Het liedje over Onno & het financieringstekortquote:Op donderdag 16 april 2026 20:20 schreef Blues het volgende:
Ik heb een dubbelCD van Jaap/Joop.
Welke liedjes kan je niet meer vinden @:sigme
Het orgineel over de liefde kan ik geloof ik ook niet vinden, wel een latere variant.quote:Onno er worden weer mensen vergast
ze waren de anderen toch maar tot last
en als het nou in de plannen past
dan hoor je de Onno's niet klagen
Want we weten allemaal waaraan het schort
Het schort aan het financieringstekort
en als het financieringstekort maar minder wordt
dan moet je offers durven vragen
Zoiets jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 april 2026 21:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Butthole videographers. Dat zijn het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga morgen neuzen tussen de cd's voor jequote:Op donderdag 16 april 2026 21:48 schreef sigme het volgende:
Het liedje over Onno & het financieringstekort
Het orgineel over de liefde kan ik geloof ik ook niet vinden, wel een latere variant.
Mss zijn er ook pedicures aan huis?quote:Op donderdag 16 april 2026 22:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat klinkt het fijn @:vlindertje89 zo’n warm bad.
Loopbaanadvies voor wie wat zoek. Kies voor pedicure. Ik kan m’n knieën niet meer zo buigen zonder bang te zijn een los onderbeen in m’n hand te houden dat het er maar weer eens van moest komen. De ene salon waar ik ooit kwam heeft een stop, de volgende heeft een wachtlijst, hopelijk over 6 maanden en ga zo maar door.
Nu wel een gevonden voor volgende week woensdag, haar enige mogelijkheid volgende week, de 3 weken erna ook helemaal vol, dus waarschijnlijk een afzegging
quote:Op donderdag 16 april 2026 21:55 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Zoiets ja![]()
Er was vandaag ook nog een nieuwe collega zeer verbaasd over mijn leeftijdeen van de leuke dingen aan nieuwe collega's
![]()
Speaking of which, hoiik merk dat nu ik ook fysiek bij nieuwe baan begonnen ben, het wel echt stuk drukker is, langere dagen, en ik hier ook minder te vinden ben. Vorige week 4 dagen met 7-7.30 deur uit en dan 17-18.30 pas thuis (beide uni's 2 dagen). Toch wel even andere koek dan 2 dagen naar uni en dan ook nog na spits heen en voor spits terug
. Maar ik heb het er echt ontzettend naar mijn zin
alle collega's zijn leuk, ik heb mijn eerste werkgroep gegeven, de studenten waarvan ik scriptiebegeleiding overneem gesproken en al wat feedback gegeven. En iedereen is zo lief! Vragen af en toe hoe de opstart gaat en of ik nog vragen heb, komen andere collega's aan me voorstellen, vragen me mee lunchen enzo. Ik voel me er zó welkom, echt een warm bad
Zo fijn te lezen ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja zij komt ook aan huis, maar het is nog geen 10 minuten fietsen. Ik verbaas me vooral dat het zo enorm druk is.. wanneer ik alleen m’n (teen)nagels wil laten lakken zou ik bij veel meer zaken terecht kunnen maar ik wil graag iemand met en Provoet opleidingquote:
Het alleen lakken is idd echt niet hetzelfde als pedicurenquote:Op donderdag 16 april 2026 23:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja zij komt ook aan huis, maar het is nog geen 10 minuten fietsen. Ik verbaas me vooral dat het zo enorm druk is.. wanneer ik alleen m’n (teen)nagels wil laten lakken zou ik bij veel meer zaken terecht kunnen maar ik wil graag iemand met en Provoet opleiding
Hadden ze het niet MLD kunnen noemen? Dan was ik er misschien nog wel opgekomen, door de MaagLeverDarm stichting. Of heet die tegenwoordig ook anders?quote:Op donderdag 16 april 2026 21:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
MDL is wel echt de gangbare naam. Zoals KNO zeg maar. (Maag-darm-levergeneeskunde.)
Heet tegenwoordig MDL fonds.quote:Op vrijdag 17 april 2026 00:02 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hadden ze het niet MLD kunnen noemen? Dan was ik er misschien nog wel opgekomen, door de MaagLeverDarm stichting. Of heet die tegenwoordig ook anders?
Heus wel hoorquote:Op donderdag 16 april 2026 21:28 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Aanhalingstekens hadden me geholpen in mijn begrip. Maar ik mis er geloof ik weinig aan, liederen over monniken met eieren.
Dat zal het zijn want mijn ouders luisterden beiden niet naar meneer Fischer. Wij deden im de auto de Mattheus Passionquote:Op vrijdag 17 april 2026 05:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heus wel hoor
Wij luisterden ze vroeger altijd op bandjes in de auto. Heel fijne liedjes zijn het. Maar idd wel liedekes uit de tijd van mijn ouders.
Ik luisterde mijn vaders Jaap Fischer, hij mijn Clouseau![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2026 00:02 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hadden ze het niet MLD kunnen noemen? Dan was ik er misschien nog wel opgekomen, door de MaagLeverDarm stichting. Of heet die tegenwoordig ook anders?
Ik ben niet heel intensief bij de naamgeving betrokkenen geweestquote:Op vrijdag 17 april 2026 00:02 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ben je ookquote:Op vrijdag 17 april 2026 06:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat zal het zijn want mijn ouders luisterden beiden niet naar meneer Fischer. Wij deden im de auto de Mattheus Passion![]()
Ik vind mezelf trouwens ook net te jong voor de hoogtijdagen van Clouseau
Ja, ik ook!quote:Op vrijdag 17 april 2026 06:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ben je ook
Was mijn eerste concert. Bôh![]()
En ik denk bah Mattheus Passion. Doe mij maar de liedjes van
Maar de volgende dag at ik rijstquote:Op vrijdag 17 april 2026 09:00 schreef mjan het volgende:
ik had me weer, voor de zoveelste keer, door een kuiken laten verlakken
![]()
Dat, én de Matthäus-Passion.
quote:Op donderdag 16 april 2026 22:24 schreef AnneX het volgende:
@:Cat-astrophe je bent nogal van de chocolade.
Van iemand kreeg ik een joekel van een chocolade paasei en losse chocolaatjes en eitjes. Alleen de eitjes - té weinig dan - waren smakelijk.
Verder. Neuh
Ken je het ‘merk’?Maar natuurlijk ken ik die. Dat is mijn vaste chocolatier voor mijn bonbons en paaseitjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De schenker kwam hier 'uit de buurt' denk ik?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hoeft niet, Rousseau zit ook in mijn buurdorp tegenwoordig.quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar natuurlijk ken ik die. Dat is mijn vaste chocolatier voor mijn bonbons en paaseitjes![]()
De schenker kwam hier 'uit de buurt' denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |