Heb je het hele album al gevonden? Staat op youtubequote:Op vrijdag 17 april 2026 20:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik zo oud was
met een slobberpak en kaal
en ze slijmden "Joop wat ben je toch vitaal"
en ik wist als ik vertrok
dat ik werd opgevolgd door Kok
Dan zou ik ook niet gaan ik ben niet helemaal
Behalve dan die enequote:Op vrijdag 17 april 2026 20:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
1 uurtje maar, heus!
Helaas heb ik verder geen verwarmingsissues.
Als je nog eens een zoals deze tegenkomt, wil ik die ook graag.
Je timmerman was ook al zo'n snoesje. Ik dacht dat die vertrokken was maar zijn website is nog in de lucht
Mensen, als je iemand ergens voor zoekt en enigszins in haar buurt woont, vraag Club. Die heeft er een neus voor
Nu wel, thanx!quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:40 schreef mjan het volgende:
[..]
Heb je het hele album al gevonden? Staat op youtube
Dat komt vast niet vaak voor. Zijn weer terug?quote:Op vrijdag 17 april 2026 21:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dit is nieuw... Toneelmeester stuurt de spelers van het podium af. Storing!
Hopelijk fixen ze het want ik wil mijn les Mis!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongens echt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2026 22:15 schreef Blues het volgende:
Meest slechte scenario voor excoll appt ze net
Waardeloos zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongens echt![]()
![]()
Waar?quote:Op vrijdag 17 april 2026 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
We kijken Mrs Davis. Na 5 afleveringen snap ik nog steeds niet echt waar ik naar kijk. Het is geweldig, geweldig slecht, voorspelbaar, onvoorspelbaar, hilarisch en nog zo veel meer. Maar vooral fascinerend.
Mogelijk HBO. Het staat op mijn computerquote:
Ah ok.quote:Op vrijdag 17 april 2026 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogelijk HBO. Het staat op mijn computer
Wat een verschrikkelijk nieuws voor je collega
quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:04 schreef derLudolf het volgende:
Groeten vanaf Düsseldorf, Gerrit Hiemstra neemt dezelfde trein
Noem je Gerrit Hiemstra nu een tikkie?quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:36 schreef derLudolf het volgende:
Tokkies met luidsprekers in de trein. Weet ook weer waarom ik anders eerste klas reis
Nee die zit in een ander rijtuig, denk 1e klas want dat was helemaal voorin.quote:Op zaterdag 18 april 2026 10:27 schreef mjan het volgende:
[..]
Noem je Gerrit Hiemstra nu een tikkie?![]()
Veel plezier!
Horren zijn heerlijk. Heb ze voor alle ramen, lekker de boel tegen elkaar open zonder insecten in huis.quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:33 schreef AnneX het volgende:
Zoon van bieb collega komt voor Mantelzorg eind april met de auto uit Noord Duitsland, omdat treinen nu al omleidingen en oponthoud aangaven.
Veel plezier. 🚂
De man voor inmeten en plaatsen hor raam was er eventjes.
Met zijn ervaren blik had hij het snel gezien en gemeten.
Levertijd 3 weken. Even wachten op meerdere bestellingen, want anders toeslag ¤ 30 kleine levering, en soberso brandstof toeslag!
Ah, have fun in Stuttgart. Mooie musea daar, en in de omgeving goede restaurantsquote:Op zaterdag 18 april 2026 05:50 schreef derLudolf het volgende:
onderweg naar Stuttgart [ afbeelding ]
Heeeeftaaaagh!!quote:Op vrijdag 17 april 2026 06:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wij deden im de auto de Mattheus Passion![]()
Kun je wel een tijdsslot boeken voor de douche? Of ben je aan de goden overgeleverd?quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
En ik ben een blij ei in Londen. Wat houd ik toch van deze stad![]()
Vandaag laatste volledige dag, nog 1 musical te gaan. Op 5 minuten lopen van mijn capsule-hotel. Wat best prima bevalt. Gedeeld sanitair is niet optimaal, beetje meer ruimte op mijn 'kamer' zou fijn zijn maar de locatie is fantastisch, het is er heerlijk rustig en de security is prima. Zou volgende solo trip weer doen
Vandaag naar uitzichtpunt, Borough market voor lunch en dan wsch tripje heen en weer met de kabelbaan (omdat die bestaat!) en met de boot'bus' terug. Daarna even kijken wat de dag verder nog brengt. En vanavond naarLes Mis
quote:Op vrijdag 17 april 2026 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mogelijk HBO. Het staat op mijn computer
\\
Soooo…welke route vliegen zij?quote:Op zaterdag 18 april 2026 13:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef, mijn nichtje en haar man zijn onderweg terug naar Australie (beiden met griep). Maar door staking van lufthansa ging het van Bukarest naar Istanbul (daar 2 uur wachten), toen naar Frankfurt (8 uur wachten)
Horror terugvluchtquote:Op zaterdag 18 april 2026 13:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef, mijn nichtje en haar man zijn onderweg terug naar Australie (beiden met griep). Maar door staking van lufthansa ging het van Bukarest naar Istanbul (daar 2 uur wachten), toen naar Frankfurt (8 uur wachten)
Of julliequote:Op zaterdag 18 april 2026 14:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Soooo…welke route vliegen zij?
De benedenburen gingen 2-3 weken geleden alsnog via China. Zonder retour tickets.
En met griep in vliegtuig hangen en wachten. Brrr.
In het overvolle theater gisteravond stond een man met een mondkapje voor.
Hopelijk helpt het hem.
Geen idee wat ze zouden vliegen. Heen waren met Emirates gekomen naar Amsterdam. Maar ze zouden niet terugkomen in Amsterdam voor de terugvlucht.quote:Op zaterdag 18 april 2026 14:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Soooo…welke route vliegen zij?
De benedenburen gingen 2-3 weken geleden alsnog via China. Zonder retour tickets.
En met griep in vliegtuig hangen en wachten. Brrr.
In het overvolle theater gisteravond stond een man met een mondkapje voor.
Hopelijk helpt het hem.
Wij ookquote:Op zaterdag 18 april 2026 16:20 schreef borisz het volgende:
Thuis
Was leuk ToeristenBloemenbollenvelden kijken.
Daarna gegeten bij kennissen waar ik nou zeg tussen de 15 en 20 jaar geleden voor het laatst geweest was. Pa heeft nog altijd contact met ze. Ma niet. Zeer gezellig maar ook zeer lekker eten.
Eerst wat hapjes met oa Pesto met daslook. Hoofdgerecht oa Kip uit de römertopf. Die was.
Verwend weer. De dame des huizes kan nog altijd heeeeeerlijk koken. Wijn erbij. Ik hoef niet meer te eten zo/uitbuiksmiley
Het is ook het adres waar ik kennis toen ik klein was heb gemaakt met pesto. Daar heb ik op onze meets nog profijt van.![]()
Er waren gewoon 367632 douches! Zo voelde het tenminste. Ik heb nooit hoeven zoeken of wachten. En ze zijn best netjes ook. Uiteraard wel blij met mijn teenslippers.quote:Op zaterdag 18 april 2026 12:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kun je wel een tijdsslot boeken voor de douche? Of ben je aan de goden overgeleverd?
Je hebt het vast al ergens genoemd, maar wat kost een nachtje daar? Had je ook een link naar een website?quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Er waren gewoon 367632 douches! Zo voelde het tenminste. Ik heb nooit hoeven zoeken of wachten. En ze zijn best netjes ook. Uiteraard wel blij met mijn teenslippers.
Wij ookquote:Op zaterdag 18 april 2026 16:20 schreef borisz het volgende:
Thuis
Was leuk ToeristenBloemenbollenvelden kijken.
Daarna gegeten bij kennissen waar ik nou zeg tussen de 15 en 20 jaar geleden voor het laatst geweest was. Pa heeft nog altijd contact met ze. Ma niet. Zeer gezellig maar ook zeer lekker eten.
Eerst wat hapjes met oa Pesto met daslook. Hoofdgerecht oa Kip uit de römertopf heerlijk op smaak gemaakt. Die was.
Verwend weer. De dame des huizes kan nog altijd heeeeeerlijk koken. Wijn erbij. Ik hoef niet meer te eten zo/uitbuiksmiley
Het is ook het adres waar ik kennis toen ik klein was heb gemaakt met pesto. Daar heb ik op onze meets nog profijt van.![]()
https://share.google/qb4Q8G37fGpafFtjlquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:17 schreef flipsen het volgende:
[..]
Je hebt het vast al ergens genoemd, maar wat kost een nachtje daar? Had je ook een link naar een website?
* flipsen is liever lui dan moe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
O, prima deal zo!quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Er waren gewoon 367632 douches! Zo voelde het tenminste. Ik heb nooit hoeven zoeken of wachten. En ze zijn best netjes ook. Uiteraard wel blij met mijn teenslippers.
Prachtige stukken, zou daar weken kunnen doorbrengenquote:Op zaterdag 18 april 2026 21:15 schreef borisz het volgende:
Ik loop weer eens te dwalen in YT.
Bekijk deze YouTube-video
Heerlijk![]()
En nu wordt de gemeente van @:blues vanuit deze plek 'bestuurd'. Toen ook al. Huis te Aelbrechtsberg
2x 'mijn habitatjes' een oude en de huidigequote:Op zaterdag 18 april 2026 21:15 schreef borisz het volgende:
Ik loop weer eens te dwalen in YT.
Heerlijk![]()
En nu wordt de gemeente van @:blues vanuit deze plek 'bestuurd'. Toen ook al. Huis te Aelbrechtsberg
Zijn beide ook leuke programma's Van Rossem in Utrecht en dit geschiedenisprogramma op NH De Verdwenen Stad. Nu Dan Verdwenen Kastelen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 22:51 schreef Blues het volgende:
[..]
2x 'mijn habitatjes' een oude en de huidige![]()
Bosch heeft AMPsharequote:Op zondag 19 april 2026 08:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:sigme, hoe heet die website over universele batterijen voor gereedschap ook alweer?
Zo profiquote:Op zondag 19 april 2026 08:47 schreef Candaasje het volgende:
Dus we hebben een vlondertje gebouwd, om in de ochtendzon koffie te drinken en in hete zomers in de schaduw te kunnen zitten. (Wanneer de ligusters weer een beetje in vorm zijn gegroeid, ze kregen een nogal forse (maar noodzakelijke) kappersbeurt)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd meer (voorbereidend) werk dan je denkt, dus nu spierpijn. Helaas nu geen ochtendzonnetje
https://www.powerforall-alliance.com/nl/quote:Op zondag 19 april 2026 08:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:sigme, hoe heet die website over universele batterijen voor gereedschap ook alweer?
Te zuur helaas. Wel met wat suiker proberen op te lossen, maar ik weet ook al wat ik gedaan heb.quote:
Ja en de kruiden konden ook echt wat meer.quote:Op zondag 19 april 2026 12:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Da’s jammer maar gewoon stug doorgaan voor het perfecte resultaat (want erg lekker)
Met iets nieuws kook ik eigenlijk altijd op recept en zet er meteen bij wat ik raar vind of waarvan ik denk dat het beter/anders kan. En vaak pas ik dat meteen aan, maar ik begin wel met het receptquote:Op zondag 19 april 2026 12:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja en de kruiden konden ook echt wat meer.
Ik kook dan ook nooit, dus moet meer op gevoel en minder precies uit recept leren koken
Allemaal bekende plekjes voor mijquote:Op zondag 19 april 2026 12:40 schreef borisz het volgende:
Geen spinning, maar een ochtendwandeling van 14km om IJmuiden
Woef! Gistermiddag reden uk en ik zwaaiend langs. Uk: dat was goed lam!quote:
Zo ongeveer doet g het ook geloof ikquote:Op zondag 19 april 2026 12:57 schreef AnneX het volgende:
Goeie timmerskills @:Candaasje 👍🏼 Succes met je praatje.
Jullie hoor ik Altijd over soep maken van de kontjes en schillen van asperges.
Vanmiddag doe ik eens een poging. Eindelijk.
Op basis van dit recept: https://www.wijnspijs.nl/(...)p-maken-van-schillen
#soap
Team Parksidequote:Op zondag 19 april 2026 11:41 schreef Vanyel het volgende:
Pfsh, bijna alles Parkside of Makita hier. Makita kom ik op geen van die gezellige universele sites tegen.
“Er komt eingeflogen…” inhaalactie 😂quote:Op zondag 19 april 2026 13:39 schreef fietsie het volgende:
Max is even lekker bezig na de dramatische dag gister op de Nordschleife..
Sowieso, die laatste twee passeerpogingen van de audi... dat waren pareltjes...quote:
Die heb ik nog niet. Wel een gewone el heggenschaar, een met verlengstokjes en een kleine kettingzaag.quote:Op zondag 19 april 2026 13:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Team Parksidegisteren de enorme laurierhaag onder handen genomen met mn nieuwe elektrische zaag
Die tweede heb ik ook, en een recipozaag. Net ook de hedera mee gekortwiekt.quote:Op zondag 19 april 2026 15:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet. Wel een gewone el heggenschaar, een met verlengstokjes en een kleine kettingzaag.
Awww knuffelquote:Op zondag 19 april 2026 16:45 schreef sigme het volgende:
Vandaag eerste pup laten vertrekken. Het viel niks mee.
Vooral liefste kan heel slecht tegen zulke dingen. Bij de drie pups die wij ooit hebben opgehaald was altijd alleen de vrouw des huizes aanwezig. Ik denk dat veel mensen veels te emotioneel zijn voor de dingen die gedaan moeten worden.
Dankjewel Sararaatsquote:
Oh, dat lijkt me ook zo moeilijk voor jullie. Hoe is Mooitje eronder? En de broertjes en zusjes? Of merk je daar niet veel aanquote:Op zondag 19 april 2026 16:45 schreef sigme het volgende:
Vandaag eerste pup laten vertrekken. Het viel niks mee.
Vooral liefste kan heel slecht tegen zulke dingen. Bij de drie pups die wij ooit hebben opgehaald was altijd alleen de vrouw des huizes aanwezig. Ik denk dat veel mensen veels te emotioneel zijn voor de dingen die gedaan moeten worden.
Die geven geen krimpquote:Op zondag 19 april 2026 17:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me ook zo moeilijk voor jullie. Hoe is Mooitje eronder? En de broertjes en zusjes? Of merk je daar niet veel aan
Het nieuwe baasje had het er ook even moeilijk mee, de pup uit het nest meenemen en van het oude baasje die even een brok weg moest slikken...quote:Op zondag 19 april 2026 16:45 schreef sigme het volgende:
Vandaag eerste pup laten vertrekken.Het viel niks mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |