Mag ik dan Scorpion zijn?quote:
Doen we wel mma, ok?quote:
Friesland lijkt me echt precies niks.quote:
Vanmiddag kunnen bakken in de zon. Groentes/bloemen in potten krijgen vrijwel iedere dag water momenteel.quote:Op vrijdag 24 april 2026 19:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Waar was de zon vandaag? Op wat opklaringen na was het toch wel behoorlijk bewolkt en kil
Zou niet erg zijn wat regen. Zou gewoon standaard twee nachten per week goed moeten doorregenen, verder droog.quote:Op vrijdag 24 april 2026 20:09 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Friesland lijkt me echt precies niks.
Hier is het mooi genoeg. Alleen de bergen ontbreken.
Wellicht richting volgend weekend regen: Rund um den Monatswechsel schwächt sich das Hoch jedoch langsam ab und Tiefs rücken näher. Damit steigt auch das Schauer- und Gewitterrisiko allmählich wieder an. Wo genau wie viel Regen fällt, lässt sich aber noch nicht vorhersagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door RamboDirk op 25-04-2026 08:41:34 ]
Whut??? Het is hier 5 dagen op rij strak blauwquote:Op vrijdag 24 april 2026 19:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Waar was de zon vandaag? Op wat opklaringen na was het toch wel behoorlijk bewolkt en kil
Gelukkig niet. Ik overleef Egypte niet denk ik.quote:Op zaterdag 25 april 2026 10:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Whut??? Het is hier 5 dagen op rij strak blauwlijkt wel egypte..alleen niet zo warm
Hierzoquote:Op vrijdag 24 april 2026 19:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
zooo das al rapquote:Op zaterdag 25 april 2026 13:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
Eerste aardbeien worden al rood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat de goede kant opquote:Op zondag 26 april 2026 12:01 schreef 12Beaufort het volgende:
Vanaf donderdag warme dagenen misschien vrijdag de eerste zomerse dag van het jaar.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |