en terecht! Ga maar in een hoekje zittenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 09:38 schreef Paul het volgende:
Ben zo bang en al die bomen met bladeren worden uit de grond gerukt 😨
Mooi. Warmer dan 15 zou niet mogen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 11:01 schreef INViCTuS het volgende:
Dit is dan weer niet de bedoeling
dinsdag en woensdag lagere maxima: woensdag blijft het kwik in een groot deel van het land beneden 15 graden. Op donderdag en vrijdag stijgt het kwik weer enkele graden
Jullie hebben vooralsnog niets te klagen ja!quote:Op zaterdag 2 mei 2026 11:01 schreef INViCTuS het volgende:
Dit is dan weer niet de bedoeling
dinsdag en woensdag lagere maxima: woensdag blijft het kwik in een groot deel van het land beneden 15 graden. Op donderdag en vrijdag stijgt het kwik weer enkele graden
Welke voorspellingen?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 12:58 schreef Guanabana het volgende:
Staat nu helemaal geen regen en onweer meer in de voorspellingen, we worden beflikkerd.
Volgens Buienradar gaat er hier nu ineens 0 mm vallen. Maar goed, KNMI zegt nog steeds code geel, dus zal wel.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 13:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Welke voorspellingen?
Hier wel. Maar het kan ook plaatselijk zijn.
Buienradar meer dan 2 uur vooruit kijken is echt tijdverspilling.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 13:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Volgens Buienradar gaat er hier nu ineens 0 mm vallen. Maar goed, KNMI zegt nog steeds code geel, dus zal wel.
Ja heb het ook niet over de radar.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 13:06 schreef Remco het volgende:
[..]
Buienradar meer dan 2 uur vooruit kijken is echt tijdverspilling.
Ook onder Hasselt al een lijn aan het ontstaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 13:31 schreef DemonRage het volgende:
In het oosten van België ontstaan al wat onweersbuien... die kunnen hooguit nog een beetje over zuid-Limburg trekken.
Het is al een begin. Ben benieuwd wat er later op de dag nog allemaal ontstaat.
Ik zit anders heerlijk in de tuinquote:Op zaterdag 2 mei 2026 09:28 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon ouderwets kutweer hier.
Moet even wennen aan het feit dat de luchtvochtigheid plots omhoog is geschoten.
Iddquote:
Vergeleken met de afgelopen dagen voelt de lucht wel heel anders.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 15:44 schreef Kanaroe het volgende:
Wat een benauwdheid hier in Gilze (van Rijen)
Hoop dat er vanavond flink wat regen komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |