abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 april 2026 @ 13:29:36 #1
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220632868


Weeronline / • KNMI / • Weer.nl / • Jan Visser / • Weerplaza

Weersites buitenland
3D-Windkaart wereld
Ventusky - wereldkaart
Alpenweerman Uitgebreid weer voor de Alpen, maar ook Nederland.
Wetter3 Wereld weer (Duits)
Wetteronline Duits
Estofex Europa weer (Engels)
Wetterzentrale Wereld weer (Duits)
WeatherService België en West-Europa weer (Nederlands)
Verzameling weerkaarten Europa weer (Nederlands/Engels)
Noodweer Waarschuwingen voor de Benelux
Weerwoord Vlaams/Nederlands weerforum
Stormplatform Weerplatform Benelux
Lightning Maps Realtime onweersmeldingen
Blitzortung Realtime onweersmeldingen
Weather.com Amerikaans
Accuweather Amerikaans
Meteoradar Verenigd Koninkrijk en West-Europa
I'm Weather VK en West-Europa wolkenradar met exportfunctie voor GIF-animatie
Windy Wereldwijde woei- en weerkaart
NOAA 16-daagse verwachting stratosfeer

Sites uitleg begrippen
SPOILER: Uitleg symbolen weerkaarten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weeronline - begrippen (nederlands)

---
WKN - Actueel weer in Nederland
KNMI Daggegevens
KNMI Geografische overzichten van het weer
KNMI Buienradar
KNMI Pluim
---

Klimaateffectatlas
Nederland in de ban van de 'supercel'
CAPE + Liftedindex

---


---

User locaties

Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,

let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live



DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel ;)
  woensdag 22 april 2026 @ 14:55:06 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220633460
Komt er omweer???? WAAR EN WANNEER??? TS????
  woensdag 22 april 2026 @ 14:59:44 #3
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220633504
quote:
7s.gif Op woensdag 22 april 2026 14:55 schreef Starhopper het volgende:
Komt er omweer???? WAAR EN WANNEER??? TS????
Ooit op een dag :P :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 22 april 2026 @ 15:01:01 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220633516
quote:
10s.gif Op woensdag 22 april 2026 14:59 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ooit op een dag :P :o
Ooh dus niet vandaag :o
  woensdag 22 april 2026 @ 15:46:53 #5
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220633739
Prachtig zeilweer jongens.
pi_220634227
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:46 schreef RamboDirk het volgende:
Prachtig zeilweer jongens.
pi_220634239
Prima dag. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220634256
Dan ga je hardlopen, met korte mouwen. Heerlijk met 18 graden, zelfs in het begin niet koud. En dan zie je mensen voorbij fietsen met een dikke winterjas aan.

Ik dacht altijd dat ik de koukleum was.
pi_220634325
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 17:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Dan ga je hardlopen, met korte mouwen. Heerlijk met 18 graden, zelfs in het begin niet koud. En dan zie je mensen voorbij fietsen met een dikke winterjas aan.

Ik dacht altijd dat ik de koukleum was.
Zo zie je maar weer, er zijn er altijd die nog gekker zijn :P
  woensdag 22 april 2026 @ 18:42:13 #10
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220634660
quote:
7s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:01 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ooh dus niet vandaag :o
Whut _O- euh nee :')
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 22 april 2026 @ 18:43:23 #11
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220634668
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 17:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Dan ga je hardlopen, met korte mouwen. Heerlijk met 18 graden, zelfs in het begin niet koud. En dan zie je mensen voorbij fietsen met een dikke winterjas aan.

Ik dacht altijd dat ik de koukleum was.
Ja ik! teveel schaduw stukken en dan pleuris koude scherpe wind.. ik kiek wel uit! :W
In de zon uit de wind ZALIG O+
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 22 april 2026 @ 19:04:19 #12
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220634813
Dit soort berichten krijg je gegarandeerd altijd. Echt extreme vormen _O- 2018 was extreem

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 22 april 2026 @ 19:35:01 #13
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220635060
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 19:04 schreef INViCTuS het volgende:
Dit soort berichten krijg je gegarandeerd altijd. Echt extreme vormen _O- 2018 was extreem

[ x ]
Ach ze moeten toch wat clicks generen he, zo gaat het tegenwoordig en hoe irritant het ook is...het is niet verboden :D

Tuurlijk hebben wel iets last van droogte maar dat zal wel weer los lopen :)
pi_220635596
Mokerdroog. Net een uur de tuin gesproeid!
pi_220636122
Vannacht meteorieten kijken. Mag je dan ook een wens doen?
pi_220636752
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 19:04 schreef INViCTuS het volgende:
Dit soort berichten krijg je gegarandeerd altijd. Echt extreme vormen _O- 2018 was extreem

[ x ]
Dat hogedrukgebied is er altijd ergens in de lente. 3-4 weken lang noordoostenwind des doods.
Soms in maart, soms in mei. Maar altijd.

Dus wat jankt hij nu met zn eXtReEmMMMmmM?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220637026
April is dan ook gewoon extreem droog. Er is iets van 5mm regen gevallen.

Is dat erg en zorgt dat direct voor problemen? Nee, zeker niet.
Is het iets om een beetje in de gaten te houden? Zeker wel.

Overdrijven ze soms met de berichtgeving? Zeker en vast.
Zijn de reacties daarop eveneens overdreven? Ook zeker en vast.
  Moderator donderdag 23 april 2026 @ 13:24:10 #18
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220639259
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 19:04 schreef INViCTuS het volgende:
Dit soort berichten krijg je gegarandeerd altijd. Echt extreme vormen _O- 2018 was extreem

[ x ]
Als je regen wil kom je maar naar Spanje goverdomme! :D
pi_220639521
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2026 13:24 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Als je regen wil kom je maar naar Spanje goverdomme! :D
Haha
pi_220639534
Het is overigens wederom prachtig weer buiten. Dit mag zo wel tot aan december duren.
  donderdag 23 april 2026 @ 15:40:49 #21
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220639793
Jammer van die kutwind de hele tijd.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220639847
Tien graden erbij en het is fantastisch.

Verder weer een fijn dagje. :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220640105
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
Tien graden erbij en het is fantastisch weer kut.

Verder weer een fijn dagje. :Y
Ftfy :D

20 graden, vrijwel windstil, volledige blauwe lucht.
  donderdag 23 april 2026 @ 18:34:44 #24
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220640698
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 15:40 schreef PzKpfw het volgende:
Jammer van die kutwind de hele tijd.
Ja dit keer wel eens met je! :P
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220640741
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2026 18:34 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ja dit keer wel eens met je! :P
:o

Welke wind :P
  donderdag 23 april 2026 @ 18:44:57 #26
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220640757
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 18:41 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
:o

Welke wind :P
Jij woont te ver weg :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220640774
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2026 18:44 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Jij woont te ver weg :o
Maar niet in Windhoek :o
  donderdag 23 april 2026 @ 19:41:10 #28
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220641135
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2026 18:48 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Maar niet in Windhoek :o
Zou niet in Namibië willen wonen. Zou er bijna zijn geweest, dat wel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 23 april 2026 @ 20:04:33 #29
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_220641430
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 07:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
April is dan ook gewoon extreem droog. Er is iets van 5mm regen gevallen.

Is dat erg en zorgt dat direct voor problemen? Nee, zeker niet.
Is het iets om een beetje in de gaten te houden? Zeker wel.

Overdrijven ze soms met de berichtgeving? Zeker en vast.
Zijn de reacties daarop eveneens overdreven? Ook zeker en vast.
Tja, vorig jaar was het niet alleen in april droog maar januari t/m april. Dát was extreem. Heb nog nooit eerder in maart het gras zien verdorren.

Wat een gejank. Er mag zeker wel wat vallen maar dit is toch nog niet zwaar problematisch?

Hier heeft het overigens maandagochtend nog wat geregend, al was dat heel lokaal. Sliep er half doorheen, maar zag nog een plas op het zand liggen die namiddag dus het was niet helemaal onbeduidend. De veel zichtbaarder buienlijn van die avond vertoonde echter weer dat typische patroon dat er eerst drie uur lang lichte regen lijkt te gaan vallen, maar vervolgens lost in de praktijk alles binnen 50 km van je woonplaats al op en valt er niks. :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Moderator vrijdag 24 april 2026 @ 09:27:17 #30
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220643544
Hier in de Spaanse woestijn vandaag weer een sappige 15 a 20 mm. De grond wordt steeds zompiger, ben bang dat de bomen gaan omvallen. :o
pi_220644048
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 april 2026 09:27 schreef dick_laurent het volgende:
Hier in de Spaanse woestijn vandaag weer een sappige 15 a 20 mm. De grond wordt steeds zompiger, ben bang dat de bomen gaan omvallen. :o
In Limbabwe bakken we zometeen bij de lunch alweer een ei op de moterkap.
  vrijdag 24 april 2026 @ 11:41:21 #32
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220644192
De tijden dat het genant was om in Nederland een cabriolet te hebben zijn vervlogen :') wekenlang droog en zonnig.

En juffrouw Jetten maar klagen dat je dit niet moet willen.
  vrijdag 24 april 2026 @ 11:41:27 #33
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220644194


De oper/control runs rennen de zomer tegenmoet! ^O^
pi_220644255
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 11:04 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
In Limbabwe bakken we zometeen bij de lunch alweer een ei op de moterkap.
Wel na een stuk rijden, want zo warm is het ook weer niet he.
  vrijdag 24 april 2026 @ 12:03:49 #35
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220644289
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 11:55 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Wel na een stuk rijden, want zo warm is het ook weer niet he.
Moeten inderdaad niet gaan overdrijven :o
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator vrijdag 24 april 2026 @ 12:39:48 #36
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220644461
Bij @Geschiedkundige is het elke dag minimaal 35 graden en onbewolkt...dat weten we toch inmiddels. Hier wederom een kleine situatieschets bij hem thuis:

pi_220644499
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 11:55 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Wel na een stuk rijden, want zo warm is het ook weer niet he.
Haha ja. Maar wel lekker in de zon :Y
pi_220644532
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2026 12:39 schreef dick_laurent het volgende:
Bij @:Geschiedkundige is het elke dag minimaal 35 graden en onbewolkt...dat weten we toch inmiddels. Hier wederom een kleine situatieschets bij hem thuis:

[ afbeelding ]
Wie is die rare man met een t-shirt aan? :o
Tevens heb ik een best wel grote hekel aan laptops. Tijd voor een verbeterde situatieschets:



Verder wel vrij accuraat qua omgeving en strakblauwe lucht uiteraard. ^O^
  vrijdag 24 april 2026 @ 13:07:08 #39
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220644575
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 april 2026 09:27 schreef dick_laurent het volgende:
Hier in de Spaanse woestijn vandaag weer een sappige 15 a 20 mm. De grond wordt steeds zompiger, ben bang dat de bomen gaan omvallen. :o
Zoo jij pikt alle regen dus ;)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 24 april 2026 @ 13:07:48 #40
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220644581
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 11:04 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
In Limbabwe bakken we zometeen bij de lunch alweer een ei op de moterkap.
Je kunt ook emigreren naar friesland ofzo :P stukken koeler ;)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Moderator vrijdag 24 april 2026 @ 13:09:57 #41
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220644590
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2026 12:59 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Wie is die rare man met een t-shirt aan? :o
Tevens heb ik een best wel grote hekel aan laptops. Tijd voor een verbeterde situatieschets:

[ afbeelding ]

Verder wel vrij accuraat qua omgeving en strakblauwe lucht uiteraard. ^O^
Godverdomme ja, shirtloos natuurlijk.... jezus, amateur mistake :|W
  Moderator vrijdag 24 april 2026 @ 13:11:44 #42
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220644597
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2026 13:07 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Zoo jij pikt alle regen dus ;)
Sorry. Hier een gemiddelde situatieschets hoe mijn wandelingen er tegenwoordig uitzien:

  vrijdag 24 april 2026 @ 13:17:03 #43
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220644622
quote:
8s.gif Op vrijdag 24 april 2026 13:11 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Sorry. Hier een gemiddelde situatieschets hoe mijn wandelingen er tegenwoordig uitzien:

[ afbeelding ]
Oei, das nie best :P
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220644813
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2026 13:07 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Je kunt ook emigreren naar friesland ofzo :P stukken koeler ;)
Friesland, nee dankje :')
  vrijdag 24 april 2026 @ 15:05:44 #45
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220645038
Begin mei ziet er schroeiend uit. Dat gaat flink sproeien worden nu ik net m'n gazon heb doorgezaaid..
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220645056
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 15:05 schreef PzKpfw het volgende:
Begin mei ziet er schroeiend uit. Dat gaat flink sproeien worden nu ik net m'n gazon heb doorgezaaid..
Rond de 20, valt toch wel mee? Voor mij bijna schroeiend, maar ik ben dan ook geen goede graadmeter.
  vrijdag 24 april 2026 @ 17:55:01 #47
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220645675
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 15:05 schreef PzKpfw het volgende:
Begin mei ziet er schroeiend uit. Dat gaat flink sproeien worden nu ik net m'n gazon heb doorgezaaid..
Ik zie nergens 30+
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 24 april 2026 @ 19:13:14 #48
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220646110
Leuk dit topic, net boksen.

En hier aan de ene kant hebben we @Geschiedkundige met blauwe koude bokshandschoenen! Hij prefereert koele temperaturen. Gedijt in temperaturen van 10 á 12 graden. Als 't warmer wordt, dan scheurt hij zijn shirt van zijn lijf en doet een koelvest aan.

En aan de andere kant hebben we @lNViCTuS. De eeuwige zeikerd over de temperaturen. Mét rode handschoenen! Want 't kan hem nooit warm genoeg worden. En als 't te warm wordt, dan klaagt hij daar weer over, een échte Nederlander!

Fight!
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  vrijdag 24 april 2026 @ 19:20:40 #49
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220646147
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:13 schreef Twieki het volgende:
Leuk dit topic, net boksen.

En hier aan de ene kant hebben we @:Geschiedkundige met blauwe koude bokshandschoenen! Hij prefereert koele temperaturen. Gedijt in temperaturen van 10 á 12 graden. Als 't warmer wordt, dan scheurt hij zijn shirt van zijn lijf en doet een koelvest aan.

En aan de andere kant hebben we @:lNViCTuS. De eeuwige zeikerd over de temperaturen. Mét rode handschoenen! Want 't kan hem nooit warm genoeg worden. En als 't te warm wordt, dan klaagt hij daar weer over, een échte Nederlander!

Fight!
? Ik snap deze niet :')
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 24 april 2026 @ 19:31:58 #50
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220646222
Waar was de zon vandaag? Op wat opklaringen na was het toch wel behoorlijk bewolkt en kil -O-
pi_220646223
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:13 schreef Twieki het volgende:
Leuk dit topic, net boksen.

Fight!
Mag ik dan Scorpion zijn? O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 24 april 2026 @ 19:36:38 #52
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220646264
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Mag ik dan Scorpion zijn? O+
Doen we wel mma, ok?
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220646334
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:36 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Doen we wel mma, ok?
Akkoord.

@RamboDirk als scheids
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 24 april 2026 @ 20:09:31 #54
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220646550
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 14:11 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Friesland, nee dankje :')
Friesland lijkt me echt precies niks.

Hier is het mooi genoeg. Alleen de bergen ontbreken.

Wellicht richting volgend weekend regen: Rund um den Monatswechsel schwächt sich das Hoch jedoch langsam ab und Tiefs rücken näher. Damit steigt auch das Schauer- und Gewitterrisiko allmählich wieder an. Wo genau wie viel Regen fällt, lässt sich aber noch nicht vorhersagen.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220646666
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Waar was de zon vandaag? Op wat opklaringen na was het toch wel behoorlijk bewolkt en kil -O-
Vanmiddag kunnen bakken in de zon. Groentes/bloemen in potten krijgen vrijwel iedere dag water momenteel.
pi_220646673
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:09 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Friesland lijkt me echt precies niks.

Hier is het mooi genoeg. Alleen de bergen ontbreken.

Wellicht richting volgend weekend regen: Rund um den Monatswechsel schwächt sich das Hoch jedoch langsam ab und Tiefs rücken näher. Damit steigt auch das Schauer- und Gewitterrisiko allmählich wieder an. Wo genau wie viel Regen fällt, lässt sich aber noch nicht vorhersagen.
Zou niet erg zijn wat regen. Zou gewoon standaard twee nachten per week goed moeten doorregenen, verder droog.
  vrijdag 24 april 2026 @ 22:10:51 #57
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220647550
twitter
pi_220647598
Regen genot beste genot.
  zaterdag 25 april 2026 @ 08:32:56 #59
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220649515


Eerste zomerse dagen kun je gaan opschrijven voor mei, begin mei.

mood
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 35% gewijzigd door RamboDirk op 25-04-2026 08:41:34 ]
  zaterdag 25 april 2026 @ 10:52:56 #60
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220650195
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Waar was de zon vandaag? Op wat opklaringen na was het toch wel behoorlijk bewolkt en kil -O-
Whut??? Het is hier 5 dagen op rij strak blauw :o lijkt wel egypte..alleen niet zo warm :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220650511
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 april 2026 10:52 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Whut??? Het is hier 5 dagen op rij strak blauw :o lijkt wel egypte..alleen niet zo warm :D
Gelukkig niet. Ik overleef Egypte niet denk ik.
pi_220651248
Eerste aardbeien worden al rood :)
  zaterdag 25 april 2026 @ 16:08:45 #63
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220651906
Heerlijk 20 gr
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 april 2026 @ 17:35:25 #64
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220652729
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Waar was de zon vandaag? Op wat opklaringen na was het toch wel behoorlijk bewolkt en kil -O-
Hierzo
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 25 april 2026 @ 18:51:10 #65
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220653285
Inderdaad beetje kil, ja. De wind zit momenteel verkeerd. ;) Voornamelijk in het westen.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  zaterdag 25 april 2026 @ 21:52:15 #66
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220654769
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 13:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
Eerste aardbeien worden al rood :)
zooo das al rap ;)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220654956
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 april 2026 21:52 schreef MissHobje het volgende:

[..]
zooo das al rap ;)
Zeker. Vroeg ras en in een pot in de kas, dan haal je het wel wat naar voren :+
pi_220654966
Overigens nog warm buiten. Koelt niet zo vlot af :P
pi_220656050
Zonnig en uitstekende temperatuur nu buiten :)
  zondag 26 april 2026 @ 10:04:54 #70
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220656853
20 gr in de zon
  zondag 26 april 2026 @ 10:10:29 #71
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220656903
En wéér een gortdroge dag met zon.
  zondag 26 april 2026 @ 10:52:20 #72
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220657166
Al aantal keer moeten sproeien...
april mensen
april

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220657656
Vanaf donderdag warme dagen :) en misschien vrijdag de eerste zomerse dag van het jaar.

v
  zondag 26 april 2026 @ 12:03:28 #74
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220657672
quote:
4s.gif Op zondag 26 april 2026 12:01 schreef 12Beaufort het volgende:
Vanaf donderdag warme dagen :) en misschien vrijdag de eerste zomerse dag van het jaar.

[ afbeelding ]
Gaat de goede kant op
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220657735
En daarna weer een (noord)westen wind, met wat meer kans op regen. Het gemiddelde blijft wel boven de 15 graden.

v
pi_220657986
Opbokken met die hitte :(
pi_220658118
--edit--
v
  zondag 26 april 2026 @ 13:30:29 #78
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220658226
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 12:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
Opbokken met die hitte :(
Goed voor m'n moestuin
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zondag 26 april 2026 @ 13:53:32 #79
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220658347
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 12:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
Opbokken met die hitte :(
Zeur niet
  zondag 26 april 2026 @ 14:00:53 #80
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220658386
Goedemiddag, weer een hele mooie dag vandaag met veel zon en minder wind dan de afgelopen dagen *O* lekker van genieten!
  zondag 26 april 2026 @ 20:03:22 #81
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220660167
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 13:30 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Goed voor m'n moestuin
Voor een moestuin wil je geen droogte, dan wil je regelmatig regen en zeker geen temperaturen van 30+. Of ben je van plan een cactusmoestuin te beginnen?

Net mijn voor- en achtertuin ruim water gegeven, want regenen doet 't voorlopig niet.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  zondag 26 april 2026 @ 20:13:00 #82
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220660239
quote:
7s.gif Op zondag 26 april 2026 20:03 schreef Twieki het volgende:

[..]
Voor een moestuin wil je geen droogte, dan wil je regelmatig regen en zeker geen temperaturen van 30+. Of ben je van plan een cactusmoestuin te beginnen?

Net mijn voor- en achtertuin ruim water gegeven, want regenen doet 't voorlopig niet.
Het wordt ook bij lange na geen 30+. 20-24 graden komende week. Aangenaam lenteweer.Goed voor m'n moestuin. Wat water erbij mag inderdaad wel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zondag 26 april 2026 @ 20:32:34 #83
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220660414
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 20:13 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Het wordt ook bij lange na geen 30+. 20-24 graden komende week. Aangenaam lenteweer.Goed voor m'n moestuin. Wat water erbij mag inderdaad wel
Ook 20 - 24 graden is warm als de zon keihard schijnt. Je vergeet dat je jonge plantjes verdorren met die temperaturen. Succes met je 'moestuin'. Denk dat je nog een hoop te leren hebt.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_220660460
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 13:30 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Goed voor m'n moestuin
Zeker, dat wel.
pi_220660471
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 13:53 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Zeur niet
Jawel, boven de twintig graden gaat mijn zeurstand aan. Die 25 hoeven echt niet van mij, pokkeweer :r
pi_220660517
quote:
7s.gif Op zondag 26 april 2026 20:32 schreef Twieki het volgende:

[..]
Ook 20 - 24 graden is warm als de zon keihard schijnt. Je vergeet dat je jonge plantjes verdorren met die temperaturen. Succes met je 'moestuin'. Denk dat je nog een hoop te leren hebt.
Mwoah, droogte is shit maar op te lossen door zelf te bewateren. In de volle grond is dat, mits je er voldoende energie in stopt niet direct een probleem. Liever te droog dan te nat. Water kan ik namelijk wél toevoegen, niet verwijderen. Een goede verhouding is natuurlijk het beste, gewoon 2-3 nachten per week rustige, gestage regen.

Ook is 30 of 35 graden niet direct rampzalig, dat ligt vooral aan het soort gewassen en of je aan buitenteelt doet. Voor de teelt in een kas is het huidige weer vrij perfect (overdag). Nachten mogen wel een tikkeltje warmer. Al lijken de planten er niet veel last van te hebben eerlijk gezegd.

@INViCTuS is geen onbekende met plantjes. Dat komt vast goed. En leren doen we nog ieder jaar, ook ik. Dat houdt het ook leuk. Dingen uitproberen, andere gewassen teeltwijzen etc. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Geschiedkundige op 26-04-2026 21:21:06 ]
  zondag 26 april 2026 @ 21:19:09 #87
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220660740
quote:
7s.gif Op zondag 26 april 2026 20:32 schreef Twieki het volgende:

[..]
Ook 20 - 24 graden is warm als de zon keihard schijnt. Je vergeet dat je jonge plantjes verdorren met die temperaturen. Succes met je 'moestuin'. Denk dat je nog een hoop te leren hebt.
Af en toe beetje water geven. Vanaf of net na volgend weekend onbestendiger.

Genoeg kennis aanwezig, hoor
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zondag 26 april 2026 @ 23:31:12 #88
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220661373
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:18 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Zeker. Vroeg ras en in een pot in de kas, dan haal je het wel wat naar voren :+
Echt genieten ;)
Doe je ook asperges kweken?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 26 april 2026 @ 23:31:35 #89
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220661376
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 10:52 schreef RamboDirk het volgende:
Al aantal keer moeten sproeien...
april mensen
april

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Berg je maar de komende 2 weken dan :P Ohnee 1 week geloof ik nog dan zit er weer regen in de kaarten..
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  VIVA zondag 26 april 2026 @ 23:33:29 #90
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_220661380
En het voorjaar is net begonnen....



Het gaat een erg droge en hete zomer worden.....
What lies behind makes no sense in my mind
  maandag 27 april 2026 @ 00:05:51 #91
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220661507
quote:
84s.gif Op zondag 26 april 2026 23:33 schreef cosmosis het volgende:
En het voorjaar is net begonnen....

[ afbeelding ]

Het gaat een erg droge en hete zomer worden.....
Ziet er lekker uit *O*
En liever heet en droog dan dat kleffe natte *)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  VIVA maandag 27 april 2026 @ 00:11:19 #92
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_220661526
quote:
10s.gif Op maandag 27 april 2026 00:05 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ziet er lekker uit *O*
En liever heet en droog dan dat kleffe natte *)
Zeker! Hete avonden, koele nachten! Daar kan ik wel aan wennen, woestijn klimaat heerlijk.....Wel beetje water voor de plantjes graag
What lies behind makes no sense in my mind
pi_220661882
quote:
11s.gif Op zondag 26 april 2026 23:31 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Echt genieten ;)
Doe je ook asperges kweken?
Klein beetje maar, vind ik zelf niks aan. Twee 'helpers' vinden dat heerlijk dus die hebben dat stukjevzich 'toegeëigend. Is iets van 100-150 m2 denk ik.
  maandag 27 april 2026 @ 08:24:11 #94
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220662189
mood

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220662291
quote:
84s.gif Op zondag 26 april 2026 23:33 schreef cosmosis het volgende:
En het voorjaar is net begonnen....

[ afbeelding ]

Het gaat een erg droge en hete zomer worden.....
Sow ... heerlijk vooruitzicht als dit echt uitkomt. Vanaf het weekend komt er ook een appeltje voor de dorst: https://www.weeronline.nl/nieuws/26-4-2026-weekverwachting
  maandag 27 april 2026 @ 09:42:01 #96
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220662702
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 06:05 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Klein beetje maar, vind ik zelf niks aan. Twee 'helpers' vinden dat heerlijk dus die hebben dat stukjevzich 'toegeëigend. Is iets van 100-150 m2 denk ik.
Ohhh zalig! Smullen. En wat fijn dat je "helpers" hebt :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 27 april 2026 @ 09:42:59 #97
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220662721
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 08:24 schreef RamboDirk het volgende:
mood

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne koningsdag w/ allemaal *O*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220663894
Bewolkt hier.

v
pi_220663923
quote:
84s.gif Op zondag 26 april 2026 23:33 schreef cosmosis het volgende:
En het voorjaar is net begonnen....

[ afbeelding ]

Het gaat een erg droge en hete zomer worden.....
Die begon zowat in mei.
v
  maandag 27 april 2026 @ 12:47:11 #100
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220664510

Dit zie ik graag, ff opbokken met die kurkdroge lucht! *O*

Hopelijk dan ook wat onweersbuien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')