abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220595919
quote:
80s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:18 schreef flipsen het volgende:
Zeg @:Blues, nu je met pensioen bent, mogen dan ook al die afkortingen uit je arbeidsverleden met pensioen? Ik moet altijd veel te hard nadenken :D zkh is nog wel logisch, vphuis duurde ook niet zo lang (met context), maar ik zit me al de hele middag af te vragen wat nou toch een mdl arts is :{w

En nu maar weer vrolijk verder werken met JZNZ liedjes in mijn hoofd :D
MDL is wel echt de gangbare naam. Zoals KNO zeg maar. (Maag-darm-levergeneeskunde.)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220595932
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:04 schreef vlindertje89 het volgende:
Dank allen, ik voel me weer piepjong ^O^

:P *;
Ook een manier om het onder woorden te brengen! :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 16 april 2026 @ 21:32:47 #28
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220595944
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:28 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Aanhalingstekens hadden me geholpen in mijn begrip. Maar ik mis er geloof ik weinig aan, liederen over monniken met eieren.
Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video
pi_220596051
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:29 schreef Clubsoda het volgende:


MDL is wel echt de gangbare naam. Zoals KNO zeg maar. (Maag-darm-levergeneeskunde.)
Vroegah waren het internisten met aandachtsgebied gastro-enterologie :)

Maar @flipsen ik verbeter onder het typen ook nog wel veel andere afkortingen, kenjenagaan :D
  donderdag 16 april 2026 @ 21:45:18 #30
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220596060
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:44 schreef Blues het volgende:

[..]
Vroegah waren het internisten met aandachtsgebied gastro-enterologie :)

Butthole videographers. Dat zijn het
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220596087
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:20 schreef Blues het volgende:
Ik heb een dubbelCD van Jaap/Joop.
Welke liedjes kan je niet meer vinden @:sigme
Het liedje over Onno & het financieringstekort

quote:
Onno er worden weer mensen vergast
ze waren de anderen toch maar tot last
en als het nou in de plannen past
dan hoor je de Onno's niet klagen

Want we weten allemaal waaraan het schort
Het schort aan het financieringstekort
en als het financieringstekort maar minder wordt
dan moet je offers durven vragen
Het orgineel over de liefde kan ik geloof ik ook niet vinden, wel een latere variant.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 21:51:00 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220596098
Het ruikt lekker langs de oprit





Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220596126
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:18 schreef fietsie het volgende:

[..]
@:Schmetterlingchen2012 ? :)
Zoiets ja :D
Er was vandaag ook nog een nieuwe collega zeer verbaasd over mijn leeftijd *) een van de leuke dingen aan nieuwe collega's :P

Speaking of which, hoi :W ik merk dat nu ik ook fysiek bij nieuwe baan begonnen ben, het wel echt stuk drukker is, langere dagen, en ik hier ook minder te vinden ben. Vorige week 4 dagen met 7-7.30 deur uit en dan 17-18.30 pas thuis (beide uni's 2 dagen). Toch wel even andere koek dan 2 dagen naar uni en dan ook nog na spits heen en voor spits terug :+ . Maar ik heb het er echt ontzettend naar mijn zin O+ alle collega's zijn leuk, ik heb mijn eerste werkgroep gegeven, de studenten waarvan ik scriptiebegeleiding overneem gesproken en al wat feedback gegeven. En iedereen is zo lief! Vragen af en toe hoe de opstart gaat en of ik nog vragen heb, komen andere collega's aan me voorstellen, vragen me mee lunchen enzo. Ik voel me er zó welkom, echt een warm bad O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220596170
@vlindertje89 wat fijn!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220596184
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:45 schreef fietsie het volgende:

[..]
Butthole videographers. Dat zijn het
})
pi_220596238
@Cat-astrophe je bent nogal van de chocolade.
Van iemand kreeg ik een joekel van een chocolade paasei en losse chocolaatjes en eitjes. Alleen de eitjes - té weinig dan - waren smakelijk.
Verder. Neuh
Ken je het ‘merk’?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220596282
quote:
7s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:48 schreef sigme het volgende:


Het liedje over Onno & het financieringstekort

Het orgineel over de liefde kan ik geloof ik ook niet vinden, wel een latere variant.
Ik ga morgen neuzen tussen de cd's voor je ^O^ Mss staan deze 2 er wel op.
pi_220596300
Wat klinkt het fijn @vlindertje89 zo’n warm bad.

Loopbaanadvies voor wie wat zoek. Kies voor pedicure. Ik kan m’n knieën niet meer zo buigen zonder bang te zijn een los onderbeen in m’n hand te houden dat het er maar weer eens van moest komen. De ene salon waar ik ooit kwam heeft een stop, de volgende heeft een wachtlijst, hopelijk over 6 maanden en ga zo maar door.
Nu wel een gevonden voor volgende week woensdag, haar enige mogelijkheid volgende week, de 3 weken erna ook helemaal vol, dus waarschijnlijk een afzegging :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_220596312
Vlindertje, wat een fijne bevestiging van je keuze O+
Spoilers!
pi_220596482
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat klinkt het fijn @:vlindertje89 zo’n warm bad.

Loopbaanadvies voor wie wat zoek. Kies voor pedicure. Ik kan m’n knieën niet meer zo buigen zonder bang te zijn een los onderbeen in m’n hand te houden dat het er maar weer eens van moest komen. De ene salon waar ik ooit kwam heeft een stop, de volgende heeft een wachtlijst, hopelijk over 6 maanden en ga zo maar door.
Nu wel een gevonden voor volgende week woensdag, haar enige mogelijkheid volgende week, de 3 weken erna ook helemaal vol, dus waarschijnlijk een afzegging :D
Mss zijn er ook pedicures aan huis?
pi_220596483
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:55 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Zoiets ja :D
Er was vandaag ook nog een nieuwe collega zeer verbaasd over mijn leeftijd *) een van de leuke dingen aan nieuwe collega's :P

Speaking of which, hoi :W ik merk dat nu ik ook fysiek bij nieuwe baan begonnen ben, het wel echt stuk drukker is, langere dagen, en ik hier ook minder te vinden ben. Vorige week 4 dagen met 7-7.30 deur uit en dan 17-18.30 pas thuis (beide uni's 2 dagen). Toch wel even andere koek dan 2 dagen naar uni en dan ook nog na spits heen en voor spits terug :+ . Maar ik heb het er echt ontzettend naar mijn zin O+ alle collega's zijn leuk, ik heb mijn eerste werkgroep gegeven, de studenten waarvan ik scriptiebegeleiding overneem gesproken en al wat feedback gegeven. En iedereen is zo lief! Vragen af en toe hoe de opstart gaat en of ik nog vragen heb, komen andere collega's aan me voorstellen, vragen me mee lunchen enzo. Ik voel me er zó welkom, echt een warm bad O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo fijn te lezen dit O+
pi_220596497
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 23:46 schreef Blues het volgende:

[..]
Mss zijn er ook pedicures aan huis?
Ja zij komt ook aan huis, maar het is nog geen 10 minuten fietsen. Ik verbaas me vooral dat het zo enorm druk is.. wanneer ik alleen m’n (teen)nagels wil laten lakken zou ik bij veel meer zaken terecht kunnen maar ik wil graag iemand met en Provoet opleiding
We have far more in common than that which devides us..
pi_220596507
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 23:57 schreef Kaatje1 het volgende:


Ja zij komt ook aan huis, maar het is nog geen 10 minuten fietsen. Ik verbaas me vooral dat het zo enorm druk is.. wanneer ik alleen m’n (teen)nagels wil laten lakken zou ik bij veel meer zaken terecht kunnen maar ik wil graag iemand met en Provoet opleiding
Het alleen lakken is idd echt niet hetzelfde als pedicuren
  vrijdag 17 april 2026 @ 00:02:53 #44
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220596516
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:29 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
MDL is wel echt de gangbare naam. Zoals KNO zeg maar. (Maag-darm-levergeneeskunde.)
Hadden ze het niet MLD kunnen noemen? Dan was ik er misschien nog wel opgekomen, door de MaagLeverDarm stichting. Of heet die tegenwoordig ook anders?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  vrijdag 17 april 2026 @ 00:08:49 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220596523
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 00:02 schreef flipsen het volgende:

[..]
Hadden ze het niet MLD kunnen noemen? Dan was ik er misschien nog wel opgekomen, door de MaagLeverDarm stichting. Of heet die tegenwoordig ook anders?
Heet tegenwoordig MDL fonds.
The love you take is equal to the love you make.
pi_220596908
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:28 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Aanhalingstekens hadden me geholpen in mijn begrip. Maar ik mis er geloof ik weinig aan, liederen over monniken met eieren.
Heus wel hoor :Y
Wij luisterden ze vroeger altijd op bandjes in de auto. Heel fijne liedjes zijn het. Maar idd wel liedekes uit de tijd van mijn ouders.

Ik luisterde mijn vaders Jaap Fischer, hij mijn Clouseau O-)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220596941
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 05:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Heus wel hoor :Y
Wij luisterden ze vroeger altijd op bandjes in de auto. Heel fijne liedjes zijn het. Maar idd wel liedekes uit de tijd van mijn ouders.

Ik luisterde mijn vaders Jaap Fischer, hij mijn Clouseau O-)

Dat zal het zijn want mijn ouders luisterden beiden niet naar meneer Fischer. Wij deden im de auto de Mattheus Passion }:|

Ik vind mezelf trouwens ook net te jong voor de hoogtijdagen van Clouseau O-)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220596943
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 00:02 schreef flipsen het volgende:

[..]
Hadden ze het niet MLD kunnen noemen? Dan was ik er misschien nog wel opgekomen, door de MaagLeverDarm stichting. Of heet die tegenwoordig ook anders?
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 00:02 schreef flipsen het volgende:

[..]
Hadden ze het niet MLD kunnen noemen? Dan was ik er misschien nog wel opgekomen, door de MaagLeverDarm stichting. Of heet die tegenwoordig ook anders?
Ik ben niet heel intensief bij de naamgeving betrokkenen geweest :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220596953
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 06:37 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dat zal het zijn want mijn ouders luisterden beiden niet naar meneer Fischer. Wij deden im de auto de Mattheus Passion }:|

Ik vind mezelf trouwens ook net te jong voor de hoogtijdagen van Clouseau O-)
Ben je ook :Y
Was mijn eerste concert. Bôh O+

En ik denk bah Mattheus Passion. Doe mij maar de liedjes van
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220596987
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 06:54 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ben je ook :Y
Was mijn eerste concert. Bôh O+

En ik denk bah Mattheus Passion. Doe mij maar de liedjes van
Ja, ik ook!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')