abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220596087
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:20 schreef Blues het volgende:
Ik heb een dubbelCD van Jaap/Joop.
Welke liedjes kan je niet meer vinden @:sigme
Het liedje over Onno & het financieringstekort

quote:
Onno er worden weer mensen vergast
ze waren de anderen toch maar tot last
en als het nou in de plannen past
dan hoor je de Onno's niet klagen

Want we weten allemaal waaraan het schort
Het schort aan het financieringstekort
en als het financieringstekort maar minder wordt
dan moet je offers durven vragen
Het orgineel over de liefde kan ik geloof ik ook niet vinden, wel een latere variant.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 21:51:00 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220596098
Het ruikt lekker langs de oprit





Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220596126
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:18 schreef fietsie het volgende:

[..]
@:Schmetterlingchen2012 ? :)
Zoiets ja :D
Er was vandaag ook nog een nieuwe collega zeer verbaasd over mijn leeftijd *) een van de leuke dingen aan nieuwe collega's :P

Speaking of which, hoi :W ik merk dat nu ik ook fysiek bij nieuwe baan begonnen ben, het wel echt stuk drukker is, langere dagen, en ik hier ook minder te vinden ben. Vorige week 4 dagen met 7-7.30 deur uit en dan 17-18.30 pas thuis (beide uni's 2 dagen). Toch wel even andere koek dan 2 dagen naar uni en dan ook nog na spits heen en voor spits terug :+ . Maar ik heb het er echt ontzettend naar mijn zin O+ alle collega's zijn leuk, ik heb mijn eerste werkgroep gegeven, de studenten waarvan ik scriptiebegeleiding overneem gesproken en al wat feedback gegeven. En iedereen is zo lief! Vragen af en toe hoe de opstart gaat en of ik nog vragen heb, komen andere collega's aan me voorstellen, vragen me mee lunchen enzo. Ik voel me er zó welkom, echt een warm bad O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220596170
@vlindertje89 wat fijn!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220596184
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:45 schreef fietsie het volgende:

[..]
Butthole videographers. Dat zijn het
})
pi_220596238
@Cat-astrophe je bent nogal van de chocolade.
Van iemand kreeg ik een joekel van een chocolade paasei en losse chocolaatjes en eitjes. Alleen de eitjes - té weinig dan - waren smakelijk.
Verder. Neuh
Ken je het ‘merk’?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220596282
quote:
7s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:48 schreef sigme het volgende:


Het liedje over Onno & het financieringstekort

Het orgineel over de liefde kan ik geloof ik ook niet vinden, wel een latere variant.
Ik ga morgen neuzen tussen de cd's voor je ^O^ Mss staan deze 2 er wel op.
pi_220596300
Wat klinkt het fijn @vlindertje89 zo’n warm bad.

Loopbaanadvies voor wie wat zoek. Kies voor pedicure. Ik kan m’n knieën niet meer zo buigen zonder bang te zijn een los onderbeen in m’n hand te houden dat het er maar weer eens van moest komen. De ene salon waar ik ooit kwam heeft een stop, de volgende heeft een wachtlijst, hopelijk over 6 maanden en ga zo maar door.
Nu wel een gevonden voor volgende week woensdag, haar enige mogelijkheid volgende week, de 3 weken erna ook helemaal vol, dus waarschijnlijk een afzegging :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_220596312
Vlindertje, wat een fijne bevestiging van je keuze O+
Spoilers!
pi_220596482
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat klinkt het fijn @:vlindertje89 zo’n warm bad.

Loopbaanadvies voor wie wat zoek. Kies voor pedicure. Ik kan m’n knieën niet meer zo buigen zonder bang te zijn een los onderbeen in m’n hand te houden dat het er maar weer eens van moest komen. De ene salon waar ik ooit kwam heeft een stop, de volgende heeft een wachtlijst, hopelijk over 6 maanden en ga zo maar door.
Nu wel een gevonden voor volgende week woensdag, haar enige mogelijkheid volgende week, de 3 weken erna ook helemaal vol, dus waarschijnlijk een afzegging :D
Mss zijn er ook pedicures aan huis?
pi_220596483
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:55 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Zoiets ja :D
Er was vandaag ook nog een nieuwe collega zeer verbaasd over mijn leeftijd *) een van de leuke dingen aan nieuwe collega's :P

Speaking of which, hoi :W ik merk dat nu ik ook fysiek bij nieuwe baan begonnen ben, het wel echt stuk drukker is, langere dagen, en ik hier ook minder te vinden ben. Vorige week 4 dagen met 7-7.30 deur uit en dan 17-18.30 pas thuis (beide uni's 2 dagen). Toch wel even andere koek dan 2 dagen naar uni en dan ook nog na spits heen en voor spits terug :+ . Maar ik heb het er echt ontzettend naar mijn zin O+ alle collega's zijn leuk, ik heb mijn eerste werkgroep gegeven, de studenten waarvan ik scriptiebegeleiding overneem gesproken en al wat feedback gegeven. En iedereen is zo lief! Vragen af en toe hoe de opstart gaat en of ik nog vragen heb, komen andere collega's aan me voorstellen, vragen me mee lunchen enzo. Ik voel me er zó welkom, echt een warm bad O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo fijn te lezen dit O+
pi_220596497
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 23:46 schreef Blues het volgende:

[..]
Mss zijn er ook pedicures aan huis?
Ja zij komt ook aan huis, maar het is nog geen 10 minuten fietsen. Ik verbaas me vooral dat het zo enorm druk is.. wanneer ik alleen m’n (teen)nagels wil laten lakken zou ik bij veel meer zaken terecht kunnen maar ik wil graag iemand met en Provoet opleiding
We have far more in common than that which devides us..
pi_220596507
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 23:57 schreef Kaatje1 het volgende:


Ja zij komt ook aan huis, maar het is nog geen 10 minuten fietsen. Ik verbaas me vooral dat het zo enorm druk is.. wanneer ik alleen m’n (teen)nagels wil laten lakken zou ik bij veel meer zaken terecht kunnen maar ik wil graag iemand met en Provoet opleiding
Het alleen lakken is idd echt niet hetzelfde als pedicuren
  vrijdag 17 april 2026 @ 00:02:53 #44
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220596516
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:29 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
MDL is wel echt de gangbare naam. Zoals KNO zeg maar. (Maag-darm-levergeneeskunde.)
Hadden ze het niet MLD kunnen noemen? Dan was ik er misschien nog wel opgekomen, door de MaagLeverDarm stichting. Of heet die tegenwoordig ook anders?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  vrijdag 17 april 2026 @ 00:08:49 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220596523
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 00:02 schreef flipsen het volgende:

[..]
Hadden ze het niet MLD kunnen noemen? Dan was ik er misschien nog wel opgekomen, door de MaagLeverDarm stichting. Of heet die tegenwoordig ook anders?
Heet tegenwoordig MDL fonds.
The love you take is equal to the love you make.
pi_220596908
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:28 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Aanhalingstekens hadden me geholpen in mijn begrip. Maar ik mis er geloof ik weinig aan, liederen over monniken met eieren.
Heus wel hoor :Y
Wij luisterden ze vroeger altijd op bandjes in de auto. Heel fijne liedjes zijn het. Maar idd wel liedekes uit de tijd van mijn ouders.

Ik luisterde mijn vaders Jaap Fischer, hij mijn Clouseau O-)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220596941
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 05:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Heus wel hoor :Y
Wij luisterden ze vroeger altijd op bandjes in de auto. Heel fijne liedjes zijn het. Maar idd wel liedekes uit de tijd van mijn ouders.

Ik luisterde mijn vaders Jaap Fischer, hij mijn Clouseau O-)

Dat zal het zijn want mijn ouders luisterden beiden niet naar meneer Fischer. Wij deden im de auto de Mattheus Passion }:|

Ik vind mezelf trouwens ook net te jong voor de hoogtijdagen van Clouseau O-)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220596943
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 00:02 schreef flipsen het volgende:

[..]
Hadden ze het niet MLD kunnen noemen? Dan was ik er misschien nog wel opgekomen, door de MaagLeverDarm stichting. Of heet die tegenwoordig ook anders?
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 00:02 schreef flipsen het volgende:

[..]
Hadden ze het niet MLD kunnen noemen? Dan was ik er misschien nog wel opgekomen, door de MaagLeverDarm stichting. Of heet die tegenwoordig ook anders?
Ik ben niet heel intensief bij de naamgeving betrokkenen geweest :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220596953
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 06:37 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dat zal het zijn want mijn ouders luisterden beiden niet naar meneer Fischer. Wij deden im de auto de Mattheus Passion }:|

Ik vind mezelf trouwens ook net te jong voor de hoogtijdagen van Clouseau O-)
Ben je ook :Y
Was mijn eerste concert. Bôh O+

En ik denk bah Mattheus Passion. Doe mij maar de liedjes van
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220596987
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 06:54 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ben je ook :Y
Was mijn eerste concert. Bôh O+

En ik denk bah Mattheus Passion. Doe mij maar de liedjes van
Ja, ik ook!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220597003
Goedemorgen :O
Alweer onderweg voor een collab met een andere brouwerij.
pi_220597478
O+ ik had me weer, voor de zoveelste keer, door een kuiken laten verlakken O+

Dat, én de Matthäus-Passion.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_220597496
Mogge!

Vandaag maar eens rustig aan doen. Afgelopen dagen beetje teveel gedaan en dat breekt nu een beetje op.

Wanneer mag je wat vertellen @Sarabi
We have far more in common than that which devides us..
pi_220597512
Oh heb goede herinneringen aan de Mattheus Passion O+
Niet dat ik me de muziek nu zo precies voor de geest kan halen of er uren voor in de kerk zou gaan zitten. Maar ik heb er samen met goede vriend mijn houten boog -volledig met de hand, met bijl, schaaf en spookschaaf- op staan maken :D En toentertijd had ik af en toe wel liever iets met euh, meer ‘pit’ gehad, want het was best zwaar werk, maar… het is een van zijn lievelings stukken :)


@vlindertje89 dat klinkt als een heel fijne start!

En ja, zulke dagen zijn best pittig qua tijden, zeker als je er een paar achter elkaar hebt :Y

Over werken en uren gesproken;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220597515
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:00 schreef mjan het volgende:
O+ ik had me weer, voor de zoveelste keer, door een kuiken laten verlakken O+

Dat, én de Matthäus-Passion.
Maar de volgende dag at ik rijst >:)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 17 april 2026 @ 09:18:54 #56
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220597535
Een dag in de week zit ik dus op het moment met mijn neus (..) in de MDL-zaken; ons nieuwe ziekenhuisgebouw krijgt een compleet nieuwe scopie afdeling, met de mogelijkheid OK-anesthesie in te zetten, een recovery gebied met meerdere zorgzwaarten, maar bovenal: een logistieke nachtmerrie.

Vandaar mijn lichte focus op het video deel :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220597672
@Candaasje: kun je die overuren dan niet alvast wegschrijven op je opgenomen verlof?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_220597718
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:24 schreef AnneX het volgende:
@:Cat-astrophe je bent nogal van de chocolade.
Van iemand kreeg ik een joekel van een chocolade paasei en losse chocolaatjes en eitjes. Alleen de eitjes - té weinig dan - waren smakelijk.
Verder. Neuh
Ken je het ‘merk’?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar natuurlijk ken ik die. Dat is mijn vaste chocolatier voor mijn bonbons en paaseitjes O+
De schenker kwam hier 'uit de buurt' denk ik?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220597738
En ik ben een blij ei in Londen. Wat houd ik toch van deze stad O+

Vandaag laatste volledige dag, nog 1 musical te gaan. Op 5 minuten lopen van mijn capsule-hotel. Wat best prima bevalt. Gedeeld sanitair is niet optimaal, beetje meer ruimte op mijn 'kamer' zou fijn zijn maar de locatie is fantastisch, het is er heerlijk rustig en de security is prima. Zou volgende solo trip weer doen :Y

Vandaag naar uitzichtpunt, Borough market voor lunch en dan wsch tripje heen en weer met de kabelbaan (omdat die bestaat!) en met de boot'bus' terug. Daarna even kijken wat de dag verder nog brengt. En vanavond naar O+ Les Mis O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220597739
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Maar natuurlijk ken ik die. Dat is mijn vaste chocolatier voor mijn bonbons en paaseitjes O+
De schenker kwam hier 'uit de buurt' denk ik?
Hoeft niet, Rousseau zit ook in mijn buurdorp tegenwoordig.

Hoe is het met de musical madness?
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')