Ik zing al mijn hele leven zijn Liedjes, heerlijkquote:Op donderdag 16 april 2026 19:08 schreef borisz het volgende:
Voor @:jan_onderwater en anderen
Joop Visser (88) is niet van plan te stoppen! https://www.noordhollands(...)raagd/146038150.html
/achter de betaalmuur halen mag je zelf doen via de bekende wegen.
Je moet het maar wetenquote:Op donderdag 16 april 2026 20:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik kocht een ei is de eerste zin van een liedje.
Er is ook een nummer over twee monniken.
quote:Op donderdag 16 april 2026 20:26 schreef Blues het volgende:
Dat heb ik met Ja zuster Nee zuster.
Die draaiden collega en ik altijd in de huiskamer van het vphuis voor de dementerende dolende bewoners die niet konden slapen tijdens de nachtdiensten
Niet met de deuren slaan…quote:Op donderdag 16 april 2026 20:26 schreef Blues het volgende:
Dat heb ik met Ja zuster Nee zuster.
Die draaiden collega en ik altijd in de huiskamer van het vphuis voor de dementerende dolende bewoners die niet konden slapen tijdens de nachtdiensten
Niet met de deuren slaan!quote:Op donderdag 16 april 2026 20:26 schreef Blues het volgende:
Dat heb ik met Ja zuster Nee zuster.
Die draaiden collega en ik altijd in de huiskamer van het vphuis voor de dementerende dolende bewoners die niet konden slapen tijdens de nachtdiensten
We rijden met de trojka door het eindeloze woudquote:
quote:
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door AnneX op 16-04-2026 20:55:24 ]
quote:Op donderdag 16 april 2026 20:40 schreef Vanyel het volgende:
Filmpje van HGT net gekeken en ik moet zeggen dat ik daar ook niet warm van zou worden.
Ik zing voor Mrs V vrij regelmatig het vreemde snoeshaan stuk uit SprookjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vond ze niet altijd zo snoezig als tegenwoordig![]()
@Schmetterlingchen2012 ?quote:Op donderdag 16 april 2026 21:04 schreef vlindertje89 het volgende:
Dank allen, ik voel me weer piepjong
![]()
Tuinslang-gluur dokterquote:Op donderdag 16 april 2026 21:18 schreef flipsen het volgende:
Zeg @:Blues, nu je met pensioen bent, mogen dan ook al die afkortingen uit je arbeidsverleden met pensioen? Ik moet altijd veel te hard nadenkenzkh is nog wel logisch, vphuis duurde ook niet zo lang (met context), maar ik zit me al de hele middag af te vragen wat nou toch een mdl arts is
![]()
En nu maar weer vrolijk verder werken met JZNZ liedjes in mijn hoofd
Aanhalingstekens hadden me geholpen in mijn begrip. Maar ik mis er geloof ik weinig aan, liederen over monniken met eieren.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wel verdrietig dat je het niet wist.
Het was natuurlijk gewoon een opzetje om de jury te kakken te zetten. Lawaainicht Gordon die zichzelf voor schut zet omdat ie Joop Visser (een van de grote Nederlandse singer/songwriters) denkt te kunnen klepzeikenquote:Op donderdag 16 april 2026 20:40 schreef Vanyel het volgende:
Filmpje van HGT net gekeken en ik moet zeggen dat ik daar ook niet warm van zou worden.
MDL is wel echt de gangbare naam. Zoals KNO zeg maar. (Maag-darm-levergeneeskunde.)quote:Op donderdag 16 april 2026 21:18 schreef flipsen het volgende:
Zeg @:Blues, nu je met pensioen bent, mogen dan ook al die afkortingen uit je arbeidsverleden met pensioen? Ik moet altijd veel te hard nadenkenzkh is nog wel logisch, vphuis duurde ook niet zo lang (met context), maar ik zit me al de hele middag af te vragen wat nou toch een mdl arts is
![]()
En nu maar weer vrolijk verder werken met JZNZ liedjes in mijn hoofd
Ook een manier om het onder woorden te brengen!quote:Op donderdag 16 april 2026 21:04 schreef vlindertje89 het volgende:
Dank allen, ik voel me weer piepjong
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 16 april 2026 21:28 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Aanhalingstekens hadden me geholpen in mijn begrip. Maar ik mis er geloof ik weinig aan, liederen over monniken met eieren.
Vroegah waren het internisten met aandachtsgebied gastro-enterologiequote:Op donderdag 16 april 2026 21:29 schreef Clubsoda het volgende:
MDL is wel echt de gangbare naam. Zoals KNO zeg maar. (Maag-darm-levergeneeskunde.)
Butthole videographers. Dat zijn hetquote:Op donderdag 16 april 2026 21:44 schreef Blues het volgende:
[..]
Vroegah waren het internisten met aandachtsgebied gastro-enterologie![]()
Het liedje over Onno & het financieringstekortquote:Op donderdag 16 april 2026 20:20 schreef Blues het volgende:
Ik heb een dubbelCD van Jaap/Joop.
Welke liedjes kan je niet meer vinden @:sigme
Het orgineel over de liefde kan ik geloof ik ook niet vinden, wel een latere variant.quote:Onno er worden weer mensen vergast
ze waren de anderen toch maar tot last
en als het nou in de plannen past
dan hoor je de Onno's niet klagen
Want we weten allemaal waaraan het schort
Het schort aan het financieringstekort
en als het financieringstekort maar minder wordt
dan moet je offers durven vragen
Zoiets jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 april 2026 21:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Butthole videographers. Dat zijn het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga morgen neuzen tussen de cd's voor jequote:Op donderdag 16 april 2026 21:48 schreef sigme het volgende:
Het liedje over Onno & het financieringstekort
Het orgineel over de liefde kan ik geloof ik ook niet vinden, wel een latere variant.
Mss zijn er ook pedicures aan huis?quote:Op donderdag 16 april 2026 22:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat klinkt het fijn @:vlindertje89 zo’n warm bad.
Loopbaanadvies voor wie wat zoek. Kies voor pedicure. Ik kan m’n knieën niet meer zo buigen zonder bang te zijn een los onderbeen in m’n hand te houden dat het er maar weer eens van moest komen. De ene salon waar ik ooit kwam heeft een stop, de volgende heeft een wachtlijst, hopelijk over 6 maanden en ga zo maar door.
Nu wel een gevonden voor volgende week woensdag, haar enige mogelijkheid volgende week, de 3 weken erna ook helemaal vol, dus waarschijnlijk een afzegging
quote:Op donderdag 16 april 2026 21:55 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Zoiets ja![]()
Er was vandaag ook nog een nieuwe collega zeer verbaasd over mijn leeftijdeen van de leuke dingen aan nieuwe collega's
![]()
Speaking of which, hoiik merk dat nu ik ook fysiek bij nieuwe baan begonnen ben, het wel echt stuk drukker is, langere dagen, en ik hier ook minder te vinden ben. Vorige week 4 dagen met 7-7.30 deur uit en dan 17-18.30 pas thuis (beide uni's 2 dagen). Toch wel even andere koek dan 2 dagen naar uni en dan ook nog na spits heen en voor spits terug
. Maar ik heb het er echt ontzettend naar mijn zin
alle collega's zijn leuk, ik heb mijn eerste werkgroep gegeven, de studenten waarvan ik scriptiebegeleiding overneem gesproken en al wat feedback gegeven. En iedereen is zo lief! Vragen af en toe hoe de opstart gaat en of ik nog vragen heb, komen andere collega's aan me voorstellen, vragen me mee lunchen enzo. Ik voel me er zó welkom, echt een warm bad
Zo fijn te lezen ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja zij komt ook aan huis, maar het is nog geen 10 minuten fietsen. Ik verbaas me vooral dat het zo enorm druk is.. wanneer ik alleen m’n (teen)nagels wil laten lakken zou ik bij veel meer zaken terecht kunnen maar ik wil graag iemand met en Provoet opleidingquote:
Het alleen lakken is idd echt niet hetzelfde als pedicurenquote:Op donderdag 16 april 2026 23:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja zij komt ook aan huis, maar het is nog geen 10 minuten fietsen. Ik verbaas me vooral dat het zo enorm druk is.. wanneer ik alleen m’n (teen)nagels wil laten lakken zou ik bij veel meer zaken terecht kunnen maar ik wil graag iemand met en Provoet opleiding
Hadden ze het niet MLD kunnen noemen? Dan was ik er misschien nog wel opgekomen, door de MaagLeverDarm stichting. Of heet die tegenwoordig ook anders?quote:Op donderdag 16 april 2026 21:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
MDL is wel echt de gangbare naam. Zoals KNO zeg maar. (Maag-darm-levergeneeskunde.)
Heet tegenwoordig MDL fonds.quote:Op vrijdag 17 april 2026 00:02 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hadden ze het niet MLD kunnen noemen? Dan was ik er misschien nog wel opgekomen, door de MaagLeverDarm stichting. Of heet die tegenwoordig ook anders?
Heus wel hoorquote:Op donderdag 16 april 2026 21:28 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Aanhalingstekens hadden me geholpen in mijn begrip. Maar ik mis er geloof ik weinig aan, liederen over monniken met eieren.
Dat zal het zijn want mijn ouders luisterden beiden niet naar meneer Fischer. Wij deden im de auto de Mattheus Passionquote:Op vrijdag 17 april 2026 05:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heus wel hoor
Wij luisterden ze vroeger altijd op bandjes in de auto. Heel fijne liedjes zijn het. Maar idd wel liedekes uit de tijd van mijn ouders.
Ik luisterde mijn vaders Jaap Fischer, hij mijn Clouseau![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2026 00:02 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hadden ze het niet MLD kunnen noemen? Dan was ik er misschien nog wel opgekomen, door de MaagLeverDarm stichting. Of heet die tegenwoordig ook anders?
Ik ben niet heel intensief bij de naamgeving betrokkenen geweestquote:Op vrijdag 17 april 2026 00:02 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hadden ze het niet MLD kunnen noemen? Dan was ik er misschien nog wel opgekomen, door de MaagLeverDarm stichting. Of heet die tegenwoordig ook anders?
Ben je ookquote:Op vrijdag 17 april 2026 06:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat zal het zijn want mijn ouders luisterden beiden niet naar meneer Fischer. Wij deden im de auto de Mattheus Passion![]()
Ik vind mezelf trouwens ook net te jong voor de hoogtijdagen van Clouseau
Ja, ik ook!quote:Op vrijdag 17 april 2026 06:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ben je ook
Was mijn eerste concert. Bôh![]()
En ik denk bah Mattheus Passion. Doe mij maar de liedjes van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de volgende dag at ik rijstquote:Op vrijdag 17 april 2026 09:00 schreef mjan het volgende:
ik had me weer, voor de zoveelste keer, door een kuiken laten verlakken
![]()
Dat, én de Matthäus-Passion.
quote:Op donderdag 16 april 2026 22:24 schreef AnneX het volgende:
@:Cat-astrophe je bent nogal van de chocolade.
Van iemand kreeg ik een joekel van een chocolade paasei en losse chocolaatjes en eitjes. Alleen de eitjes - té weinig dan - waren smakelijk.
Verder. Neuh
Ken je het ‘merk’?Maar natuurlijk ken ik die. Dat is mijn vaste chocolatier voor mijn bonbons en paaseitjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De schenker kwam hier 'uit de buurt' denk ik?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hoeft niet, Rousseau zit ook in mijn buurdorp tegenwoordig.quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar natuurlijk ken ik die. Dat is mijn vaste chocolatier voor mijn bonbons en paaseitjes![]()
De schenker kwam hier 'uit de buurt' denk ik?
Uit de buurt ja.quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar natuurlijk ken ik die. Dat is mijn vaste chocolatier voor mijn bonbons en paaseitjes![]()
De schenker kwam hier 'uit de buurt' denk ik?
Hele jonge…quote:
Ook nog onderste helft van NLquote:Op vrijdag 17 april 2026 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoeft niet, Rousseau zit ook in mijn buurdorp tegenwoordig.
Hoe is het met de musical madness?
heerlijk genieten dus.quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
En ik ben een blij ei in Londen. Wat houd ik toch van deze stad![]()
Vandaag laatste volledige dag, nog 1 musical te gaan. Op 5 minuten lopen van mijn capsule-hotel. Wat best prima bevalt. Gedeeld sanitair is niet optimaal, beetje meer ruimte op mijn 'kamer' zou fijn zijn maar de locatie is fantastisch, het is er heerlijk rustig en de security is prima. Zou volgende solo trip weer doen
Vandaag naar uitzichtpunt, Borough market voor lunch en dan wsch tripje heen en weer met de kabelbaan (omdat die bestaat!) en met de boot'bus' terug. Daarna even kijken wat de dag verder nog brengt. En vanavond naarLes Mis
Wat.een.feest! 🎶 plus varen op de Thames!quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ook nog onderste helft van NL
Ik sla me dapper door de madness heen! Avenue Q was hilarisch en treffend, Six vond ik in Amsterdam beter qua pittigheid en toonvastheid. The Mousetrap was ouderwets vermeack zonder oubollig te zijn. En Book of Mormon was geweldig met humor op het randje en ook hier de grote thema's.
True, true. Wel echt niet jouw regio echter hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ook nog onderste helft van NL
Ik sla me dapper door de madness heen! Avenue Q was hilarisch en treffend, Six vond ik in Amsterdam beter qua pittigheid en toonvastheid. The Mousetrap was ouderwets vermeack zonder oubollig te zijn. En Book of Mormon was geweldig met humor op het randje en ook hier de grote thema's.
Ik heb een paar keer fysiek mogen meeglurenquote:Op vrijdag 17 april 2026 09:18 schreef fietsie het volgende:
Een dag in de week zit ik dus op het moment met mijn neus (..) in de MDL-zaken; ons nieuwe ziekenhuisgebouw krijgt een compleet nieuwe scopie afdeling, met de mogelijkheid OK-anesthesie in te zetten, een recovery gebied met meerdere zorgzwaarten, maar bovenal: een logistieke nachtmerrie.
Vandaar mijn lichte focus op het video deel
Dat 'moest' ik (in het kader van meelopen) tijdens m'n opleiding. En ik doe bv ook mee met mockup-sessies bij nieuwe apparatuur, om te zien hoe mensen dingen inzetten.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer fysiek mogen meegluren
quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:49 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Ik snap wel wat van Gogh zag in boomwortels
[ afbeelding ]
Gaat de techniek daarin snel?quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat 'moest' ik (in het kader van meelopen) tijdens m'n opleiding. En ik doe bv ook mee met mockup-sessies bij nieuwe apparatuur, om te zien hoe mensen dingen inzetten.
Ik ga eens kijken tussen mijn LPs, maar denk dat ze daar ook niet op te vinden zijn.quote:Op donderdag 16 april 2026 21:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Het liedje over Onno & het financieringstekort
[..]
Het orgineel over de liefde kan ik geloof ik ook niet vinden, wel een latere variant.
Dito, sowieso Bach, eenzame hoogte als componist.quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:12 schreef Candaasje het volgende:
Oh heb goede herinneringen aan de Mattheus Passion![]()
Dat is mijn bandjequote:Op vrijdag 17 april 2026 14:35 schreef Blues het volgende:
Deze dubbel CD heb ik.
Deze liedjes staan er op:
[ link | afbeelding ]
Overigens...kwam ik met zoeken in die kast veel herinneringen tegen![]()
CD draait nu op mijn laptop, daar zit nog zo'n CD speler in![]()
Maar de liedjes die @:sigme noemt zie ik er niet tussenof heeft het mss een andere titel?
Ik had precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Toch maar naar binnen gegaan. Wanneer de zon erdoor komt is het lekker, maar zonder is het gewoon fris.
Joop Visser bewaakt zijn oeuvre heel strikt. Dat ik die liedjes niet kan vinde is omdat ze onvindbaar zijn. Ze staan niet op een cd.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:35 schreef Blues het volgende:
Deze dubbel CD heb ik.
Deze liedjes staan er op:
[ link | afbeelding ]
Overigens...kwam ik met zoeken in die kast veel herinneringen tegen![]()
CD draait nu op mijn laptop, daar zit nog zo'n CD speler in![]()
Maar de liedjes die @:sigme noemt zie ik er niet tussenof heeft het mss een andere titel?
Ach wat jammer. Misschien (duimt) moet het lijf er ook nog wat aan wennen? Nog even een soort nabranderquote:Op vrijdag 17 april 2026 17:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde.
En...net een uur gelegen, want na op 1 maand na, bijna een migraine vrij jaar, kwamen dan toch de overbekende vlekken, schitteringen en aura's etc mijn kant op.![]()
Zo te voelen een kleine aanval, maar ik ben er niet helemaal vanaf helaas
Als je ook maar een tikje claustrofobisch bent moet je hier zeker niet gaan logeren. Ivm de kleine capsules maar ook omdat de gangen kruipdoor-sluipdoor zijn met als hoofdkleur donkergrijs. Zelfs ik vind dat af en toe benauwend. Meer dan de capsule eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Vandaag maar eens rustig aan doen. Afgelopen dagen beetje teveel gedaan en dat breekt nu een beetje op.
Wanneer mag je wat vertellen @:sarabi
[..]
heerlijk genieten dus.
Maar ik heb dat hotel opgezocht, jij hebt vast geen claustrofobie?
Beginnend met een V? En zijn naam met een R? Dat is echt mopje jaquote:Op vrijdag 17 april 2026 13:49 schreef Vanyel het volgende:
@:clubsoda
Geheel toevallig blijken wij vandaag ketelonderhoud te hebben gehad van de loodgieter die jij mij 100 jaar geleden aanried (door Mrs V geregeld).
Wat een leukerd![]()
Jaaaaquote:Op vrijdag 17 april 2026 18:39 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Beginnend met een V? En zijn naam met een R? Dat is echt mopje ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer Blues van de migraine.![]()
Ochquote:Op vrijdag 17 april 2026 19:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Eerste keer hier en ik heb al foto's van zijn kinderen gezien
quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:36 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
OchIk mag hem echt graag, hij is toegankelijk en neemt je serieus zonder mainsplainen. Ik heb net na de scheiding zoveel aan die houding gehad als er gedoe was met verwarming of lekkage. Ik had nog een klusjesfiguur met wie ik dat had maar aar heb ik het net mee uitgemaakt
![]()
Het énige nadeel is dat hij twee weken geleden al een klus bij ons zou doen maar nu bij jullie rondhangt![]()
Eenmaal een erfelijke aandoening kom je er nooit meer vanaf.quote:Op vrijdag 17 april 2026 17:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ach wat jammer. Misschien (duimt) moet het lijf er ook nog wat aan wennen? Nog even een soort nabrander
En ook niet op willekeurige LPsquote:Op vrijdag 17 april 2026 17:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Joop Visser bewaakt zijn oeuvre heel strikt. Dat ik die liedjes niet kan vinde is omdat ze onvindbaar zijn. Ze staan niet op een cd.
Als ik zo oud wasquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:27 schreef mjan het volgende:
[..]
En ook niet op willekeurige LPs
[ afbeelding ]
Oh, ik heb Onno trouwens wel gevonden. Staat op 'de huid van de beer'.
