abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220601708
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:34 schreef sigme het volgende:

[..]
Als ik zo oud was
met een slobberpak en kaal
en ze slijmden "Joop wat ben je toch vitaal"
en ik wist als ik vertrok
dat ik werd opgevolgd door Kok

Dan zou ik ook niet gaan ik ben niet helemaal

Heb je het hele album al gevonden? Staat op youtube O+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_220601852
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:D
1 uurtje maar, heus!
Helaas heb ik verder geen verwarmingsissues.

Als je nog eens een zoals deze tegenkomt, wil ik die ook graag :Y.
Je timmerman was ook al zo'n snoesje. Ik dacht dat die vertrokken was maar zijn website is nog in de lucht :o

Mensen, als je iemand ergens voor zoekt en enigszins in haar buurt woont, vraag Club. Die heeft er een neus voor
Behalve dan die ene }:| maar die heb ik nooit naar jou doorverwezen.

De timmerman zou ik ook graag nog eens nodig hebben. Maakt toffe dingen O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220601861
Maar hij was ook zo gezellig :@
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 17 april 2026 @ 21:02:20 #102
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220601905
We kijken Mrs Davis. Na 5 afleveringen snap ik nog steeds niet echt waar ik naar kijk. Het is geweldig, geweldig slecht, voorspelbaar, onvoorspelbaar, hilarisch en nog zo veel meer. Maar vooral fascinerend.
Spoilers!
pi_220601935
Dit is nieuw... Toneelmeester stuurt de spelers van het podium af. Storing!
Hopelijk fixen ze het want ik wil mijn les Mis!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220602016
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:40 schreef mjan het volgende:

[..]
Heb je het hele album al gevonden? Staat op youtube O+
Nu wel, thanx!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220602116
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dit is nieuw... Toneelmeester stuurt de spelers van het podium af. Storing!
Hopelijk fixen ze het want ik wil mijn les Mis!
Dat komt vast niet vaak voor. Zijn weer terug?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220602182
Meest slechte scenario voor excoll appt ze net ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongens echt :{w :'(
pi_220602183
Uit het gebrek aan vervolgklaag hadden jullie vast afgeleid dat het na een paar minuten gefixt was. En kregen wij een stukje herhaling van het nummer waar de heren in zaten O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220602185
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220602189
En thuis van het theater.
Het is vermakelijk en verrassend en muzikaal theater.
Als zij in de buurt zijn en niet in Hong Kong of Zuid Korea: gaat dat zien.
Trouwens ook op de Parade in Utrecht in augustus.
Speellijst: https://www.slapstick.nl/
pi_220602191
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:15 schreef Blues het volgende:
Meest slechte scenario voor excoll appt ze net ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongens echt :{w :'(
Waardeloos zeg! :X
pi_220602194
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
We kijken Mrs Davis. Na 5 afleveringen snap ik nog steeds niet echt waar ik naar kijk. Het is geweldig, geweldig slecht, voorspelbaar, onvoorspelbaar, hilarisch en nog zo veel meer. Maar vooral fascinerend.
Waar?
pi_220602219
Toen ik laatst bij haar was, had ze al een slecht voorgevoel en was ze al zo bang. ;(
pi_220602236
Eigenlijk zou ik op rij 9 stoel 3 zitten en mnX op onze “vaste” plaats rij 10 stoel 1 (lange benen rij) en stoel 2 was al weg bij boeken.
Het spektakel is altijd snel uitverkocht en meer was er niet vrij.
De meneer op ‘mijn’ stoel 2 begreep dat ik bij stoel 1 hoorde.
En oh wonder: hij hoorde bij het groepje waar ik zou zitten.
En hebben wij van stoel geruild.
Leuk hè w/
  vrijdag 17 april 2026 @ 22:33:42 #115
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220602263
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:20 schreef Blues het volgende:

[..]
Waar?
Mogelijk HBO. Het staat op mijn computer ;)

Wat een verschrikkelijk nieuws voor je collega ;(
Spoilers!
pi_220602273
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:


Mogelijk HBO. Het staat op mijn computer ;)

Wat een verschrikkelijk nieuws voor je collega ;(
Ah ok.
pi_220602392
Wat een afschuwelijke diagnose voor haar @Blues
We have far more in common than that which devides us..
pi_220602558
In 4 minuten van theater naar voordeur.

Blijft fantastisch: voor aanvang ales in de rij ivm kaartcontrole en na afloop vliegen overal deuren open en stond ik binnen 5 seconden op straat. Hij was weer gaaf _O_

Bij de ingang van mijn vrouwenvleugel stond een dame aan een jongeman uit te leggen dat hij hier niet naar binnen mocht. Kerel vond het moeilijk te snappen, hij hoefde alleen even naar het toilet. Ik ben maar even in de buurt blijven hangen tot hij vertrokken was.

Musicals klaar ;( morgen naar huis O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zaterdag 18 april 2026 @ 05:50:26 #119
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220603054
:W onderweg naar Stuttgart
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220603280
Goedemorgen :W
Eerst een ochtendje bier bezorgen en daarna nog even naar de Efteling.
De brouwer waar we gisteren waren gaat vandaag toevallig ook met zijn gezin, benieuwd of we ze nog ergens tegen komen.
pi_220603326
Eerste laag zit erop

819dc3293a6b4859c4d7f08b182cb910a2b7dddd.jpg?1776428497
Die witte plekken is dat schimmelwerend middel

ecb325bc42c68f180392edb77d4567ea9433fef2.jpg?1776428536
*O*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 april 2026 @ 08:44:17 #122
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220603450
Morning. Pa komt deze kant op.
Lunch in Bennebroek bij kennissen.
En ik denk dat we verder wel iets gaan zien qua bloembollen en/of de Bloemencorso :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator zaterdag 18 april 2026 @ 09:04:04 #123
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220603540
Groeten vanaf Düsseldorf, Gerrit Hiemstra neemt dezelfde trein
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 18 april 2026 @ 09:36:15 #124
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220603659
Tokkies met luidsprekers in de trein. Weet ook weer waarom ik anders eerste klas reis :{
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220603661
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:04 schreef derLudolf het volgende:
Groeten vanaf Düsseldorf, Gerrit Hiemstra neemt dezelfde trein
^O^

Fok!-treinreisje? Veel plezier!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zaterdag 18 april 2026 @ 09:46:15 #126
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220603738
Jup rest is (eer)gisteren al die kant opgegaan. Heb momenteel andere prioriteiten voor geld en snipperdagen dus ik hou het bij een nachtje :Y Bliksembezoekje.

Vorig jaar lukte het ook al niet gezamenlijk wat te eten op de terugweg en dat gaat nu ook alweer niet lukken.
Terugweg zo gepland dat we 1:45 tijd hadden in Köln maar nu komt trein daar pas om 17:38 ipv 17:02 aan omdat de trein waarschijnlijk een andere route neemt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220604028
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:36 schreef derLudolf het volgende:
Tokkies met luidsprekers in de trein. Weet ook weer waarom ik anders eerste klas reis :{
Noem je Gerrit Hiemstra nu een tikkie? :+

Veel plezier!
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  Moderator zaterdag 18 april 2026 @ 10:44:05 #128
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220604301
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 10:27 schreef mjan het volgende:

[..]
Noem je Gerrit Hiemstra nu een tikkie? :+

Veel plezier!
Nee die zit in een ander rijtuig, denk 1e klas want dat was helemaal voorin.

Aantal mensen hadden ook al geïrriteerd gekeken. Gewacht toen iemand anders ging koppelen. Ik was eerder en speelde een mars over een mooi paars bloempje. Toen werden mensen boos en zeiden dat ze dat kutding uit moesten doen _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 18 april 2026 @ 11:24:19 #129
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220604601
"wat gaat de trein langzaam"
Bleek nog steeds 160km/u en die sneller dan treinen op regulier Nederlands spoor (maximaal 140km/u)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220604659
Zoon van bieb collega komt voor Mantelzorg eind april met de auto uit Noord Duitsland, omdat treinen nu al omleidingen en oponthoud aangaven.
Veel plezier. 🚂

