abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport vrijdag 1 mei 2026 @ 09:50:03 #226
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220687996
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 09:39 schreef Frutsel het volgende:
opbokken met die hitte :(
Het is 25 graden, dat is een prima temperatuur.

Warmer hoeft het niet nee
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 11:26:59 #227
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220688532
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 16:27 schreef INViCTuS het volgende:
6 graden erbij i.c.m deze lage luchtvochtigheid en je hebt het ideale zomerweer te pakken.

Zelfs @:dick_laurent heeft dit niet
Hier een zwoel onweersachtig weertje met wat buien. Graad of 23 wordt het vandaag, dus idd niet heel warm. Alsnog even warm als bij jullie, op een slechte dag :O :7
pi_220688692
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 11:26 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Hier een zwoel onweersachtig weertje met wat buien. Graad of 23 wordt het vandaag, dus idd niet heel warm. Alsnog even warm als bij jullie, op een slechte dag :O :7
Je moet er maar blij mee zijn.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 12:12:41 #229
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220688758
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 12:00 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Je moet er maar blij mee zijn om in Limburg te wonen.
:')
pi_220688870
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 12:12 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
:')
:')

75% van Nederland is sowieso al kutter. Spanje (op noord na) uiteraard ook.

Oostenrijk-goden _O_
  vrijdag 1 mei 2026 @ 13:13:51 #231
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220689183



de zonemigrant met heimwee @dick_laurent en de roze bril filantroop @Geschiedkundige zoeken elkaar weer voorzichtig op
pi_220689312
Zojuist de eerste 500 stamslaboontjes gezaaid en 500 stamsnijboontjes.

Half mei nog eens 500 en eind mei wederom. En natuurlijk nog de stokbonen binnenkort :)
  vrijdag 1 mei 2026 @ 13:46:12 #233
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220689332
Huidige weer nadert wel perfectie. Vanmiddag halen we dat wel. 25/26 graden en luchtvochtigheid op 25/30%. Nou, dat mag de hele zomer wel. Fractie minder wind mag nog.

Soms uiteraard wel een verfrissende regen/onweersbui
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 13:56:44 #234
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220689386
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 13:13 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]


de zonemigrant met heimwee @:dick_laurent en de roze bril filantroop @:geschiedkundige zoeken elkaar weer voorzichtig op
Wie is Khabib en wie is Connor?
pi_220689710
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 13:46 schreef INViCTuS het volgende:
Huidige weer nadert wel perfectie. Vanmiddag halen we dat wel. 25/26 graden en luchtvochtigheid op 25/30%. Nou, dat mag de hele zomer wel. Fractie minder wind mag nog.

Soms uiteraard wel een verfrissende regen/onweersbui
Heerlijk vandaag. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 15:14:15 #236
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220689821
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Heerlijk vandaag. O+
Tot 1 oktober dit zou wel fijn zijn
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:06:59 #237
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220690570
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 13:46 schreef INViCTuS het volgende:
Huidige weer nadert wel perfectie. Vanmiddag halen we dat wel. 25/26 graden en luchtvochtigheid op 25/30%. Nou, dat mag de hele zomer wel. Fractie minder wind mag nog.

Soms uiteraard wel een verfrissende regen/onweersbui
Ìn de nacht gewoon wat regen om de boel wat nat te houden O+ voor de rest inderdaad die vochtigheid lekker laag houden zodat het dragelijk is en niet als vorig jaar :{
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:22:43 #238
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220690664
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:06 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Ìn de nacht gewoon wat regen om de boel wat nat te houden O+ voor de rest inderdaad die vochtigheid lekker laag houden zodat het dragelijk is en niet als vorig jaar :{
En dan 24-26 graden. Akkoord
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220690737
Ik vind het helemaal niet zo perfect, door die hoerenwind. Maar ik klaag niet hoor.
pi_220690745
Mijn buurman dacht vandaag zonder zonnebrand op een paar uur te kunnen vertoeven op het strand. Herken hem bijna niet meer terug. :')
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:58:34 #241
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220690805
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo perfect, door die hoerenwind. Maar ik klaag niet hoor.
Iets minder wind, zei ik ook. Dat zou het wel af maken. Luchtvochtigheid is met 24% perfect en de temperatuur 24-26 ook
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220690820
Nieuwsbericht pending:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220690822
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:01 schreef Zipportal het volgende:
Nieuwsbericht pending:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@RamboDirk
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:04:45 #244
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220690843
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:01 schreef Zipportal het volgende:
Nieuwsbericht pending:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220690871
Komende dagen wat regen *O*
pi_220690879
25 graden wel ruim gepasseerd vandaag.
pi_220691047
Zou het nog gaan regenen dit weekend? Tuin is gortdroog
Twiddel
pi_220691201
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:35 schreef summer2bird het volgende:
Zou het nog gaan regenen dit weekend? Tuin is gortdroog
https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/buienradar/48uurs

Yup *O*
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:57:22 #249
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220691202
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
25 graden wel ruim gepasseerd vandaag.
Kleine 25. Mooi aangenaam zo met deze lage luchtvochtigheid
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220691212
quote:
Ik hoop het, en niet dat het dadelijk weer allemaal overvliegt of oplost.
Als het nou ff 2 weken aan een stuk druiligig miezerweer is dan zou dat veel zoden aan de dijk zetten.

Voor mijn gemoed is dit weer heerlijk, maar mijn tuin is aan het lijden :'(
Twiddel
pi_220691215
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:57 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Kleine 25. Mooi aangenaam zo met deze lage luchtvochtigheid
25.7 gemeten hier :)

Koelvestje vandaag gebruikt :7
  vrijdag 1 mei 2026 @ 18:39:30 #252
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220691579
Nog steeds kurkdroog. :(

In Woensdrecht helemaal... 13%
pi_220692162
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:39 schreef DemonRage het volgende:
Nog steeds kurkdroog. :(

Goed weer dus om militaire oefeningen te houden ^O^ *O*
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:55:29 #254
136 V.
Like tears in rain...
pi_220692266
Hoe is het met het dauwpunt?
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:19:07 #255
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220692425
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:55 schreef V. het volgende:
Hoe is het met het dauwpunt?
Laag... op z'n laagst in het ZW van Brabant zo'n -5°C. Gisteren in het midden van Brabant zelfs -8°C.

De verwachting voor morgen: de hoogste dauwpunten in Brabant, tot wel 16°C. Vergeleken bij vandaag en gisteren gaat dat klam/drukkend aanvoelen.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:40:03 #256
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220692585
twitter
pi_220693303
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:40 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Met andere woorden: gewoon weer mokerheet en nu ook nog meer drukkend. Ellende! :(
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 1 mei 2026 @ 22:24:06 #258
284411 crew  heywoodu
pi_220693324
Het begint zo langzamerhand erg aangenaam te worden buiten nu.
pi_220693342
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:40 schreef Momo het volgende:
[ x ]
@Nattekat

Code geel: ik smeer me nog een keer in met zonnebrand.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 mei 2026 @ 22:26:34 #260
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220693351
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 22:25 schreef Haags het volgende:

[..]
@:nattekat

Code geel: ik smeer me nog een keer in met zonnebrand.
Maar niet hier volgens dat kaartje :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220693624
Zolang onze vrienden van Estofex stil blijven verwacht ik niets.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 23:15:26 #262
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220693853
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 22:49 schreef Remco het volgende:
Zolang onze vrienden van Estofex stil blijven verwacht ik niets.
Die blijven nog wel ff in hun winterslaap. :P
pi_220694583
Al behoorlijk warm in de zon.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 09:28:36 #264
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220694610
Gewoon ouderwets kutweer hier.

Moet even wennen aan het feit dat de luchtvochtigheid plots omhoog is geschoten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 2 mei 2026 @ 09:38:50 #265
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220694768
Ben zo bang en al die bomen met bladeren worden uit de grond gerukt 😨
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zaterdag 2 mei 2026 @ 09:41:33 #266
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220694790
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 09:28 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon ouderwets kutweer hier.

Moet even wennen aan het feit dat de luchtvochtigheid plots omhoog is geschoten.
Naar wel 36 % hier binnen.
pi_220694803
Code geel voor het noorden is alweer weg. WOEDEND.

  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 09:44:30 #268
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220694818
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 09:41 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Naar wel 36 % hier binnen.
50% hier bij 20 graden.

Klinkt niet veel, maar ik denk dat ik nog even door de gewenningsfase heen moet. Straks in de zomer weer lekker slapen in 24 graden met 50% LV.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 10:04:31 #269
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220695002
Het lijkt wel alsof het meer is dan m'n hygrometer aangeeft, iig.
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 10:15:21 #270
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220695057
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 09:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
Al behoorlijk warm in de zon.
Ga dan ook niet in de zon zitten als je daar zo slecht tegen kan pipo

  zaterdag 2 mei 2026 @ 10:27:29 #271
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220695108
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 09:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]
50% hier bij 20 graden.

Klinkt niet veel, maar ik denk dat ik nog even door de gewenningsfase heen moet. Straks in de zomer weer lekker slapen in 24 graden met 50% LV.
Blij dat ik landinwaarts zit 32% bij 21 graden. Laat dat onweer maar komen. Werd tijd *O*
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 10:31:53 #272
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220695122
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 10:27 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Blij dat ik landinwaarts zit 32% bij 21 graden. Laat dat onweer maar komen. Werd tijd *O*
Je weet wat onweer nodig heeft hè? :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220695182
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 10:15 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ga dan ook niet in de zon zitten als je daar zo slecht tegen kan pipo

