag 27 april 2026 00:05 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ziet er lekker uit *O*
En liever heet en droog dan dat kleffe natte *)
Zeker! Hete avonden, koele nachten! Daar kan ik wel aan wennen, woestijn klimaat heerlijk.....Wel beetje water voor de plantjes graag
What lies behind makes no sense in my mind
pi_220661882
quote:
11s.gif Op zondag 26 april 2026 23:31 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Echt genieten ;)
Doe je ook asperges kweken?
Klein beetje maar, vind ik zelf niks aan. Twee 'helpers' vinden dat heerlijk dus die hebben dat stukjevzich 'toegeëigend. Is iets van 100-150 m2 denk ik.
  maandag 27 april 2026 @ 08:24:11 #94
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220662189
mood

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220662291
quote:
84s.gif Op zondag 26 april 2026 23:33 schreef cosmosis het volgende:
En het voorjaar is net begonnen....

[ afbeelding ]

Het gaat een erg droge en hete zomer worden.....
Sow ... heerlijk vooruitzicht als dit echt uitkomt. Vanaf het weekend komt er ook een appeltje voor de dorst: https://www.weeronline.nl/nieuws/26-4-2026-weekverwachting
  maandag 27 april 2026 @ 09:42:01 #96
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220662702
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 06:05 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Klein beetje maar, vind ik zelf niks aan. Twee 'helpers' vinden dat heerlijk dus die hebben dat stukjevzich 'toegeëigend. Is iets van 100-150 m2 denk ik.
Ohhh zalig! Smullen. En wat fijn dat je "helpers" hebt :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 27 april 2026 @ 09:42:59 #97
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220662721
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 08:24 schreef RamboDirk het volgende:
mood

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne koningsdag w/ allemaal *O*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220663894
Bewolkt hier.

v
pi_220663923
quote:
84s.gif Op zondag 26 april 2026 23:33 schreef cosmosis het volgende:
En het voorjaar is net begonnen....

[ afbeelding ]

Het gaat een erg droge en hete zomer worden.....
Die begon zowat in mei.
v
  maandag 27 april 2026 @ 12:47:11 #100
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220664510

Dit zie ik graag, ff opbokken met die kurkdroge lucht! *O*

Hopelijk dan ook wat onweersbuien.
pi_220665803
quote:
10s.gif Op maandag 27 april 2026 09:42 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ohhh zalig! Smullen. En wat fijn dat je "helpers" hebt :D
We zijn inmiddels met een vaste groep van twaalf man. En in de topdrukte helpen er nog zes extra mee op soort van oproepbasis.
Anders niet te doen met deze grootte.
pi_220665809
Eerste aardbeien rijp en direct gegeten vandaag. *O*
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 15:55:19 #103
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220665942
Volgens mij kunnen jullie inmiddels beter deze reeks omdopen tot "de moestuin staat op ontploffen" :')
pi_220666012
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 12:47 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zie ik graag, ff opbokken met die kurkdroge lucht! *O*

Hopelijk dan ook wat onweersbuien.
De temperatuur is er goed genoeg voor.
v
pi_220666212
  maandag 27 april 2026 @ 16:40:58 #106
136 V.
Like tears in rain...
pi_220666240
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 12:47 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zie ik graag, ff opbokken met die kurkdroge lucht! *O*

Hopelijk dan ook wat onweersbuien.
Ik ben een noob, wat zegt dit?
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 27 april 2026 @ 17:26:39 #107
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220666486
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 16:40 schreef V. het volgende:

[..]
Ik ben een noob, wat zegt dit?
Als bij warm weer de luchttemperatuur en de dauwpuntstemperatuur dichter bij elkaar komen dan wordt het klammer.

Als je op een klamme zomeravond een koud blikje frisdrank uit de koelkast pakt dan zal je merken dat het blikje nat wordt, omdat de temperatuur van het blikje lager is dan de dauwpuntstemperatuur van de omgeving en dat zorgt ervoor dat vocht condenseert.

Bij hoge dauwpunten houdt de lucht meer vocht vast en veel vocht is goed voer voor onweersbuien. :)
pi_220666549
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 15:55 schreef dick_laurent het volgende:
Volgens mij kunnen jullie inmiddels beter deze reeks omdopen tot "de moestuin staat op ontploffen" :')
Dat staat ie dan ook *O*
In tegenstelling tot de atmosfeer :(
  maandag 27 april 2026 @ 17:41:16 #109
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220666551
21 gr, wat een weertje
  maandag 27 april 2026 @ 17:41:38 #110
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220666552
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 15:55 schreef dick_laurent het volgende:
Volgens mij kunnen jullie inmiddels beter deze reeks omdopen tot "de moestuin staat op ontploffen" :')
Haha
  maandag 27 april 2026 @ 21:18:58 #111
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220668048
Het woeit op texel. En beetje regon druppeltjes
pi_220668071
quote:
7s.gif Op maandag 27 april 2026 21:18 schreef Starhopper het volgende:
Het woeit op texel. En beetje regon druppeltjes
Woon jij daar of op vakans? :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 27 april 2026 @ 21:28:47 #113
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220668119
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 21:21 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Woon jij daar of op vakans? :)
Dagje weg :) Morgen weer naar huis
  dinsdag 28 april 2026 @ 09:29:44 #114
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220669650
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 15:33 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
We zijn inmiddels met een vaste groep van twaalf man. En in de topdrukte helpen er nog zes extra mee op soort van oproepbasis.
Anders niet te doen met deze grootte.
Zoo das een grote club wel! Super tof!
En alles qua voedsel is voor thuis gebruik of voor mensen van buiten af ook?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220670867
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 09:29 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Zoo das een grote club wel! Super tof!
En alles qua voedsel is voor thuis gebruik of voor mensen van buiten af ook?
Iedereen die meehelpt mag meenemen wat ze willen in principe. Wel rekeninghoudend met de anderen natuurlijk.
Dat is echter - zeker zomers en vroege najaar - maar een fractie van wat we kunnen oogsten. De rest wordt verdeeld onder de minderbedeelden in het dorp, daarna aan mensen uit de buurt en familie.

Zelf eten we met het seizoen mee, dus hebben we bijna jaarrond groentes uit de tuin.

Hebben we enorme overschotten, dan gaat het restant naar de voedselbank. Dan hebben we het vooral over iets als tomaten en komkommers.
Mogelijk willen we dit jaar een 'plukdag' organiseren, waarbij je (gratis?) een tasje vol mag plukken. Maar we zijn daar nog niet over uit.
Ergens ook bang voor een stormloop, maar wil er ook geen geld voor vragen.
pi_220670873
Overigens prachtig weer buiten nu! :Y
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:41:06 #117
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220670957
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Overigens prachtig weer buiten nu! :Y
Dat zeker wat een heerlijk weertje !! Mag ook wel weer even :Y
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:49:27 #118
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220671003
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:22 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Iedereen die meehelpt mag meenemen wat ze willen in principe. Wel rekeninghoudend met de anderen natuurlijk.
Dat is echter - zeker zomers en vroege najaar - maar een fractie van wat we kunnen oogsten. De rest wordt verdeeld onder de minderbedeelden in het dorp, daarna aan mensen uit de buurt en familie.

Zelf eten we met het seizoen mee, dus hebben we bijna jaarrond groentes uit de tuin.

Hebben we enorme overschotten, dan gaat het restant naar de voedselbank. Dan hebben we het vooral over iets als tomaten en komkommers.
Mogelijk willen we dit jaar een 'plukdag' organiseren, waarbij je (gratis?) een tasje vol mag plukken. Maar we zijn daar nog niet over uit.
Ergens ook bang voor een stormloop, maar wil er ook geen geld voor vragen.
Waar betalen jullie dat dan van? Als ik vragen mag? Je hebt toch kosten
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:49:40 #119
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220671005
Gewitter

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 april 2026 @ 12:51:00 #120
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220671011
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:49 schreef INViCTuS het volgende:
Gewitter

[ x ]
Vast
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:53:15 #121
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220671026
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:49 schreef INViCTuS het volgende:
Gewitter

[ x ]
Eindelijk weer eens! Afgelopen jaar maar weinig onweer gehad.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 28 april 2026 @ 13:03:23 #122
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220671075
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:49 schreef INViCTuS het volgende:
Gewitter

[ x ]
Dat wordt godnondeju onderhand weleens tijd! :Y
  dinsdag 28 april 2026 @ 15:02:24 #123
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220671720
Zondag gaat het heel misschien regen. Mag het een keer na een maand nauwelijks iets :')
pi_220672098
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:02 schreef RamboDirk het volgende:
Zondag gaat het heel misschien regen. Mag het een keer na een maand nauwelijks iets :')
Gezien het aantal natuurbranden hier in de omgeving Eindhoven is wat water welkom. Vast een druppel op de gloeiende plaat, maar toch. En wat minder wind is ook wel prettig, als het dan brandt is het beter onder controle te krijgen.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  dinsdag 28 april 2026 @ 18:16:45 #125
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220672874
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:02 schreef RamboDirk het volgende:
Zondag gaat het heel misschien regen. Mag het een keer na een maand nauwelijks iets :')
Wellicht zaterdag al de nodige buien
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 28 april 2026 @ 18:22:00 #126
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220672913
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:22 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Iedereen die meehelpt mag meenemen wat ze willen in principe. Wel rekeninghoudend met de anderen natuurlijk.
Dat is echter - zeker zomers en vroege najaar - maar een fractie van wat we kunnen oogsten. De rest wordt verdeeld onder de minderbedeelden in het dorp, daarna aan mensen uit de buurt en familie.

Zelf eten we met het seizoen mee, dus hebben we bijna jaarrond groentes uit de tuin.

Hebben we enorme overschotten, dan gaat het restant naar de voedselbank. Dan hebben we het vooral over iets als tomaten en komkommers.
Mogelijk willen we dit jaar een 'plukdag' organiseren, waarbij je (gratis?) een tasje vol mag plukken. Maar we zijn daar nog niet over uit.
Ergens ook bang voor een stormloop, maar wil er ook geen geld voor vragen.
Wat ontzettend supertof! Er kunnen dus veel monden van gevoed worden. En ook belangrijk je weet waar het vandaan komt en wat ermee gebeurd is. _O_
Ja wel veel werk, maar vele handen maken licht werk.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220673875
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:49 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Waar betalen jullie dat dan van? Als ik vragen mag? Je hebt toch kosten
Krijgen wat donaties, maar het grootste deel betalen we zelf. Heel veel kost het alleszins niet voor wat we doen. Veel dingen hoeven niet duur te zijn.

Dingen als mest zijn bijvoorbeeld vrijwel gratis op te halen of zelf te maken. Zaden kun je vaak uit de vruchten halen of je laat een paar planten doorschieten zodat ze in bloei komen. Grond is 'gratis', want eigendom. Zaaigrond en compost maak je grotendeels zelf.

Tuurlijk zijn er kosten als iets niet toereikend is. Zo kopen we ook schone compost bij (blijf af van de gemeentecompost..). Hebben we kosten voor stroom om o.a. te verwarmen, koelen, pompen te laten draaien. We hebben wel zonnepanelen. Water verbruiken we ook deels kraanwater (helaas). Nieuw materiaal/hout, brandstof, onderhoud, verzekeringen, nieuwe zaden, specifieke mest. Natuurvriendelijke dingen als nestkastjes, goede insectenhotels, veel larven van lieveheersbeestjes als hulptroepen. Kippen en loopeenden hebben ook verzorging en eten nodig. En ik vergeet vast nog een boel.

Ja nou, een hobby mag ook geld kosten :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Geschiedkundige op 28-04-2026 21:03:44 ]
pi_220673934
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 april 2026 18:22 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Wat ontzettend supertof! Er kunnen dus veel monden van gevoed worden. En ook belangrijk je weet waar het vandaan komt en wat ermee gebeurd is. _O_
Ja wel veel werk, maar vele handen maken licht werk.
Alles is ook natuurlijk. We spuiten bv alleen met dingen als zelfgemaakte knoflookextract etc. Geen gekke,smerige middelen hier.

Alleen is er nu een rattenplaag in de buurt, dus de gemeente gaat binnenkort met zwaarder geschut aan de slag heb ik vernomen. Wij hebben er nog weinig last van, een hoekje gebruiken ze lijkt het als 'oversteekplek'. Dat laten we voorlopig maar gebeuren. Zo lang ze niet komen waar de gewassen nu staan vind ik het best.
pi_220673942
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 18:16 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Wellicht zaterdag al de nodige buien
Ze zijn wel ff welkom. Mijn zoontje is wel toe aan een paar dagen met wat meer bewolking als ik naar z'n rode kop kijk :P
  dinsdag 28 april 2026 @ 20:58:58 #130
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220674039
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:49 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Alles is ook natuurlijk. We spuiten bv alleen met dingen als zelfgemaakte knoflookextract etc. Geen gekke,smerige middelen hier.

Alleen is er nu een rattenplaag in de buurt, dus de gemeente gaat binnenkort met zwaarder geschut aan de slag heb ik vernomen. Wij hebben er nog weinig last van, een hoekje gebruiken ze lijkt het als 'oversteekplek'. Dat laten we voorlopig maar gebeuren. Zo lang ze niet komen waar de gewassen nu staan vind ik het best.
Echt super tof! En laat die ratten maar lekker wegblijven die wil je niet.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 28 april 2026 @ 21:18:22 #131
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220674220
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:58 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Echt super tof! En laat die ratten maar lekker wegblijven die wil je niet.
Die ratten komen wel steeds vaker tevoorschijn her en der.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220674225
Ik overweeg overigens om volgend jaar een opleiding tot imker te gaan volgen. Lijkt me leuk, een eigen bijenvolk op de moestuin hebben. Interessante diertjes, zowel de honingbij alsmede de solitaire bijen. :)
  dinsdag 28 april 2026 @ 21:19:09 #133
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220674227
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:50 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ze zijn wel ff welkom. Mijn zoontje is wel toe aan een paar dagen met wat meer bewolking als ik naar z'n rode kop kijk :P
Het staat al wel een paar runs in de kaarten dat er zaterdagmiddag en avond buien kunnen ontstaan
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220674242
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:18 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Die ratten komen wel steeds vaker tevoorschijn her en der.
Bij mijn moeder in de buurt ook. Erg vervelend, sommige mensen hebben er veel last van. Smerig ja :r
pi_220674256
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:19 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Het staat al wel een paar runs in de kaarten dat er zaterdagmiddag en avond buien kunnen ontstaan
Hopelijk een paar dagen wat wisselvalliger weer. Daarna weer droog met af en toe een nachtje regen bitte.
  dinsdag 28 april 2026 @ 21:24:05 #136
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220674278
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik overweeg overigens om volgend jaar een opleiding tot imker te gaan volgen. Lijkt me leuk, een eigen bijenvolk op de moestuin hebben. Interessante diertjes, zowel de honingbij alsmede de solitaire bijen. :)
Dat is heel waardevol! En heel eeg nodig want het gaat helemaal niet goed met de bijen :'(
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 28 april 2026 @ 21:24:17 #137
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220674283
Nu nog 17 graden.
pi_220674510
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:24 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Dat is heel waardevol! En heel eeg nodig want het gaat helemaal niet goed met de bijen :'(
Ja, en veel andere insecten ook. Op lokaal niveau hoop ik dat wat te kunnen verbeteren. We hebben ze toch nodig en ze zijn zo leuk om te bestuderen allemaal :)
  dinsdag 28 april 2026 @ 21:53:18 #139
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220674640
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:43 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ja, en veel andere insecten ook. Op lokaal niveau hoop ik dat wat te kunnen verbeteren. We hebben ze toch nodig en ze zijn zo leuk om te bestuderen allemaal :)
Ja doen!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 29 april 2026 @ 06:59:17 #140
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220675851
Donderdag kurkdroge, steriele lucht... plaatselijk 22°C bij een dauwpunt van -5°C.

Opbokken met dat woestijnweer. :(
  woensdag 29 april 2026 @ 07:36:24 #141
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220675958
Vanaf vandaag zomer in april.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 april 2026 @ 08:36:25 #142
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220676091
Die wind is wel echt een enorme spelbreker.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 april 2026 @ 08:36:38 #143
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220676092
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 06:59 schreef DemonRage het volgende:
Donderdag kurkdroge, steriele lucht... plaatselijk 22°C bij een dauwpunt van -5°C.

Opbokken met dat woestijnweer. :(
Nimmer *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 29 april 2026 @ 09:14:52 #144
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220676248
*O*

Mei start vrijdag met wederom veel zon en voor het eerst dit jaar regionaal zomerse middagtemperaturen. Op veel
plaatsen zijn maxima tot 25-26 graden mogelijk. De wind waait matig uit het zuidoosten.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 29 april 2026 @ 09:17:38 #145
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220676263
weekeinde stijgende neerslagkansen, maar nog wel warm. Op zaterdag in het oosten nog maxioma rond 25 graden.

In het weekeinde trekt de blokkerende hoogterug langzaam oostwaarts en komt een over de Britse Eilanden uitzakkende hoogtetrog dichterbij. Dat proces leidt tot een weersverandering. Op zaterdag veroorzaakt een koufront enkele buien (mogelijk met onweer); op zondag en waarschijnlijk ook maandag gaat het front slepen en kan golfvorming enige regen veroorzaken. Het zou heel mooi zijn wanneer een meiregen 10-15 mm genereert!

De middagtemperaturen komen zaterdag nog ruim boven 20 graden uit. In het oosten en zuidoosten wordt het nog zo’n 25 graden. Ook zondag in het binnenland nog 20+. Op maandag neemt de warmte af.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 29 april 2026 @ 09:41:17 #146
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220676374
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 08:36 schreef Nattekat het volgende:
Die wind is wel echt een enorme spelbreker.
Tyfusfelle zon, keiharde pleuriswind en teringdroge lucht... ideaal voor bosbranden.
godverdomme
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 april 2026 @ 09:42:29 #147
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220676381
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 09:41 schreef DemonRage het volgende:

[..]
Tyfusfelle zon, keiharde pleuriswind en teringdroge lucht... ideaal voor bosbranden.
godverdomme
Zon en droge lucht _O_

Veel beter dan benauwd kutweer _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220676473
De zon is volop aanwezig c_/

v
pi_220676497
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 07:36 schreef RamboDirk het volgende:
Vanaf vandaag zomer in april.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijven sproeien.
Blijven doneren.
Dan komt alles goed.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220676516
Mei begint waarschijnlijk met een zomerse dag in het zuiden.

v
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')