abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 april 2026 @ 10:11:19 #151
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220676535
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 07:36 schreef RamboDirk het volgende:
Vanaf vandaag zomer in april.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon heerlijk lente weer.

Niks gênant
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 april 2026 @ 10:13:05 #152
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220676549
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 10:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Blijven sproeien.
Blijven doneren.
Dan komt alles goed.
Ga jij nou ook beginnen met dat gênante gedrag?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220676675
Niks gênant aan dit weer idd. Ik kan hier wel van genieten. _O_
v
pi_220676687
quote:
4s.gif Op woensdag 29 april 2026 10:39 schreef 12Beaufort het volgende:
Niks gênant aan dit weer idd. Ik kan hier wel van genieten. _O_
Eens. Lekker weer. Wederom strakblauw en zon. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 29 april 2026 @ 10:50:08 #155
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220676722
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 10:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Eens. Lekker weer. Wederom strakblauw en zon. O+
Ja ongekend _O_ love this O+
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 29 april 2026 @ 12:14:14 #156
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220677185
Op dit weer valt niet te haten. Met deze lage luchtvochtigheid kan er ook prima nog 8-10 graden bij
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220677457
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 12:14 schreef INViCTuS het volgende:
Op dit weer valt niet te haten. Met deze lage luchtvochtigheid kan er ook prima nog 8-10 graden bij
Wat minder wind mag wel, maar verder helemaal prima.

En het mag nog wat warmer, maar voor eind april is dit opzich helemaal goed. Ik denk dat verder niemand hier over zal klagen.
v
pi_220677484
Mee eens. Vrijdag wordt helemaal fantastisch. Minder wind en 26 graden!
  woensdag 29 april 2026 @ 13:31:49 #159
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220677797
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Mee eens. Vrijdag wordt helemaal fantastisch. Minder wind en 26 graden!
26 is echt wel lekker, ja.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220677956
Super weer afgelopen en komende dagen. Het weekend / begin volgende week wat water voor de natuur. Als het al komt.
pi_220678142
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 12:14 schreef INViCTuS het volgende:
Op dit weer valt niet te haten. Met deze lage luchtvochtigheid kan er ook prima nog 8-10 graden bij
Doe maar niet :(
  woensdag 29 april 2026 @ 16:14:37 #162
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220678718
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Mee eens. Vrijdag wordt helemaal fantastisch. Minder wind en 26 graden!
Minder wind, ja. G'dumme wat een irritante woei
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 april 2026 @ 16:16:13 #163
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220678727
Ze hebben hier de zon uitgezet. Flauw.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220678760
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:16 schreef Nattekat het volgende:
Ze hebben hier de zon uitgezet. Flauw.
Vast de schuld van de militairen in 't Harde!

Hier in Twente nog lekker zonnig. Maar het voelt veel kouder aan dan het lijkt, door de wind ;(
  Moderator woensdag 29 april 2026 @ 16:24:25 #165
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220678774
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:16 schreef Nattekat het volgende:
Ze hebben hier de zon uitgezet. Flauw.
Haha
pi_220678892
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:22 schreef Arizona het volgende:

[..]
Vast de schuld van de militairen in 't Harde!

Hier in Twente nog lekker zonnig. Maar het voelt veel kouder aan dan het lijkt, door de wind ;(
De rook trekt wel die kant op.

v
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 april 2026 @ 16:55:07 #167
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220678928
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:22 schreef Arizona het volgende:

[..]
Vast de schuld van de militairen in 't Harde!

Hier in Twente nog lekker zonnig. Maar het voelt veel kouder aan dan het lijkt, door de wind ;(
Klopt. Stinkt ook buiten :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 29 april 2026 @ 16:56:32 #168
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220678933
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Klopt. Stinkt ook buiten :{
Je woont onder de rook van 't harde 8-)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 april 2026 @ 16:56:46 #169
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220678934
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:56 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Je woont onder de rook van 't harde 8-)
*blaast terug*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 29 april 2026 @ 17:03:53 #170
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220678968
Wat een heerlijk weertje weer vandaag, al mag de wind nu wel wat minder gaan worden hoor! Dat maakt voor het gevoel toch nog een stuk kouder.
  woensdag 29 april 2026 @ 18:13:57 #171
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220679318
Terreur buien @dick_laurent ?

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 29 april 2026 @ 19:12:52 #172
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220679657
ff mezelf quoten:
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 09:41 schreef DemonRage het volgende:

[..]
Tyfusfelle zon, keiharde pleuriswind en teringdroge lucht... ideaal voor bosbranden.
godverdomme
Het was geen verrassing met al die fikken van vandaag. :')

Morgen nog een ronde met fikken denk ik.
  woensdag 29 april 2026 @ 19:16:50 #173
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220679679
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 19:12 schreef DemonRage het volgende:
ff mezelf quoten:
[..]
Het was geen verrassing met al die fikken van vandaag. :')

Morgen nog een ronde met fikken denk ik.
Lekker gewerkt door defensie :')
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220679685
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 19:12 schreef DemonRage het volgende:
ff mezelf quoten:
[..]
Het was geen verrassing met al die fikken van vandaag. :')

Morgen nog een ronde met fikken denk ik.
Die wind is wel een aanjager idd.
v
pi_220679690
Dit gaat ongetwijfeld een mokerhete en lange zomer worden a 2018 met al die droogte op het continent.
blablablabla
  woensdag 29 april 2026 @ 19:51:17 #176
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220679926
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 19:18 schreef Elan het volgende:
Dit gaat ongetwijfeld een mokerhete en lange zomer worden a 2018 met al die droogte op het continent.
Dit zegt echt nog precies niks over de zomer.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220679945
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 19:51 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Dit zegt echt nog precies niks over de zomer.
Zeker wel.
De hitte uit het zuiden kan veel beter getransporteerd worden als het hele continent niet zeiknat is.
blablablabla
  woensdag 29 april 2026 @ 20:02:21 #178
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220680001
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 19:53 schreef Elan het volgende:

[..]
Zeker wel.
De hitte uit het zuiden kan veel beter getransporteerd worden als het hele continent niet zeiknat is.
Moet je wel zuidenwind hebben. Hebben we nu ook niet. Mei kan zomaar zeiknat worden
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 29 april 2026 @ 20:08:22 #179
2651 svann
night-hawk
pi_220680047
quote:
4s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:48 schreef 12Beaufort het volgende:
De rook trekt wel die kant op.

[ afbeelding ]
Ah, dat rook ik buiten. (Leiden)
Vond het al niet warm genoeg voor smog, alles zag er stoffig uit in de verte.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_220680162
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 20:08 schreef svann het volgende:

[..]
Ah, dat rook ik buiten. (Leiden)
Vond het al niet warm genoeg voor smog, alles zag er stoffig uit in de verte.
Vies doordringende lucht zeker?
v
pi_220680170
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 20:02 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Moet je wel zuidenwind hebben. Hebben we nu ook niet. Mei kan zomaar zeiknat worden
Dit zegt verder idd niet zoveel over komende zomer.

Al is de kans aanwezig dat het weer een bloedhete zomer gaat worden.
v
  Moderator woensdag 29 april 2026 @ 20:35:46 #182
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220680248
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 18:13 schreef INViCTuS het volgende:
Terreur buien @:dick_laurent ?

[ x ]
Nope, nada. Is allemaal ten westen van ons gebleven.
  woensdag 29 april 2026 @ 20:36:04 #183
2651 svann
night-hawk
pi_220680255
quote:
4s.gif Op woensdag 29 april 2026 20:25 schreef 12Beaufort het volgende:
Vies doordringende lucht zeker?
Vaag iets rokerig af en toe.
Zo licht dat je het alleen even ruikt als je net buiten bent of een raam open doet.
Lekker voor mensen met gevoelige luchtwegen.

Die wind helpt dus ook niet erg als die nieuwe rook aanvoert.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 29 april 2026 @ 21:33:34 #184
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220680803
Dat mensen ivm je kleurtje vragen hoe je vakantie was terwijl je helemaal niet weg bent geweest :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220680838
quote:
4s.gif Op woensdag 29 april 2026 20:27 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Dit zegt verder idd niet zoveel over komende zomer.

Al is de kans aanwezig dat het weer een bloedhete zomer gaat worden.
Zomers zijn altijd bloedheet ;(
pi_220681347
quote:
18s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:38 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Zomers zijn altijd bloedheet ;(
Ze worden steeds heter.
v
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 april 2026 @ 23:20:00 #187
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220681350
quote:
18s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:38 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Zomers zijn altijd bloedheet ;(
Je jankt al als het 15 graden is man :N
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220681363
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:33 schreef RamboDirk het volgende:
Dat mensen ivm je kleurtje vragen hoe je vakantie was terwijl je helemaal niet weg bent geweest :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk altijd dat jij een neger bent. Weet ook niet waarom.
  donderdag 30 april 2026 @ 07:01:29 #189
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220681712
quote:
18s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:38 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Zomers zijn altijd bloedheet ;(
Isnietzo
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220681721
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 23:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Je jankt al als het 15 graden is man :N
Meestal pas vanaf ~20 :P
  donderdag 30 april 2026 @ 07:11:05 #191
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220681732
quote:
4s.gif Op woensdag 29 april 2026 23:19 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Ze worden steeds heter.
Steeds heter en droger, dus ook steeds minder onweer. :(
pi_220682124
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 07:11 schreef DemonRage het volgende:

[..]
Steeds heter en droger, dus ook steeds minder onweer. :(
Buien worden wel intensiever.
Zaterdag een kans op onweer.

v
  donderdag 30 april 2026 @ 10:25:58 #193
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220682454
Vandaag ultiem bosbrandweer. :P

Het dauwpunt is op diverse plekken gedaald naar -3,5°C terwijl de temperatuur al rond 13°C ligt.
En uiteraard strakblauwe lucht en nog steeds een bak wind (kracht 4) uit het oosten.

En dit kaartje maar eens in de gaten houden:

Denk dat we vandaag nog wel onder de 20% komen op diverse plekken.
pi_220682907
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 10:25 schreef DemonRage het volgende:
Vandaag ultiem bosbrandweer. :P

Het dauwpunt is op diverse plekken gedaald naar -3,5°C terwijl de temperatuur al rond 13°C ligt.
En uiteraard strakblauwe lucht en nog steeds een bak wind (kracht 4) uit het oosten.

En dit kaartje maar eens in de gaten houden:
[ afbeelding ]
Denk dat we vandaag nog wel onder de 20% komen op diverse plekken.
Onder de 20% idd.


v
  donderdag 30 april 2026 @ 13:02:19 #195
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220682910
@12Beaufort was me net voor. :)
pi_220682975
Weer die grafwind.
pi_220683096
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:17 schreef Zipportal het volgende:
Weer die grafwind.
Hartstikke zwoel. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 30 april 2026 @ 13:50:03 #198
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220683167
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hartstikke zwoel. O+
Warm briesje uit zee.
pi_220683188
Stevige woei uit het oosten.

v
  donderdag 30 april 2026 @ 13:58:05 #200
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220683201
18 gr en volle zon
  donderdag 30 april 2026 @ 13:59:42 #201
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220683430
quote:
En ook grote branden in Weert, Overloon en Helden. Dat ligt allemaal in een straal van goed 50 km. De brand in Weert is ook goed zichtbaar vanuit Helmond, die in Oirschot nu niet.
Het zou echt helpen als de wind ging liggen. Maakt het ook meteen een stuk aangenamer buiten.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 april 2026 @ 14:46:06 #203
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220683469
quote:
Opbokken met die wind :(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 30 april 2026 @ 14:59:58 #204
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220683548

Relatieve vochtigheid in Gilze-Rijen nu 15% :o
  donderdag 30 april 2026 @ 15:16:24 #205
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220683640
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 30 april 2026 @ 15:16:52 #206
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220683646
quote:
Zijn die gasten nou echt zo achterlijk _O-
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220683658
Best wel goede fik hier ja. Wind staat gelukkig wel de goede kant op.
pi_220683669
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 15:16 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Zijn die gasten nou echt zo achterlijk _O-
Bizar ja. Echt iets van een op de zes branden ontstaan op een militair terrein meen ik.
pi_220683711
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 15:19 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Bizar ja. Echt iets van een op de zes branden ontstaan op een militair terrein meen ik.
Op dit stukje werd al dagen extra gecontroleerd na 6(!) eerdere branden, men dacht aan een pyromaan. De huidige brand schijnt het gevolg van een Chinook te zijn.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  donderdag 30 april 2026 @ 15:43:29 #210
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220683787

Brabant de droogste! :+

Het dauwpunt is dan ook -7°C.

[ Bericht 8% gewijzigd door DemonRage op 30-04-2026 15:49:59 ]
  donderdag 30 april 2026 @ 16:27:29 #211
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220684034
6 graden erbij i.c.m deze lage luchtvochtigheid en je hebt het ideale zomerweer te pakken.

Zelfs @dick_laurent heeft dit niet
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220684222
Is ook echt niet fijn buiten met die harde wind ondanks het mooie weer. Zonde. En inderdaad die bosbranden. Moest net helemaal omrijden tussen Weert en Budel, veel wegen afgesloten en flinke rookwolken.
pi_220684254
Geen brand hier in de buurt volgens mij. Staat ook geen bos in de omgeving :P
Ik kan me nog wel de brand op Terschelling herinneren, die kon je hier ruiken.
v
  donderdag 30 april 2026 @ 18:31:18 #214
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220684636
quote:
4s.gif Op donderdag 30 april 2026 17:20 schreef 12Beaufort het volgende:
Geen brand hier in de buurt volgens mij. Staat ook geen bos in de omgeving :P
Ik kan me nog wel de brand op Terschelling herinneren, die kon je hier ruiken.
Ik werk op de Veluwe, maar daar geen kneuzen van defensie die stunten :7
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220684828
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:31 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Ik werk op de Veluwe, maar daar geen kneuzen van defensie die stunten :7
Hadden jullie het daar zelf gedaan? (grapje).
  donderdag 30 april 2026 @ 19:00:30 #216
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220684860
twitter
  donderdag 30 april 2026 @ 19:57:47 #217
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220685311
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:55 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Hadden jullie het daar zelf gedaan? (grapje).
Ik zit precies tussen de Loenense waterval en de Veluwse stoomtrein maatschappij in. Station Lieren/Beekbergen. Mooi rustig daar ;). Ik zou niet durven
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 april 2026 @ 19:59:21 #218
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220685322
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:00 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Niets dus. Supercells willen we.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 30 april 2026 @ 20:05:30 #219
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_220685377
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Niets dus. Supercells willen we.
Bekijk deze YouTube-video

boh boh muurwolk, komt een slurf oet!
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_220685405
@monkyyy is online. *O* *O* *O*

@Coco
  donderdag 30 april 2026 @ 21:17:32 #221
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220685845
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 20:35 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Nope, nada. Is allemaal ten westen van ons gebleven.
Momenteel alweer, zie ik. Wel weer de nodige regen her en der in Spanje
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 1 mei 2026 @ 07:54:43 #222
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220687595
Qua temperatuur wordt vandaag de aangenaamste dag van het jaar tot dusver. Zeker i.c.m de relatief lage luchtvochtigheid
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 1 mei 2026 @ 07:56:01 #223
284411 crew  heywoodu
pi_220687599
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 07:54 schreef INViCTuS het volgende:
Qua temperatuur wordt vandaag de aangenaamste dag van het jaar tot dusver. Zeker i.c.m de relatief lage luchtvochtigheid
Hier wordt het de matigste dag tot nu toe, alvast lekker de screens naar beneden en nu het nog lekker is boven even de boel open :9
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 09:39:38 #224
8781 crew  Frutsel
pi_220687931
opbokken met die hitte :(
pi_220687978
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 09:39 schreef Frutsel het volgende:
opbokken met die hitte :(
:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')