Uit de buurt ja.quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar natuurlijk ken ik die. Dat is mijn vaste chocolatier voor mijn bonbons en paaseitjes![]()
De schenker kwam hier 'uit de buurt' denk ik?
Hele jonge…quote:
Ook nog onderste helft van NLquote:Op vrijdag 17 april 2026 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoeft niet, Rousseau zit ook in mijn buurdorp tegenwoordig.
Hoe is het met de musical madness?
heerlijk genieten dus.quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
En ik ben een blij ei in Londen. Wat houd ik toch van deze stad![]()
Vandaag laatste volledige dag, nog 1 musical te gaan. Op 5 minuten lopen van mijn capsule-hotel. Wat best prima bevalt. Gedeeld sanitair is niet optimaal, beetje meer ruimte op mijn 'kamer' zou fijn zijn maar de locatie is fantastisch, het is er heerlijk rustig en de security is prima. Zou volgende solo trip weer doen
Vandaag naar uitzichtpunt, Borough market voor lunch en dan wsch tripje heen en weer met de kabelbaan (omdat die bestaat!) en met de boot'bus' terug. Daarna even kijken wat de dag verder nog brengt. En vanavond naarLes Mis
Wat.een.feest! 🎶 plus varen op de Thames!quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ook nog onderste helft van NL
Ik sla me dapper door de madness heen! Avenue Q was hilarisch en treffend, Six vond ik in Amsterdam beter qua pittigheid en toonvastheid. The Mousetrap was ouderwets vermeack zonder oubollig te zijn. En Book of Mormon was geweldig met humor op het randje en ook hier de grote thema's.
True, true. Wel echt niet jouw regio echter hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ook nog onderste helft van NL
Ik sla me dapper door de madness heen! Avenue Q was hilarisch en treffend, Six vond ik in Amsterdam beter qua pittigheid en toonvastheid. The Mousetrap was ouderwets vermeack zonder oubollig te zijn. En Book of Mormon was geweldig met humor op het randje en ook hier de grote thema's.
Ik heb een paar keer fysiek mogen meeglurenquote:Op vrijdag 17 april 2026 09:18 schreef fietsie het volgende:
Een dag in de week zit ik dus op het moment met mijn neus (..) in de MDL-zaken; ons nieuwe ziekenhuisgebouw krijgt een compleet nieuwe scopie afdeling, met de mogelijkheid OK-anesthesie in te zetten, een recovery gebied met meerdere zorgzwaarten, maar bovenal: een logistieke nachtmerrie.
Vandaar mijn lichte focus op het video deel
Dat 'moest' ik (in het kader van meelopen) tijdens m'n opleiding. En ik doe bv ook mee met mockup-sessies bij nieuwe apparatuur, om te zien hoe mensen dingen inzetten.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer fysiek mogen meegluren
quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:49 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Ik snap wel wat van Gogh zag in boomwortels
[ afbeelding ]
Gaat de techniek daarin snel?quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat 'moest' ik (in het kader van meelopen) tijdens m'n opleiding. En ik doe bv ook mee met mockup-sessies bij nieuwe apparatuur, om te zien hoe mensen dingen inzetten.
Ik ga eens kijken tussen mijn LPs, maar denk dat ze daar ook niet op te vinden zijn.quote:Op donderdag 16 april 2026 21:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Het liedje over Onno & het financieringstekort
[..]
Het orgineel over de liefde kan ik geloof ik ook niet vinden, wel een latere variant.
Dito, sowieso Bach, eenzame hoogte als componist.quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:12 schreef Candaasje het volgende:
Oh heb goede herinneringen aan de Mattheus Passion![]()
Dat is mijn bandjequote:Op vrijdag 17 april 2026 14:35 schreef Blues het volgende:
Deze dubbel CD heb ik.
Deze liedjes staan er op:
[ link | afbeelding ]
Overigens...kwam ik met zoeken in die kast veel herinneringen tegen![]()
CD draait nu op mijn laptop, daar zit nog zo'n CD speler in![]()
Maar de liedjes die @:sigme noemt zie ik er niet tussenof heeft het mss een andere titel?
Ik had precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Toch maar naar binnen gegaan. Wanneer de zon erdoor komt is het lekker, maar zonder is het gewoon fris.
Joop Visser bewaakt zijn oeuvre heel strikt. Dat ik die liedjes niet kan vinde is omdat ze onvindbaar zijn. Ze staan niet op een cd.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:35 schreef Blues het volgende:
Deze dubbel CD heb ik.
Deze liedjes staan er op:
[ link | afbeelding ]
Overigens...kwam ik met zoeken in die kast veel herinneringen tegen![]()
CD draait nu op mijn laptop, daar zit nog zo'n CD speler in![]()
Maar de liedjes die @:sigme noemt zie ik er niet tussenof heeft het mss een andere titel?
Ach wat jammer. Misschien (duimt) moet het lijf er ook nog wat aan wennen? Nog even een soort nabranderquote:Op vrijdag 17 april 2026 17:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde.
En...net een uur gelegen, want na op 1 maand na, bijna een migraine vrij jaar, kwamen dan toch de overbekende vlekken, schitteringen en aura's etc mijn kant op.![]()
Zo te voelen een kleine aanval, maar ik ben er niet helemaal vanaf helaas
Als je ook maar een tikje claustrofobisch bent moet je hier zeker niet gaan logeren. Ivm de kleine capsules maar ook omdat de gangen kruipdoor-sluipdoor zijn met als hoofdkleur donkergrijs. Zelfs ik vind dat af en toe benauwend. Meer dan de capsule eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Vandaag maar eens rustig aan doen. Afgelopen dagen beetje teveel gedaan en dat breekt nu een beetje op.
Wanneer mag je wat vertellen @:sarabi
[..]
heerlijk genieten dus.
Maar ik heb dat hotel opgezocht, jij hebt vast geen claustrofobie?
Beginnend met een V? En zijn naam met een R? Dat is echt mopje jaquote:Op vrijdag 17 april 2026 13:49 schreef Vanyel het volgende:
@:clubsoda
Geheel toevallig blijken wij vandaag ketelonderhoud te hebben gehad van de loodgieter die jij mij 100 jaar geleden aanried (door Mrs V geregeld).
Wat een leukerd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |