abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 april 2026 @ 13:29:36 #1
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220632868


Weeronline / • KNMI / • Weer.nl / • Jan Visser / • Weerplaza

Weersites buitenland
3D-Windkaart wereld
Ventusky - wereldkaart
Alpenweerman Uitgebreid weer voor de Alpen, maar ook Nederland.
Wetter3 Wereld weer (Duits)
Wetteronline Duits
Estofex Europa weer (Engels)
Wetterzentrale Wereld weer (Duits)
WeatherService België en West-Europa weer (Nederlands)
Verzameling weerkaarten Europa weer (Nederlands/Engels)
Noodweer Waarschuwingen voor de Benelux
Weerwoord Vlaams/Nederlands weerforum
Stormplatform Weerplatform Benelux
Lightning Maps Realtime onweersmeldingen
Blitzortung Realtime onweersmeldingen
Weather.com Amerikaans
Accuweather Amerikaans
Meteoradar Verenigd Koninkrijk en West-Europa
I'm Weather VK en West-Europa wolkenradar met exportfunctie voor GIF-animatie
Windy Wereldwijde woei- en weerkaart
NOAA 16-daagse verwachting stratosfeer

Sites uitleg begrippen
SPOILER: Uitleg symbolen weerkaarten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weeronline - begrippen (nederlands)

---
WKN - Actueel weer in Nederland
KNMI Daggegevens
KNMI Geografische overzichten van het weer
KNMI Buienradar
KNMI Pluim
---

Klimaateffectatlas
Nederland in de ban van de 'supercel'
CAPE + Liftedindex

---


---

User locaties

Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,

let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live



DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel ;)
  woensdag 22 april 2026 @ 14:55:06 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220633460
Komt er omweer???? WAAR EN WANNEER??? TS????
  woensdag 22 april 2026 @ 14:59:44 #3
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220633504
quote:
7s.gif Op woensdag 22 april 2026 14:55 schreef Starhopper het volgende:
Komt er omweer???? WAAR EN WANNEER??? TS????
Ooit op een dag :P :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 22 april 2026 @ 15:01:01 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220633516
quote:
10s.gif Op woensdag 22 april 2026 14:59 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ooit op een dag :P :o
Ooh dus niet vandaag :o
  woensdag 22 april 2026 @ 15:46:53 #5
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220633739
Prachtig zeilweer jongens.
pi_220634227
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:46 schreef RamboDirk het volgende:
Prachtig zeilweer jongens.
pi_220634239
Prima dag. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220634256
Dan ga je hardlopen, met korte mouwen. Heerlijk met 18 graden, zelfs in het begin niet koud. En dan zie je mensen voorbij fietsen met een dikke winterjas aan.

Ik dacht altijd dat ik de koukleum was.
pi_220634325
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 17:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Dan ga je hardlopen, met korte mouwen. Heerlijk met 18 graden, zelfs in het begin niet koud. En dan zie je mensen voorbij fietsen met een dikke winterjas aan.

Ik dacht altijd dat ik de koukleum was.
Zo zie je maar weer, er zijn er altijd die nog gekker zijn :P
  woensdag 22 april 2026 @ 18:42:13 #10
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220634660
quote:
7s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:01 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ooh dus niet vandaag :o
Whut _O- euh nee :')
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 22 april 2026 @ 18:43:23 #11
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220634668
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 17:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Dan ga je hardlopen, met korte mouwen. Heerlijk met 18 graden, zelfs in het begin niet koud. En dan zie je mensen voorbij fietsen met een dikke winterjas aan.

Ik dacht altijd dat ik de koukleum was.
Ja ik! teveel schaduw stukken en dan pleuris koude scherpe wind.. ik kiek wel uit! :W
In de zon uit de wind ZALIG O+
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 22 april 2026 @ 19:04:19 #12
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220634813
Dit soort berichten krijg je gegarandeerd altijd. Echt extreme vormen _O- 2018 was extreem

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 22 april 2026 @ 19:35:01 #13
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220635060
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 19:04 schreef INViCTuS het volgende:
Dit soort berichten krijg je gegarandeerd altijd. Echt extreme vormen _O- 2018 was extreem

[ x ]
Ach ze moeten toch wat clicks generen he, zo gaat het tegenwoordig en hoe irritant het ook is...het is niet verboden :D

Tuurlijk hebben wel iets last van droogte maar dat zal wel weer los lopen :)
pi_220635596
Mokerdroog. Net een uur de tuin gesproeid!
pi_220636122
Vannacht meteorieten kijken. Mag je dan ook een wens doen?
pi_220636752
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 19:04 schreef INViCTuS het volgende:
Dit soort berichten krijg je gegarandeerd altijd. Echt extreme vormen _O- 2018 was extreem

[ x ]
Dat hogedrukgebied is er altijd ergens in de lente. 3-4 weken lang noordoostenwind des doods.
Soms in maart, soms in mei. Maar altijd.

Dus wat jankt hij nu met zn eXtReEmMMMmmM?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220637026
April is dan ook gewoon extreem droog. Er is iets van 5mm regen gevallen.

Is dat erg en zorgt dat direct voor problemen? Nee, zeker niet.
Is het iets om een beetje in de gaten te houden? Zeker wel.

Overdrijven ze soms met de berichtgeving? Zeker en vast.
Zijn de reacties daarop eveneens overdreven? Ook zeker en vast.
  Moderator donderdag 23 april 2026 @ 13:24:10 #18
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220639259
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 19:04 schreef INViCTuS het volgende:
Dit soort berichten krijg je gegarandeerd altijd. Echt extreme vormen _O- 2018 was extreem

[ x ]
Als je regen wil kom je maar naar Spanje goverdomme! :D
pi_220639521
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2026 13:24 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Als je regen wil kom je maar naar Spanje goverdomme! :D
Haha
pi_220639534
Het is overigens wederom prachtig weer buiten. Dit mag zo wel tot aan december duren.
  donderdag 23 april 2026 @ 15:40:49 #21
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220639793
Jammer van die kutwind de hele tijd.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220639847
Tien graden erbij en het is fantastisch.

Verder weer een fijn dagje. :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220640105
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
Tien graden erbij en het is fantastisch weer kut.

Verder weer een fijn dagje. :Y
Ftfy :D

20 graden, vrijwel windstil, volledige blauwe lucht.
  donderdag 23 april 2026 @ 18:34:44 #24
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220640698
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 15:40 schreef PzKpfw het volgende:
Jammer van die kutwind de hele tijd.
Ja dit keer wel eens met je! :P
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220640741
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2026 18:34 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ja dit keer wel eens met je! :P
:o

Welke wind :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')