Heb je het hele album al gevonden? Staat op youtubequote:Op vrijdag 17 april 2026 20:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik zo oud was
met een slobberpak en kaal
en ze slijmden "Joop wat ben je toch vitaal"
en ik wist als ik vertrok
dat ik werd opgevolgd door Kok
Dan zou ik ook niet gaan ik ben niet helemaal
Behalve dan die enequote:Op vrijdag 17 april 2026 20:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
1 uurtje maar, heus!
Helaas heb ik verder geen verwarmingsissues.
Als je nog eens een zoals deze tegenkomt, wil ik die ook graag.
Je timmerman was ook al zo'n snoesje. Ik dacht dat die vertrokken was maar zijn website is nog in de lucht
Mensen, als je iemand ergens voor zoekt en enigszins in haar buurt woont, vraag Club. Die heeft er een neus voor
Nu wel, thanx!quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:40 schreef mjan het volgende:
[..]
Heb je het hele album al gevonden? Staat op youtube
Dat komt vast niet vaak voor. Zijn weer terug?quote:Op vrijdag 17 april 2026 21:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dit is nieuw... Toneelmeester stuurt de spelers van het podium af. Storing!
Hopelijk fixen ze het want ik wil mijn les Mis!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongens echt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2026 22:15 schreef Blues het volgende:
Meest slechte scenario voor excoll appt ze net
Waardeloos zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongens echt![]()
![]()
Waar?quote:Op vrijdag 17 april 2026 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
We kijken Mrs Davis. Na 5 afleveringen snap ik nog steeds niet echt waar ik naar kijk. Het is geweldig, geweldig slecht, voorspelbaar, onvoorspelbaar, hilarisch en nog zo veel meer. Maar vooral fascinerend.
Mogelijk HBO. Het staat op mijn computerquote:
Ah ok.quote:Op vrijdag 17 april 2026 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogelijk HBO. Het staat op mijn computer
Wat een verschrikkelijk nieuws voor je collega
quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:04 schreef derLudolf het volgende:
Groeten vanaf Düsseldorf, Gerrit Hiemstra neemt dezelfde trein
Noem je Gerrit Hiemstra nu een tikkie?quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:36 schreef derLudolf het volgende:
Tokkies met luidsprekers in de trein. Weet ook weer waarom ik anders eerste klas reis
Nee die zit in een ander rijtuig, denk 1e klas want dat was helemaal voorin.quote:Op zaterdag 18 april 2026 10:27 schreef mjan het volgende:
[..]
Noem je Gerrit Hiemstra nu een tikkie?![]()
Veel plezier!
Horren zijn heerlijk. Heb ze voor alle ramen, lekker de boel tegen elkaar open zonder insecten in huis.quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:33 schreef AnneX het volgende:
Zoon van bieb collega komt voor Mantelzorg eind april met de auto uit Noord Duitsland, omdat treinen nu al omleidingen en oponthoud aangaven.
Veel plezier. 🚂
De man voor inmeten en plaatsen hor raam was er eventjes.
Met zijn ervaren blik had hij het snel gezien en gemeten.
Levertijd 3 weken. Even wachten op meerdere bestellingen, want anders toeslag ¤ 30 kleine levering, en soberso brandstof toeslag!
Ah, have fun in Stuttgart. Mooie musea daar, en in de omgeving goede restaurantsquote:Op zaterdag 18 april 2026 05:50 schreef derLudolf het volgende:
onderweg naar Stuttgart [ afbeelding ]
Heeeeftaaaagh!!quote:Op vrijdag 17 april 2026 06:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wij deden im de auto de Mattheus Passion![]()
Kun je wel een tijdsslot boeken voor de douche? Of ben je aan de goden overgeleverd?quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
En ik ben een blij ei in Londen. Wat houd ik toch van deze stad![]()
Vandaag laatste volledige dag, nog 1 musical te gaan. Op 5 minuten lopen van mijn capsule-hotel. Wat best prima bevalt. Gedeeld sanitair is niet optimaal, beetje meer ruimte op mijn 'kamer' zou fijn zijn maar de locatie is fantastisch, het is er heerlijk rustig en de security is prima. Zou volgende solo trip weer doen
Vandaag naar uitzichtpunt, Borough market voor lunch en dan wsch tripje heen en weer met de kabelbaan (omdat die bestaat!) en met de boot'bus' terug. Daarna even kijken wat de dag verder nog brengt. En vanavond naarLes Mis
quote:Op vrijdag 17 april 2026 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mogelijk HBO. Het staat op mijn computer
\\
Soooo…welke route vliegen zij?quote:Op zaterdag 18 april 2026 13:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef, mijn nichtje en haar man zijn onderweg terug naar Australie (beiden met griep). Maar door staking van lufthansa ging het van Bukarest naar Istanbul (daar 2 uur wachten), toen naar Frankfurt (8 uur wachten)
Horror terugvluchtquote:Op zaterdag 18 april 2026 13:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef, mijn nichtje en haar man zijn onderweg terug naar Australie (beiden met griep). Maar door staking van lufthansa ging het van Bukarest naar Istanbul (daar 2 uur wachten), toen naar Frankfurt (8 uur wachten)
Of julliequote:Op zaterdag 18 april 2026 14:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Soooo…welke route vliegen zij?
De benedenburen gingen 2-3 weken geleden alsnog via China. Zonder retour tickets.
En met griep in vliegtuig hangen en wachten. Brrr.
In het overvolle theater gisteravond stond een man met een mondkapje voor.
Hopelijk helpt het hem.
Geen idee wat ze zouden vliegen. Heen waren met Emirates gekomen naar Amsterdam. Maar ze zouden niet terugkomen in Amsterdam voor de terugvlucht.quote:Op zaterdag 18 april 2026 14:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Soooo…welke route vliegen zij?
De benedenburen gingen 2-3 weken geleden alsnog via China. Zonder retour tickets.
En met griep in vliegtuig hangen en wachten. Brrr.
In het overvolle theater gisteravond stond een man met een mondkapje voor.
Hopelijk helpt het hem.
Wij ookquote:Op zaterdag 18 april 2026 16:20 schreef borisz het volgende:
Thuis
Was leuk ToeristenBloemenbollenvelden kijken.
Daarna gegeten bij kennissen waar ik nou zeg tussen de 15 en 20 jaar geleden voor het laatst geweest was. Pa heeft nog altijd contact met ze. Ma niet. Zeer gezellig maar ook zeer lekker eten.
Eerst wat hapjes met oa Pesto met daslook. Hoofdgerecht oa Kip uit de römertopf. Die was.
Verwend weer. De dame des huizes kan nog altijd heeeeeerlijk koken. Wijn erbij. Ik hoef niet meer te eten zo/uitbuiksmiley
Het is ook het adres waar ik kennis toen ik klein was heb gemaakt met pesto. Daar heb ik op onze meets nog profijt van.![]()
Er waren gewoon 367632 douches! Zo voelde het tenminste. Ik heb nooit hoeven zoeken of wachten. En ze zijn best netjes ook. Uiteraard wel blij met mijn teenslippers.quote:Op zaterdag 18 april 2026 12:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kun je wel een tijdsslot boeken voor de douche? Of ben je aan de goden overgeleverd?
Je hebt het vast al ergens genoemd, maar wat kost een nachtje daar? Had je ook een link naar een website?quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Er waren gewoon 367632 douches! Zo voelde het tenminste. Ik heb nooit hoeven zoeken of wachten. En ze zijn best netjes ook. Uiteraard wel blij met mijn teenslippers.
Wij ookquote:Op zaterdag 18 april 2026 16:20 schreef borisz het volgende:
Thuis
Was leuk ToeristenBloemenbollenvelden kijken.
Daarna gegeten bij kennissen waar ik nou zeg tussen de 15 en 20 jaar geleden voor het laatst geweest was. Pa heeft nog altijd contact met ze. Ma niet. Zeer gezellig maar ook zeer lekker eten.
Eerst wat hapjes met oa Pesto met daslook. Hoofdgerecht oa Kip uit de römertopf heerlijk op smaak gemaakt. Die was.
Verwend weer. De dame des huizes kan nog altijd heeeeeerlijk koken. Wijn erbij. Ik hoef niet meer te eten zo/uitbuiksmiley
Het is ook het adres waar ik kennis toen ik klein was heb gemaakt met pesto. Daar heb ik op onze meets nog profijt van.![]()
https://share.google/qb4Q8G37fGpafFtjlquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:17 schreef flipsen het volgende:
[..]
Je hebt het vast al ergens genoemd, maar wat kost een nachtje daar? Had je ook een link naar een website?
* flipsen is liever lui dan moe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
O, prima deal zo!quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Er waren gewoon 367632 douches! Zo voelde het tenminste. Ik heb nooit hoeven zoeken of wachten. En ze zijn best netjes ook. Uiteraard wel blij met mijn teenslippers.
Prachtige stukken, zou daar weken kunnen doorbrengenquote:Op zaterdag 18 april 2026 21:15 schreef borisz het volgende:
Ik loop weer eens te dwalen in YT.
Bekijk deze YouTube-video
Heerlijk![]()
En nu wordt de gemeente van @:blues vanuit deze plek 'bestuurd'. Toen ook al. Huis te Aelbrechtsberg
Bekijk deze YouTube-video
2x 'mijn habitatjes' een oude en de huidigequote:Op zaterdag 18 april 2026 21:15 schreef borisz het volgende:
Ik loop weer eens te dwalen in YT.
Bekijk deze YouTube-video
Heerlijk![]()
En nu wordt de gemeente van @:blues vanuit deze plek 'bestuurd'. Toen ook al. Huis te Aelbrechtsberg
Bekijk deze YouTube-video
Zijn beide ook leuke programma's Van Rossem in Utrecht en dit geschiedenisprogramma op NH De Verdwenen Stad. Nu Dan Verdwenen Kastelen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 22:51 schreef Blues het volgende:
[..]
2x 'mijn habitatjes' een oude en de huidige![]()
Bosch heeft AMPsharequote:Op zondag 19 april 2026 08:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:sigme, hoe heet die website over universele batterijen voor gereedschap ook alweer?
Zo profiquote:Op zondag 19 april 2026 08:47 schreef Candaasje het volgende:
Dus we hebben een vlondertje gebouwd, om in de ochtendzon koffie te drinken en in hete zomers in de schaduw te kunnen zitten. (Wanneer de ligusters weer een beetje in vorm zijn gegroeid, ze kregen een nogal forse (maar noodzakelijke) kappersbeurt)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd meer (voorbereidend) werk dan je denkt, dus nu spierpijn. Helaas nu geen ochtendzonnetje
https://www.powerforall-alliance.com/nl/quote:Op zondag 19 april 2026 08:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:sigme, hoe heet die website over universele batterijen voor gereedschap ook alweer?
Te zuur helaas. Wel met wat suiker proberen op te lossen, maar ik weet ook al wat ik gedaan heb.quote:
Ja en de kruiden konden ook echt wat meer.quote:Op zondag 19 april 2026 12:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Da’s jammer maar gewoon stug doorgaan voor het perfecte resultaat (want erg lekker)
Met iets nieuws kook ik eigenlijk altijd op recept en zet er meteen bij wat ik raar vind of waarvan ik denk dat het beter/anders kan. En vaak pas ik dat meteen aan, maar ik begin wel met het receptquote:Op zondag 19 april 2026 12:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja en de kruiden konden ook echt wat meer.
Ik kook dan ook nooit, dus moet meer op gevoel en minder precies uit recept leren koken
Allemaal bekende plekjes voor mijquote:Op zondag 19 april 2026 12:40 schreef borisz het volgende:
Geen spinning, maar een ochtendwandeling van 14km om IJmuiden
Woef! Gistermiddag reden uk en ik zwaaiend langs. Uk: dat was goed lam!quote:
Zo ongeveer doet g het ook geloof ikquote:Op zondag 19 april 2026 12:57 schreef AnneX het volgende:
Goeie timmerskills @:Candaasje 👍🏼 Succes met je praatje.
Jullie hoor ik Altijd over soep maken van de kontjes en schillen van asperges.
Vanmiddag doe ik eens een poging. Eindelijk.
Op basis van dit recept: https://www.wijnspijs.nl/(...)p-maken-van-schillen
#soap
Team Parksidequote:Op zondag 19 april 2026 11:41 schreef Vanyel het volgende:
Pfsh, bijna alles Parkside of Makita hier. Makita kom ik op geen van die gezellige universele sites tegen.
“Er komt eingeflogen…” inhaalactie 😂quote:Op zondag 19 april 2026 13:39 schreef fietsie het volgende:
Max is even lekker bezig na de dramatische dag gister op de Nordschleife..
Sowieso, die laatste twee passeerpogingen van de audi... dat waren pareltjes...quote:
Die heb ik nog niet. Wel een gewone el heggenschaar, een met verlengstokjes en een kleine kettingzaag.quote:Op zondag 19 april 2026 13:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Team Parksidegisteren de enorme laurierhaag onder handen genomen met mn nieuwe elektrische zaag
Die tweede heb ik ook, en een recipozaag. Net ook de hedera mee gekortwiekt.quote:Op zondag 19 april 2026 15:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet. Wel een gewone el heggenschaar, een met verlengstokjes en een kleine kettingzaag.
Awww knuffelquote:Op zondag 19 april 2026 16:45 schreef sigme het volgende:
Vandaag eerste pup laten vertrekken. Het viel niks mee.
Vooral liefste kan heel slecht tegen zulke dingen. Bij de drie pups die wij ooit hebben opgehaald was altijd alleen de vrouw des huizes aanwezig. Ik denk dat veel mensen veels te emotioneel zijn voor de dingen die gedaan moeten worden.
Dankjewel Sararaatsquote:
Oh, dat lijkt me ook zo moeilijk voor jullie. Hoe is Mooitje eronder? En de broertjes en zusjes? Of merk je daar niet veel aanquote:Op zondag 19 april 2026 16:45 schreef sigme het volgende:
Vandaag eerste pup laten vertrekken. Het viel niks mee.
Vooral liefste kan heel slecht tegen zulke dingen. Bij de drie pups die wij ooit hebben opgehaald was altijd alleen de vrouw des huizes aanwezig. Ik denk dat veel mensen veels te emotioneel zijn voor de dingen die gedaan moeten worden.
Die geven geen krimpquote:Op zondag 19 april 2026 17:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me ook zo moeilijk voor jullie. Hoe is Mooitje eronder? En de broertjes en zusjes? Of merk je daar niet veel aan
Het nieuwe baasje had het er ook even moeilijk mee, de pup uit het nest meenemen en van het oude baasje die even een brok weg moest slikken...quote:Op zondag 19 april 2026 16:45 schreef sigme het volgende:
Vandaag eerste pup laten vertrekken.Het viel niks mee.
Vooral liefste kan heel slecht tegen zulke dingen. Bij de drie pups die wij ooit hebben opgehaald was altijd alleen de vrouw des huizes aanwezig. Ik denk dat veel mensen veels te emotioneel zijn voor de dingen die gedaan moeten worden.
Baasje ging Heel Hard Huilen.quote:Op zondag 19 april 2026 18:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het nieuwe baasje had het er ook even moeilijk mee, de pup uit het nest meenemen en van het oude baasje die even een brok weg moest slikken...
quote:Op zondag 19 april 2026 18:08 schreef sigme het volgende:
Maar nieuwe baasje is echt een schatje, dankjewel daarvoor @:leintjeuh
Ach... zijn ze al zo groot?quote:Op zondag 19 april 2026 16:45 schreef sigme het volgende:
Vandaag eerste pup laten vertrekken. Het viel niks mee.
Vooral liefste kan heel slecht tegen zulke dingen. Bij de drie pups die wij ooit hebben opgehaald was altijd alleen de vrouw des huizes aanwezig. Ik denk dat veel mensen veels te emotioneel zijn voor de dingen die gedaan moeten worden.
Ik had niet anders verwacht.quote:
6½ kg, dit exemplaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zondag 19 april 2026 18:53 schreef sigme het volgende:
[..]
6½ kg, dit exemplaar.Die heeft zo'n blik van "waar verdwijnen die vriendjes van mij heen?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Uhu. Dat van die emoties er aan verbinden is ook typisch menselijk gedrag.quote:
Ik had het ook over de blik, niet over een psychologisch procesquote:Op zondag 19 april 2026 19:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uhu. Dat van die emoties er aan verbinden is ook typisch menselijk gedrag.
Yep, echt niet allemaal maar mannen en vrouwen zijn bovengemiddeld ijdel.quote:Op zondag 19 april 2026 20:31 schreef derLudolf het volgende:
Die bieb was gaaf ja, maar had met dit zonnige doch niet super warme weer direct een ontwerpfout ontdekt. Het is er nu in het voorjaar al warm.
Toen vroeg iemand me buiten wat foto's te maken. Heel gesprek mee gehad maar die bevestigde wat ik dacht. Was een Syriër, maar dat zijn wel ijdeltuiten of niet @:Kaatje1 Die indruk had ik al eerder maar ik moest nu steeds tien foto's maken vanuit vijf verschillende standpuntenMoest heb op een gegeven moment echt afkappen. De rest wachtte op me op een terras.
Het is vaak eerder dat ze toch last van artrose en/of andere pijnklachten hebben dan dat er sprake is van geen zinquote:Op zondag 19 april 2026 21:03 schreef borisz het volgende:
Zo. Thuis
In augustus ben ik weer eerste bediende.
Deze week echt meegemaakt dat Poes volgende maand al weer 15 wordt. Als het gaat om springen, klimmen enz is het nee geen zin in. Op dat vlak is ze (voor mijn gevoel) eerder oud aan het worden dan Bellefleur. Maar goed met 15 ben je al een oud beestje.
Wat ik al eerder zei ze is ook wat aanhankelijker. Op dag 1 lag ze direct op schoot alsof ik nooit was weggeweest. Dat was de afgelopen jaren echt niet. Dan duurde het 1,5 week voordat ze op schoot kwam.
Zo ging dat met Piep zeker. Je denkt dat ze ouder wordt, geen zin heeft, lui is of wat dan ook. Uiteindelijk had ze gewoon pijnquote:Op zondag 19 april 2026 22:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het is vaak eerder dat ze toch last van artrose en/of andere pijnklachten hebben dan dat er sprake is van geen zinWe zien in de praktijk toch best vaak katten helemaal veranderen (in ‘jonge’ katten) met een beetje pijnstillende medicatie.
Wel gezellig dat ze lekker bij je kwam!
Daar moet ik bij Elin ook op letten van de dierenarts. Maar nog regelmatig (niet meer zo vaak) vliegt ze door de kamer, bovenop de (hoge) krabpaal en dat meerdere keren achter elkaar. Lampje is ook nog steeds zo leukquote:Op zondag 19 april 2026 22:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het is vaak eerder dat ze toch last van artrose en/of andere pijnklachten hebben dan dat er sprake is van geen zinWe zien in de praktijk toch best vaak katten helemaal veranderen (in ‘jonge’ katten) met een beetje pijnstillende medicatie.
Wel gezellig dat ze lekker bij je kwam!
quote:Op zondag 19 april 2026 22:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar moet ik bij Elin ook op letten van de dierenarts. Maar nog regelmatig (niet meer zo vaak) vliegt ze door de kamer, bovenop de (hoge) krabpaal en dat meerdere keren achter elkaar. Lampje is ook nog steeds zo leuk
Staart achterna zitten heeft Elin nooit gedaan, Nika ook niet, maar de twee hiervoor juist heel vaak, vond dat altijd zo grappigquote:Op zondag 19 april 2026 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Staart achterna zitten en goed naar de bak kunnen vond ik ook een goede graadmeter.
Hier ook eentjequote:Op zondag 19 april 2026 22:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo ging dat met Piep zeker. Je denkt dat ze ouder wordt, geen zin heeft, lui is of wat dan ook. Uiteindelijk had ze gewoon pijn
Hans heeft een net te kort staartje. Ze wil wel en er ontstaat dan een interne strijd tussen instinct en wat anatomisch mogelijk is.quote:Op zondag 19 april 2026 22:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Staart achterna zitten heeft Elin nooit gedaan, Nika ook niet, maar de twee hiervoor juist heel vaak, vond dat altijd zo grappig
Aan de staartlengte ligt het nietquote:Op zondag 19 april 2026 22:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hans heeft een net te kort staartje. Ze wil wel en er ontstaat dan een interne strijd tussen instinct en wat anatomisch mogelijk is.
Foto?quote:Op zondag 19 april 2026 22:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hier ook eentje
Als ik zie hoe hij nu met zijn poten in standjes slaapt waar een turner jaloers op zou zijn... hoera voor Solensia!
Woeste krabpaalfeestjes zijn er nog steeds niet bij, maar dat heeft hij nooit echt veel gedaan. Maar indien nodig springt hij als de beste.
quote:Op maandag 20 april 2026 07:05 schreef Candaasje het volgende:
Hier ook geen staartjager. Kat bij m’n ouders deed dat ook wel ja![]()
Mijn opmerking was trouwens niet bedoeld om je te berispen @:borisz , mocht dat zo overkomen![]()
Maar pijn en ongemak bij katten is een beetje een overschoven kindje. Bij honden zijn we er vaker en eerder bij (en ook nog heel vaak niet) maar bij katten is het lastiger doordat de signalen vaak subtieler zijn, en daarbij is medicatie toedienen niet zelden wat lastiger. Want kat![]()
Ik zie hetquote:Tevens: mogguh. Vroeg.
Ik LOLdequote:Op maandag 20 april 2026 09:54 schreef derLudolf het volgende:
@:Jan_Onderwater
Dacht even dat ik op der Postillion zat
https://www.berliner-zeit(...)eukoelln-li.10030206
Am Hals trägt er ein frisches Tattoo: einen dekonstruierten U-Bahn-Plan, der aussieht, als wäre ein Dreijähriger mit dem Edding abgerutscht, was Jonas aber jedem ungefragt als tiefe Reflexion über städtische Entwurzelung verkauft
![]()
Ha, de kat die ik met mijn ex in Amsterdam had, had ook zo'n staartje. Ze heette derhalve Kwispelquote:Op maandag 20 april 2026 07:38 schreef drakin het volgende:
Staart? Een klein knuppie van 5 cm is de staart van kat hier.
Goedemorgen
Kwispelen lukt nog met het stumpjequote:Op maandag 20 april 2026 12:33 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ha, de kat die ik met mijn ex in Amsterdam had, had ook zo'n staartje. Ze heette derhalve Kwispel
Ja....meteen ook weer een hoge hartslag.quote:
Aan familie van de buren?quote:Op maandag 20 april 2026 17:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja....meteen ook weer een hoge hartslag.
Ik heb geen idee hoe we het verhuizen zouden moeten aanpakken, hoe krijg je dit huis verkocht. Maar we gaan het zien.
quote:
Kan, als ze vanuit huis dealen, het huis niet gesloten worden door de burgemeester?quote:Op maandag 20 april 2026 17:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan moeten ze eerst meer gaan verdienen aan het dealen
Nou en. Ik heb ook weleens een storingquote:Op maandag 20 april 2026 16:49 schreef flipsen het volgende:
Oh boy, OpenAI (en dus ook ChatGPT) heeft een storing. Fuck, nu moet ik zelf weer gaan nadenken
Je moet wel heel wanhopig zijn als je continu in een wietgeur wil leven met schreeuwende Polen naast je.quote:Op maandag 20 april 2026 17:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar wel weer kut. Het zou mooi zijn als je het verkocht krijgt, in de huidige huizenmarkt moet dat toch wel lukken? Wel jammer dat het dan zo moet... Blij dat wij wederom geen (directe) buren hebben.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de puf niet meer heb om daar achteraan te moeten/te moeten bewijzen. Voor de woningbouw heb ik al vanalles moeten loggen en daar is ook nooit iets meegedaan maar neemt wel mijn hele leven over.quote:Op maandag 20 april 2026 17:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan, als ze vanuit huis dealen, het huis niet gesloten worden door de burgemeester?
Oh, da’s echt heel vervelendquote:Op maandag 20 april 2026 17:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kom net naar huis, vrieskast dood, kon de helft weggooien
GVD
Oef!quote:Op maandag 20 april 2026 17:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kom net naar huis, vrieskast dood, kon de helft weggooien
GVD
Is waarschijnlijk al langerquote:Op maandag 20 april 2026 19:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oef!
Gaat dat zó snel dan? Dacht dat het wel 24-48 uur zónder stroom kan😇
Het is even doorwerken: koken, in de oven 30 min. en alvast opruimen.
Goed concept van ovenschotels. In dit geval lasagne.![]()
Nu 25 min rust.
Geen ideequote:Op maandag 20 april 2026 19:58 schreef derLudolf het volgende:
Dat valt toch onder de inboedelverzekering?
O jee watskebeurdquote:Op maandag 20 april 2026 19:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk al langer
Gelukkig lagen veel steaks onderin er waren slechts half ontdooid. Mijn fruit de mer en coquilles waren wel helemaal ontdooid (bovenin) en die heb ik weggegooid net als pakken deeg en andere spullen. De 6 kalfszwezerikken waren helemaal ontdooid maar nog koud, dus die heb ik gebraden. Er 3 van opgegeten. Duur maar goddelijk lekker maaltje
Dat wisten we uiteraard nog niet, en zeker de user die je quote niet..quote:Op maandag 20 april 2026 20:17 schreef drakin het volgende:
[..]
O jee watskebeurd![]()
Na bereiden kan je het eventueel opnieuw invriezen, anders niet
Alsof iedereen die hier meeleest danwel post precies bijhoudt welke user welke kennis precies wel en niet heeft. Waarom nou zo'n sarcastische/onaardige reactie geven op een feitelijk correcte en waarschijnlijk gewoon goedbedoelde uitspraak? Sowieso is hij niet aan jou gericht, maar ook meer algemeen, als je het toevallig niet wist, dan heb je er wat aan, en als wel al bekend, dan kun je toch gewoon denken 'ja duh' en verder gaan met je leven?quote:Op maandag 20 april 2026 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat wisten we uiteraard nog niet, en zeker de user die je quote niet..
quote:Op dinsdag 21 april 2026 09:17 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Alsof iedereen die hier meeleest danwel post precies bijhoudt welke user welke kennis precies wel en niet heeft. Waarom nou zo'n sarcastische/onaardige reactie geven op een feitelijk correcte en waarschijnlijk gewoon goedbedoelde uitspraak? Sowieso is hij niet aan jou gericht, maar ook meer algemeen, als je het toevallig niet wist, dan heb je er wat aan, en als wel al bekend, dan kun je toch gewoon denken 'ja duh' en verder gaan met je leven?
SPOILER: kattensores en vraag voor CandaasjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tldr: kat heeft diarree en ik moet van drie dagen ontlasting verzamelen.
De sample vanochtend haalde ik om 5.30 uit de bak toen ik hem hoorde graven en hoopte vers op te kunnen vangen, maar hij het alleen nog beter probeerde te begraven (kon op camera terugzien dat ie om 4u al was geweest), dus ben wel beetje chagrijnig van moe nu.
[ Bericht 6% gewijzigd door vlindertje89 op 21-04-2026 09:43:04 ]
Deze energie vreters kun je ook blokken.quote:Op dinsdag 21 april 2026 11:37 schreef Blues het volgende:
Rant over appende (en nu ook weer bellende ! ) coll gepost en weer weggehaald.
Nu ergernis laten wegvloeien, laat lossssssssssssss
Haha ik heb al honTjes gekeken. Dat verzacht de boelquote:Op dinsdag 21 april 2026 11:46 schreef flipsen het volgende:
Iedereen in de lappenmand of geirriteerd hier vandaag? Gelukkig postte @:Sigme nog een leuke fotoMisschien moet @:Dr_Flash ook nog even een billetjesfoto posten om het moreel wat op te peppen
Zeker niet.quote:Op dinsdag 21 april 2026 11:46 schreef flipsen het volgende:
Iedereen in de lappenmand of geirriteerd hier vandaag?
Goeie kleur👍🏼quote:Op dinsdag 21 april 2026 11:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
of stond die hier al?
Ha, het eerste appartementje waar ik woonde toen ik het huis uitging had muren in die kleur en houtwerk in echt keihard paars. Ik heb die mensen toen wel vervloekt toen ik dat moest overschilderenquote:Op dinsdag 21 april 2026 11:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
of stond die hier al?
Ik heb rustgevend paars gekozen ivm gemoedstoestandquote:Op dinsdag 21 april 2026 12:07 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ha, het eerste appartementje waar ik woonde toen ik het huis uitging had muren in die kleur en houtwerk in echt keihard paars. Ik heb die mensen toen wel vervloekt toen ik dat moest overschilderen
Je zou het natuurlijk eens kunnen benoemen naar haar...quote:Op dinsdag 21 april 2026 11:46 schreef Blues het volgende:
Slim vd jochies!
Nee ik kan haar echt niet blokken, dat voelt echt niet goed qua signaal.
Ze mist me, dat weet ik, ze wil me dingen laten weten zoals; nieuwe coll aangenomen voor mij in de plaats en ze ging stukje rijden met doodzieke ex-coll, ja daar zit ze ook bovenop heb ik het idee, of ik plannen had en meewilde.
Ik ga mijn gevoel hier over veranderen, want ik kan haar niet veranderen*gedragstherapie
Ja morgen of obermorgen misschien, als mijn volgende en voorlopig wel even laatste nieuwe aanwinst binnenkomt.quote:Op dinsdag 21 april 2026 11:46 schreef flipsen het volgende:
Iedereen in de lappenmand of geirriteerd hier vandaag? Gelukkig postte @:Sigme nog een leuke fotoMisschien moet @:Dr_Flash ook nog even een billetjesfoto posten om het moreel wat op te peppen
Lief!quote:Op dinsdag 21 april 2026 11:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even een @:candaasje voor @:vlindertje89 want volgens mij werkt dat niet in een spoiler.
quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je zou het natuurlijk eens kunnen benoemen naar haar...
Ik kijk nog even verderquote:Op dinsdag 21 april 2026 12:15 schreef borisz het volgende:
Nou het is zover. Appartement oom staat online.
Heb inmiddels geleerd dat je deze appartementen beter iets te laag in de markt kan zetten dan te hoog. Want dan komt er een biedingenstrijd en bij te hoog denkt iedereen laat maar.quote:Op dinsdag 21 april 2026 13:04 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik kijk nog even verderMaar wel een ok prijs denk ik, vandaag de dag, voor Haarlem.
Ik vroeg inderdaad ook al of het van stress kan komen, omdat ik twee weken geleden natuurlijk ben begonnen met werken bij andere uni en daardoor ineens veel meer van huis ben dan eerder (eerder gemiddeld 2d pw op uni en dan rond 8.30-9u pas weg en ergens tussen 14-17u weer thuis, nu 3-4 dagen en dan ook zowel 7-8 al weg als tussen 17-19 pas thuis. En dan had ik ook het weekend nog best wat buiten-de-deur tijd, met name zondag, toen van 9.45-19.30 deur uit. En deze kat heeft ook al een keer een stress-blaasontsteking gehad waar ik als enige trigger van kon bedenken dat ik de plaid die over de bank lag en de bankdekentjes alledrie tegelijk had gewassenquote:Op dinsdag 21 april 2026 13:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Balen voor kat (en jou) @:vlindertje89 Hopelijk snel en positief antwoord (heb gemerkt dat stress het bij elin veroorzaakt)
quote:Op dinsdag 21 april 2026 18:54 schreef Blues het volgende:
Mooi, maar moeilijk verzoek gekregen van doodzieke M.
Of ik haar met haar 2 dochters wil fotograferen a.s. zondagochtend met mijn goeie camera nog voor de zware chemokuren beginnen.![]()
We gaan een mooie plek bedenken en natuurlijk doe ik dat met liefde. Maar...pfoe ook..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |