abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220665803
quote:
10s.gif Op maandag 27 april 2026 09:42 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ohhh zalig! Smullen. En wat fijn dat je "helpers" hebt :D
We zijn inmiddels met een vaste groep van twaalf man. En in de topdrukte helpen er nog zes extra mee op soort van oproepbasis.
Anders niet te doen met deze grootte.
pi_220665809
Eerste aardbeien rijp en direct gegeten vandaag. *O*
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 15:55:19 #103
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220665942
Volgens mij kunnen jullie inmiddels beter deze reeks omdopen tot "de moestuin staat op ontploffen" :')
pi_220666012
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 12:47 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zie ik graag, ff opbokken met die kurkdroge lucht! *O*

Hopelijk dan ook wat onweersbuien.
De temperatuur is er goed genoeg voor.
v
pi_220666212
  maandag 27 april 2026 @ 16:40:58 #106
136 V.
Like tears in rain...
pi_220666240
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 12:47 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zie ik graag, ff opbokken met die kurkdroge lucht! *O*

Hopelijk dan ook wat onweersbuien.
Ik ben een noob, wat zegt dit?
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 27 april 2026 @ 17:26:39 #107
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220666486
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 16:40 schreef V. het volgende:

[..]
Ik ben een noob, wat zegt dit?
Als bij warm weer de luchttemperatuur en de dauwpuntstemperatuur dichter bij elkaar komen dan wordt het klammer.

Als je op een klamme zomeravond een koud blikje frisdrank uit de koelkast pakt dan zal je merken dat het blikje nat wordt, omdat de temperatuur van het blikje lager is dan de dauwpuntstemperatuur van de omgeving en dat zorgt ervoor dat vocht condenseert.

Bij hoge dauwpunten houdt de lucht meer vocht vast en veel vocht is goed voer voor onweersbuien. :)
pi_220666549
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 15:55 schreef dick_laurent het volgende:
Volgens mij kunnen jullie inmiddels beter deze reeks omdopen tot "de moestuin staat op ontploffen" :')
Dat staat ie dan ook *O*
In tegenstelling tot de atmosfeer :(
  maandag 27 april 2026 @ 17:41:16 #109
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220666551
21 gr, wat een weertje
  maandag 27 april 2026 @ 17:41:38 #110
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220666552
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 15:55 schreef dick_laurent het volgende:
Volgens mij kunnen jullie inmiddels beter deze reeks omdopen tot "de moestuin staat op ontploffen" :')
Haha
  maandag 27 april 2026 @ 21:18:58 #111
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220668048
Het woeit op texel. En beetje regon druppeltjes
pi_220668071
quote:
7s.gif Op maandag 27 april 2026 21:18 schreef Starhopper het volgende:
Het woeit op texel. En beetje regon druppeltjes
Woon jij daar of op vakans? :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 27 april 2026 @ 21:28:47 #113
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220668119
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 21:21 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Woon jij daar of op vakans? :)
Dagje weg :) Morgen weer naar huis
  dinsdag 28 april 2026 @ 09:29:44 #114
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220669650
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 15:33 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
We zijn inmiddels met een vaste groep van twaalf man. En in de topdrukte helpen er nog zes extra mee op soort van oproepbasis.
Anders niet te doen met deze grootte.
Zoo das een grote club wel! Super tof!
En alles qua voedsel is voor thuis gebruik of voor mensen van buiten af ook?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220670867
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 09:29 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Zoo das een grote club wel! Super tof!
En alles qua voedsel is voor thuis gebruik of voor mensen van buiten af ook?
Iedereen die meehelpt mag meenemen wat ze willen in principe. Wel rekeninghoudend met de anderen natuurlijk.
Dat is echter - zeker zomers en vroege najaar - maar een fractie van wat we kunnen oogsten. De rest wordt verdeeld onder de minderbedeelden in het dorp, daarna aan mensen uit de buurt en familie.

Zelf eten we met het seizoen mee, dus hebben we bijna jaarrond groentes uit de tuin.

Hebben we enorme overschotten, dan gaat het restant naar de voedselbank. Dan hebben we het vooral over iets als tomaten en komkommers.
Mogelijk willen we dit jaar een 'plukdag' organiseren, waarbij je (gratis?) een tasje vol mag plukken. Maar we zijn daar nog niet over uit.
Ergens ook bang voor een stormloop, maar wil er ook geen geld voor vragen.
pi_220670873
Overigens prachtig weer buiten nu! :Y
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:41:06 #117
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220670957
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Overigens prachtig weer buiten nu! :Y
Dat zeker wat een heerlijk weertje !! Mag ook wel weer even :Y
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:49:27 #118
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220671003
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:22 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Iedereen die meehelpt mag meenemen wat ze willen in principe. Wel rekeninghoudend met de anderen natuurlijk.
Dat is echter - zeker zomers en vroege najaar - maar een fractie van wat we kunnen oogsten. De rest wordt verdeeld onder de minderbedeelden in het dorp, daarna aan mensen uit de buurt en familie.

Zelf eten we met het seizoen mee, dus hebben we bijna jaarrond groentes uit de tuin.

Hebben we enorme overschotten, dan gaat het restant naar de voedselbank. Dan hebben we het vooral over iets als tomaten en komkommers.
Mogelijk willen we dit jaar een 'plukdag' organiseren, waarbij je (gratis?) een tasje vol mag plukken. Maar we zijn daar nog niet over uit.
Ergens ook bang voor een stormloop, maar wil er ook geen geld voor vragen.
Waar betalen jullie dat dan van? Als ik vragen mag? Je hebt toch kosten
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:49:40 #119
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220671005
Gewitter

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 april 2026 @ 12:51:00 #120
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220671011
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:49 schreef INViCTuS het volgende:
Gewitter

[ x ]
Vast
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:53:15 #121
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220671026
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:49 schreef INViCTuS het volgende:
Gewitter

[ x ]
Eindelijk weer eens! Afgelopen jaar maar weinig onweer gehad.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 28 april 2026 @ 13:03:23 #122
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220671075
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:49 schreef INViCTuS het volgende:
Gewitter

[ x ]
Dat wordt godnondeju onderhand weleens tijd! :Y
  dinsdag 28 april 2026 @ 15:02:24 #123
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220671720
Zondag gaat het heel misschien regen. Mag het een keer na een maand nauwelijks iets :')
pi_220672098
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:02 schreef RamboDirk het volgende:
Zondag gaat het heel misschien regen. Mag het een keer na een maand nauwelijks iets :')
Gezien het aantal natuurbranden hier in de omgeving Eindhoven is wat water welkom. Vast een druppel op de gloeiende plaat, maar toch. En wat minder wind is ook wel prettig, als het dan brandt is het beter onder controle te krijgen.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  dinsdag 28 april 2026 @ 18:16:45 #125
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220672874
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:02 schreef RamboDirk het volgende:
Zondag gaat het heel misschien regen. Mag het een keer na een maand nauwelijks iets :')
Wellicht zaterdag al de nodige buien
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 28 april 2026 @ 18:22:00 #126
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220672913
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:22 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Iedereen die meehelpt mag meenemen wat ze willen in principe. Wel rekeninghoudend met de anderen natuurlijk.
Dat is echter - zeker zomers en vroege najaar - maar een fractie van wat we kunnen oogsten. De rest wordt verdeeld onder de minderbedeelden in het dorp, daarna aan mensen uit de buurt en familie.

Zelf eten we met het seizoen mee, dus hebben we bijna jaarrond groentes uit de tuin.

Hebben we enorme overschotten, dan gaat het restant naar de voedselbank. Dan hebben we het vooral over iets als tomaten en komkommers.
Mogelijk willen we dit jaar een 'plukdag' organiseren, waarbij je (gratis?) een tasje vol mag plukken. Maar we zijn daar nog niet over uit.
Ergens ook bang voor een stormloop, maar wil er ook geen geld voor vragen.
Wat ontzettend supertof! Er kunnen dus veel monden van gevoed worden. En ook belangrijk je weet waar het vandaan komt en wat ermee gebeurd is. _O_
Ja wel veel werk, maar vele handen maken licht werk.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220673875
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:49 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Waar betalen jullie dat dan van? Als ik vragen mag? Je hebt toch kosten
Krijgen wat donaties, maar het grootste deel betalen we zelf. Heel veel kost het alleszins niet voor wat we doen. Veel dingen hoeven niet duur te zijn.

Dingen als mest zijn bijvoorbeeld vrijwel gratis op te halen of zelf te maken. Zaden kun je vaak uit de vruchten halen of je laat een paar planten doorschieten zodat ze in bloei komen. Grond is 'gratis', want eigendom. Zaaigrond en compost maak je grotendeels zelf.

Tuurlijk zijn er kosten als iets niet toereikend is. Zo kopen we ook schone compost bij (blijf af van de gemeentecompost..). Hebben we kosten voor stroom om o.a. te verwarmen, koelen, pompen te laten draaien. We hebben wel zonnepanelen. Water verbruiken we ook deels kraanwater (helaas). Nieuw materiaal/hout, brandstof, onderhoud, verzekeringen, nieuwe zaden, specifieke mest. Natuurvriendelijke dingen als nestkastjes, goede insectenhotels, veel larven van lieveheersbeestjes als hulptroepen. Kippen en loopeenden hebben ook verzorging en eten nodig. En ik vergeet vast nog een boel.

Ja nou, een hobby mag ook geld kosten :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Geschiedkundige op 28-04-2026 21:03:44 ]
pi_220673934
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 april 2026 18:22 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Wat ontzettend supertof! Er kunnen dus veel monden van gevoed worden. En ook belangrijk je weet waar het vandaan komt en wat ermee gebeurd is. _O_
Ja wel veel werk, maar vele handen maken licht werk.
Alles is ook natuurlijk. We spuiten bv alleen met dingen als zelfgemaakte knoflookextract etc. Geen gekke,smerige middelen hier.

Alleen is er nu een rattenplaag in de buurt, dus de gemeente gaat binnenkort met zwaarder geschut aan de slag heb ik vernomen. Wij hebben er nog weinig last van, een hoekje gebruiken ze lijkt het als 'oversteekplek'. Dat laten we voorlopig maar gebeuren. Zo lang ze niet komen waar de gewassen nu staan vind ik het best.
pi_220673942
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 18:16 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Wellicht zaterdag al de nodige buien
Ze zijn wel ff welkom. Mijn zoontje is wel toe aan een paar dagen met wat meer bewolking als ik naar z'n rode kop kijk :P
  dinsdag 28 april 2026 @ 20:58:58 #130
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220674039
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:49 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Alles is ook natuurlijk. We spuiten bv alleen met dingen als zelfgemaakte knoflookextract etc. Geen gekke,smerige middelen hier.

Alleen is er nu een rattenplaag in de buurt, dus de gemeente gaat binnenkort met zwaarder geschut aan de slag heb ik vernomen. Wij hebben er nog weinig last van, een hoekje gebruiken ze lijkt het als 'oversteekplek'. Dat laten we voorlopig maar gebeuren. Zo lang ze niet komen waar de gewassen nu staan vind ik het best.
Echt super tof! En laat die ratten maar lekker wegblijven die wil je niet.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 28 april 2026 @ 21:18:22 #131
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220674220
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:58 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Echt super tof! En laat die ratten maar lekker wegblijven die wil je niet.
Die ratten komen wel steeds vaker tevoorschijn her en der.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220674225
Ik overweeg overigens om volgend jaar een opleiding tot imker te gaan volgen. Lijkt me leuk, een eigen bijenvolk op de moestuin hebben. Interessante diertjes, zowel de honingbij alsmede de solitaire bijen. :)
  dinsdag 28 april 2026 @ 21:19:09 #133
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220674227
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:50 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ze zijn wel ff welkom. Mijn zoontje is wel toe aan een paar dagen met wat meer bewolking als ik naar z'n rode kop kijk :P
Het staat al wel een paar runs in de kaarten dat er zaterdagmiddag en avond buien kunnen ontstaan
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220674242
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:18 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Die ratten komen wel steeds vaker tevoorschijn her en der.
Bij mijn moeder in de buurt ook. Erg vervelend, sommige mensen hebben er veel last van. Smerig ja :r
pi_220674256
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:19 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Het staat al wel een paar runs in de kaarten dat er zaterdagmiddag en avond buien kunnen ontstaan
Hopelijk een paar dagen wat wisselvalliger weer. Daarna weer droog met af en toe een nachtje regen bitte.
  dinsdag 28 april 2026 @ 21:24:05 #136
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220674278
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik overweeg overigens om volgend jaar een opleiding tot imker te gaan volgen. Lijkt me leuk, een eigen bijenvolk op de moestuin hebben. Interessante diertjes, zowel de honingbij alsmede de solitaire bijen. :)
Dat is heel waardevol! En heel eeg nodig want het gaat helemaal niet goed met de bijen :'(
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 28 april 2026 @ 21:24:17 #137
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220674283
Nu nog 17 graden.
pi_220674510
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:24 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Dat is heel waardevol! En heel eeg nodig want het gaat helemaal niet goed met de bijen :'(
Ja, en veel andere insecten ook. Op lokaal niveau hoop ik dat wat te kunnen verbeteren. We hebben ze toch nodig en ze zijn zo leuk om te bestuderen allemaal :)
  dinsdag 28 april 2026 @ 21:53:18 #139
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220674640
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:43 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ja, en veel andere insecten ook. Op lokaal niveau hoop ik dat wat te kunnen verbeteren. We hebben ze toch nodig en ze zijn zo leuk om te bestuderen allemaal :)
Ja doen!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 29 april 2026 @ 06:59:17 #140
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220675851
Donderdag kurkdroge, steriele lucht... plaatselijk 22°C bij een dauwpunt van -5°C.

Opbokken met dat woestijnweer. :(
  woensdag 29 april 2026 @ 07:36:24 #141
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220675958
Vanaf vandaag zomer in april.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 april 2026 @ 08:36:25 #142
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220676091
Die wind is wel echt een enorme spelbreker.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 april 2026 @ 08:36:38 #143
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220676092
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 06:59 schreef DemonRage het volgende:
Donderdag kurkdroge, steriele lucht... plaatselijk 22°C bij een dauwpunt van -5°C.

Opbokken met dat woestijnweer. :(
Nimmer *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 29 april 2026 @ 09:14:52 #144
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220676248
*O*

Mei start vrijdag met wederom veel zon en voor het eerst dit jaar regionaal zomerse middagtemperaturen. Op veel
plaatsen zijn maxima tot 25-26 graden mogelijk. De wind waait matig uit het zuidoosten.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 29 april 2026 @ 09:17:38 #145
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220676263
weekeinde stijgende neerslagkansen, maar nog wel warm. Op zaterdag in het oosten nog maxioma rond 25 graden.

In het weekeinde trekt de blokkerende hoogterug langzaam oostwaarts en komt een over de Britse Eilanden uitzakkende hoogtetrog dichterbij. Dat proces leidt tot een weersverandering. Op zaterdag veroorzaakt een koufront enkele buien (mogelijk met onweer); op zondag en waarschijnlijk ook maandag gaat het front slepen en kan golfvorming enige regen veroorzaken. Het zou heel mooi zijn wanneer een meiregen 10-15 mm genereert!

De middagtemperaturen komen zaterdag nog ruim boven 20 graden uit. In het oosten en zuidoosten wordt het nog zo’n 25 graden. Ook zondag in het binnenland nog 20+. Op maandag neemt de warmte af.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 29 april 2026 @ 09:41:17 #146
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220676374
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 08:36 schreef Nattekat het volgende:
Die wind is wel echt een enorme spelbreker.
Tyfusfelle zon, keiharde pleuriswind en teringdroge lucht... ideaal voor bosbranden.
godverdomme
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 april 2026 @ 09:42:29 #147
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220676381
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 09:41 schreef DemonRage het volgende:

[..]
Tyfusfelle zon, keiharde pleuriswind en teringdroge lucht... ideaal voor bosbranden.
godverdomme
Zon en droge lucht _O_

Veel beter dan benauwd kutweer _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220676473
De zon is volop aanwezig c_/

v
pi_220676497
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 07:36 schreef RamboDirk het volgende:
Vanaf vandaag zomer in april.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijven sproeien.
Blijven doneren.
Dan komt alles goed.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220676516
Mei begint waarschijnlijk met een zomerse dag in het zuiden.

v
  woensdag 29 april 2026 @ 10:11:19 #151
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220676535
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 07:36 schreef RamboDirk het volgende:
Vanaf vandaag zomer in april.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon heerlijk lente weer.

Niks gênant
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 april 2026 @ 10:13:05 #152
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220676549
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 10:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Blijven sproeien.
Blijven doneren.
Dan komt alles goed.
Ga jij nou ook beginnen met dat gênante gedrag?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220676675
Niks gênant aan dit weer idd. Ik kan hier wel van genieten. _O_
v
pi_220676687
quote:
4s.gif Op woensdag 29 april 2026 10:39 schreef 12Beaufort het volgende:
Niks gênant aan dit weer idd. Ik kan hier wel van genieten. _O_
Eens. Lekker weer. Wederom strakblauw en zon. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 29 april 2026 @ 10:50:08 #155
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220676722
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 10:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Eens. Lekker weer. Wederom strakblauw en zon. O+
Ja ongekend _O_ love this O+
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 29 april 2026 @ 12:14:14 #156
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220677185
Op dit weer valt niet te haten. Met deze lage luchtvochtigheid kan er ook prima nog 8-10 graden bij
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220677457
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 12:14 schreef INViCTuS het volgende:
Op dit weer valt niet te haten. Met deze lage luchtvochtigheid kan er ook prima nog 8-10 graden bij
Wat minder wind mag wel, maar verder helemaal prima.

En het mag nog wat warmer, maar voor eind april is dit opzich helemaal goed. Ik denk dat verder niemand hier over zal klagen.
v
pi_220677484
Mee eens. Vrijdag wordt helemaal fantastisch. Minder wind en 26 graden!
  woensdag 29 april 2026 @ 13:31:49 #159
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220677797
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Mee eens. Vrijdag wordt helemaal fantastisch. Minder wind en 26 graden!
26 is echt wel lekker, ja.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220677956
Super weer afgelopen en komende dagen. Het weekend / begin volgende week wat water voor de natuur. Als het al komt.
pi_220678142
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 12:14 schreef INViCTuS het volgende:
Op dit weer valt niet te haten. Met deze lage luchtvochtigheid kan er ook prima nog 8-10 graden bij
Doe maar niet :(
  woensdag 29 april 2026 @ 16:14:37 #162
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220678718
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Mee eens. Vrijdag wordt helemaal fantastisch. Minder wind en 26 graden!
Minder wind, ja. G'dumme wat een irritante woei
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 april 2026 @ 16:16:13 #163
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220678727
Ze hebben hier de zon uitgezet. Flauw.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220678760
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:16 schreef Nattekat het volgende:
Ze hebben hier de zon uitgezet. Flauw.
Vast de schuld van de militairen in 't Harde!

Hier in Twente nog lekker zonnig. Maar het voelt veel kouder aan dan het lijkt, door de wind ;(
  Moderator woensdag 29 april 2026 @ 16:24:25 #165
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220678774
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:16 schreef Nattekat het volgende:
Ze hebben hier de zon uitgezet. Flauw.
Haha
pi_220678892
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:22 schreef Arizona het volgende:

[..]
Vast de schuld van de militairen in 't Harde!

Hier in Twente nog lekker zonnig. Maar het voelt veel kouder aan dan het lijkt, door de wind ;(
De rook trekt wel die kant op.

v
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 april 2026 @ 16:55:07 #167
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220678928
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:22 schreef Arizona het volgende:

[..]
Vast de schuld van de militairen in 't Harde!

Hier in Twente nog lekker zonnig. Maar het voelt veel kouder aan dan het lijkt, door de wind ;(
Klopt. Stinkt ook buiten :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 29 april 2026 @ 16:56:32 #168
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220678933
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Klopt. Stinkt ook buiten :{
Je woont onder de rook van 't harde 8-)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 april 2026 @ 16:56:46 #169
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220678934
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:56 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Je woont onder de rook van 't harde 8-)
*blaast terug*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 29 april 2026 @ 17:03:53 #170
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220678968
Wat een heerlijk weertje weer vandaag, al mag de wind nu wel wat minder gaan worden hoor! Dat maakt voor het gevoel toch nog een stuk kouder.
  woensdag 29 april 2026 @ 18:13:57 #171
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220679318
Terreur buien @dick_laurent ?

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 29 april 2026 @ 19:12:52 #172
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220679657
ff mezelf quoten:
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 09:41 schreef DemonRage het volgende:

[..]
Tyfusfelle zon, keiharde pleuriswind en teringdroge lucht... ideaal voor bosbranden.
godverdomme
Het was geen verrassing met al die fikken van vandaag. :')

Morgen nog een ronde met fikken denk ik.
  woensdag 29 april 2026 @ 19:16:50 #173
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220679679
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 19:12 schreef DemonRage het volgende:
ff mezelf quoten:
[..]
Het was geen verrassing met al die fikken van vandaag. :')

Morgen nog een ronde met fikken denk ik.
Lekker gewerkt door defensie :')
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220679685
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 19:12 schreef DemonRage het volgende:
ff mezelf quoten:
[..]
Het was geen verrassing met al die fikken van vandaag. :')

Morgen nog een ronde met fikken denk ik.
Die wind is wel een aanjager idd.
v
pi_220679690
Dit gaat ongetwijfeld een mokerhete en lange zomer worden a 2018 met al die droogte op het continent.
blablablabla
  woensdag 29 april 2026 @ 19:51:17 #176
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220679926
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 19:18 schreef Elan het volgende:
Dit gaat ongetwijfeld een mokerhete en lange zomer worden a 2018 met al die droogte op het continent.
Dit zegt echt nog precies niks over de zomer.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220679945
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 19:51 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Dit zegt echt nog precies niks over de zomer.
Zeker wel.
De hitte uit het zuiden kan veel beter getransporteerd worden als het hele continent niet zeiknat is.
blablablabla
  woensdag 29 april 2026 @ 20:02:21 #178
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220680001
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 19:53 schreef Elan het volgende:

[..]
Zeker wel.
De hitte uit het zuiden kan veel beter getransporteerd worden als het hele continent niet zeiknat is.
Moet je wel zuidenwind hebben. Hebben we nu ook niet. Mei kan zomaar zeiknat worden
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 29 april 2026 @ 20:08:22 #179
2651 svann
night-hawk
pi_220680047
quote:
4s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:48 schreef 12Beaufort het volgende:
De rook trekt wel die kant op.

[ afbeelding ]
Ah, dat rook ik buiten. (Leiden)
Vond het al niet warm genoeg voor smog, alles zag er stoffig uit in de verte.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_220680162
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 20:08 schreef svann het volgende:

[..]
Ah, dat rook ik buiten. (Leiden)
Vond het al niet warm genoeg voor smog, alles zag er stoffig uit in de verte.
Vies doordringende lucht zeker?
v
pi_220680170
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 20:02 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Moet je wel zuidenwind hebben. Hebben we nu ook niet. Mei kan zomaar zeiknat worden
Dit zegt verder idd niet zoveel over komende zomer.

Al is de kans aanwezig dat het weer een bloedhete zomer gaat worden.
v
  Moderator woensdag 29 april 2026 @ 20:35:46 #182
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220680248
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 18:13 schreef INViCTuS het volgende:
Terreur buien @:dick_laurent ?

[ x ]
Nope, nada. Is allemaal ten westen van ons gebleven.
  woensdag 29 april 2026 @ 20:36:04 #183
2651 svann
night-hawk
pi_220680255
quote:
4s.gif Op woensdag 29 april 2026 20:25 schreef 12Beaufort het volgende:
Vies doordringende lucht zeker?
Vaag iets rokerig af en toe.
Zo licht dat je het alleen even ruikt als je net buiten bent of een raam open doet.
Lekker voor mensen met gevoelige luchtwegen.

Die wind helpt dus ook niet erg als die nieuwe rook aanvoert.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 29 april 2026 @ 21:33:34 #184
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220680803
Dat mensen ivm je kleurtje vragen hoe je vakantie was terwijl je helemaal niet weg bent geweest :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220680838
quote:
4s.gif Op woensdag 29 april 2026 20:27 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Dit zegt verder idd niet zoveel over komende zomer.

Al is de kans aanwezig dat het weer een bloedhete zomer gaat worden.
Zomers zijn altijd bloedheet ;(
pi_220681347
quote:
18s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:38 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Zomers zijn altijd bloedheet ;(
Ze worden steeds heter.
v
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 april 2026 @ 23:20:00 #187
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220681350
quote:
18s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:38 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Zomers zijn altijd bloedheet ;(
Je jankt al als het 15 graden is man :N
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220681363
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:33 schreef RamboDirk het volgende:
Dat mensen ivm je kleurtje vragen hoe je vakantie was terwijl je helemaal niet weg bent geweest :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk altijd dat jij een neger bent. Weet ook niet waarom.
  donderdag 30 april 2026 @ 07:01:29 #189
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220681712
quote:
18s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:38 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Zomers zijn altijd bloedheet ;(
Isnietzo
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220681721
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 23:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Je jankt al als het 15 graden is man :N
Meestal pas vanaf ~20 :P
  donderdag 30 april 2026 @ 07:11:05 #191
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220681732
quote:
4s.gif Op woensdag 29 april 2026 23:19 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Ze worden steeds heter.
Steeds heter en droger, dus ook steeds minder onweer. :(
pi_220682124
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 07:11 schreef DemonRage het volgende:

[..]
Steeds heter en droger, dus ook steeds minder onweer. :(
Buien worden wel intensiever.
Zaterdag een kans op onweer.

v
  donderdag 30 april 2026 @ 10:25:58 #193
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220682454
Vandaag ultiem bosbrandweer. :P

Het dauwpunt is op diverse plekken gedaald naar -3,5°C terwijl de temperatuur al rond 13°C ligt.
En uiteraard strakblauwe lucht en nog steeds een bak wind (kracht 4) uit het oosten.

En dit kaartje maar eens in de gaten houden:

Denk dat we vandaag nog wel onder de 20% komen op diverse plekken.
pi_220682907
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 10:25 schreef DemonRage het volgende:
Vandaag ultiem bosbrandweer. :P

Het dauwpunt is op diverse plekken gedaald naar -3,5°C terwijl de temperatuur al rond 13°C ligt.
En uiteraard strakblauwe lucht en nog steeds een bak wind (kracht 4) uit het oosten.

En dit kaartje maar eens in de gaten houden:
[ afbeelding ]
Denk dat we vandaag nog wel onder de 20% komen op diverse plekken.
Onder de 20% idd.


v
  donderdag 30 april 2026 @ 13:02:19 #195
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220682910
@12Beaufort was me net voor. :)
pi_220682975
Weer die grafwind.
pi_220683096
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:17 schreef Zipportal het volgende:
Weer die grafwind.
Hartstikke zwoel. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 30 april 2026 @ 13:50:03 #198
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220683167
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hartstikke zwoel. O+
Warm briesje uit zee.
pi_220683188
Stevige woei uit het oosten.

v
  donderdag 30 april 2026 @ 13:58:05 #200
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220683201
18 gr en volle zon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')