abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 april 2026 @ 19:51:17 #176
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220679926
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 19:18 schreef Elan het volgende:
Dit gaat ongetwijfeld een mokerhete en lange zomer worden a 2018 met al die droogte op het continent.
Dit zegt echt nog precies niks over de zomer.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220679945
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 19:51 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Dit zegt echt nog precies niks over de zomer.
Zeker wel.
De hitte uit het zuiden kan veel beter getransporteerd worden als het hele continent niet zeiknat is.
blablablabla
  woensdag 29 april 2026 @ 20:02:21 #178
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220680001
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 19:53 schreef Elan het volgende:

[..]
Zeker wel.
De hitte uit het zuiden kan veel beter getransporteerd worden als het hele continent niet zeiknat is.
Moet je wel zuidenwind hebben. Hebben we nu ook niet. Mei kan zomaar zeiknat worden
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 29 april 2026 @ 20:08:22 #179
2651 svann
night-hawk
pi_220680047
quote:
4s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:48 schreef 12Beaufort het volgende:
De rook trekt wel die kant op.

[ afbeelding ]
Ah, dat rook ik buiten. (Leiden)
Vond het al niet warm genoeg voor smog, alles zag er stoffig uit in de verte.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_220680162
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 20:08 schreef svann het volgende:

[..]
Ah, dat rook ik buiten. (Leiden)
Vond het al niet warm genoeg voor smog, alles zag er stoffig uit in de verte.
Vies doordringende lucht zeker?
v
pi_220680170
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 20:02 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Moet je wel zuidenwind hebben. Hebben we nu ook niet. Mei kan zomaar zeiknat worden
Dit zegt verder idd niet zoveel over komende zomer.

Al is de kans aanwezig dat het weer een bloedhete zomer gaat worden.
v
  Moderator woensdag 29 april 2026 @ 20:35:46 #182
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220680248
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 18:13 schreef INViCTuS het volgende:
Terreur buien @:dick_laurent ?

[ x ]
Nope, nada. Is allemaal ten westen van ons gebleven.
  woensdag 29 april 2026 @ 20:36:04 #183
2651 svann
night-hawk
pi_220680255
quote:
4s.gif Op woensdag 29 april 2026 20:25 schreef 12Beaufort het volgende:
Vies doordringende lucht zeker?
Vaag iets rokerig af en toe.
Zo licht dat je het alleen even ruikt als je net buiten bent of een raam open doet.
Lekker voor mensen met gevoelige luchtwegen.

Die wind helpt dus ook niet erg als die nieuwe rook aanvoert.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 29 april 2026 @ 21:33:34 #184
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220680803
Dat mensen ivm je kleurtje vragen hoe je vakantie was terwijl je helemaal niet weg bent geweest :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220680838
quote:
4s.gif Op woensdag 29 april 2026 20:27 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Dit zegt verder idd niet zoveel over komende zomer.

Al is de kans aanwezig dat het weer een bloedhete zomer gaat worden.
Zomers zijn altijd bloedheet ;(
pi_220681347
quote:
18s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:38 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Zomers zijn altijd bloedheet ;(
Ze worden steeds heter.
v
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 april 2026 @ 23:20:00 #187
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220681350
quote:
18s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:38 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Zomers zijn altijd bloedheet ;(
Je jankt al als het 15 graden is man :N
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220681363
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:33 schreef RamboDirk het volgende:
Dat mensen ivm je kleurtje vragen hoe je vakantie was terwijl je helemaal niet weg bent geweest :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk altijd dat jij een neger bent. Weet ook niet waarom.
  donderdag 30 april 2026 @ 07:01:29 #189
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220681712
quote:
18s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:38 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Zomers zijn altijd bloedheet ;(
Isnietzo
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220681721
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 23:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Je jankt al als het 15 graden is man :N
Meestal pas vanaf ~20 :P
  donderdag 30 april 2026 @ 07:11:05 #191
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220681732
quote:
4s.gif Op woensdag 29 april 2026 23:19 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Ze worden steeds heter.
Steeds heter en droger, dus ook steeds minder onweer. :(
pi_220682124
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 07:11 schreef DemonRage het volgende:

[..]
Steeds heter en droger, dus ook steeds minder onweer. :(
Buien worden wel intensiever.
Zaterdag een kans op onweer.

v
  donderdag 30 april 2026 @ 10:25:58 #193
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220682454
Vandaag ultiem bosbrandweer. :P

Het dauwpunt is op diverse plekken gedaald naar -3,5°C terwijl de temperatuur al rond 13°C ligt.
En uiteraard strakblauwe lucht en nog steeds een bak wind (kracht 4) uit het oosten.

En dit kaartje maar eens in de gaten houden:

Denk dat we vandaag nog wel onder de 20% komen op diverse plekken.
pi_220682907
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 10:25 schreef DemonRage het volgende:
Vandaag ultiem bosbrandweer. :P

Het dauwpunt is op diverse plekken gedaald naar -3,5°C terwijl de temperatuur al rond 13°C ligt.
En uiteraard strakblauwe lucht en nog steeds een bak wind (kracht 4) uit het oosten.

En dit kaartje maar eens in de gaten houden:
[ afbeelding ]
Denk dat we vandaag nog wel onder de 20% komen op diverse plekken.
Onder de 20% idd.


v
  donderdag 30 april 2026 @ 13:02:19 #195
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220682910
@12Beaufort was me net voor. :)
pi_220682975
Weer die grafwind.
pi_220683096
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:17 schreef Zipportal het volgende:
Weer die grafwind.
Hartstikke zwoel. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 30 april 2026 @ 13:50:03 #198
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220683167
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hartstikke zwoel. O+
Warm briesje uit zee.
pi_220683188
Stevige woei uit het oosten.

v
  donderdag 30 april 2026 @ 13:58:05 #200
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220683201
18 gr en volle zon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')