quote:Op woensdag 29 april 2026 07:36 schreef RamboDirk het volgende:
Vanaf vandaag zomer in april.Gewoon heerlijk lente weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks gênantNever Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Ga jij nou ook beginnen met dat gênante gedrag?quote:Op woensdag 29 april 2026 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Blijven sproeien.
Blijven doneren.
Dan komt alles goed.
Eens. Lekker weer. Wederom strakblauw en zon.quote:Op woensdag 29 april 2026 10:39 schreef 12Beaufort het volgende:
Niks gênant aan dit weer idd. Ik kan hier wel van genieten.
Ja ongekendquote:Op woensdag 29 april 2026 10:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eens. Lekker weer. Wederom strakblauw en zon.
Wat minder wind mag wel, maar verder helemaal prima.quote:Op woensdag 29 april 2026 12:14 schreef INViCTuS het volgende:
Op dit weer valt niet te haten. Met deze lage luchtvochtigheid kan er ook prima nog 8-10 graden bij
26 is echt wel lekker, ja.quote:Op woensdag 29 april 2026 13:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Mee eens. Vrijdag wordt helemaal fantastisch. Minder wind en 26 graden!
Doe maar nietquote:Op woensdag 29 april 2026 12:14 schreef INViCTuS het volgende:
Op dit weer valt niet te haten. Met deze lage luchtvochtigheid kan er ook prima nog 8-10 graden bij
Minder wind, ja. G'dumme wat een irritante woeiquote:Op woensdag 29 april 2026 13:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Mee eens. Vrijdag wordt helemaal fantastisch. Minder wind en 26 graden!
Vast de schuld van de militairen in 't Harde!quote:Op woensdag 29 april 2026 16:16 schreef Nattekat het volgende:
Ze hebben hier de zon uitgezet. Flauw.
Hahaquote:Op woensdag 29 april 2026 16:16 schreef Nattekat het volgende:
Ze hebben hier de zon uitgezet. Flauw.
De rook trekt wel die kant op.quote:Op woensdag 29 april 2026 16:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vast de schuld van de militairen in 't Harde!
Hier in Twente nog lekker zonnig. Maar het voelt veel kouder aan dan het lijkt, door de wind
Klopt. Stinkt ook buitenquote:Op woensdag 29 april 2026 16:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vast de schuld van de militairen in 't Harde!
Hier in Twente nog lekker zonnig. Maar het voelt veel kouder aan dan het lijkt, door de wind
Je woont onder de rook van 't hardequote:
*blaast terug*quote:Op woensdag 29 april 2026 16:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Je woont onder de rook van 't harde
Het was geen verrassing met al die fikken van vandaag.quote:Op woensdag 29 april 2026 09:41 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Tyfusfelle zon, keiharde pleuriswind en teringdroge lucht... ideaal voor bosbranden.
godverdomme
Lekker gewerkt door defensiequote:Op woensdag 29 april 2026 19:12 schreef DemonRage het volgende:
ff mezelf quoten:
[..]
Het was geen verrassing met al die fikken van vandaag.
Morgen nog een ronde met fikken denk ik.
Die wind is wel een aanjager idd.quote:Op woensdag 29 april 2026 19:12 schreef DemonRage het volgende:
ff mezelf quoten:
[..]
Het was geen verrassing met al die fikken van vandaag.
Morgen nog een ronde met fikken denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |