En ook grote branden in Weert, Overloon en Helden. Dat ligt allemaal in een straal van goed 50 km. De brand in Weert is ook goed zichtbaar vanuit Helmond, die in Oirschot nu niet.quote:Op donderdag 30 april 2026 13:59 schreef DemonRage het volgende:
Omroep Brabant: Zeer grote brand op Oirschotse Heide dicht bij militair oefenterrein
Alweer een militair oefenterrein de fik in.
Opbokken met die windquote:Op donderdag 30 april 2026 13:59 schreef DemonRage het volgende:
Omroep Brabant: Zeer grote brand op Oirschotse Heide dicht bij militair oefenterrein
Zijn die gasten nou echt zo achterlijkquote:Op donderdag 30 april 2026 13:59 schreef DemonRage het volgende:
Bizar ja. Echt iets van een op de zes branden ontstaan op een militair terrein meen ik.quote:Op donderdag 30 april 2026 15:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zijn die gasten nou echt zo achterlijk
Op dit stukje werd al dagen extra gecontroleerd na 6(!) eerdere branden, men dacht aan een pyromaan. De huidige brand schijnt het gevolg van een Chinook te zijn.quote:Op donderdag 30 april 2026 15:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Bizar ja. Echt iets van een op de zes branden ontstaan op een militair terrein meen ik.
Ik werk op de Veluwe, maar daar geen kneuzen van defensie die stuntenquote:Op donderdag 30 april 2026 17:20 schreef 12Beaufort het volgende:
Geen brand hier in de buurt volgens mij. Staat ook geen bos in de omgeving![]()
Ik kan me nog wel de brand op Terschelling herinneren, die kon je hier ruiken.
Hadden jullie het daar zelf gedaan? (grapje).quote:Op donderdag 30 april 2026 18:31 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik werk op de Veluwe, maar daar geen kneuzen van defensie die stunten
Ik zit precies tussen de Loenense waterval en de Veluwse stoomtrein maatschappij in. Station Lieren/Beekbergen. Mooi rustig daarquote:Op donderdag 30 april 2026 18:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hadden jullie het daar zelf gedaan? (grapje).
Momenteel alweer, zie ik. Wel weer de nodige regen her en der in Spanjequote:Op woensdag 29 april 2026 20:35 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nope, nada. Is allemaal ten westen van ons gebleven.
Hier wordt het de matigste dag tot nu toe, alvast lekker de screens naar beneden en nu het nog lekker is boven even de boel openquote:Op vrijdag 1 mei 2026 07:54 schreef INViCTuS het volgende:
Qua temperatuur wordt vandaag de aangenaamste dag van het jaar tot dusver. Zeker i.c.m de relatief lage luchtvochtigheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |