abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220597003
Goedemorgen :O
Alweer onderweg voor een collab met een andere brouwerij.
pi_220597478
O+ ik had me weer, voor de zoveelste keer, door een kuiken laten verlakken O+

Dat, én de Matthäus-Passion.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_220597496
Mogge!

Vandaag maar eens rustig aan doen. Afgelopen dagen beetje teveel gedaan en dat breekt nu een beetje op.

Wanneer mag je wat vertellen @Sarabi
We have far more in common than that which devides us..
pi_220597512
Oh heb goede herinneringen aan de Mattheus Passion O+
Niet dat ik me de muziek nu zo precies voor de geest kan halen of er uren voor in de kerk zou gaan zitten. Maar ik heb er samen met goede vriend mijn houten boog -volledig met de hand, met bijl, schaaf en spookschaaf- op staan maken :D En toentertijd had ik af en toe wel liever iets met euh, meer ‘pit’ gehad, want het was best zwaar werk, maar… het is een van zijn lievelings stukken :)


@vlindertje89 dat klinkt als een heel fijne start!

En ja, zulke dagen zijn best pittig qua tijden, zeker als je er een paar achter elkaar hebt :Y

Over werken en uren gesproken;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220597515
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:00 schreef mjan het volgende:
O+ ik had me weer, voor de zoveelste keer, door een kuiken laten verlakken O+

Dat, én de Matthäus-Passion.
Maar de volgende dag at ik rijst >:)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 17 april 2026 @ 09:18:54 #56
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220597535
Een dag in de week zit ik dus op het moment met mijn neus (..) in de MDL-zaken; ons nieuwe ziekenhuisgebouw krijgt een compleet nieuwe scopie afdeling, met de mogelijkheid OK-anesthesie in te zetten, een recovery gebied met meerdere zorgzwaarten, maar bovenal: een logistieke nachtmerrie.

Vandaar mijn lichte focus op het video deel :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220597672
@Candaasje: kun je die overuren dan niet alvast wegschrijven op je opgenomen verlof?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_220597718
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:24 schreef AnneX het volgende:
@:Cat-astrophe je bent nogal van de chocolade.
Van iemand kreeg ik een joekel van een chocolade paasei en losse chocolaatjes en eitjes. Alleen de eitjes - té weinig dan - waren smakelijk.
Verder. Neuh
Ken je het ‘merk’?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar natuurlijk ken ik die. Dat is mijn vaste chocolatier voor mijn bonbons en paaseitjes O+
De schenker kwam hier 'uit de buurt' denk ik?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220597738
En ik ben een blij ei in Londen. Wat houd ik toch van deze stad O+

Vandaag laatste volledige dag, nog 1 musical te gaan. Op 5 minuten lopen van mijn capsule-hotel. Wat best prima bevalt. Gedeeld sanitair is niet optimaal, beetje meer ruimte op mijn 'kamer' zou fijn zijn maar de locatie is fantastisch, het is er heerlijk rustig en de security is prima. Zou volgende solo trip weer doen :Y

Vandaag naar uitzichtpunt, Borough market voor lunch en dan wsch tripje heen en weer met de kabelbaan (omdat die bestaat!) en met de boot'bus' terug. Daarna even kijken wat de dag verder nog brengt. En vanavond naar O+ Les Mis O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220597739
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Maar natuurlijk ken ik die. Dat is mijn vaste chocolatier voor mijn bonbons en paaseitjes O+
De schenker kwam hier 'uit de buurt' denk ik?
Hoeft niet, Rousseau zit ook in mijn buurdorp tegenwoordig.

Hoe is het met de musical madness?
Spoilers!
pi_220597740
Goedemorgen!


Ik snap wel wat van Gogh zag in boomwortels

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220597777
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Maar de volgende dag at ik rijst >:)
…met kip of haan… :Y)
pi_220597833
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Maar natuurlijk ken ik die. Dat is mijn vaste chocolatier voor mijn bonbons en paaseitjes O+
De schenker kwam hier 'uit de buurt' denk ik?
Uit de buurt ja.
Al jaren neemt hij een doosje bonbons mee bij gelegenheden.
Alleen het ei van pure chocola 20 cm hoog vind ik nah…
Ws. helemaal gewend aan de pure chocola van de lidl. Laatst van ah was ook niet mijn smaak. Het is niet “vol” van smaak zou ik omschrijven.
pi_220597895
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:57 schreef AnneX het volgende:

[..]
…met kip of haan… :Y)
Hele jonge…
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220597964
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hoeft niet, Rousseau zit ook in mijn buurdorp tegenwoordig.

Hoe is het met de musical madness?
Ook nog onderste helft van NL :P

Ik sla me dapper door de madness heen! Avenue Q was hilarisch en treffend, Six vond ik in Amsterdam beter qua pittigheid en toonvastheid. The Mousetrap was ouderwets vermeack zonder oubollig te zijn. En Book of Mormon was geweldig met humor op het randje en ook hier de grote thema's.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220597969
Mogge!

Vandaag maar eens rustig aan doen. Afgelopen dagen beetje teveel gedaan en dat breekt nu een beetje op.

Wanneer mag je wat vertellen @Sarabi
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
En ik ben een blij ei in Londen. Wat houd ik toch van deze stad O+

Vandaag laatste volledige dag, nog 1 musical te gaan. Op 5 minuten lopen van mijn capsule-hotel. Wat best prima bevalt. Gedeeld sanitair is niet optimaal, beetje meer ruimte op mijn 'kamer' zou fijn zijn maar de locatie is fantastisch, het is er heerlijk rustig en de security is prima. Zou volgende solo trip weer doen :Y

Vandaag naar uitzichtpunt, Borough market voor lunch en dan wsch tripje heen en weer met de kabelbaan (omdat die bestaat!) en met de boot'bus' terug. Daarna even kijken wat de dag verder nog brengt. En vanavond naar O+ Les Mis O+
heerlijk genieten dus.
Maar ik heb dat hotel opgezocht, jij hebt vast geen claustrofobie?

[ Bericht 2% gewijzigd door Kaatje1 op 17-04-2026 10:39:32 ]
We have far more in common than that which devides us..
pi_220598007
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ook nog onderste helft van NL :P

Ik sla me dapper door de madness heen! Avenue Q was hilarisch en treffend, Six vond ik in Amsterdam beter qua pittigheid en toonvastheid. The Mousetrap was ouderwets vermeack zonder oubollig te zijn. En Book of Mormon was geweldig met humor op het randje en ook hier de grote thema's.
Wat.een.feest! 🎶 plus varen op de Thames!
pi_220598033
@Leintjeuh doe je mee met het koor van Jaap …😉
#oorwurmen

[ Bericht 4% gewijzigd door AnneX op 17-04-2026 10:58:33 ]
pi_220598110
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ook nog onderste helft van NL :P

Ik sla me dapper door de madness heen! Avenue Q was hilarisch en treffend, Six vond ik in Amsterdam beter qua pittigheid en toonvastheid. The Mousetrap was ouderwets vermeack zonder oubollig te zijn. En Book of Mormon was geweldig met humor op het randje en ook hier de grote thema's.
True, true. Wel echt niet jouw regio echter hoor.

Ik ben ook naar Avenue Q in Londen geweest O+ Kaartjes helemaal bovenin, slechtste plekken, 12 pond. Genoten :Y
Spoilers!
pi_220598434
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:18 schreef fietsie het volgende:
Een dag in de week zit ik dus op het moment met mijn neus (..) in de MDL-zaken; ons nieuwe ziekenhuisgebouw krijgt een compleet nieuwe scopie afdeling, met de mogelijkheid OK-anesthesie in te zetten, een recovery gebied met meerdere zorgzwaarten, maar bovenal: een logistieke nachtmerrie.

Vandaar mijn lichte focus op het video deel :P
Ik heb een paar keer fysiek mogen meegluren *)
  vrijdag 17 april 2026 @ 11:44:14 #71
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220598454
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 11:41 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik heb een paar keer fysiek mogen meegluren *)
Dat 'moest' ik (in het kader van meelopen) tijdens m'n opleiding. En ik doe bv ook mee met mockup-sessies bij nieuwe apparatuur, om te zien hoe mensen dingen inzetten.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220598469
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:49 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

[ afbeelding ]
Ik snap wel wat van Gogh zag in boomwortels

[ afbeelding ]
O+
pi_220598473
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 11:44 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dat 'moest' ik (in het kader van meelopen) tijdens m'n opleiding. En ik doe bv ook mee met mockup-sessies bij nieuwe apparatuur, om te zien hoe mensen dingen inzetten.
Gaat de techniek daarin snel?
pi_220598575
Mijn vriendin _O-

Appt nu ook in het 'foks' omdat ik dat de afgelopen jaren soms zonder nadenken doe en ze dan vroeg huh?
Nu doet ze het zelf ook (nog nooit op fok geweest) . Ze appt nu dat ze bij een fysiogoT geweest en ze 'Rant' ff daarover.
Zo grappig.
  vrijdag 17 april 2026 @ 12:19:48 #75
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220598684
is
het
al
weekend?

Ik ben er aan toe geloof ik :Y)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')