De man voor inmeten en plaatsen hor raam was er eventjes.
Met zijn ervaren blik had hij het snel gezien en gemeten.
Levertijd 3 weken. Even wachten op meerdere bestellingen, want anders toeslag ¤ 30 kleine levering, en soberso brandstof toeslag!
  zaterdag 18 april 2026 @ 12:09:54 #131
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220604930
Schaamteloze corosspost
Was vanmorgen bij Bauernmarkt Lindchen, (tussen Kalkar en Gogh) na het inslaan op de parkeerplaats raakte ik aan de praat met de eigenaar, man is heel gepassioneerd over de spullen die hij verkoopt en over “zijn” Pfalzdorfer Landschwein. Een vrij uniek varken dat ze zelf gekruist hebben.
  zaterdag 18 april 2026 @ 12:12:19 #132
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220604945
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 11:33 schreef AnneX het volgende:
Zoon van bieb collega komt voor Mantelzorg eind april met de auto uit Noord Duitsland, omdat treinen nu al omleidingen en oponthoud aangaven.
Veel plezier. 🚂

De man voor inmeten en plaatsen hor raam was er eventjes.
Met zijn ervaren blik had hij het snel gezien en gemeten.
Levertijd 3 weken. Even wachten op meerdere bestellingen, want anders toeslag ¤ 30 kleine levering, en soberso brandstof toeslag!
Horren zijn heerlijk. Heb ze voor alle ramen, lekker de boel tegen elkaar open zonder insecten in huis.
Hoewel vliegende insecten in veel regio’s eerder zeldzaam zijn geworden.
  zaterdag 18 april 2026 @ 12:14:18 #133
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220604953
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 05:50 schreef derLudolf het volgende:
:W onderweg naar Stuttgart [ afbeelding ]
Ah, have fun in Stuttgart. Mooie musea daar, en in de omgeving goede restaurants
pi_220605026
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 06:37 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Wij deden im de auto de Mattheus Passion }:|

Heeeeftaaaagh!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220605032
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
En ik ben een blij ei in Londen. Wat houd ik toch van deze stad O+

Vandaag laatste volledige dag, nog 1 musical te gaan. Op 5 minuten lopen van mijn capsule-hotel. Wat best prima bevalt. Gedeeld sanitair is niet optimaal, beetje meer ruimte op mijn 'kamer' zou fijn zijn maar de locatie is fantastisch, het is er heerlijk rustig en de security is prima. Zou volgende solo trip weer doen :Y

Vandaag naar uitzichtpunt, Borough market voor lunch en dan wsch tripje heen en weer met de kabelbaan (omdat die bestaat!) en met de boot'bus' terug. Daarna even kijken wat de dag verder nog brengt. En vanavond naar O+ Les Mis O+
Kun je wel een tijdsslot boeken voor de douche? Of ben je aan de goden overgeleverd?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220605060
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Mogelijk HBO. Het staat op mijn computer ;)
\\
O+ arrrrrrr O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220605409
Oef, mijn nichtje en haar man zijn onderweg terug naar Australie (beiden met griep). Maar door staking van lufthansa ging het van Bukarest naar Istanbul (daar 2 uur wachten), toen naar Frankfurt (8 uur wachten)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220605897
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 13:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef, mijn nichtje en haar man zijn onderweg terug naar Australie (beiden met griep). Maar door staking van lufthansa ging het van Bukarest naar Istanbul (daar 2 uur wachten), toen naar Frankfurt (8 uur wachten)
Soooo…welke route vliegen zij?
De benedenburen gingen 2-3 weken geleden alsnog via China. Zonder retour tickets.
En met griep in vliegtuig hangen en wachten. Brrr.
In het overvolle theater gisteravond stond een man met een mondkapje voor.
Hopelijk helpt het hem.
pi_220605913
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 13:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef, mijn nichtje en haar man zijn onderweg terug naar Australie (beiden met griep). Maar door staking van lufthansa ging het van Bukarest naar Istanbul (daar 2 uur wachten), toen naar Frankfurt (8 uur wachten)
Horror terugvlucht -O-
Kinderen hadden dat een paar jaar geleden ook, die hebben toen over de terugvlucht iets van 72 uur gedaan.
pi_220605915
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 14:14 schreef AnneX het volgende:

[..]
Soooo…welke route vliegen zij?
De benedenburen gingen 2-3 weken geleden alsnog via China. Zonder retour tickets.
En met griep in vliegtuig hangen en wachten. Brrr.
In het overvolle theater gisteravond stond een man met een mondkapje voor.
Hopelijk helpt het hem.
Of jullie :M
pi_220606242
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 14:14 schreef AnneX het volgende:

[..]
Soooo…welke route vliegen zij?
De benedenburen gingen 2-3 weken geleden alsnog via China. Zonder retour tickets.
En met griep in vliegtuig hangen en wachten. Brrr.
In het overvolle theater gisteravond stond een man met een mondkapje voor.
Hopelijk helpt het hem.
Geen idee wat ze zouden vliegen. Heen waren met Emirates gekomen naar Amsterdam. Maar ze zouden niet terugkomen in Amsterdam voor de terugvlucht.
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 18 april 2026 @ 15:39:05 #142
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220606463
Stakingen, oorlog in het MO en een tekort aan kerosine... Ik ben blij dat het seizoen in Zuid-Amerika pas in oktober begint :X

En dan mag je 3x raden wanneer het internationale vliegveld van de stad 3-4 weken dichtgaat ivm werkzaamheden aan de start- en landingsbaan...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220606470
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 14:16 schreef Blues het volgende:

[..]
Of jullie :M
Juist.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 april 2026 @ 16:20:43 #144
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220606665
Thuis :)
Was leuk ToeristenBloemenbollenvelden kijken.

Daarna gegeten bij kennissen waar ik nou zeg tussen de 15 en 20 jaar geleden voor het laatst geweest was. Pa heeft nog altijd contact met ze. Ma niet. Zeer gezellig maar ook zeer lekker eten.

Eerst wat hapjes met oa Pesto met daslook. Hoofdgerecht oa Kip uit de römertopf heerlijk op smaak gemaakt. Die was :9~.
Verwend weer. De dame des huizes kan nog altijd heeeeeerlijk koken. Wijn erbij. Ik hoef niet meer te eten zo _O- /uitbuiksmiley

Het is ook het adres waar ik kennis toen ik klein was heb gemaakt met pesto. Daar heb ik op onze meets nog profijt van. ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door borisz op 18-04-2026 16:31:10 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220606698
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 16:20 schreef borisz het volgende:
Thuis :)
Was leuk ToeristenBloemenbollenvelden kijken.

Daarna gegeten bij kennissen waar ik nou zeg tussen de 15 en 20 jaar geleden voor het laatst geweest was. Pa heeft nog altijd contact met ze. Ma niet. Zeer gezellig maar ook zeer lekker eten.

Eerst wat hapjes met oa Pesto met daslook. Hoofdgerecht oa Kip uit de römertopf. Die was :9~.
Verwend weer. De dame des huizes kan nog altijd heeeeeerlijk koken. Wijn erbij. Ik hoef niet meer te eten zo _O- /uitbuiksmiley

Het is ook het adres waar ik kennis toen ik klein was heb gemaakt met pesto. Daar heb ik op onze meets nog profijt van. ;)
Wij ook :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_220606807
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 12:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Kun je wel een tijdsslot boeken voor de douche? Of ben je aan de goden overgeleverd?
Er waren gewoon 367632 douches! Zo voelde het tenminste. Ik heb nooit hoeven zoeken of wachten. En ze zijn best netjes ook. Uiteraard wel blij met mijn teenslippers.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 18 april 2026 @ 17:17:30 #147
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220606931
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 16:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Er waren gewoon 367632 douches! Zo voelde het tenminste. Ik heb nooit hoeven zoeken of wachten. En ze zijn best netjes ook. Uiteraard wel blij met mijn teenslippers.
Je hebt het vast al ergens genoemd, maar wat kost een nachtje daar? Had je ook een link naar een website?

* flipsen is liever lui dan moe
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220606964
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 16:20 schreef borisz het volgende:
Thuis :)
Was leuk ToeristenBloemenbollenvelden kijken.

Daarna gegeten bij kennissen waar ik nou zeg tussen de 15 en 20 jaar geleden voor het laatst geweest was. Pa heeft nog altijd contact met ze. Ma niet. Zeer gezellig maar ook zeer lekker eten.

