Dit zegt echt nog precies niks over de zomer.quote:Op woensdag 29 april 2026 19:18 schreef Elan het volgende:
Dit gaat ongetwijfeld een mokerhete en lange zomer worden a 2018 met al die droogte op het continent.
Zeker wel.quote:Op woensdag 29 april 2026 19:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit zegt echt nog precies niks over de zomer.
Moet je wel zuidenwind hebben. Hebben we nu ook niet. Mei kan zomaar zeiknat wordenquote:Op woensdag 29 april 2026 19:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker wel.
De hitte uit het zuiden kan veel beter getransporteerd worden als het hele continent niet zeiknat is.
Ah, dat rook ik buiten. (Leiden)quote:Op woensdag 29 april 2026 16:48 schreef 12Beaufort het volgende:
De rook trekt wel die kant op.
[ afbeelding ]
Vies doordringende lucht zeker?quote:Op woensdag 29 april 2026 20:08 schreef svann het volgende:
[..]
Ah, dat rook ik buiten. (Leiden)
Vond het al niet warm genoeg voor smog, alles zag er stoffig uit in de verte.
Dit zegt verder idd niet zoveel over komende zomer.quote:Op woensdag 29 april 2026 20:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Moet je wel zuidenwind hebben. Hebben we nu ook niet. Mei kan zomaar zeiknat worden
Vaag iets rokerig af en toe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zomers zijn altijd bloedheetquote:Op woensdag 29 april 2026 20:27 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Dit zegt verder idd niet zoveel over komende zomer.
Al is de kans aanwezig dat het weer een bloedhete zomer gaat worden.
Ze worden steeds heter.quote:Op woensdag 29 april 2026 21:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zomers zijn altijd bloedheet
Je jankt al als het 15 graden is manquote:Op woensdag 29 april 2026 21:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zomers zijn altijd bloedheet
quote:Op woensdag 29 april 2026 21:33 schreef RamboDirk het volgende:
Dat mensen ivm je kleurtje vragen hoe je vakantie was terwijl je helemaal niet weg bent geweestIk denk altijd dat jij een neger bent. Weet ook niet waarom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Isnietzoquote:Op woensdag 29 april 2026 21:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zomers zijn altijd bloedheet
Meestal pas vanaf ~20quote:Op woensdag 29 april 2026 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je jankt al als het 15 graden is man
Buien worden wel intensiever.quote:Op donderdag 30 april 2026 07:11 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Steeds heter en droger, dus ook steeds minder onweer.
Onder de 20% idd.quote:Op donderdag 30 april 2026 10:25 schreef DemonRage het volgende:
Vandaag ultiem bosbrandweer.
Het dauwpunt is op diverse plekken gedaald naar -3,5°C terwijl de temperatuur al rond 13°C ligt.
En uiteraard strakblauwe lucht en nog steeds een bak wind (kracht 4) uit het oosten.
En dit kaartje maar eens in de gaten houden:
[ afbeelding ]
Denk dat we vandaag nog wel onder de 20% komen op diverse plekken.
Hartstikke zwoel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |