quote:Op woensdag 29 april 2026 07:36 schreef RamboDirk het volgende:
Vanaf vandaag zomer in april.Gewoon heerlijk lente weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks gênantNever Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Ga jij nou ook beginnen met dat gênante gedrag?quote:Op woensdag 29 april 2026 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Blijven sproeien.
Blijven doneren.
Dan komt alles goed.
Eens. Lekker weer. Wederom strakblauw en zon.quote:Op woensdag 29 april 2026 10:39 schreef 12Beaufort het volgende:
Niks gênant aan dit weer idd. Ik kan hier wel van genieten.
Ja ongekendquote:Op woensdag 29 april 2026 10:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eens. Lekker weer. Wederom strakblauw en zon.
Wat minder wind mag wel, maar verder helemaal prima.quote:Op woensdag 29 april 2026 12:14 schreef INViCTuS het volgende:
Op dit weer valt niet te haten. Met deze lage luchtvochtigheid kan er ook prima nog 8-10 graden bij
26 is echt wel lekker, ja.quote:Op woensdag 29 april 2026 13:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Mee eens. Vrijdag wordt helemaal fantastisch. Minder wind en 26 graden!
Doe maar nietquote:Op woensdag 29 april 2026 12:14 schreef INViCTuS het volgende:
Op dit weer valt niet te haten. Met deze lage luchtvochtigheid kan er ook prima nog 8-10 graden bij
Minder wind, ja. G'dumme wat een irritante woeiquote:Op woensdag 29 april 2026 13:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Mee eens. Vrijdag wordt helemaal fantastisch. Minder wind en 26 graden!
Vast de schuld van de militairen in 't Harde!quote:Op woensdag 29 april 2026 16:16 schreef Nattekat het volgende:
Ze hebben hier de zon uitgezet. Flauw.
Hahaquote:Op woensdag 29 april 2026 16:16 schreef Nattekat het volgende:
Ze hebben hier de zon uitgezet. Flauw.
De rook trekt wel die kant op.quote:Op woensdag 29 april 2026 16:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vast de schuld van de militairen in 't Harde!
Hier in Twente nog lekker zonnig. Maar het voelt veel kouder aan dan het lijkt, door de wind
Klopt. Stinkt ook buitenquote:Op woensdag 29 april 2026 16:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vast de schuld van de militairen in 't Harde!
Hier in Twente nog lekker zonnig. Maar het voelt veel kouder aan dan het lijkt, door de wind
Je woont onder de rook van 't hardequote:
*blaast terug*quote:Op woensdag 29 april 2026 16:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Je woont onder de rook van 't harde
Het was geen verrassing met al die fikken van vandaag.quote:Op woensdag 29 april 2026 09:41 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Tyfusfelle zon, keiharde pleuriswind en teringdroge lucht... ideaal voor bosbranden.
godverdomme
Lekker gewerkt door defensiequote:Op woensdag 29 april 2026 19:12 schreef DemonRage het volgende:
ff mezelf quoten:
[..]
Het was geen verrassing met al die fikken van vandaag.
Morgen nog een ronde met fikken denk ik.
Die wind is wel een aanjager idd.quote:Op woensdag 29 april 2026 19:12 schreef DemonRage het volgende:
ff mezelf quoten:
[..]
Het was geen verrassing met al die fikken van vandaag.
Morgen nog een ronde met fikken denk ik.
Dit zegt echt nog precies niks over de zomer.quote:Op woensdag 29 april 2026 19:18 schreef Elan het volgende:
Dit gaat ongetwijfeld een mokerhete en lange zomer worden a 2018 met al die droogte op het continent.
Zeker wel.quote:Op woensdag 29 april 2026 19:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit zegt echt nog precies niks over de zomer.
Moet je wel zuidenwind hebben. Hebben we nu ook niet. Mei kan zomaar zeiknat wordenquote:Op woensdag 29 april 2026 19:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker wel.
De hitte uit het zuiden kan veel beter getransporteerd worden als het hele continent niet zeiknat is.
Ah, dat rook ik buiten. (Leiden)quote:Op woensdag 29 april 2026 16:48 schreef 12Beaufort het volgende:
De rook trekt wel die kant op.
[ afbeelding ]
Vies doordringende lucht zeker?quote:Op woensdag 29 april 2026 20:08 schreef svann het volgende:
[..]
Ah, dat rook ik buiten. (Leiden)
Vond het al niet warm genoeg voor smog, alles zag er stoffig uit in de verte.
Dit zegt verder idd niet zoveel over komende zomer.quote:Op woensdag 29 april 2026 20:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Moet je wel zuidenwind hebben. Hebben we nu ook niet. Mei kan zomaar zeiknat worden
Vaag iets rokerig af en toe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zomers zijn altijd bloedheetquote:Op woensdag 29 april 2026 20:27 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Dit zegt verder idd niet zoveel over komende zomer.
Al is de kans aanwezig dat het weer een bloedhete zomer gaat worden.
Ze worden steeds heter.quote:Op woensdag 29 april 2026 21:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zomers zijn altijd bloedheet
Je jankt al als het 15 graden is manquote:Op woensdag 29 april 2026 21:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zomers zijn altijd bloedheet
quote:Op woensdag 29 april 2026 21:33 schreef RamboDirk het volgende:
Dat mensen ivm je kleurtje vragen hoe je vakantie was terwijl je helemaal niet weg bent geweestIk denk altijd dat jij een neger bent. Weet ook niet waarom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Isnietzoquote:Op woensdag 29 april 2026 21:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zomers zijn altijd bloedheet
Meestal pas vanaf ~20quote:Op woensdag 29 april 2026 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je jankt al als het 15 graden is man
Buien worden wel intensiever.quote:Op donderdag 30 april 2026 07:11 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Steeds heter en droger, dus ook steeds minder onweer.
Onder de 20% idd.quote:Op donderdag 30 april 2026 10:25 schreef DemonRage het volgende:
Vandaag ultiem bosbrandweer.
Het dauwpunt is op diverse plekken gedaald naar -3,5°C terwijl de temperatuur al rond 13°C ligt.
En uiteraard strakblauwe lucht en nog steeds een bak wind (kracht 4) uit het oosten.
En dit kaartje maar eens in de gaten houden:
[ afbeelding ]
Denk dat we vandaag nog wel onder de 20% komen op diverse plekken.
Hartstikke zwoel.quote:
En ook grote branden in Weert, Overloon en Helden. Dat ligt allemaal in een straal van goed 50 km. De brand in Weert is ook goed zichtbaar vanuit Helmond, die in Oirschot nu niet.quote:Op donderdag 30 april 2026 13:59 schreef DemonRage het volgende:
Omroep Brabant: Zeer grote brand op Oirschotse Heide dicht bij militair oefenterrein
Alweer een militair oefenterrein de fik in.
Opbokken met die windquote:Op donderdag 30 april 2026 13:59 schreef DemonRage het volgende:
Omroep Brabant: Zeer grote brand op Oirschotse Heide dicht bij militair oefenterrein
Alweer een militair oefenterrein de fik in.
Zijn die gasten nou echt zo achterlijkquote:Op donderdag 30 april 2026 13:59 schreef DemonRage het volgende:
Omroep Brabant: Zeer grote brand op Oirschotse Heide dicht bij militair oefenterrein
Alweer een militair oefenterrein de fik in.
Bizar ja. Echt iets van een op de zes branden ontstaan op een militair terrein meen ik.quote:Op donderdag 30 april 2026 15:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zijn die gasten nou echt zo achterlijk
Op dit stukje werd al dagen extra gecontroleerd na 6(!) eerdere branden, men dacht aan een pyromaan. De huidige brand schijnt het gevolg van een Chinook te zijn.quote:Op donderdag 30 april 2026 15:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Bizar ja. Echt iets van een op de zes branden ontstaan op een militair terrein meen ik.
Ik werk op de Veluwe, maar daar geen kneuzen van defensie die stuntenquote:Op donderdag 30 april 2026 17:20 schreef 12Beaufort het volgende:
Geen brand hier in de buurt volgens mij. Staat ook geen bos in de omgeving![]()
Ik kan me nog wel de brand op Terschelling herinneren, die kon je hier ruiken.
Hadden jullie het daar zelf gedaan? (grapje).quote:Op donderdag 30 april 2026 18:31 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik werk op de Veluwe, maar daar geen kneuzen van defensie die stunten
Ik zit precies tussen de Loenense waterval en de Veluwse stoomtrein maatschappij in. Station Lieren/Beekbergen. Mooi rustig daarquote:Op donderdag 30 april 2026 18:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hadden jullie het daar zelf gedaan? (grapje).
Momenteel alweer, zie ik. Wel weer de nodige regen her en der in Spanjequote:Op woensdag 29 april 2026 20:35 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nope, nada. Is allemaal ten westen van ons gebleven.
Hier wordt het de matigste dag tot nu toe, alvast lekker de screens naar beneden en nu het nog lekker is boven even de boel openquote:Op vrijdag 1 mei 2026 07:54 schreef INViCTuS het volgende:
Qua temperatuur wordt vandaag de aangenaamste dag van het jaar tot dusver. Zeker i.c.m de relatief lage luchtvochtigheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |