Het is 25 graden, dat is een prima temperatuur.quote:
Hier een zwoel onweersachtig weertje met wat buien. Graad of 23 wordt het vandaag, dus idd niet heel warm. Alsnog even warm als bij jullie, op een slechte dagquote:Op donderdag 30 april 2026 16:27 schreef INViCTuS het volgende:
6 graden erbij i.c.m deze lage luchtvochtigheid en je hebt het ideale zomerweer te pakken.
Zelfs @:dick_laurent heeft dit niet
Je moet er maar blij mee zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 11:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hier een zwoel onweersachtig weertje met wat buien. Graad of 23 wordt het vandaag, dus idd niet heel warm. Alsnog even warm als bij jullie, op een slechte dag![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je moet er maar blij mee zijn om in Limburg te wonen.
Wie is Khabib en wie is Connor?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 13:13 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
de zonemigrant met heimwee @:dick_laurent en de roze bril filantroop @:geschiedkundige zoeken elkaar weer voorzichtig op
Heerlijk vandaag.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 13:46 schreef INViCTuS het volgende:
Huidige weer nadert wel perfectie. Vanmiddag halen we dat wel. 25/26 graden en luchtvochtigheid op 25/30%. Nou, dat mag de hele zomer wel. Fractie minder wind mag nog.
Soms uiteraard wel een verfrissende regen/onweersbui
Tot 1 oktober dit zou wel fijn zijnquote:
Ìn de nacht gewoon wat regen om de boel wat nat te houdenquote:Op vrijdag 1 mei 2026 13:46 schreef INViCTuS het volgende:
Huidige weer nadert wel perfectie. Vanmiddag halen we dat wel. 25/26 graden en luchtvochtigheid op 25/30%. Nou, dat mag de hele zomer wel. Fractie minder wind mag nog.
Soms uiteraard wel een verfrissende regen/onweersbui
En dan 24-26 graden. Akkoordquote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ìn de nacht gewoon wat regen om de boel wat nat te houdenvoor de rest inderdaad die vochtigheid lekker laag houden zodat het dragelijk is en niet als vorig jaar
Iets minder wind, zei ik ook. Dat zou het wel af maken. Luchtvochtigheid is met 24% perfect en de temperatuur 24-26 ookquote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo perfect, door die hoerenwind. Maar ik klaag niet hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:01 schreef Zipportal het volgende:
Nieuwsbericht pending:@RamboDirkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:01 schreef Zipportal het volgende:
Nieuwsbericht pending:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/buienradar/48uursquote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:35 schreef summer2bird het volgende:
Zou het nog gaan regenen dit weekend? Tuin is gortdroog
Kleine 25. Mooi aangenaam zo met deze lage luchtvochtigheidquote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
25 graden wel ruim gepasseerd vandaag.
Ik hoop het, en niet dat het dadelijk weer allemaal overvliegt of oplost.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:57 schreef Blues het volgende:
[..]
https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/buienradar/48uurs
Yup
25.7 gemeten hierquote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Kleine 25. Mooi aangenaam zo met deze lage luchtvochtigheid
Laag... op z'n laagst in het ZW van Brabant zo'n -5°C. Gisteren in het midden van Brabant zelfs -8°C.quote:
Maar niet hier volgens dat kaartjequote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:25 schreef Haags het volgende:
[..]
@:nattekat
Code geel: ik smeer me nog een keer in met zonnebrand.
Die blijven nog wel ff in hun winterslaap.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:49 schreef Remco het volgende:
Zolang onze vrienden van Estofex stil blijven verwacht ik niets.
Naar wel 36 % hier binnen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 09:28 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon ouderwets kutweer hier.
Moet even wennen aan het feit dat de luchtvochtigheid plots omhoog is geschoten.
50% hier bij 20 graden.quote:
Blij dat ik landinwaarts zit 32% bij 21 graden. Laat dat onweer maar komen. Werd tijdquote:Op zaterdag 2 mei 2026 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
50% hier bij 20 graden.
Klinkt niet veel, maar ik denk dat ik nog even door de gewenningsfase heen moet. Straks in de zomer weer lekker slapen in 24 graden met 50% LV.
Je weet wat onweer nodig heeft hè?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 10:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Blij dat ik landinwaarts zit 32% bij 21 graden. Laat dat onweer maar komen. Werd tijd
Denken dat ik in de zon ga 'zitten'quote:Op zaterdag 2 mei 2026 10:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ga dan ook niet in de zon zitten als je daar zo slecht tegen kan pipo
[ afbeelding ]
en terecht! Ga maar in een hoekje zittenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 09:38 schreef Paul het volgende:
Ben zo bang en al die bomen met bladeren worden uit de grond gerukt 😨
Mooi. Warmer dan 15 zou niet mogen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 11:01 schreef INViCTuS het volgende:
Dit is dan weer niet de bedoeling
dinsdag en woensdag lagere maxima: woensdag blijft het kwik in een groot deel van het land beneden 15 graden. Op donderdag en vrijdag stijgt het kwik weer enkele graden
Jullie hebben vooralsnog niets te klagen ja!quote:Op zaterdag 2 mei 2026 11:01 schreef INViCTuS het volgende:
Dit is dan weer niet de bedoeling
dinsdag en woensdag lagere maxima: woensdag blijft het kwik in een groot deel van het land beneden 15 graden. Op donderdag en vrijdag stijgt het kwik weer enkele graden
Welke voorspellingen?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 12:58 schreef Guanabana het volgende:
Staat nu helemaal geen regen en onweer meer in de voorspellingen, we worden beflikkerd.
Volgens Buienradar gaat er hier nu ineens 0 mm vallen. Maar goed, KNMI zegt nog steeds code geel, dus zal wel.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 13:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Welke voorspellingen?
Hier wel. Maar het kan ook plaatselijk zijn.
Buienradar meer dan 2 uur vooruit kijken is echt tijdverspilling.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 13:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Volgens Buienradar gaat er hier nu ineens 0 mm vallen. Maar goed, KNMI zegt nog steeds code geel, dus zal wel.
Ja heb het ook niet over de radar.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 13:06 schreef Remco het volgende:
[..]
Buienradar meer dan 2 uur vooruit kijken is echt tijdverspilling.
Ook onder Hasselt al een lijn aan het ontstaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 13:31 schreef DemonRage het volgende:
In het oosten van België ontstaan al wat onweersbuien... die kunnen hooguit nog een beetje over zuid-Limburg trekken.
Het is al een begin. Ben benieuwd wat er later op de dag nog allemaal ontstaat.
Ik zit anders heerlijk in de tuinquote:Op zaterdag 2 mei 2026 09:28 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon ouderwets kutweer hier.
Moet even wennen aan het feit dat de luchtvochtigheid plots omhoog is geschoten.
Iddquote:
Vergeleken met de afgelopen dagen voelt de lucht wel heel anders.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 15:44 schreef Kanaroe het volgende:
Wat een benauwdheid hier in Gilze (van Rijen)
Hoop dat er vanavond flink wat regen komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |