abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 april 2026 @ 18:44:57 #26
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220640757
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 18:41 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
:o

Welke wind :P
Jij woont te ver weg :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220640774
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2026 18:44 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Jij woont te ver weg :o
Maar niet in Windhoek :o
  donderdag 23 april 2026 @ 19:41:10 #28
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220641135
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2026 18:48 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Maar niet in Windhoek :o
Zou niet in Namibië willen wonen. Zou er bijna zijn geweest, dat wel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 23 april 2026 @ 20:04:33 #29
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_220641430
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 07:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
April is dan ook gewoon extreem droog. Er is iets van 5mm regen gevallen.

Is dat erg en zorgt dat direct voor problemen? Nee, zeker niet.
Is het iets om een beetje in de gaten te houden? Zeker wel.

Overdrijven ze soms met de berichtgeving? Zeker en vast.
Zijn de reacties daarop eveneens overdreven? Ook zeker en vast.
Tja, vorig jaar was het niet alleen in april droog maar januari t/m april. Dát was extreem. Heb nog nooit eerder in maart het gras zien verdorren.

Wat een gejank. Er mag zeker wel wat vallen maar dit is toch nog niet zwaar problematisch?

Hier heeft het overigens maandagochtend nog wat geregend, al was dat heel lokaal. Sliep er half doorheen, maar zag nog een plas op het zand liggen die namiddag dus het was niet helemaal onbeduidend. De veel zichtbaarder buienlijn van die avond vertoonde echter weer dat typische patroon dat er eerst drie uur lang lichte regen lijkt te gaan vallen, maar vervolgens lost in de praktijk alles binnen 50 km van je woonplaats al op en valt er niks. :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Moderator vrijdag 24 april 2026 @ 09:27:17 #30
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220643544
Hier in de Spaanse woestijn vandaag weer een sappige 15 a 20 mm. De grond wordt steeds zompiger, ben bang dat de bomen gaan omvallen. :o
pi_220644048
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 april 2026 09:27 schreef dick_laurent het volgende:
Hier in de Spaanse woestijn vandaag weer een sappige 15 a 20 mm. De grond wordt steeds zompiger, ben bang dat de bomen gaan omvallen. :o
In Limbabwe bakken we zometeen bij de lunch alweer een ei op de moterkap.
  vrijdag 24 april 2026 @ 11:41:21 #32
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220644192
De tijden dat het genant was om in Nederland een cabriolet te hebben zijn vervlogen :') wekenlang droog en zonnig.

En juffrouw Jetten maar klagen dat je dit niet moet willen.
  vrijdag 24 april 2026 @ 11:41:27 #33
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220644194


De oper/control runs rennen de zomer tegenmoet! ^O^
pi_220644255
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 11:04 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
In Limbabwe bakken we zometeen bij de lunch alweer een ei op de moterkap.
Wel na een stuk rijden, want zo warm is het ook weer niet he.
  vrijdag 24 april 2026 @ 12:03:49 #35
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220644289
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 11:55 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Wel na een stuk rijden, want zo warm is het ook weer niet he.
Moeten inderdaad niet gaan overdrijven :o
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator vrijdag 24 april 2026 @ 12:39:48 #36
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220644461
Bij @Geschiedkundige is het elke dag minimaal 35 graden en onbewolkt...dat weten we toch inmiddels. Hier wederom een kleine situatieschets bij hem thuis:

pi_220644499
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 11:55 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Wel na een stuk rijden, want zo warm is het ook weer niet he.
Haha ja. Maar wel lekker in de zon :Y
pi_220644532
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2026 12:39 schreef dick_laurent het volgende:
Bij @:Geschiedkundige is het elke dag minimaal 35 graden en onbewolkt...dat weten we toch inmiddels. Hier wederom een kleine situatieschets bij hem thuis:

[ afbeelding ]
Wie is die rare man met een t-shirt aan? :o
Tevens heb ik een best wel grote hekel aan laptops. Tijd voor een verbeterde situatieschets:



Verder wel vrij accuraat qua omgeving en strakblauwe lucht uiteraard. ^O^
  vrijdag 24 april 2026 @ 13:07:08 #39
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220644575
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 april 2026 09:27 schreef dick_laurent het volgende:
Hier in de Spaanse woestijn vandaag weer een sappige 15 a 20 mm. De grond wordt steeds zompiger, ben bang dat de bomen gaan omvallen. :o
Zoo jij pikt alle regen dus ;)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 24 april 2026 @ 13:07:48 #40
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220644581
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 11:04 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
In Limbabwe bakken we zometeen bij de lunch alweer een ei op de moterkap.
Je kunt ook emigreren naar friesland ofzo :P stukken koeler ;)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Moderator vrijdag 24 april 2026 @ 13:09:57 #41
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220644590
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2026 12:59 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Wie is die rare man met een t-shirt aan? :o
Tevens heb ik een best wel grote hekel aan laptops. Tijd voor een verbeterde situatieschets:

[ afbeelding ]

Verder wel vrij accuraat qua omgeving en strakblauwe lucht uiteraard. ^O^
Godverdomme ja, shirtloos natuurlijk.... jezus, amateur mistake :|W
  Moderator vrijdag 24 april 2026 @ 13:11:44 #42
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220644597
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2026 13:07 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Zoo jij pikt alle regen dus ;)
Sorry. Hier een gemiddelde situatieschets hoe mijn wandelingen er tegenwoordig uitzien:

  vrijdag 24 april 2026 @ 13:17:03 #43
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220644622
quote:
8s.gif Op vrijdag 24 april 2026 13:11 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Sorry. Hier een gemiddelde situatieschets hoe mijn wandelingen er tegenwoordig uitzien:

[ afbeelding ]
Oei, das nie best :P
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220644813
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2026 13:07 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Je kunt ook emigreren naar friesland ofzo :P stukken koeler ;)
Friesland, nee dankje :')
  vrijdag 24 april 2026 @ 15:05:44 #45
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220645038
Begin mei ziet er schroeiend uit. Dat gaat flink sproeien worden nu ik net m'n gazon heb doorgezaaid..
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220645056
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 15:05 schreef PzKpfw het volgende:
Begin mei ziet er schroeiend uit. Dat gaat flink sproeien worden nu ik net m'n gazon heb doorgezaaid..
Rond de 20, valt toch wel mee? Voor mij bijna schroeiend, maar ik ben dan ook geen goede graadmeter.
  vrijdag 24 april 2026 @ 17:55:01 #47
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220645675
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 15:05 schreef PzKpfw het volgende:
Begin mei ziet er schroeiend uit. Dat gaat flink sproeien worden nu ik net m'n gazon heb doorgezaaid..
Ik zie nergens 30+
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 24 april 2026 @ 19:13:14 #48
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220646110
Leuk dit topic, net boksen.

En hier aan de ene kant hebben we @Geschiedkundige met blauwe koude bokshandschoenen! Hij prefereert koele temperaturen. Gedijt in temperaturen van 10 á 12 graden. Als 't warmer wordt, dan scheurt hij zijn shirt van zijn lijf en doet een koelvest aan.

En aan de andere kant hebben we @lNViCTuS. De eeuwige zeikerd over de temperaturen. Mét rode handschoenen! Want 't kan hem nooit warm genoeg worden. En als 't te warm wordt, dan klaagt hij daar weer over, een échte Nederlander!

Fight!
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  vrijdag 24 april 2026 @ 19:20:40 #49
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220646147
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:13 schreef Twieki het volgende:
Leuk dit topic, net boksen.

En hier aan de ene kant hebben we @:Geschiedkundige met blauwe koude bokshandschoenen! Hij prefereert koele temperaturen. Gedijt in temperaturen van 10 á 12 graden. Als 't warmer wordt, dan scheurt hij zijn shirt van zijn lijf en doet een koelvest aan.

En aan de andere kant hebben we @:lNViCTuS. De eeuwige zeikerd over de temperaturen. Mét rode handschoenen! Want 't kan hem nooit warm genoeg worden. En als 't te warm wordt, dan klaagt hij daar weer over, een échte Nederlander!

Fight!
? Ik snap deze niet :')
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 24 april 2026 @ 19:31:58 #50
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220646222
Waar was de zon vandaag? Op wat opklaringen na was het toch wel behoorlijk bewolkt en kil -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')