[ afbeelding ]
Denken dat ik in de zon ga 'zitten' :')
pi_220695235
Ik ben ook zo iemand die zigzagt door de wijk. Van schaduw naar schaduw ;( :')
  zaterdag 2 mei 2026 @ 10:54:18 #275
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220695257
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 10:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Je weet wat onweer nodig heeft hè? :P
Een broeierige kat :Y
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zaterdag 2 mei 2026 @ 11:01:38 #276
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220695295
Dit is dan weer niet de bedoeling

dinsdag en woensdag lagere maxima: woensdag blijft het kwik in een groot deel van het land beneden 15 graden. Op donderdag en vrijdag stijgt het kwik weer enkele graden
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 11:19:38 #277
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220695391
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 10:54 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Een broeierige kat :Y
Helaas te weinig zon hier.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 11:26:22 #278
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220695408
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 09:38 schreef Paul het volgende:
Ben zo bang en al die bomen met bladeren worden uit de grond gerukt 😨
en terecht! Ga maar in een hoekje zitten
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zaterdag 2 mei 2026 @ 11:48:35 #279
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220695534
Temperatuur en dauwpunt in de lift. *O*

Onweer moet een goeie voedingsbodem hebben. :Y
pi_220695595
Het heeft hier geregOnt *G*
pi_220695621
Het is hier bloedheet in Drenthe.
pi_220695635
Het regent.
pi_220695687
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 11:01 schreef INViCTuS het volgende:
Dit is dan weer niet de bedoeling

dinsdag en woensdag lagere maxima: woensdag blijft het kwik in een groot deel van het land beneden 15 graden. Op donderdag en vrijdag stijgt het kwik weer enkele graden
Mooi. Warmer dan 15 zou niet mogen.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 12:15:42 #284
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_220695705
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 11:01 schreef INViCTuS het volgende:
Dit is dan weer niet de bedoeling

dinsdag en woensdag lagere maxima: woensdag blijft het kwik in een groot deel van het land beneden 15 graden. Op donderdag en vrijdag stijgt het kwik weer enkele graden
Jullie hebben vooralsnog niets te klagen ja! :(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 2 mei 2026 @ 12:27:26 #285
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220695767
23 graden al,...ga mijn korte broek maar weer eens opzoeken
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 2 mei 2026 @ 12:58:49 #286
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_220695932
Staat nu helemaal geen regen en onweer meer in de voorspellingen, we worden beflikkerd.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 2 mei 2026 @ 13:00:09 #287
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220695937
quote:
18s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 12:58 schreef Guanabana het volgende:
Staat nu helemaal geen regen en onweer meer in de voorspellingen, we worden beflikkerd.
Welke voorspellingen?

Hier wel. Maar het kan ook plaatselijk zijn.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 2 mei 2026 @ 13:05:24 #288
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_220695955
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 13:00 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Welke voorspellingen?

Hier wel. Maar het kan ook plaatselijk zijn.
Volgens Buienradar gaat er hier nu ineens 0 mm vallen. Maar goed, KNMI zegt nog steeds code geel, dus zal wel.
Koel en donker bewaren
pi_220695959
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 13:05 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Volgens Buienradar gaat er hier nu ineens 0 mm vallen. Maar goed, KNMI zegt nog steeds code geel, dus zal wel.
Buienradar meer dan 2 uur vooruit kijken is echt tijdverspilling.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 13:07:04 #290
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_220695962
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 13:06 schreef Remco het volgende:

[..]
Buienradar meer dan 2 uur vooruit kijken is echt tijdverspilling.
Ja heb het ook niet over de radar.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 2 mei 2026 @ 13:31:49 #291
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220696073
In het oosten van België ontstaan al wat onweersbuien... die kunnen hooguit nog een beetje over zuid-Limburg trekken.

Het is al een begin. Ben benieuwd wat er later op de dag nog allemaal ontstaat. :)
pi_220696167
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 13:31 schreef DemonRage het volgende:
In het oosten van België ontstaan al wat onweersbuien... die kunnen hooguit nog een beetje over zuid-Limburg trekken.

Het is al een begin. Ben benieuwd wat er later op de dag nog allemaal ontstaat. :)
Ook onder Hasselt al een lijn aan het ontstaan.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 14:04:57 #293
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220696215
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 09:28 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon ouderwets kutweer hier.

Moet even wennen aan het feit dat de luchtvochtigheid plots omhoog is geschoten.
Ik zit anders heerlijk in de tuin :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220696815
Zonnescherm moet gewoon uit in de driehoek @Nattekat
pi_220696890
Wat een benauwdheid hier in Gilze (van Rijen)

Hoop dat er vanavond flink wat regen komt
  zaterdag 2 mei 2026 @ 15:52:23 #296
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_220696938
Blijft gewoon gortdroog.
Koel en donker bewaren
pi_220696943
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 15:52 schreef Guanabana het volgende:
Blijft gewoon gortdroog.
Idd
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220696958
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 15:52 schreef Guanabana het volgende:
Blijft gewoon gortdroog.
Dan spuug je er maar op. :J

:T
  zaterdag 2 mei 2026 @ 16:08:33 #299
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220697083
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 15:44 schreef Kanaroe het volgende:
Wat een benauwdheid hier in Gilze (van Rijen)

Hoop dat er vanavond flink wat regen komt
Vergeleken met de afgelopen dagen voelt de lucht wel heel anders. :Y
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 16:08:41 #300
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220697084
De buitjes die nu in het westen van België ontstaan eten zichzelf meteen op. Omstandigheden voor zware buiten zijn knap waardeloos.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')