abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220595175
De rand probeert te pakken

En dat ie dan terug in de boter glijdt,
Wat dan
Wat dan?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 16 april 2026 @ 20:09:12 #2
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220595190
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2026 19:08 schreef borisz het volgende:
Voor @:jan_onderwater en anderen
Joop Visser (88) is niet van plan te stoppen! https://www.noordhollands(...)raagd/146038150.html

/achter de betaalmuur halen mag je zelf doen via de bekende wegen.
Ik zing al mijn hele leven zijn Liedjes, heerlijk
  donderdag 16 april 2026 @ 20:10:31 #3
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
  donderdag 16 april 2026 @ 20:13:48 #4
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220595279
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik kocht een ei is de eerste zin van een liedje.
Er is ook een nummer over twee monniken.
Je moet het maar weten :s)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220595302
Ik heb een dubbelCD van Jaap/Joop.
Welke liedjes kan je niet meer vinden @sigme
  donderdag 16 april 2026 @ 20:24:42 #7
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220595357
De meeste oude liedjes van hem ken ik uit mijn hoofd
pi_220595389
Dat heb ik met Ja zuster Nee zuster.
Die draaiden collega en ik altijd in de huiskamer van het vphuis voor de dementerende dolende bewoners die niet konden slapen tijdens de nachtdiensten O+
pi_220595419
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:26 schreef Blues het volgende:
Dat heb ik met Ja zuster Nee zuster.
Die draaiden collega en ik altijd in de huiskamer van het vphuis voor de dementerende dolende bewoners die niet konden slapen tijdens de nachtdiensten O+
O+

We hebben vorige week nog In een Rijtuigie gezongen bij Van Muiswinkel die Drs P deed O+
Spoilers!
  donderdag 16 april 2026 @ 20:29:32 #10
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220595431
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:26 schreef Blues het volgende:
Dat heb ik met Ja zuster Nee zuster.
Die draaiden collega en ik altijd in de huiskamer van het vphuis voor de dementerende dolende bewoners die niet konden slapen tijdens de nachtdiensten O+
Niet met de deuren slaan…
  donderdag 16 april 2026 @ 20:29:52 #11
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220595435
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:26 schreef Blues het volgende:
Dat heb ik met Ja zuster Nee zuster.
Die draaiden collega en ik altijd in de huiskamer van het vphuis voor de dementerende dolende bewoners die niet konden slapen tijdens de nachtdiensten O+
Niet met de deuren slaan!
  donderdag 16 april 2026 @ 20:30:49 #12
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220595447
Mijn opa, in heel Europa
  donderdag 16 april 2026 @ 20:33:34 #13
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220595473
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
O+ Drs P
We rijden met de trojka door het eindeloze woud
Het vriest een graad of dertig, het is winter en vrij koud
pi_220595476
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:17 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Je moet het maar weten :s)
:Y
Wel verdrietig dat je het niet wist.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220595548
Filmpje van HGT net gekeken en ik moet zeggen dat ik daar ook niet warm van zou worden.

Ik zing voor Mrs V vrij regelmatig het vreemde snoeshaan stuk uit Sprookje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Vond ze niet altijd zo snoezig als tegenwoordig :P
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 16 april 2026 @ 20:48:59 #16
147666 AnneX
pi_220595614
Oh lekker…alle liedjes weer eens in mijn hoofd. 🎶
Zoals deze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 43% gewijzigd door AnneX op 16-04-2026 20:55:24 ]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 april 2026 @ 20:53:29 #17
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220595661
Heb op om dat HGT-fragment keihard gelachen destijds met Lucky Fonz. Maar dat was vooral omdat Gordon het volgens mij echt niet snapte.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 16 april 2026 @ 20:54:25 #18
8136 Blues
pi_220595666
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:40 schreef Vanyel het volgende:
Filmpje van HGT net gekeken en ik moet zeggen dat ik daar ook niet warm van zou worden.

Ik zing voor Mrs V vrij regelmatig het vreemde snoeshaan stuk uit Sprookje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Vond ze niet altijd zo snoezig als tegenwoordig :P
:D
  donderdag 16 april 2026 @ 21:04:07 #19
327387 vlindertje89
pi_220595755
Dank allen, ik voel me weer piepjong ^O^

:P *;
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 april 2026 @ 21:12:30 #20
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220595815
Op mn laatste vakantiedag in juni ga ik toch maar 'aan het werk'. Nou ja Afscheidsrede Theo Schuyt. Hij is inmiddels 75 maar nog altijd een autoverkoper op de VU. Geen hoogleraar meer, maar nog wel directeur PAO's op de sociale faculteit. En als je een spreker nodig hebt bel je Theo.
Theo is de oprichter van Geven in Nederland en de centrum voor Filantropische Studies. Geven in NL is het tweejaarlijks onderzoek naar het geefgedrag in NL en we leveren een hoop data voor aan. Maar Theo gaat nu echt met pensioen.
Afijn daar moet ik bij zijn. 8-)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 16 april 2026 @ 21:18:46 #21
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220595859
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:04 schreef vlindertje89 het volgende:
Dank allen, ik voel me weer piepjong ^O^

:P *;
@Schmetterlingchen2012 ? :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 16 april 2026 @ 21:18:52 #22
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220595862
Zeg @Blues, nu je met pensioen bent, mogen dan ook al die afkortingen uit je arbeidsverleden met pensioen? Ik moet altijd veel te hard nadenken :D zkh is nog wel logisch, vphuis duurde ook niet zo lang (met context), maar ik zit me al de hele middag af te vragen wat nou toch een mdl arts is :{w

En nu maar weer vrolijk verder werken met JZNZ liedjes in mijn hoofd :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  donderdag 16 april 2026 @ 21:19:20 #23
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220595868
quote:
80s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:18 schreef flipsen het volgende:
Zeg @:Blues, nu je met pensioen bent, mogen dan ook al die afkortingen uit je arbeidsverleden met pensioen? Ik moet altijd veel te hard nadenken :D zkh is nog wel logisch, vphuis duurde ook niet zo lang (met context), maar ik zit me al de hele middag af te vragen wat nou toch een mdl arts is :{w

En nu maar weer vrolijk verder werken met JZNZ liedjes in mijn hoofd :D
Tuinslang-gluur dokter
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 16 april 2026 @ 21:28:25 #24
197950 Clubsoda
*zing*
pi_220595913
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:Y
Wel verdrietig dat je het niet wist.
Aanhalingstekens hadden me geholpen in mijn begrip. Maar ik mis er geloof ik weinig aan, liederen over monniken met eieren.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 16 april 2026 @ 21:28:52 #25
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220595915
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:40 schreef Vanyel het volgende:
Filmpje van HGT net gekeken en ik moet zeggen dat ik daar ook niet warm van zou worden.
Het was natuurlijk gewoon een opzetje om de jury te kakken te zetten. Lawaainicht Gordon die zichzelf voor schut zet omdat ie Joop Visser (een van de grote Nederlandse singer/songwriters) denkt te kunnen klepzeiken
  donderdag 16 april 2026 @ 21:29:05 #26
197950 Clubsoda
*zing*
pi_220595919
quote:
80s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:18 schreef flipsen het volgende:
Zeg @:Blues, nu je met pensioen bent, mogen dan ook al die afkortingen uit je arbeidsverleden met pensioen? Ik moet altijd veel te hard nadenken :D zkh is nog wel logisch, vphuis duurde ook niet zo lang (met context), maar ik zit me al de hele middag af te vragen wat nou toch een mdl arts is :{w

En nu maar weer vrolijk verder werken met JZNZ liedjes in mijn hoofd :D
MDL is wel echt de gangbare naam. Zoals KNO zeg maar. (Maag-darm-levergeneeskunde.)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 16 april 2026 @ 21:30:47 #27
197950 Clubsoda
*zing*
pi_220595932
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:04 schreef vlindertje89 het volgende:
Dank allen, ik voel me weer piepjong ^O^

:P *;
Ook een manier om het onder woorden te brengen! :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 16 april 2026 @ 21:32:47 #28
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220595944
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:28 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Aanhalingstekens hadden me geholpen in mijn begrip. Maar ik mis er geloof ik weinig aan, liederen over monniken met eieren.
Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video
  donderdag 16 april 2026 @ 21:44:05 #29
8136 Blues
pi_220596051
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:29 schreef Clubsoda het volgende:


MDL is wel echt de gangbare naam. Zoals KNO zeg maar. (Maag-darm-levergeneeskunde.)
Vroegah waren het internisten met aandachtsgebied gastro-enterologie :)

Maar @flipsen ik verbeter onder het typen ook nog wel veel andere afkortingen, kenjenagaan :D
  donderdag 16 april 2026 @ 21:45:18 #30
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220596060
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:44 schreef Blues het volgende:

[..]
Vroegah waren het internisten met aandachtsgebied gastro-enterologie :)

Butthole videographers. Dat zijn het
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 16 april 2026 @ 21:48:38 #31
43653 sigme
Veraan
pi_220596087
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:20 schreef Blues het volgende:
Ik heb een dubbelCD van Jaap/Joop.
Welke liedjes kan je niet meer vinden @:sigme
Het liedje over Onno & het financieringstekort

quote:
Onno er worden weer mensen vergast
ze waren de anderen toch maar tot last
en als het nou in de plannen past
dan hoor je de Onno's niet klagen

Want we weten allemaal waaraan het schort
Het schort aan het financieringstekort
en als het financieringstekort maar minder wordt
dan moet je offers durven vragen
Het orgineel over de liefde kan ik geloof ik ook niet vinden, wel een latere variant.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 21:51:00 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220596098
Het ruikt lekker langs de oprit





Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 16 april 2026 @ 21:55:44 #33
327387 vlindertje89
pi_220596126
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:18 schreef fietsie het volgende:

[..]
@:Schmetterlingchen2012 ? :)
Zoiets ja :D
Er was vandaag ook nog een nieuwe collega zeer verbaasd over mijn leeftijd *) een van de leuke dingen aan nieuwe collega's :P

Speaking of which, hoi :W ik merk dat nu ik ook fysiek bij nieuwe baan begonnen ben, het wel echt stuk drukker is, langere dagen, en ik hier ook minder te vinden ben. Vorige week 4 dagen met 7-7.30 deur uit en dan 17-18.30 pas thuis (beide uni's 2 dagen). Toch wel even andere koek dan 2 dagen naar uni en dan ook nog na spits heen en voor spits terug :+ . Maar ik heb het er echt ontzettend naar mijn zin O+ alle collega's zijn leuk, ik heb mijn eerste werkgroep gegeven, de studenten waarvan ik scriptiebegeleiding overneem gesproken en al wat feedback gegeven. En iedereen is zo lief! Vragen af en toe hoe de opstart gaat en of ik nog vragen heb, komen andere collega's aan me voorstellen, vragen me mee lunchen enzo. Ik voel me er zó welkom, echt een warm bad O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 16 april 2026 @ 22:06:44 #34
43653 sigme
Veraan
pi_220596170
@vlindertje89 wat fijn!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 16 april 2026 @ 22:09:49 #35
8136 Blues
pi_220596184
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:45 schreef fietsie het volgende:

[..]
Butthole videographers. Dat zijn het
})
  donderdag 16 april 2026 @ 22:24:06 #36
147666 AnneX
pi_220596238
@Cat-astrophe je bent nogal van de chocolade.
Van iemand kreeg ik een joekel van een chocolade paasei en losse chocolaatjes en eitjes. Alleen de eitjes - té weinig dan - waren smakelijk.
Verder. Neuh
Ken je het ‘merk’?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 16 april 2026 @ 22:39:09 #37
8136 Blues
pi_220596282
quote:
7s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:48 schreef sigme het volgende:


Het liedje over Onno & het financieringstekort

Het orgineel over de liefde kan ik geloof ik ook niet vinden, wel een latere variant.
Ik ga morgen neuzen tussen de cd's voor je ^O^ Mss staan deze 2 er wel op.
  donderdag 16 april 2026 @ 22:44:55 #38
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220596300
Wat klinkt het fijn @vlindertje89 zo’n warm bad.

Loopbaanadvies voor wie wat zoek. Kies voor pedicure. Ik kan m’n knieën niet meer zo buigen zonder bang te zijn een los onderbeen in m’n hand te houden dat het er maar weer eens van moest komen. De ene salon waar ik ooit kwam heeft een stop, de volgende heeft een wachtlijst, hopelijk over 6 maanden en ga zo maar door.
Nu wel een gevonden voor volgende week woensdag, haar enige mogelijkheid volgende week, de 3 weken erna ook helemaal vol, dus waarschijnlijk een afzegging :D
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 16 april 2026 @ 22:49:09 #39
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220596312
Vlindertje, wat een fijne bevestiging van je keuze O+
Spoilers!
  donderdag 16 april 2026 @ 23:46:12 #40
8136 Blues
pi_220596482
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat klinkt het fijn @:vlindertje89 zo’n warm bad.

Loopbaanadvies voor wie wat zoek. Kies voor pedicure. Ik kan m’n knieën niet meer zo buigen zonder bang te zijn een los onderbeen in m’n hand te houden dat het er maar weer eens van moest komen. De ene salon waar ik ooit kwam heeft een stop, de volgende heeft een wachtlijst, hopelijk over 6 maanden en ga zo maar door.
Nu wel een gevonden voor volgende week woensdag, haar enige mogelijkheid volgende week, de 3 weken erna ook helemaal vol, dus waarschijnlijk een afzegging :D
Mss zijn er ook pedicures aan huis?
  donderdag 16 april 2026 @ 23:46:33 #41
8136 Blues
pi_220596483
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:55 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Zoiets ja :D
Er was vandaag ook nog een nieuwe collega zeer verbaasd over mijn leeftijd *) een van de leuke dingen aan nieuwe collega's :P

Speaking of which, hoi :W ik merk dat nu ik ook fysiek bij nieuwe baan begonnen ben, het wel echt stuk drukker is, langere dagen, en ik hier ook minder te vinden ben. Vorige week 4 dagen met 7-7.30 deur uit en dan 17-18.30 pas thuis (beide uni's 2 dagen). Toch wel even andere koek dan 2 dagen naar uni en dan ook nog na spits heen en voor spits terug :+ . Maar ik heb het er echt ontzettend naar mijn zin O+ alle collega's zijn leuk, ik heb mijn eerste werkgroep gegeven, de studenten waarvan ik scriptiebegeleiding overneem gesproken en al wat feedback gegeven. En iedereen is zo lief! Vragen af en toe hoe de opstart gaat en of ik nog vragen heb, komen andere collega's aan me voorstellen, vragen me mee lunchen enzo. Ik voel me er zó welkom, echt een warm bad O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo fijn te lezen dit O+
  donderdag 16 april 2026 @ 23:57:47 #42
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220596497
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 23:46 schreef Blues het volgende:

[..]
Mss zijn er ook pedicures aan huis?
Ja zij komt ook aan huis, maar het is nog geen 10 minuten fietsen. Ik verbaas me vooral dat het zo enorm druk is.. wanneer ik alleen m’n (teen)nagels wil laten lakken zou ik bij veel meer zaken terecht kunnen maar ik wil graag iemand met en Provoet opleiding
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 17 april 2026 @ 00:00:28 #43
8136 Blues
pi_220596507
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 23:57 schreef Kaatje1 het volgende:


Ja zij komt ook aan huis, maar het is nog geen 10 minuten fietsen. Ik verbaas me vooral dat het zo enorm druk is.. wanneer ik alleen m’n (teen)nagels wil laten lakken zou ik bij veel meer zaken terecht kunnen maar ik wil graag iemand met en Provoet opleiding
Het alleen lakken is idd echt niet hetzelfde als pedicuren
  vrijdag 17 april 2026 @ 00:02:53 #44
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220596516
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:29 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
MDL is wel echt de gangbare naam. Zoals KNO zeg maar. (Maag-darm-levergeneeskunde.)
Hadden ze het niet MLD kunnen noemen? Dan was ik er misschien nog wel opgekomen, door de MaagLeverDarm stichting. Of heet die tegenwoordig ook anders?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  vrijdag 17 april 2026 @ 00:08:49 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220596523
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 00:02 schreef flipsen het volgende:

[..]
Hadden ze het niet MLD kunnen noemen? Dan was ik er misschien nog wel opgekomen, door de MaagLeverDarm stichting. Of heet die tegenwoordig ook anders?
Heet tegenwoordig MDL fonds.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 17 april 2026 @ 05:49:58 #46
111414 Vanyel
pi_220596908
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:28 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Aanhalingstekens hadden me geholpen in mijn begrip. Maar ik mis er geloof ik weinig aan, liederen over monniken met eieren.
Heus wel hoor :Y
Wij luisterden ze vroeger altijd op bandjes in de auto. Heel fijne liedjes zijn het. Maar idd wel liedekes uit de tijd van mijn ouders.

Ik luisterde mijn vaders Jaap Fischer, hij mijn Clouseau O-)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 17 april 2026 @ 06:37:22 #47
197950 Clubsoda
*zing*
pi_220596941
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 05:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Heus wel hoor :Y
Wij luisterden ze vroeger altijd op bandjes in de auto. Heel fijne liedjes zijn het. Maar idd wel liedekes uit de tijd van mijn ouders.

Ik luisterde mijn vaders Jaap Fischer, hij mijn Clouseau O-)

Dat zal het zijn want mijn ouders luisterden beiden niet naar meneer Fischer. Wij deden im de auto de Mattheus Passion }:|

Ik vind mezelf trouwens ook net te jong voor de hoogtijdagen van Clouseau O-)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 17 april 2026 @ 06:43:45 #48
197950 Clubsoda
*zing*
pi_220596943
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 00:02 schreef flipsen het volgende:

[..]
Hadden ze het niet MLD kunnen noemen? Dan was ik er misschien nog wel opgekomen, door de MaagLeverDarm stichting. Of heet die tegenwoordig ook anders?
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 00:02 schreef flipsen het volgende:

[..]
Hadden ze het niet MLD kunnen noemen? Dan was ik er misschien nog wel opgekomen, door de MaagLeverDarm stichting. Of heet die tegenwoordig ook anders?
Ik ben niet heel intensief bij de naamgeving betrokkenen geweest :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 17 april 2026 @ 06:54:28 #49
111414 Vanyel
pi_220596953
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 06:37 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dat zal het zijn want mijn ouders luisterden beiden niet naar meneer Fischer. Wij deden im de auto de Mattheus Passion }:|

Ik vind mezelf trouwens ook net te jong voor de hoogtijdagen van Clouseau O-)
Ben je ook :Y
Was mijn eerste concert. Bôh O+

En ik denk bah Mattheus Passion. Doe mij maar de liedjes van
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 17 april 2026 @ 07:18:17 #50
197950 Clubsoda
*zing*
pi_220596987
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 06:54 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ben je ook :Y
Was mijn eerste concert. Bôh O+

En ik denk bah Mattheus Passion. Doe mij maar de liedjes van
Ja, ik ook!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 17 april 2026 @ 07:26:04 #51
268312 Sarabi
pi_220597003
Goedemorgen :O
Alweer onderweg voor een collab met een andere brouwerij.
  vrijdag 17 april 2026 @ 09:00:58 #52
162107 mjan
pi_220597478
O+ ik had me weer, voor de zoveelste keer, door een kuiken laten verlakken O+

Dat, én de Matthäus-Passion.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 17 april 2026 @ 09:08:11 #53
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220597496
Mogge!

Vandaag maar eens rustig aan doen. Afgelopen dagen beetje teveel gedaan en dat breekt nu een beetje op.

Wanneer mag je wat vertellen @Sarabi
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 17 april 2026 @ 09:12:45 #54
175489 Candaasje
pi_220597512
Oh heb goede herinneringen aan de Mattheus Passion O+
Niet dat ik me de muziek nu zo precies voor de geest kan halen of er uren voor in de kerk zou gaan zitten. Maar ik heb er samen met goede vriend mijn houten boog -volledig met de hand, met bijl, schaaf en spookschaaf- op staan maken :D En toentertijd had ik af en toe wel liever iets met euh, meer ‘pit’ gehad, want het was best zwaar werk, maar… het is een van zijn lievelings stukken :)


@vlindertje89 dat klinkt als een heel fijne start!

En ja, zulke dagen zijn best pittig qua tijden, zeker als je er een paar achter elkaar hebt :Y

Over werken en uren gesproken;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 17 april 2026 @ 09:13:43 #55
111414 Vanyel
pi_220597515
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:00 schreef mjan het volgende:
O+ ik had me weer, voor de zoveelste keer, door een kuiken laten verlakken O+

Dat, én de Matthäus-Passion.
Maar de volgende dag at ik rijst >:)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 17 april 2026 @ 09:18:54 #56
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220597535
Een dag in de week zit ik dus op het moment met mijn neus (..) in de MDL-zaken; ons nieuwe ziekenhuisgebouw krijgt een compleet nieuwe scopie afdeling, met de mogelijkheid OK-anesthesie in te zetten, een recovery gebied met meerdere zorgzwaarten, maar bovenal: een logistieke nachtmerrie.

Vandaar mijn lichte focus op het video deel :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 17 april 2026 @ 09:36:20 #57
162107 mjan
pi_220597672
@Candaasje: kun je die overuren dan niet alvast wegschrijven op je opgenomen verlof?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 17 april 2026 @ 09:43:12 #58
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_220597718
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:24 schreef AnneX het volgende:
@:Cat-astrophe je bent nogal van de chocolade.
Van iemand kreeg ik een joekel van een chocolade paasei en losse chocolaatjes en eitjes. Alleen de eitjes - té weinig dan - waren smakelijk.
Verder. Neuh
Ken je het ‘merk’?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar natuurlijk ken ik die. Dat is mijn vaste chocolatier voor mijn bonbons en paaseitjes O+
De schenker kwam hier 'uit de buurt' denk ik?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 17 april 2026 @ 09:49:13 #59
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_220597738
En ik ben een blij ei in Londen. Wat houd ik toch van deze stad O+

Vandaag laatste volledige dag, nog 1 musical te gaan. Op 5 minuten lopen van mijn capsule-hotel. Wat best prima bevalt. Gedeeld sanitair is niet optimaal, beetje meer ruimte op mijn 'kamer' zou fijn zijn maar de locatie is fantastisch, het is er heerlijk rustig en de security is prima. Zou volgende solo trip weer doen :Y

Vandaag naar uitzichtpunt, Borough market voor lunch en dan wsch tripje heen en weer met de kabelbaan (omdat die bestaat!) en met de boot'bus' terug. Daarna even kijken wat de dag verder nog brengt. En vanavond naar O+ Les Mis O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 17 april 2026 @ 09:49:42 #60
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220597739
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Maar natuurlijk ken ik die. Dat is mijn vaste chocolatier voor mijn bonbons en paaseitjes O+
De schenker kwam hier 'uit de buurt' denk ik?
Hoeft niet, Rousseau zit ook in mijn buurdorp tegenwoordig.

Hoe is het met de musical madness?
Spoilers!
  vrijdag 17 april 2026 @ 09:49:43 #61
43653 sigme
Veraan
pi_220597740
Goedemorgen!


Ik snap wel wat van Gogh zag in boomwortels

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 17 april 2026 @ 09:57:46 #62
147666 AnneX
pi_220597777
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Maar de volgende dag at ik rijst >:)
…met kip of haan… :Y)
  vrijdag 17 april 2026 @ 10:07:30 #63
147666 AnneX
pi_220597833
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Maar natuurlijk ken ik die. Dat is mijn vaste chocolatier voor mijn bonbons en paaseitjes O+
De schenker kwam hier 'uit de buurt' denk ik?
Uit de buurt ja.
Al jaren neemt hij een doosje bonbons mee bij gelegenheden.
Alleen het ei van pure chocola 20 cm hoog vind ik nah…
Ws. helemaal gewend aan de pure chocola van de lidl. Laatst van ah was ook niet mijn smaak. Het is niet “vol” van smaak zou ik omschrijven.
  vrijdag 17 april 2026 @ 10:21:12 #64
43653 sigme
Veraan
pi_220597895
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:57 schreef AnneX het volgende:

[..]
…met kip of haan… :Y)
Hele jonge…
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 17 april 2026 @ 10:33:20 #65
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_220597964
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hoeft niet, Rousseau zit ook in mijn buurdorp tegenwoordig.

Hoe is het met de musical madness?
Ook nog onderste helft van NL :P

Ik sla me dapper door de madness heen! Avenue Q was hilarisch en treffend, Six vond ik in Amsterdam beter qua pittigheid en toonvastheid. The Mousetrap was ouderwets vermeack zonder oubollig te zijn. En Book of Mormon was geweldig met humor op het randje en ook hier de grote thema's.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 17 april 2026 @ 10:34:21 #66
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220597969
Mogge!

Vandaag maar eens rustig aan doen. Afgelopen dagen beetje teveel gedaan en dat breekt nu een beetje op.

Wanneer mag je wat vertellen @Sarabi
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
En ik ben een blij ei in Londen. Wat houd ik toch van deze stad O+

Vandaag laatste volledige dag, nog 1 musical te gaan. Op 5 minuten lopen van mijn capsule-hotel. Wat best prima bevalt. Gedeeld sanitair is niet optimaal, beetje meer ruimte op mijn 'kamer' zou fijn zijn maar de locatie is fantastisch, het is er heerlijk rustig en de security is prima. Zou volgende solo trip weer doen :Y

Vandaag naar uitzichtpunt, Borough market voor lunch en dan wsch tripje heen en weer met de kabelbaan (omdat die bestaat!) en met de boot'bus' terug. Daarna even kijken wat de dag verder nog brengt. En vanavond naar O+ Les Mis O+
heerlijk genieten dus.
Maar ik heb dat hotel opgezocht, jij hebt vast geen claustrofobie?

[ Bericht 2% gewijzigd door Kaatje1 op 17-04-2026 10:39:32 ]
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 17 april 2026 @ 10:39:34 #67
147666 AnneX
pi_220598007
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ook nog onderste helft van NL :P

Ik sla me dapper door de madness heen! Avenue Q was hilarisch en treffend, Six vond ik in Amsterdam beter qua pittigheid en toonvastheid. The Mousetrap was ouderwets vermeack zonder oubollig te zijn. En Book of Mormon was geweldig met humor op het randje en ook hier de grote thema's.
Wat.een.feest! 🎶 plus varen op de Thames!
  vrijdag 17 april 2026 @ 10:43:41 #68
147666 AnneX
pi_220598033
@Leintjeuh doe je mee met het koor van Jaap …😉
#oorwurmen

[ Bericht 4% gewijzigd door AnneX op 17-04-2026 10:58:33 ]
  vrijdag 17 april 2026 @ 10:57:54 #69
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220598110
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ook nog onderste helft van NL :P

Ik sla me dapper door de madness heen! Avenue Q was hilarisch en treffend, Six vond ik in Amsterdam beter qua pittigheid en toonvastheid. The Mousetrap was ouderwets vermeack zonder oubollig te zijn. En Book of Mormon was geweldig met humor op het randje en ook hier de grote thema's.
True, true. Wel echt niet jouw regio echter hoor.

Ik ben ook naar Avenue Q in Londen geweest O+ Kaartjes helemaal bovenin, slechtste plekken, 12 pond. Genoten :Y
Spoilers!
  vrijdag 17 april 2026 @ 11:41:48 #70
8136 Blues
pi_220598434
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:18 schreef fietsie het volgende:
Een dag in de week zit ik dus op het moment met mijn neus (..) in de MDL-zaken; ons nieuwe ziekenhuisgebouw krijgt een compleet nieuwe scopie afdeling, met de mogelijkheid OK-anesthesie in te zetten, een recovery gebied met meerdere zorgzwaarten, maar bovenal: een logistieke nachtmerrie.

Vandaar mijn lichte focus op het video deel :P
Ik heb een paar keer fysiek mogen meegluren *)
  vrijdag 17 april 2026 @ 11:44:14 #71
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220598454
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 11:41 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik heb een paar keer fysiek mogen meegluren *)
Dat 'moest' ik (in het kader van meelopen) tijdens m'n opleiding. En ik doe bv ook mee met mockup-sessies bij nieuwe apparatuur, om te zien hoe mensen dingen inzetten.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 17 april 2026 @ 11:46:13 #72
8136 Blues
pi_220598469
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:49 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

[ afbeelding ]
Ik snap wel wat van Gogh zag in boomwortels

[ afbeelding ]
O+
  vrijdag 17 april 2026 @ 11:46:49 #73
8136 Blues
pi_220598473
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 11:44 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dat 'moest' ik (in het kader van meelopen) tijdens m'n opleiding. En ik doe bv ook mee met mockup-sessies bij nieuwe apparatuur, om te zien hoe mensen dingen inzetten.
Gaat de techniek daarin snel?
  vrijdag 17 april 2026 @ 11:59:26 #74
8136 Blues
pi_220598575
Mijn vriendin _O-

Appt nu ook in het 'foks' omdat ik dat de afgelopen jaren soms zonder nadenken doe en ze dan vroeg huh?
Nu doet ze het zelf ook (nog nooit op fok geweest) . Ze appt nu dat ze bij een fysiogoT geweest en ze 'Rant' ff daarover.
Zo grappig.
  vrijdag 17 april 2026 @ 12:19:48 #75
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220598684
is
het
al
weekend?

Ik ben er aan toe geloof ik :Y)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 17 april 2026 @ 12:26:04 #76
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220598732
Hier zit ook een rousseau, gisteren een to good to go met paaseitjes gehaald *O*
  vrijdag 17 april 2026 @ 12:52:35 #77
162107 mjan
pi_220598871
quote:
7s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:48 schreef sigme het volgende:

[..]
Het liedje over Onno & het financieringstekort
[..]
Het orgineel over de liefde kan ik geloof ik ook niet vinden, wel een latere variant.
Ik ga eens kijken tussen mijn LPs, maar denk dat ze daar ook niet op te vinden zijn.

Heb nog wel ergens een obscuur boekje van Jaap Fischer. Toekomst en zekerheid - gids voor jonge mensen die niet goed weten wat ze zullen gaan doen. Daar was ik wat minder van gecharmeerd volgens mij.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 17 april 2026 @ 13:49:41 #78
111414 Vanyel
pi_220599267
@Clubsoda
Geheel toevallig blijken wij vandaag ketelonderhoud te hebben gehad van de loodgieter die jij mij 100 jaar geleden aanried (door Mrs V geregeld).
Wat een leukerd O+ O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 17 april 2026 @ 14:05:24 #79
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220599334
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:12 schreef Candaasje het volgende:
Oh heb goede herinneringen aan de Mattheus Passion O+
Dito, sowieso Bach, eenzame hoogte als componist.
Vond de muziek altijd al geweldig maar toen ik “Gödel, Escher, Bach” had gelezen nog een keer zo geweldig.

Een doolhof in muziek
Bekijk deze YouTube-video
  vrijdag 17 april 2026 @ 14:35:47 #80
8136 Blues
pi_220599551
Deze dubbel CD heb ik.
Deze liedjes staan er op:



Overigens...kwam ik met zoeken in die kast veel herinneringen tegen :D O+

CD draait nu op mijn laptop, daar zit nog zo'n CD speler in _O-
Maar de liedjes die @sigme noemt zie ik er niet tussen -O- of heeft het mss een andere titel?

[ Bericht 10% gewijzigd door Blues op 17-04-2026 14:42:34 ]
  vrijdag 17 april 2026 @ 14:44:45 #81
111414 Vanyel
pi_220599583
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:35 schreef Blues het volgende:
Deze dubbel CD heb ik.
Deze liedjes staan er op:

[ link | afbeelding ]

Overigens...kwam ik met zoeken in die kast veel herinneringen tegen :D O+

CD draait nu op mijn laptop, daar zit nog zo'n CD speler in _O-
Maar de liedjes die @:sigme noemt zie ik er niet tussen -O- of heeft het mss een andere titel?
Dat is mijn bandje O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 17 april 2026 @ 16:18:56 #82
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220600332
Toch maar naar binnen gegaan. Wanneer de zon erdoor komt is het lekker, maar zonder is het gewoon fris.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 april 2026 @ 16:56:12 #83
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220600503
THuis. O+ Rozig. Eerst een uur ge:Z
Noordkant Veluwe. Leuvenum - Elspeet - Vierhouten.
Een volgende keer wordt even puzzelen qua optimale etappes en OV...
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 17 april 2026 @ 17:26:16 #84
8136 Blues
pi_220600688
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 16:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Toch maar naar binnen gegaan. Wanneer de zon erdoor komt is het lekker, maar zonder is het gewoon fris.
Ik had precies hetzelfde.

En...net een uur gelegen, want na op 1 maand na, bijna een migraine vrij jaar, kwamen dan toch de overbekende vlekken, schitteringen en aura's etc mijn kant op. }:|
Zo te voelen een kleine aanval, maar ik ben er niet helemaal vanaf helaas :{
  vrijdag 17 april 2026 @ 17:26:39 #85
43653 sigme
Veraan
pi_220600689
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:35 schreef Blues het volgende:
Deze dubbel CD heb ik.
Deze liedjes staan er op:

[ link | afbeelding ]

Overigens...kwam ik met zoeken in die kast veel herinneringen tegen :D O+

CD draait nu op mijn laptop, daar zit nog zo'n CD speler in _O-
Maar de liedjes die @:sigme noemt zie ik er niet tussen -O- of heeft het mss een andere titel?
Joop Visser bewaakt zijn oeuvre heel strikt. Dat ik die liedjes niet kan vinde is omdat ze onvindbaar zijn. Ze staan niet op een cd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 17 april 2026 @ 17:39:12 #86
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220600734
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 17:26 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik had precies hetzelfde.

En...net een uur gelegen, want na op 1 maand na, bijna een migraine vrij jaar, kwamen dan toch de overbekende vlekken, schitteringen en aura's etc mijn kant op. }:|
Zo te voelen een kleine aanval, maar ik ben er niet helemaal vanaf helaas :{
Ach wat jammer. Misschien (duimt) moet het lijf er ook nog wat aan wennen? Nog even een soort nabrander
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 17 april 2026 @ 17:42:19 #87
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_220600755
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Vandaag maar eens rustig aan doen. Afgelopen dagen beetje teveel gedaan en dat breekt nu een beetje op.

Wanneer mag je wat vertellen @:sarabi
[..]
heerlijk genieten dus.
Maar ik heb dat hotel opgezocht, jij hebt vast geen claustrofobie?
Als je ook maar een tikje claustrofobisch bent moet je hier zeker niet gaan logeren. Ivm de kleine capsules maar ook omdat de gangen kruipdoor-sluipdoor zijn met als hoofdkleur donkergrijs. Zelfs ik vind dat af en toe benauwend. Meer dan de capsule eigenlijk.

Nu op weg naar capsule.
Met boot naar kabelbaan en aan de overkant kon je makkelijk terug naar het centrum. Dacht ik. Google zat fout, omleidingsborden zaten fout, conducteur zat fout, ugh!
Een uur lang op en neer gelopen en vervolgens gereden met de DLR. Ik stond op het punt de kabelbaan terug te pakken en daar metro of boot te zoeken. Maar gelukkig onderweg toch een Underground tegen gekomen dus nu komt alles goed.
En als Call the midwife fan is het leuk om een keer (op het station van) Poplar te zijn geweest.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 17 april 2026 @ 17:48:02 #88
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220600787
Moet je dan op je knieeen door die gang kruipen?

Fijn dat je de weg terug hebt gevonden. Veel plezier vanavond!
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 17 april 2026 @ 18:39:23 #89
197950 Clubsoda
*zing*
pi_220601009
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:49 schreef Vanyel het volgende:
@:clubsoda
Geheel toevallig blijken wij vandaag ketelonderhoud te hebben gehad van de loodgieter die jij mij 100 jaar geleden aanried (door Mrs V geregeld).
Wat een leukerd O+ O+
Beginnend met een V? En zijn naam met een R? Dat is echt mopje ja O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 17 april 2026 @ 19:10:46 #90
268312 Sarabi
pi_220601196
@Kaatje1 over een paar weekjes

Nou samenwerking ging goed en was erg gezellig. Alleen jammer dat iemand daar op de parkeerplaats tegen onze auto is gereden -O- nouja schadeformulier is ingevuld dus zal wel weer goed komen.

Nu nog een uur naar huis rijden.
  vrijdag 17 april 2026 @ 19:12:04 #91
111414 Vanyel
pi_220601205
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 18:39 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Beginnend met een V? En zijn naam met een R? Dat is echt mopje ja O+
Jaaaa O+
Eerste keer hier en ik heb al foto's van zijn kinderen gezien :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 17 april 2026 @ 19:22:47 #92
147666 AnneX
pi_220601250
De start borrel vanmiddag van de bemanningen.
Sommige mensen hadden er meer moeite voor gedaan.
Vandaar de foto. Zelf ben ik net als vorig jaar naar de Turkse winkel Corum aan de overkant gelopen. Oh oh wat lekker. Ook voor thuis 4 stuks

meegenomen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer Blues van de migraine. -O-
  vrijdag 17 april 2026 @ 19:26:38 #93
147666 AnneX
pi_220601272
Nu in het Theater gegeten en straks de voorstelling van voorheen Wereldband nu Släpstick.
Ook muzikaal briljant en geen musical.🎶
  vrijdag 17 april 2026 @ 19:36:22 #94
197950 Clubsoda
*zing*
pi_220601319
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 19:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Jaaaa O+
Eerste keer hier en ik heb al foto's van zijn kinderen gezien :D
Och O+ Ik mag hem echt graag, hij is toegankelijk en neemt je serieus zonder mainsplainen. Ik heb net na de scheiding zoveel aan die houding gehad als er gedoe was met verwarming of lekkage. Ik had nog een klusjesfiguur met wie ik dat had maar aar heb ik het net mee uitgemaakt :6

Het énige nadeel is dat hij twee weken geleden al een klus bij ons zou doen maar nu bij jullie rondhangt }:| :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 17 april 2026 @ 20:13:13 #95
111414 Vanyel
pi_220601543
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 19:36 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Och O+ Ik mag hem echt graag, hij is toegankelijk en neemt je serieus zonder mainsplainen. Ik heb net na de scheiding zoveel aan die houding gehad als er gedoe was met verwarming of lekkage. Ik had nog een klusjesfiguur met wie ik dat had maar aar heb ik het net mee uitgemaakt :6

Het énige nadeel is dat hij twee weken geleden al een klus bij ons zou doen maar nu bij jullie rondhangt }:| :+
:D
1 uurtje maar, heus!
Helaas heb ik verder geen verwarmingsissues.

Als je nog eens een zoals deze tegenkomt, wil ik die ook graag :Y.
Je timmerman was ook al zo'n snoesje. Ik dacht dat die vertrokken was maar zijn website is nog in de lucht :o

Mensen, als je iemand ergens voor zoekt en enigszins in haar buurt woont, vraag Club. Die heeft er een neus voor
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 17 april 2026 @ 20:13:22 #96
8136 Blues
pi_220601545
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 17:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ach wat jammer. Misschien (duimt) moet het lijf er ook nog wat aan wennen? Nog even een soort nabrander
Eenmaal een erfelijke aandoening kom je er nooit meer vanaf.
Maar de episodes zijn mss wel verminderd door de metropolol.
Dat wil ik echt graag geloven, want het kan niet toevallig zijn dat ik een jaar de laagste dosering gebruik en het bijna een jaar is weggebleven, alleen ik neem niet de proef op de som door te stoppen :D
  vrijdag 17 april 2026 @ 20:27:16 #97
162107 mjan
pi_220601623
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2026 17:26 schreef sigme het volgende:

[..]
Joop Visser bewaakt zijn oeuvre heel strikt. Dat ik die liedjes niet kan vinde is omdat ze onvindbaar zijn. Ze staan niet op een cd.
En ook niet op willekeurige LPs



Oh, ik heb Onno trouwens wel gevonden. Staat op 'de huid van de beer'.

[ Bericht 6% gewijzigd door mjan op 17-04-2026 20:33:23 ]
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 17 april 2026 @ 20:34:13 #98
43653 sigme
Veraan
pi_220601670
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:27 schreef mjan het volgende:

[..]
En ook niet op willekeurige LPs

[ afbeelding ]

Oh, ik heb Onno trouwens wel gevonden. Staat op 'de huid van de beer'.
Als ik zo oud was
met een slobberpak en kaal
en ze slijmden "Joop wat ben je toch vitaal"
en ik wist als ik vertrok
dat ik werd opgevolgd door Kok

Dan zou ik ook niet gaan ik ben niet helemaal
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')