abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220601205
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 18:39 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Beginnend met een V? En zijn naam met een R? Dat is echt mopje ja O+
Jaaaa O+
Eerste keer hier en ik heb al foto's van zijn kinderen gezien :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220601250
De start borrel vanmiddag van de bemanningen.
Sommige mensen hadden er meer moeite voor gedaan.
Vandaar de foto. Zelf ben ik net als vorig jaar naar de Turkse winkel Corum aan de overkant gelopen. Oh oh wat lekker. Ook voor thuis 4 stuks

meegenomen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer Blues van de migraine. -O-
pi_220601272
Nu in het Theater gegeten en straks de voorstelling van voorheen Wereldband nu Släpstick.
Ook muzikaal briljant en geen musical.🎶
pi_220601319
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 19:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Jaaaa O+
Eerste keer hier en ik heb al foto's van zijn kinderen gezien :D
Och O+ Ik mag hem echt graag, hij is toegankelijk en neemt je serieus zonder mainsplainen. Ik heb net na de scheiding zoveel aan die houding gehad als er gedoe was met verwarming of lekkage. Ik had nog een klusjesfiguur met wie ik dat had maar aar heb ik het net mee uitgemaakt :6

Het énige nadeel is dat hij twee weken geleden al een klus bij ons zou doen maar nu bij jullie rondhangt }:| :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220601543
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 19:36 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Och O+ Ik mag hem echt graag, hij is toegankelijk en neemt je serieus zonder mainsplainen. Ik heb net na de scheiding zoveel aan die houding gehad als er gedoe was met verwarming of lekkage. Ik had nog een klusjesfiguur met wie ik dat had maar aar heb ik het net mee uitgemaakt :6

Het énige nadeel is dat hij twee weken geleden al een klus bij ons zou doen maar nu bij jullie rondhangt }:| :+
:D
1 uurtje maar, heus!
Helaas heb ik verder geen verwarmingsissues.

Als je nog eens een zoals deze tegenkomt, wil ik die ook graag :Y.
Je timmerman was ook al zo'n snoesje. Ik dacht dat die vertrokken was maar zijn website is nog in de lucht :o

Mensen, als je iemand ergens voor zoekt en enigszins in haar buurt woont, vraag Club. Die heeft er een neus voor
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220601545
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 17:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ach wat jammer. Misschien (duimt) moet het lijf er ook nog wat aan wennen? Nog even een soort nabrander
Eenmaal een erfelijke aandoening kom je er nooit meer vanaf.
Maar de episodes zijn mss wel verminderd door de metropolol.
Dat wil ik echt graag geloven, want het kan niet toevallig zijn dat ik een jaar de laagste dosering gebruik en het bijna een jaar is weggebleven, alleen ik neem niet de proef op de som door te stoppen :D
pi_220601623
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2026 17:26 schreef sigme het volgende:

[..]
Joop Visser bewaakt zijn oeuvre heel strikt. Dat ik die liedjes niet kan vinde is omdat ze onvindbaar zijn. Ze staan niet op een cd.
En ook niet op willekeurige LPs



Oh, ik heb Onno trouwens wel gevonden. Staat op 'de huid van de beer'.

[ Bericht 6% gewijzigd door mjan op 17-04-2026 20:33:23 ]
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_220601670
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:27 schreef mjan het volgende:

[..]
En ook niet op willekeurige LPs

[ afbeelding ]

Oh, ik heb Onno trouwens wel gevonden. Staat op 'de huid van de beer'.
Als ik zo oud was
met een slobberpak en kaal
en ze slijmden "Joop wat ben je toch vitaal"
en ik wist als ik vertrok
dat ik werd opgevolgd door Kok

Dan zou ik ook niet gaan ik ben niet helemaal
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220601708
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:34 schreef sigme het volgende:

[..]
Als ik zo oud was
met een slobberpak en kaal
en ze slijmden "Joop wat ben je toch vitaal"
en ik wist als ik vertrok
dat ik werd opgevolgd door Kok

Dan zou ik ook niet gaan ik ben niet helemaal

Heb je het hele album al gevonden? Staat op youtube O+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_220601852
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:D
1 uurtje maar, heus!
Helaas heb ik verder geen verwarmingsissues.

Als je nog eens een zoals deze tegenkomt, wil ik die ook graag :Y.
Je timmerman was ook al zo'n snoesje. Ik dacht dat die vertrokken was maar zijn website is nog in de lucht :o

Mensen, als je iemand ergens voor zoekt en enigszins in haar buurt woont, vraag Club. Die heeft er een neus voor
Behalve dan die ene }:| maar die heb ik nooit naar jou doorverwezen.

De timmerman zou ik ook graag nog eens nodig hebben. Maakt toffe dingen O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220601861
Maar hij was ook zo gezellig :@
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 17 april 2026 @ 21:02:20 #102
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220601905
We kijken Mrs Davis. Na 5 afleveringen snap ik nog steeds niet echt waar ik naar kijk. Het is geweldig, geweldig slecht, voorspelbaar, onvoorspelbaar, hilarisch en nog zo veel meer. Maar vooral fascinerend.
Spoilers!
pi_220601935
Dit is nieuw... Toneelmeester stuurt de spelers van het podium af. Storing!
Hopelijk fixen ze het want ik wil mijn les Mis!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220602016
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:40 schreef mjan het volgende:

[..]
Heb je het hele album al gevonden? Staat op youtube O+
Nu wel, thanx!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220602116
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dit is nieuw... Toneelmeester stuurt de spelers van het podium af. Storing!
Hopelijk fixen ze het want ik wil mijn les Mis!
Dat komt vast niet vaak voor. Zijn weer terug?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220602182
Meest slechte scenario voor excoll appt ze net ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongens echt :{w :'(
pi_220602183
Uit het gebrek aan vervolgklaag hadden jullie vast afgeleid dat het na een paar minuten gefixt was. En kregen wij een stukje herhaling van het nummer waar de heren in zaten O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220602185
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220602189
En thuis van het theater.
Het is vermakelijk en verrassend en muzikaal theater.
Als zij in de buurt zijn en niet in Hong Kong of Zuid Korea: gaat dat zien.
Trouwens ook op de Parade in Utrecht in augustus.
Speellijst: https://www.slapstick.nl/
pi_220602191
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:15 schreef Blues het volgende:
Meest slechte scenario voor excoll appt ze net ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongens echt :{w :'(
Waardeloos zeg! :X
pi_220602194
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
We kijken Mrs Davis. Na 5 afleveringen snap ik nog steeds niet echt waar ik naar kijk. Het is geweldig, geweldig slecht, voorspelbaar, onvoorspelbaar, hilarisch en nog zo veel meer. Maar vooral fascinerend.
Waar?
pi_220602219
Toen ik laatst bij haar was, had ze al een slecht voorgevoel en was ze al zo bang. ;(
pi_220602236
Eigenlijk zou ik op rij 9 stoel 3 zitten en mnX op onze “vaste” plaats rij 10 stoel 1 (lange benen rij) en stoel 2 was al weg bij boeken.
Het spektakel is altijd snel uitverkocht en meer was er niet vrij.
De meneer op ‘mijn’ stoel 2 begreep dat ik bij stoel 1 hoorde.
En oh wonder: hij hoorde bij het groepje waar ik zou zitten.
En hebben wij van stoel geruild.
Leuk hè w/
  vrijdag 17 april 2026 @ 22:33:42 #115
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220602263
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:20 schreef Blues het volgende:

[..]
Waar?
Mogelijk HBO. Het staat op mijn computer ;)

Wat een verschrikkelijk nieuws voor je collega ;(
Spoilers!
pi_220602273
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:


Mogelijk HBO. Het staat op mijn computer ;)

Wat een verschrikkelijk nieuws voor je collega ;(
Ah ok.
pi_220602392
Wat een afschuwelijke diagnose voor haar @Blues
We have far more in common than that which devides us..
pi_220602558
In 4 minuten van theater naar voordeur.

Blijft fantastisch: voor aanvang ales in de rij ivm kaartcontrole en na afloop vliegen overal deuren open en stond ik binnen 5 seconden op straat. Hij was weer gaaf _O_

Bij de ingang van mijn vrouwenvleugel stond een dame aan een jongeman uit te leggen dat hij hier niet naar binnen mocht. Kerel vond het moeilijk te snappen, hij hoefde alleen even naar het toilet. Ik ben maar even in de buurt blijven hangen tot hij vertrokken was.

Musicals klaar ;( morgen naar huis O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zaterdag 18 april 2026 @ 05:50:26 #119
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220603054
:W onderweg naar Stuttgart
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220603280
Goedemorgen :W
Eerst een ochtendje bier bezorgen en daarna nog even naar de Efteling.
De brouwer waar we gisteren waren gaat vandaag toevallig ook met zijn gezin, benieuwd of we ze nog ergens tegen komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')