Eerst wat hapjes met oa Pesto met daslook. Hoofdgerecht oa Kip uit de römertopf heerlijk op smaak gemaakt. Die was :9~.
Verwend weer. De dame des huizes kan nog altijd heeeeeerlijk koken. Wijn erbij. Ik hoef niet meer te eten zo _O- /uitbuiksmiley

Het is ook het adres waar ik kennis toen ik klein was heb gemaakt met pesto. Daar heb ik op onze meets nog profijt van. ;)
Wij ook :9

Leuk en lekker zo Boor.
pi_220607006
KPN heeft ook geluisterd naar vaste klanten en een keuze aan "welkomst cadeautjes" gegeven. Op internet 12 maanden 10 euro korting en op tv abo diverse aanbiedingen waaronder gratis netflix (ook een sport of een kinder zender).
Alles net aangezet of ingevuld en bevestigingen gekregen. Netflix heb ik een paar jaar gehad, keek er niet zoveel naar maar wanneer het gratis is...dikke prima.
Nou nog tijd zoeken, hoe deed ik dat met een 34 urige werkweek???
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 18 april 2026 @ 17:41:14 #150
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220607060
zo, ik had een dagje schaaaapen.
ik kocht via marktplaats een aantal schapen hekken , de ik hier thuis uit elkaar moest knutselen. de schapen kregen een "weekend snack" in de boomgaard, en dat had nog wel wat voeten in de aarde.. moeders die niet snapten hoe hun kinders nou toch aan de ander kant van het hek kwamen enzo :+

een vriend van chef die timmerman is , is hier voor het weekend, dus die heeft nu ook de zijkant van de schapenshuur gefixt (en allerlei ander kleine klusjes), en morgen gaan we 150 palen in de grond rammen zodat de schapen nog meer ruimte hebben :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220607145
quote:
80s.gif Op zaterdag 18 april 2026 17:17 schreef flipsen het volgende:

[..]
Je hebt het vast al ergens genoemd, maar wat kost een nachtje daar? Had je ook een link naar een website?

* flipsen is liever lui dan moe
https://share.google/qb4Q8G37fGpafFtjl

Voor jou 30 pond per nacht, voor mij 38 pond (want dat kost de vrouwenvleugel). Beetje flauw, nog steeds prima prijs. En ik had ook voor gemengd kunnen kiezen.

Inmiddels zit ik op het vliegveld. Wat is Stansted toch stom :( Alle volk in 1 hal verzamelen. Drukkkk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220607247
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 16:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Er waren gewoon 367632 douches! Zo voelde het tenminste. Ik heb nooit hoeven zoeken of wachten. En ze zijn best netjes ook. Uiteraard wel blij met mijn teenslippers.
O, prima deal zo!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220607288
Da’s spotgoedkoop en wanneer je, zoals jij, een fijn programma hebt, heel erg goed te doen.

Net even gekeken, en het lijkt erop dat de trieste moerbei en tayberry aanslaan, bij de eerste zijn alle blaadjes vrolijk lichtgroen (en hangen niet meer slap) en de tayberry lijkt al een nieuw blaadje te maken. Hopelijk doet de tweede levering het ook zo gaan doen
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 april 2026 @ 21:15:04 #154
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220608401
Ik loop weer eens te dwalen in YT.
Bekijk deze YouTube-video
Heerlijk O+

En nu wordt de gemeente van @Blues vanuit deze plek 'bestuurd' :+. Toen ook al. Huis te Aelbrechtsberg
Bekijk deze YouTube-video
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 18 april 2026 @ 21:43:07 #155
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220608625
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 21:15 schreef borisz het volgende:
Ik loop weer eens te dwalen in YT.
Bekijk deze YouTube-video
Heerlijk O+

En nu wordt de gemeente van @:blues vanuit deze plek 'bestuurd' :+. Toen ook al. Huis te Aelbrechtsberg
Bekijk deze YouTube-video
Prachtige stukken, zou daar weken kunnen doorbrengen
Volgens de meest recente officiële cijfers uit de Erfgoedmonitor van de Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed (2022) beheren 123 kunstmusea ruim 8,5 miljoen objecten, waarvan 70% (ongeveer 6 miljoen) in depots ligt; 27% is zichtbaar in de eigen zalen en 2% bij binnenlandse bruikleennemers.
Voor Rijksmusea in totaal (inclusief naturalis en archieven, 60 miljoen objecten) geldt 89% in depots (ongeveer 53,5 miljoen)

Moet dus altijd een beetje smuiken als er over prive kunstbezit wordt geroepen dat het in een museum hoort waar iedereen er van kan genieten.
pi_220609034
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 21:15 schreef borisz het volgende:
Ik loop weer eens te dwalen in YT.
Bekijk deze YouTube-video
Heerlijk O+

En nu wordt de gemeente van @:blues vanuit deze plek 'bestuurd' :+. Toen ook al. Huis te Aelbrechtsberg
Bekijk deze YouTube-video
2x 'mijn habitatjes' een oude en de huidige *O* *O*
pi_220609106
Heerlijk, gezellig gegeten met onze vriendin (van de oude overleden vriend) Bij Southern Cross in Heemstede. We werden getrakteerd door haar O+
Toprestaurant is dat toch _O_ :9~
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 april 2026 @ 07:07:07 #158
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220609841
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 22:51 schreef Blues het volgende:

[..]
2x 'mijn habitatjes' een oude en de huidige *O* *O*
Zijn beide ook leuke programma's Van Rossem in Utrecht en dit geschiedenisprogramma op NH De Verdwenen Stad. Nu Dan Verdwenen Kastelen.
:Y.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220609843
Goedemorgen! Fris!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220609844
En dromerig mooi
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220609930
Vooral vroeg :O
En spierpijn overal van het rondsjouwen /oud

Tijd voor zwemmen :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 19 april 2026 @ 08:41:26 #162
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220609968
@sigme, hoe heet die website over universele batterijen voor gereedschap ook alweer?
Spoilers!
pi_220609988
Goedemorgen!

Mooie ochtendwandeling zo @sigme O+

Een klinkt als een geslaagde musicaltrip @Cat-astrophe! Het capsule hotel klinkt heel zo gek niet, zeker voor die prijs. (Het hostel waar ik verbleef was duurder, en echt nevernooitmeer :D )

Ik moet vandaag naar een ALV :O Echt 0,0 zin en het komt niet echt lekker uit. Maar ik moet nog een kort praatje doen, dus ik kom er niet onderuit.

Gelukkig gisteren wel lekker in de tuin bezig geweest. Die begint langzaamaan weer wat meer groen en kleur te krijgen. (Het zal nog wel een paar jaar duren voordat ie echt is wat me voor ogen hebben, maar er ligt nu een goede basis.)

Dus we hebben een vlondertje gebouwd, om in de ochtendzon koffie te drinken en in hete zomers in de schaduw te kunnen zitten. (Wanneer de ligusters weer een beetje in vorm zijn gegroeid, ze kregen een nogal forse (maar noodzakelijke) kappersbeurt :D )




Altijd meer (voorbereidend) werk dan je denkt, dus nu spierpijn. Helaas nu geen ochtendzonnetje }:|
  zondag 19 april 2026 @ 09:21:10 #164
63722 z80
I fink you freaky
pi_220610084
Koffie. En ochtend zonnetje, nog wel fris buiten.
Vandaag dorpsrommelmarkt, zo meteen daar eens doorheen lopen. Niet iets nodig, maar meer om mijn kop weer eens te laten zien en kijken wat er aan nieuwe bewoners bij is gekomen.
In een dorp wel handig als je elkaar kent/gezien hebt.
En nog een bak koffie gevolgd door wat brood als deze ontdooid is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 19 april 2026 @ 09:51:55 #165
63722 z80
I fink you freaky
pi_220610432
Voor wie wat gewicht kwijt wil zonder minder te eten!
Down the rabbit hole.
Fructose blijkt uit nieuw onderzoek een belangrijke speler te zijn bij het opslaan van energie als vet.
https://news.cuanschutz.e(...)of-metabolic-disease
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220610767
O+ Simon O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator zondag 19 april 2026 @ 10:53:32 #167
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220610806
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 08:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:sigme, hoe heet die website over universele batterijen voor gereedschap ook alweer?
Bosch heeft AMPshare
https://ampshare.com/


Metabo heeft Cordless Alliance
https://cordless-alliance-system.com/
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220611135
Mogge!

Simon heeft de vlonder goedgekeurd :D Lekker zo’n plekje.

Hier is het afwisselend zonnig en regen, had gisteren de was op het balkon laten drogen, het regent weliswaar niet naar binnen maar ben benieuwd of het spul droog is.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220611152
quote:
7s.gif Op zondag 19 april 2026 08:47 schreef Candaasje het volgende:

Dus we hebben een vlondertje gebouwd, om in de ochtendzon koffie te drinken en in hete zomers in de schaduw te kunnen zitten. (Wanneer de ligusters weer een beetje in vorm zijn gegroeid, ze kregen een nogal forse (maar noodzakelijke) kappersbeurt :D )

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Altijd meer (voorbereidend) werk dan je denkt, dus nu spierpijn. Helaas nu geen ochtendzonnetje }:|
Zo profi O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220611186
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 08:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:sigme, hoe heet die website over universele batterijen voor gereedschap ook alweer?
https://www.powerforall-alliance.com/nl/
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220611214
Pfsh, bijna alles Parkside of Makita hier. Makita kom ik op geen van die gezellige universele sites tegen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220611285
Mooi vliondertje, poes en Candaasje aan het werk ^O^
pi_220611372
@Blues hoe was je butterchicken?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220611408
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 12:09 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues hoe was je butterchicken?
Te zuur helaas. Wel met wat suiker proberen op te lossen, maar ik weet ook al wat ik gedaan heb.
Op TV perst Ramon (voor 4 personen) met zijn handen een citroen uit om de kip in te marineren.
Ik perste voor ons 2tjes een citroen uit en liet kip een nachtje marineren.

Met het maken van de saus en daarin de kip laten garen heb ik zo die hele bak met marinade e.d. bij de saus gegooid.
Te veel zuur. Jammer! Maar next time ga ik het nog verder twieken!
pi_220611424
Da’s jammer maar gewoon stug doorgaan voor het perfecte resultaat (want erg lekker)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220611440
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 12:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Da’s jammer maar gewoon stug doorgaan voor het perfecte resultaat (want erg lekker)
Ja en de kruiden konden ook echt wat meer.
Ik kook dan ook nooit, dus moet meer op gevoel en minder precies uit recept leren koken ;)
pi_220611512
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 12:23 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja en de kruiden konden ook echt wat meer.
Ik kook dan ook nooit, dus moet meer op gevoel en minder precies uit recept leren koken ;)
Met iets nieuws kook ik eigenlijk altijd op recept en zet er meteen bij wat ik raar vind of waarvan ik denk dat het beter/anders kan. En vaak pas ik dat meteen aan, maar ik begin wel met het recept
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 april 2026 @ 12:40:26 #178
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220611541
Geen spinning, maar een ochtendwandeling van 14km om IJmuiden :P

Ik ga vanavond weer naar Haarlem. Na de Bekerfinale denk ik. Ma is rond 17u weer hier.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220611550
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 12:40 schreef borisz het volgende:
Geen spinning, maar een ochtendwandeling van 14km om IJmuiden :P

Allemaal bekende plekjes voor mij ^O^
pi_220611657
Goeie timmerskills @Candaasje 👍🏼 Succes met je praatje.

Jullie hoor ik Altijd over soep maken van de kontjes en schillen van asperges.
Vanmiddag doe ik eens een poging. Eindelijk.
Op basis van dit recept: https://www.wijnspijs.nl/(...)p-maken-van-schillen
Gister plaattaart met asperges en zalm. Het kooknat overgehouden en vandaag aan de soep.
Alhoewel: als ik het recept goed lees: ook nog een nachtje laten staan…

#soap
  zondag 19 april 2026 @ 13:15:59 #181
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220611749
quote:
7s.gif Op zondag 19 april 2026 07:09 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen! Fris!
[ afbeelding ]
Woef! Gistermiddag reden uk en ik zwaaiend langs. Uk: dat was goed lam! :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220611835
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 12:57 schreef AnneX het volgende:
Goeie timmerskills @:Candaasje 👍🏼 Succes met je praatje.

Jullie hoor ik Altijd over soep maken van de kontjes en schillen van asperges.
Vanmiddag doe ik eens een poging. Eindelijk.
Op basis van dit recept: https://www.wijnspijs.nl/(...)p-maken-van-schillen


#soap
Zo ongeveer doet g het ook geloof ik :9
pi_220611861
Heb net al mijn, bij mn afscheid gekregen, bakken met druifjes en narcisjes die nog niet helemaal uitgebloeid waren, overgezet in de voorpostzegel *O*

Nu lekker in de tuin in zon zitten met een overvliegende, klepperende ooievaar en koolmeesjes die in en uit het huisje aan de boom vliegen.

Wat heeft een mens nog meer nodig O+
  zondag 19 april 2026 @ 13:39:54 #184
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220611918
Max is even lekker bezig na de dramatische dag gister op de Nordschleife..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220611925
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 11:41 schreef Vanyel het volgende:
Pfsh, bijna alles Parkside of Makita hier. Makita kom ik op geen van die gezellige universele sites tegen.
Team Parkside *O* gisteren de enorme laurierhaag onder handen genomen met mn nieuwe elektrische zaag ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220612146
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 13:39 schreef fietsie het volgende:
Max is even lekker bezig na de dramatische dag gister op de Nordschleife..
“Er komt eingeflogen…” inhaalactie 😂
  zondag 19 april 2026 @ 14:10:14 #187
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220612160
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 14:08 schreef AnneX het volgende:

[..]
“Er komt eingeflogen…” inhaalactie 😂
Sowieso, die laatste twee passeerpogingen van de audi... dat waren pareltjes...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 19 april 2026 @ 14:35:23 #188
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220612440
Oow.. Nu zit er een gat in.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220612719
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 13:40 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Team Parkside *O* gisteren de enorme laurierhaag onder handen genomen met mn nieuwe elektrische zaag ^O^
Die heb ik nog niet. Wel een gewone el heggenschaar, een met verlengstokjes en een kleine kettingzaag.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220612917
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 15:09 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Die heb ik nog niet. Wel een gewone el heggenschaar, een met verlengstokjes en een kleine kettingzaag.
Die tweede heb ik ook, en een recipozaag. Net ook de hedera mee gekortwiekt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220613301
Vandaag eerste pup laten vertrekken. Het viel niks mee.
Vooral liefste kan heel slecht tegen zulke dingen. Bij de drie pups die wij ooit hebben opgehaald was altijd alleen de vrouw des huizes aanwezig. Ik denk dat veel mensen veels te emotioneel zijn voor de dingen die gedaan moeten worden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220613322
quote:
2s.gif Op zondag 19 april 2026 16:45 schreef sigme het volgende:
Vandaag eerste pup laten vertrekken. Het viel niks mee.
Vooral liefste kan heel slecht tegen zulke dingen. Bij de drie pups die wij ooit hebben opgehaald was altijd alleen de vrouw des huizes aanwezig. Ik denk dat veel mensen veels te emotioneel zijn voor de dingen die gedaan moeten worden.
Awww knuffel
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220613371
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 16:46 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Awww knuffel
Dankjewel Sararaats *;
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220613441
quote:
2s.gif Op zondag 19 april 2026 16:45 schreef sigme het volgende:
Vandaag eerste pup laten vertrekken. Het viel niks mee.
Vooral liefste kan heel slecht tegen zulke dingen. Bij de drie pups die wij ooit hebben opgehaald was altijd alleen de vrouw des huizes aanwezig. Ik denk dat veel mensen veels te emotioneel zijn voor de dingen die gedaan moeten worden.
Oh, dat lijkt me ook zo moeilijk voor jullie. Hoe is Mooitje eronder? En de broertjes en zusjes? Of merk je daar niet veel aan
We have far more in common than that which devides us..
pi_220614051
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 17:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oh, dat lijkt me ook zo moeilijk voor jullie. Hoe is Mooitje eronder? En de broertjes en zusjes? