abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220646223
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:13 schreef Twieki het volgende:
Leuk dit topic, net boksen.

Fight!
Mag ik dan Scorpion zijn? O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 24 april 2026 @ 19:36:38 #52
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220646264
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Mag ik dan Scorpion zijn? O+
Doen we wel mma, ok?
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220646334
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:36 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Doen we wel mma, ok?
Akkoord.

@RamboDirk als scheids
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 24 april 2026 @ 20:09:31 #54
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220646550
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 14:11 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Friesland, nee dankje :')
Friesland lijkt me echt precies niks.

Hier is het mooi genoeg. Alleen de bergen ontbreken.

Wellicht richting volgend weekend regen: Rund um den Monatswechsel schwächt sich das Hoch jedoch langsam ab und Tiefs rücken näher. Damit steigt auch das Schauer- und Gewitterrisiko allmählich wieder an. Wo genau wie viel Regen fällt, lässt sich aber noch nicht vorhersagen.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220646666
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Waar was de zon vandaag? Op wat opklaringen na was het toch wel behoorlijk bewolkt en kil -O-
Vanmiddag kunnen bakken in de zon. Groentes/bloemen in potten krijgen vrijwel iedere dag water momenteel.
pi_220646673
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:09 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Friesland lijkt me echt precies niks.

Hier is het mooi genoeg. Alleen de bergen ontbreken.

Wellicht richting volgend weekend regen: Rund um den Monatswechsel schwächt sich das Hoch jedoch langsam ab und Tiefs rücken näher. Damit steigt auch das Schauer- und Gewitterrisiko allmählich wieder an. Wo genau wie viel Regen fällt, lässt sich aber noch nicht vorhersagen.
Zou niet erg zijn wat regen. Zou gewoon standaard twee nachten per week goed moeten doorregenen, verder droog.
  vrijdag 24 april 2026 @ 22:10:51 #57
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220647550
twitter
pi_220647598
Regen genot beste genot.
  zaterdag 25 april 2026 @ 08:32:56 #59
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220649515


Eerste zomerse dagen kun je gaan opschrijven voor mei, begin mei.

mood
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 35% gewijzigd door RamboDirk op 25-04-2026 08:41:34 ]
  zaterdag 25 april 2026 @ 10:52:56 #60
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220650195
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Waar was de zon vandaag? Op wat opklaringen na was het toch wel behoorlijk bewolkt en kil -O-
Whut??? Het is hier 5 dagen op rij strak blauw :o lijkt wel egypte..alleen niet zo warm :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220650511
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 april 2026 10:52 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Whut??? Het is hier 5 dagen op rij strak blauw :o lijkt wel egypte..alleen niet zo warm :D
Gelukkig niet. Ik overleef Egypte niet denk ik.
pi_220651248
Eerste aardbeien worden al rood :)
  zaterdag 25 april 2026 @ 16:08:45 #63
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220651906
Heerlijk 20 gr
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 april 2026 @ 17:35:25 #64
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220652729
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 19:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Waar was de zon vandaag? Op wat opklaringen na was het toch wel behoorlijk bewolkt en kil -O-
Hierzo
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 25 april 2026 @ 18:51:10 #65
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220653285
Inderdaad beetje kil, ja. De wind zit momenteel verkeerd. ;) Voornamelijk in het westen.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  zaterdag 25 april 2026 @ 21:52:15 #66
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220654769
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 13:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
Eerste aardbeien worden al rood :)
zooo das al rap ;)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220654956
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 april 2026 21:52 schreef MissHobje het volgende:

[..]
zooo das al rap ;)
Zeker. Vroeg ras en in een pot in de kas, dan haal je het wel wat naar voren :+
pi_220654966
Overigens nog warm buiten. Koelt niet zo vlot af :P
pi_220656050
Zonnig en uitstekende temperatuur nu buiten :)
  zondag 26 april 2026 @ 10:04:54 #70
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220656853
20 gr in de zon
  zondag 26 april 2026 @ 10:10:29 #71
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220656903
En wéér een gortdroge dag met zon.
  zondag 26 april 2026 @ 10:52:20 #72
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220657166
Al aantal keer moeten sproeien...
april mensen
april

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220657656
Vanaf donderdag warme dagen :) en misschien vrijdag de eerste zomerse dag van het jaar.

v
  zondag 26 april 2026 @ 12:03:28 #74
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220657672
quote:
4s.gif Op zondag 26 april 2026 12:01 schreef 12Beaufort het volgende:
Vanaf donderdag warme dagen :) en misschien vrijdag de eerste zomerse dag van het jaar.

[ afbeelding ]
Gaat de goede kant op
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220657735
En daarna weer een (noord)westen wind, met wat meer kans op regen. Het gemiddelde blijft wel boven de 15 graden.

v
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')