Jaaaaquote:Op vrijdag 17 april 2026 18:39 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Beginnend met een V? En zijn naam met een R? Dat is echt mopje ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer Blues van de migraine.![]()
Ochquote:Op vrijdag 17 april 2026 19:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Eerste keer hier en ik heb al foto's van zijn kinderen gezien
quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:36 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
OchIk mag hem echt graag, hij is toegankelijk en neemt je serieus zonder mainsplainen. Ik heb net na de scheiding zoveel aan die houding gehad als er gedoe was met verwarming of lekkage. Ik had nog een klusjesfiguur met wie ik dat had maar aar heb ik het net mee uitgemaakt
![]()
Het énige nadeel is dat hij twee weken geleden al een klus bij ons zou doen maar nu bij jullie rondhangt![]()
Eenmaal een erfelijke aandoening kom je er nooit meer vanaf.quote:Op vrijdag 17 april 2026 17:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ach wat jammer. Misschien (duimt) moet het lijf er ook nog wat aan wennen? Nog even een soort nabrander
En ook niet op willekeurige LPsquote:Op vrijdag 17 april 2026 17:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Joop Visser bewaakt zijn oeuvre heel strikt. Dat ik die liedjes niet kan vinde is omdat ze onvindbaar zijn. Ze staan niet op een cd.
Als ik zo oud wasquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:27 schreef mjan het volgende:
[..]
En ook niet op willekeurige LPs
[ afbeelding ]
Oh, ik heb Onno trouwens wel gevonden. Staat op 'de huid van de beer'.
Heb je het hele album al gevonden? Staat op youtubequote:Op vrijdag 17 april 2026 20:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik zo oud was
met een slobberpak en kaal
en ze slijmden "Joop wat ben je toch vitaal"
en ik wist als ik vertrok
dat ik werd opgevolgd door Kok
Dan zou ik ook niet gaan ik ben niet helemaal
Behalve dan die enequote:Op vrijdag 17 april 2026 20:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
1 uurtje maar, heus!
Helaas heb ik verder geen verwarmingsissues.
Als je nog eens een zoals deze tegenkomt, wil ik die ook graag.
Je timmerman was ook al zo'n snoesje. Ik dacht dat die vertrokken was maar zijn website is nog in de lucht
Mensen, als je iemand ergens voor zoekt en enigszins in haar buurt woont, vraag Club. Die heeft er een neus voor
Nu wel, thanx!quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:40 schreef mjan het volgende:
[..]
Heb je het hele album al gevonden? Staat op youtube
Dat komt vast niet vaak voor. Zijn weer terug?quote:Op vrijdag 17 april 2026 21:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dit is nieuw... Toneelmeester stuurt de spelers van het podium af. Storing!
Hopelijk fixen ze het want ik wil mijn les Mis!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongens echt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2026 22:15 schreef Blues het volgende:
Meest slechte scenario voor excoll appt ze net
Waardeloos zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongens echt![]()
![]()
Waar?quote:Op vrijdag 17 april 2026 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
We kijken Mrs Davis. Na 5 afleveringen snap ik nog steeds niet echt waar ik naar kijk. Het is geweldig, geweldig slecht, voorspelbaar, onvoorspelbaar, hilarisch en nog zo veel meer. Maar vooral fascinerend.
Mogelijk HBO. Het staat op mijn computerquote:
Ah ok.quote:Op vrijdag 17 april 2026 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogelijk HBO. Het staat op mijn computer
Wat een verschrikkelijk nieuws voor je collega
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |