abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220597003
Goedemorgen :O
Alweer onderweg voor een collab met een andere brouwerij.
pi_220597478
O+ ik had me weer, voor de zoveelste keer, door een kuiken laten verlakken O+

Dat, én de Matthäus-Passion.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_220597496
Mogge!

Vandaag maar eens rustig aan doen. Afgelopen dagen beetje teveel gedaan en dat breekt nu een beetje op.

Wanneer mag je wat vertellen @Sarabi
We have far more in common than that which devides us..
pi_220597512
Oh heb goede herinneringen aan de Mattheus Passion O+
Niet dat ik me de muziek nu zo precies voor de geest kan halen of er uren voor in de kerk zou gaan zitten. Maar ik heb er samen met goede vriend mijn houten boog -volledig met de hand, met bijl, schaaf en spookschaaf- op staan maken :D En toentertijd had ik af en toe wel liever iets met euh, meer ‘pit’ gehad, want het was best zwaar werk, maar… het is een van zijn lievelings stukken :)


@vlindertje89 dat klinkt als een heel fijne start!

En ja, zulke dagen zijn best pittig qua tijden, zeker als je er een paar achter elkaar hebt :Y

Over werken en uren gesproken;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220597515
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:00 schreef mjan het volgende:
O+ ik had me weer, voor de zoveelste keer, door een kuiken laten verlakken O+

Dat, én de Matthäus-Passion.
Maar de volgende dag at ik rijst >:)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 17 april 2026 @ 09:18:54 #56
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220597535
Een dag in de week zit ik dus op het moment met mijn neus (..) in de MDL-zaken; ons nieuwe ziekenhuisgebouw krijgt een compleet nieuwe scopie afdeling, met de mogelijkheid OK-anesthesie in te zetten, een recovery gebied met meerdere zorgzwaarten, maar bovenal: een logistieke nachtmerrie.

Vandaar mijn lichte focus op het video deel :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220597672
@Candaasje: kun je die overuren dan niet alvast wegschrijven op je opgenomen verlof?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_220597718
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:24 schreef AnneX het volgende:
@:Cat-astrophe je bent nogal van de chocolade.
Van iemand kreeg ik een joekel van een chocolade paasei en losse chocolaatjes en eitjes. Alleen de eitjes - té weinig dan - waren smakelijk.
Verder. Neuh
Ken je het ‘merk’?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar natuurlijk ken ik die. Dat is mijn vaste chocolatier voor mijn bonbons en paaseitjes O+
De schenker kwam hier 'uit de buurt' denk ik?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220597738
En ik ben een blij ei in Londen. Wat houd ik toch van deze stad O+

Vandaag laatste volledige dag, nog 1 musical te gaan. Op 5 minuten lopen van mijn capsule-hotel. Wat best prima bevalt. Gedeeld sanitair is niet optimaal, beetje meer ruimte op mijn 'kamer' zou fijn zijn maar de locatie is fantastisch, het is er heerlijk rustig en de security is prima. Zou volgende solo trip weer doen :Y

Vandaag naar uitzichtpunt, Borough market voor lunch en dan wsch tripje heen en weer met de kabelbaan (omdat die bestaat!) en met de boot'bus' terug. Daarna even kijken wat de dag verder nog brengt. En vanavond naar O+ Les Mis O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220597739
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Maar natuurlijk ken ik die. Dat is mijn vaste chocolatier voor mijn bonbons en paaseitjes O+
De schenker kwam hier 'uit de buurt' denk ik?
Hoeft niet, Rousseau zit ook in mijn buurdorp tegenwoordig.

Hoe is het met de musical madness?
Spoilers!
pi_220597740
Goedemorgen!


