abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 mei 2026 @ 11:01:38 #276
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220695295
Dit is dan weer niet de bedoeling

dinsdag en woensdag lagere maxima: woensdag blijft het kwik in een groot deel van het land beneden 15 graden. Op donderdag en vrijdag stijgt het kwik weer enkele graden
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 11:19:38 #277
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220695391
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 10:54 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Een broeierige kat :Y
Helaas te weinig zon hier.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 11:26:22 #278
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220695408
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 09:38 schreef Paul het volgende:
Ben zo bang en al die bomen met bladeren worden uit de grond gerukt 😨
en terecht! Ga maar in een hoekje zitten
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zaterdag 2 mei 2026 @ 11:48:35 #279
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220695534
Temperatuur en dauwpunt in de lift. *O*

Onweer moet een goeie voedingsbodem hebben. :Y
pi_220695595
Het heeft hier geregOnt *G*
pi_220695621
Het is hier bloedheet in Drenthe.
pi_220695635
Het regent.
pi_220695687
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 11:01 schreef INViCTuS het volgende:
Dit is dan weer niet de bedoeling

dinsdag en woensdag lagere maxima: woensdag blijft het kwik in een groot deel van het land beneden 15 graden. Op donderdag en vrijdag stijgt het kwik weer enkele graden
Mooi. Warmer dan 15 zou niet mogen.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 12:15:42 #284
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_220695705
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 11:01 schreef INViCTuS het volgende:
Dit is dan weer niet de bedoeling

dinsdag en woensdag lagere maxima: woensdag blijft het kwik in een groot deel van het land beneden 15 graden. Op donderdag en vrijdag stijgt het kwik weer enkele graden
Jullie hebben vooralsnog niets te klagen ja! :(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 2 mei 2026 @ 12:27:26 #285
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220695767
23 graden al,...ga mijn korte broek maar weer eens opzoeken
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 2 mei 2026 @ 12:58:49 #286
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_220695932
Staat nu helemaal geen regen en onweer meer in de voorspellingen, we worden beflikkerd.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 2 mei 2026 @ 13:00:09 #287
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220695937
quote:
18s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 12:58 schreef Guanabana het volgende:
Staat nu helemaal geen regen en onweer meer in de voorspellingen, we worden beflikkerd.
Welke voorspellingen?

Hier wel. Maar het kan ook plaatselijk zijn.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 2 mei 2026 @ 13:05:24 #288
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_220695955
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 13:00 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Welke voorspellingen?

Hier wel. Maar het kan ook plaatselijk zijn.
Volgens Buienradar gaat er hier nu ineens 0 mm vallen. Maar goed, KNMI zegt nog steeds code geel, dus zal wel.
Koel en donker bewaren
pi_220695959
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 13:05 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Volgens Buienradar gaat er hier nu ineens 0 mm vallen. Maar goed, KNMI zegt nog steeds code geel, dus zal wel.
Buienradar meer dan 2 uur vooruit kijken is echt tijdverspilling.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 13:07:04 #290
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_220695962
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 13:06 schreef Remco het volgende:

[..]
Buienradar meer dan 2 uur vooruit kijken is echt tijdverspilling.
Ja heb het ook niet over de radar.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 2 mei 2026 @ 13:31:49 #291
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220696073
In het oosten van België ontstaan al wat onweersbuien... die kunnen hooguit nog een beetje over zuid-Limburg trekken.

Het is al een begin. Ben benieuwd wat er later op de dag nog allemaal ontstaat. :)
pi_220696167
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 13:31 schreef DemonRage het volgende:
In het oosten van België ontstaan al wat onweersbuien... die kunnen hooguit nog een beetje over zuid-Limburg trekken.

Het is al een begin. Ben benieuwd wat er later op de dag nog allemaal ontstaat. :)
Ook onder Hasselt al een lijn aan het ontstaan.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 14:04:57 #293
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220696215
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 09:28 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon ouderwets kutweer hier.

Moet even wennen aan het feit dat de luchtvochtigheid plots omhoog is geschoten.
Ik zit anders heerlijk in de tuin :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220696815
Zonnescherm moet gewoon uit in de driehoek @Nattekat
pi_220696890
Wat een benauwdheid hier in Gilze (van Rijen)

Hoop dat er vanavond flink wat regen komt
  zaterdag 2 mei 2026 @ 15:52:23 #296
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_220696938
Blijft gewoon gortdroog.
Koel en donker bewaren
pi_220696943
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 15:52 schreef Guanabana het volgende:
Blijft gewoon gortdroog.
Idd
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220696958
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 15:52 schreef Guanabana het volgende:
Blijft gewoon gortdroog.
Dan spuug je er maar op. :J

:T
  zaterdag 2 mei 2026 @ 16:08:33 #299
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220697083
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 15:44 schreef Kanaroe het volgende:
Wat een benauwdheid hier in Gilze (van Rijen)

Hoop dat er vanavond flink wat regen komt
Vergeleken met de afgelopen dagen voelt de lucht wel heel anders. :Y
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 16:08:41 #300
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220697084
De buitjes die nu in het westen van België ontstaan eten zichzelf meteen op. Omstandigheden voor zware buiten zijn knap waardeloos.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')