abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 april 2026 @ 13:59:42 #201
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220683430
quote:
En ook grote branden in Weert, Overloon en Helden. Dat ligt allemaal in een straal van goed 50 km. De brand in Weert is ook goed zichtbaar vanuit Helmond, die in Oirschot nu niet.
Het zou echt helpen als de wind ging liggen. Maakt het ook meteen een stuk aangenamer buiten.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 april 2026 @ 14:46:06 #203
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220683469
quote:
Opbokken met die wind :(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 30 april 2026 @ 14:59:58 #204
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220683548

Relatieve vochtigheid in Gilze-Rijen nu 15% :o
  donderdag 30 april 2026 @ 15:16:24 #205
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220683640
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 30 april 2026 @ 15:16:52 #206
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220683646
quote:
Zijn die gasten nou echt zo achterlijk _O-
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220683658
Best wel goede fik hier ja. Wind staat gelukkig wel de goede kant op.
pi_220683669
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 15:16 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Zijn die gasten nou echt zo achterlijk _O-
Bizar ja. Echt iets van een op de zes branden ontstaan op een militair terrein meen ik.
pi_220683711
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 15:19 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Bizar ja. Echt iets van een op de zes branden ontstaan op een militair terrein meen ik.
Op dit stukje werd al dagen extra gecontroleerd na 6(!) eerdere branden, men dacht aan een pyromaan. De huidige brand schijnt het gevolg van een Chinook te zijn.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  donderdag 30 april 2026 @ 15:43:29 #210
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220683787

Brabant de droogste! :+

Het dauwpunt is dan ook -7°C.

[ Bericht 8% gewijzigd door DemonRage op 30-04-2026 15:49:59 ]
  donderdag 30 april 2026 @ 16:27:29 #211
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220684034
6 graden erbij i.c.m deze lage luchtvochtigheid en je hebt het ideale zomerweer te pakken.

Zelfs @dick_laurent heeft dit niet
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220684222
Is ook echt niet fijn buiten met die harde wind ondanks het mooie weer. Zonde. En inderdaad die bosbranden. Moest net helemaal omrijden tussen Weert en Budel, veel wegen afgesloten en flinke rookwolken.
pi_220684254
Geen brand hier in de buurt volgens mij. Staat ook geen bos in de omgeving :P
Ik kan me nog wel de brand op Terschelling herinneren, die kon je hier ruiken.
v
  donderdag 30 april 2026 @ 18:31:18 #214
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220684636
quote:
4s.gif Op donderdag 30 april 2026 17:20 schreef 12Beaufort het volgende:
Geen brand hier in de buurt volgens mij. Staat ook geen bos in de omgeving :P
Ik kan me nog wel de brand op Terschelling herinneren, die kon je hier ruiken.
Ik werk op de Veluwe, maar daar geen kneuzen van defensie die stunten :7
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220684828
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:31 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Ik werk op de Veluwe, maar daar geen kneuzen van defensie die stunten :7
Hadden jullie het daar zelf gedaan? (grapje).
  donderdag 30 april 2026 @ 19:00:30 #216
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220684860
twitter
  donderdag 30 april 2026 @ 19:57:47 #217
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220685311
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:55 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Hadden jullie het daar zelf gedaan? (grapje).
Ik zit precies tussen de Loenense waterval en de Veluwse stoomtrein maatschappij in. Station Lieren/Beekbergen. Mooi rustig daar ;). Ik zou niet durven
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 april 2026 @ 19:59:21 #218
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220685322
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:00 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Niets dus. Supercells willen we.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 30 april 2026 @ 20:05:30 #219
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_220685377
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Niets dus. Supercells willen we.
Bekijk deze YouTube-video

boh boh muurwolk, komt een slurf oet!
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_220685405
@monkyyy is online. *O* *O* *O*

@Coco
  donderdag 30 april 2026 @ 21:17:32 #221
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220685845
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 20:35 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Nope, nada. Is allemaal ten westen van ons gebleven.
Momenteel alweer, zie ik. Wel weer de nodige regen her en der in Spanje
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 1 mei 2026 @ 07:54:43 #222
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220687595
Qua temperatuur wordt vandaag de aangenaamste dag van het jaar tot dusver. Zeker i.c.m de relatief lage luchtvochtigheid
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 1 mei 2026 @ 07:56:01 #223
284411 crew  heywoodu
pi_220687599
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 07:54 schreef INViCTuS het volgende:
Qua temperatuur wordt vandaag de aangenaamste dag van het jaar tot dusver. Zeker i.c.m de relatief lage luchtvochtigheid
Hier wordt het de matigste dag tot nu toe, alvast lekker de screens naar beneden en nu het nog lekker is boven even de boel open :9
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 09:39:38 #224
8781 crew  Frutsel
pi_220687931
opbokken met die hitte :(
pi_220687978
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 09:39 schreef Frutsel het volgende:
opbokken met die hitte :(
:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')