Ik snap wel wat van Gogh zag in boomwortels

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220597777
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Maar de volgende dag at ik rijst >:)
…met kip of haan… :Y)
pi_220597833
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Maar natuurlijk ken ik die. Dat is mijn vaste chocolatier voor mijn bonbons en paaseitjes O+
De schenker kwam hier 'uit de buurt' denk ik?
Uit de buurt ja.
Al jaren neemt hij een doosje bonbons mee bij gelegenheden.
Alleen het ei van pure chocola 20 cm hoog vind ik nah…
Ws. helemaal gewend aan de pure chocola van de lidl. Laatst van ah was ook niet mijn smaak. Het is niet “vol” van smaak zou ik omschrijven.
pi_220597895
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:57 schreef AnneX het volgende:

[..]
…met kip of haan… :Y)
Hele jonge…
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220597964
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hoeft niet, Rousseau zit ook in mijn buurdorp tegenwoordig.

Hoe is het met de musical madness?
Ook nog onderste helft van NL :P

Ik sla me dapper door de madness heen! Avenue Q was hilarisch en treffend, Six vond ik in Amsterdam beter qua pittigheid en toonvastheid. The Mousetrap was ouderwets vermeack zonder oubollig te zijn. En Book of Mormon was geweldig met humor op het randje en ook hier de grote thema's.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220597969
Mogge!

Vandaag maar eens rustig aan doen. Afgelopen dagen beetje teveel gedaan en dat breekt nu een beetje op.

Wanneer mag je wat vertellen @Sarabi
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
En ik ben een blij ei in Londen. Wat houd ik toch van deze stad O+

Vandaag laatste volledige dag, nog 1 musical te gaan. Op 5 minuten lopen van mijn capsule-hotel. Wat best prima bevalt. Gedeeld sanitair is niet optimaal, beetje meer ruimte op mijn 'kamer' zou fijn zijn maar de locatie is fantastisch, het is er heerlijk rustig en de security is prima. Zou volgende solo trip weer doen :Y

Vandaag naar uitzichtpunt, Borough market voor lunch en dan wsch tripje heen en weer met de kabelbaan (omdat die bestaat!) en met de boot'bus' terug. Daarna even kijken wat de dag verder nog brengt. En vanavond naar O+ Les Mis O+
heerlijk genieten dus.
Maar ik heb dat hotel opgezocht, jij hebt vast geen claustrofobie?

[ Bericht 2% gewijzigd door Kaatje1 op 17-04-2026 10:39:32 ]
We have far more in common than that which devides us..
pi_220598007
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ook nog onderste helft van NL :P

Ik sla me dapper door de madness heen! Avenue Q was hilarisch en treffend, Six vond ik in Amsterdam beter qua pittigheid en toonvastheid. The Mousetrap was ouderwets vermeack zonder oubollig te zijn. En Book of Mormon was geweldig met humor op het randje en ook hier de grote thema's.
Wat.een.feest! 🎶 plus varen op de Thames!
pi_220598033
@Leintjeuh doe je mee met het koor van Jaap …😉
#oorwurmen

[ Bericht 4% gewijzigd door AnneX op 17-04-2026 10:58:33 ]
pi_220598110
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ook nog onderste helft van NL :P

Ik sla me dapper door de madness heen! Avenue Q was hilarisch en treffend, Six vond ik in Amsterdam beter qua pittigheid en toonvastheid. The Mousetrap was ouderwets vermeack zonder oubollig te zijn. En Book of Mormon was geweldig met humor op het randje en ook hier de grote thema's.
True, true. Wel echt niet jouw regio echter hoor.

Ik ben ook naar Avenue Q in Londen geweest O+ Kaartjes helemaal bovenin, slechtste plekken, 12 pond. Genoten :Y
Spoilers!
pi_220598434
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:18 schreef fietsie het volgende:
Een dag in de week zit ik dus op het moment met mijn neus (..) in de MDL-zaken; ons nieuwe ziekenhuisgebouw krijgt een compleet nieuwe scopie afdeling, met de mogelijkheid OK-anesthesie in te zetten, een recovery gebied met meerdere zorgzwaarten, maar bovenal: een logistieke nachtmerrie.

Vandaar mijn lichte focus op het video deel :P
Ik heb een paar keer fysiek mogen meegluren *)
  vrijdag 17 april 2026 @ 11:44:14 #71
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220598454
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 11:41 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik heb een paar keer fysiek mogen meegluren *)
Dat 'moest' ik (in het kader van meelopen) tijdens m'n opleiding. En ik doe bv ook mee met mockup-sessies bij nieuwe apparatuur, om te zien hoe mensen dingen inzetten.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220598469
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:49 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

[ afbeelding ]
Ik snap wel wat van Gogh zag in boomwortels

[ afbeelding ]
O+
pi_220598473
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 11:44 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dat 'moest' ik (in het kader van meelopen) tijdens m'n opleiding. En ik doe bv ook mee met mockup-sessies bij nieuwe apparatuur, om te zien hoe mensen dingen inzetten.
Gaat de techniek daarin snel?
pi_220598575
Mijn vriendin _O-

Appt nu ook in het 'foks' omdat ik dat de afgelopen jaren soms zonder nadenken doe en ze dan vroeg huh?
Nu doet ze het zelf ook (nog nooit op fok geweest) . Ze appt nu dat ze bij een fysiogoT geweest en ze 'Rant' ff daarover.
Zo grappig.
  vrijdag 17 april 2026 @ 12:19:48 #75
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220598684
is
het
al
weekend?

Ik ben er aan toe geloof ik :Y)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 17 april 2026 @ 12:26:04 #76
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220598732
Hier zit ook een rousseau, gisteren een to good to go met paaseitjes gehaald *O*
pi_220598871
quote:
7s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:48 schreef sigme het volgende:

[..]
Het liedje over Onno & het financieringstekort
[..]
Het orgineel over de liefde kan ik geloof ik ook niet vinden, wel een latere variant.
Ik ga eens kijken tussen mijn LPs, maar denk dat ze daar ook niet op te vinden zijn.

Heb nog wel ergens een obscuur boekje van Jaap Fischer. Toekomst en zekerheid - gids voor jonge mensen die niet goed weten wat ze zullen gaan doen. Daar was ik wat minder van gecharmeerd volgens mij.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_220599267
@Clubsoda
Geheel toevallig blijken wij vandaag ketelonderhoud te hebben gehad van de loodgieter die jij mij 100 jaar geleden aanried (door Mrs V geregeld).
Wat een leukerd O+ O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 17 april 2026 @ 14:05:24 #79
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220599334
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:12 schreef Candaasje het volgende:
Oh heb goede herinneringen aan de Mattheus Passion O+
Dito, sowieso Bach, eenzame hoogte als componist.
Vond de muziek altijd al geweldig maar toen ik “Gödel, Escher, Bach” had gelezen nog een keer zo geweldig.

Een doolhof in muziek
Bekijk deze YouTube-video
pi_220599551
Deze dubbel CD heb ik.
Deze liedjes staan er op:



Overigens...kwam ik met zoeken in die kast veel herinneringen tegen :D O+

CD draait nu op mijn laptop, daar zit nog zo'n CD speler in _O-
Maar de liedjes die @sigme noemt zie ik er niet tussen -O- of heeft het mss een andere titel?

[ Bericht 10% gewijzigd door Blues op 17-04-2026 14:42:34 ]
pi_220599583
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:35 schreef Blues het volgende:
Deze dubbel CD heb ik.
Deze liedjes staan er op:

[ link | afbeelding ]

Overigens...kwam ik met zoeken in die kast veel herinneringen tegen :D O+

CD draait nu op mijn laptop, daar zit nog zo'n CD speler in _O-
Maar de liedjes die @:sigme noemt zie ik er niet tussen -O- of heeft het mss een andere titel?
Dat is mijn bandje O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220600332
Toch maar naar binnen gegaan. Wanneer de zon erdoor komt is het lekker, maar zonder is het gewoon fris.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 april 2026 @ 16:56:12 #83
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220600503
THuis. O+ Rozig. Eerst een uur ge:Z
Noordkant Veluwe. Leuvenum - Elspeet - Vierhouten.
Een volgende keer wordt even puzzelen qua optimale etappes en OV...
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220600688
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 16:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Toch maar naar binnen gegaan. Wanneer de zon erdoor komt is het lekker, maar zonder is het gewoon fris.
Ik had precies hetzelfde.

En...net een uur gelegen, want na op 1 maand na, bijna een migraine vrij jaar, kwamen dan toch de overbekende vlekken, schitteringen en aura's etc mijn kant op. }:|
Zo te voelen een kleine aanval, maar ik ben er niet helemaal vanaf helaas :{
pi_220600689
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:35 schreef Blues het volgende:
Deze dubbel CD heb ik.
Deze liedjes staan er op:

[ link | afbeelding ]

Overigens...kwam ik met zoeken in die kast veel herinneringen tegen :D O+

CD draait nu op mijn laptop, daar zit nog zo'n CD speler in _O-
Maar de liedjes die @:sigme noemt zie ik er niet tussen -O- of heeft het mss een andere titel?
Joop Visser bewaakt zijn oeuvre heel strikt. Dat ik die liedjes niet kan vinde is omdat ze onvindbaar zijn. Ze staan niet op een cd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220600734
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 17:26 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik had precies hetzelfde.

En...net een uur gelegen, want na op 1 maand na, bijna een migraine vrij jaar, kwamen dan toch de overbekende vlekken, schitteringen en aura's etc mijn kant op. }:|
Zo te voelen een kleine aanval, maar ik ben er niet helemaal vanaf helaas :{
Ach wat jammer. Misschien (duimt) moet het lijf er ook nog wat aan wennen? Nog even een soort nabrander
We have far more in common than that which devides us..
pi_220600755
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Vandaag maar eens rustig aan doen. Afgelopen dagen beetje teveel gedaan en dat breekt nu een beetje op.

Wanneer mag je wat vertellen @:sarabi
[..]
heerlijk genieten dus.
Maar ik heb dat hotel opgezocht, jij hebt vast geen claustrofobie?
Als je ook maar een tikje claustrofobisch bent moet je hier zeker niet gaan logeren. Ivm de kleine capsules maar ook omdat de gangen kruipdoor-sluipdoor zijn met als hoofdkleur donkergrijs. Zelfs ik vind dat af en toe benauwend. Meer dan de capsule eigenlijk.

Nu op weg naar capsule.
Met boot naar kabelbaan en aan de overkant kon je makkelijk terug naar het centrum. Dacht ik. Google zat fout, omleidingsborden zaten fout, conducteur zat fout, ugh!
Een uur lang op en neer gelopen en vervolgens gereden met de DLR. Ik stond op het punt de kabelbaan terug te pakken en daar metro of boot te zoeken. Maar gelukkig onderweg toch een Underground tegen gekomen dus nu komt alles goed.
En als Call the midwife fan is het leuk om een keer (op het station van) Poplar te zijn geweest.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220600787
Moet je dan op je knieeen door die gang kruipen?

Fijn dat je de weg terug hebt gevonden. Veel plezier vanavond!
We have far more in common than that which devides us..
pi_220601009
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:49 schreef Vanyel het volgende:
@:clubsoda
Geheel toevallig blijken wij vandaag ketelonderhoud te hebben gehad van de loodgieter die jij mij 100 jaar geleden aanried (door Mrs V geregeld).
Wat een leukerd O+ O+
Beginnend met een V? En zijn naam met een R? Dat is echt mopje ja O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220601196
@Kaatje1 over een paar weekjes

Nou samenwerking ging goed en was erg gezellig. Alleen jammer dat iemand daar op de parkeerplaats tegen onze auto is gereden -O- nouja schadeformulier is ingevuld dus zal wel weer goed komen.

Nu nog een uur naar huis rijden.
pi_220601205
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 18:39 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Beginnend met een V? En zijn naam met een R? Dat is echt mopje ja O+
Jaaaa O+
Eerste keer hier en ik heb al foto's van zijn kinderen gezien :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220601250
De start borrel vanmiddag van de bemanningen.
Sommige mensen hadden er meer moeite voor gedaan.
Vandaar de foto. Zelf ben ik net als vorig jaar naar de Turkse winkel Corum aan de overkant gelopen. Oh oh wat lekker. Ook voor thuis 4 stuks

meegenomen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer Blues van de migraine. -O-
pi_220601272
Nu in het Theater gegeten en straks de voorstelling van voorheen Wereldband nu Släpstick.
Ook muzikaal briljant en geen musical.🎶
pi_220601319
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 19:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Jaaaa O+
Eerste keer hier en ik heb al foto's van zijn kinderen gezien :D
Och O+ Ik mag hem echt graag, hij is toegankelijk en neemt je serieus zonder mainsplainen. Ik heb net na de scheiding zoveel aan die houding gehad als er gedoe was met verwarming of lekkage. Ik had nog een klusjesfiguur met wie ik dat had maar aar heb ik het net mee uitgemaakt :6

Het énige nadeel is dat hij twee weken geleden al een klus bij ons zou doen maar nu bij jullie rondhangt }:| :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220601543
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 19:36 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Och O+ Ik mag hem echt graag, hij is toegankelijk en neemt je serieus zonder mainsplainen. Ik heb net na de scheiding zoveel aan die houding gehad als er gedoe was met verwarming of lekkage. Ik had nog een klusjesfiguur met wie ik dat had maar aar heb ik het net mee uitgemaakt :6

Het énige nadeel is dat hij twee weken geleden al een klus bij ons zou doen maar nu bij jullie rondhangt }:| :+
:D
1 uurtje maar, heus!
Helaas heb ik verder geen verwarmingsissues.

Als je nog eens een zoals deze tegenkomt, wil ik die ook graag :Y.
Je timmerman was ook al zo'n snoesje. Ik dacht dat die vertrokken was maar zijn website is nog in de lucht :o

Mensen, als je iemand ergens voor zoekt en enigszins in haar buurt woont, vraag Club. Die heeft er een neus voor
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220601545
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 17:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ach wat jammer. Misschien (duimt) moet het lijf er ook nog wat aan wennen? Nog even een soort nabrander
Eenmaal een erfelijke aandoening kom je er nooit meer vanaf.
Maar de episodes zijn mss wel verminderd door de metropolol.
Dat wil ik echt graag geloven, want het kan niet toevallig zijn dat ik een jaar de laagste dosering gebruik en het bijna een jaar is weggebleven, alleen ik neem niet de proef op de som door te stoppen :D
pi_220601623
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2026 17:26 schreef sigme het volgende:

[..]
Joop Visser bewaakt zijn oeuvre heel strikt. Dat ik die liedjes niet kan vinde is omdat ze onvindbaar zijn. Ze staan niet op een cd.
En ook niet op willekeurige LPs



Oh, ik heb Onno trouwens wel gevonden. Staat op 'de huid van de beer'.

[ Bericht 6% gewijzigd door mjan op 17-04-2026 20:33:23 ]
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_220601670
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:27 schreef mjan het volgende:

[..]
En ook niet op willekeurige LPs

[ afbeelding ]

Oh, ik heb Onno trouwens wel gevonden. Staat op 'de huid van de beer'.
Als ik zo oud was
met een slobberpak en kaal
en ze slijmden "Joop wat ben je toch vitaal"
en ik wist als ik vertrok
dat ik werd opgevolgd door Kok

Dan zou ik ook niet gaan ik ben niet helemaal
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220601708
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:34 schreef sigme het volgende:

[..]
Als ik zo oud was
met een slobberpak en kaal
en ze slijmden "Joop wat ben je toch vitaal"
en ik wist als ik vertrok
dat ik werd opgevolgd door Kok

Dan zou ik ook niet gaan ik ben niet helemaal

Heb je het hele album al gevonden? Staat op youtube O+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_220601852
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:D
1 uurtje maar, heus!
Helaas heb ik verder geen verwarmingsissues.

Als je nog eens een zoals deze tegenkomt, wil ik die ook graag :Y.
Je timmerman was ook al zo'n snoesje. Ik dacht dat die vertrokken was maar zijn website is nog in de lucht :o

Mensen, als je iemand ergens voor zoekt en enigszins in haar buurt woont, vraag Club. Die heeft er een neus voor
Behalve dan die ene }:| maar die heb ik nooit naar jou doorverwezen.

De timmerman zou ik ook graag nog eens nodig hebben. Maakt toffe dingen O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')