Iets minder wind, zei ik ook. Dat zou het wel af maken. Luchtvochtigheid is met 24% perfect en de temperatuur 24-26 ookquote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo perfect, door die hoerenwind. Maar ik klaag niet hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:01 schreef Zipportal het volgende:
Nieuwsbericht pending:@RamboDirkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:01 schreef Zipportal het volgende:
Nieuwsbericht pending:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/buienradar/48uursquote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:35 schreef summer2bird het volgende:
Zou het nog gaan regenen dit weekend? Tuin is gortdroog
Kleine 25. Mooi aangenaam zo met deze lage luchtvochtigheidquote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
25 graden wel ruim gepasseerd vandaag.
Ik hoop het, en niet dat het dadelijk weer allemaal overvliegt of oplost.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:57 schreef Blues het volgende:
[..]
https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/buienradar/48uurs
Yup
25.7 gemeten hierquote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Kleine 25. Mooi aangenaam zo met deze lage luchtvochtigheid
Laag... op z'n laagst in het ZW van Brabant zo'n -5°C. Gisteren in het midden van Brabant zelfs -8°C.quote:
Maar niet hier volgens dat kaartjequote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:25 schreef Haags het volgende:
[..]
@:nattekat
Code geel: ik smeer me nog een keer in met zonnebrand.
Die blijven nog wel ff in hun winterslaap.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:49 schreef Remco het volgende:
Zolang onze vrienden van Estofex stil blijven verwacht ik niets.
Naar wel 36 % hier binnen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 09:28 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon ouderwets kutweer hier.
Moet even wennen aan het feit dat de luchtvochtigheid plots omhoog is geschoten.
50% hier bij 20 graden.quote:
Blij dat ik landinwaarts zit 32% bij 21 graden. Laat dat onweer maar komen. Werd tijdquote:Op zaterdag 2 mei 2026 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
50% hier bij 20 graden.
Klinkt niet veel, maar ik denk dat ik nog even door de gewenningsfase heen moet. Straks in de zomer weer lekker slapen in 24 graden met 50% LV.
Je weet wat onweer nodig heeft hè?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 10:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Blij dat ik landinwaarts zit 32% bij 21 graden. Laat dat onweer maar komen. Werd tijd
Denken dat ik in de zon ga 'zitten'quote:Op zaterdag 2 mei 2026 10:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ga dan ook niet in de zon zitten als je daar zo slecht tegen kan pipo
[ afbeelding ]
en terecht! Ga maar in een hoekje zittenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 09:38 schreef Paul het volgende:
Ben zo bang en al die bomen met bladeren worden uit de grond gerukt 😨
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |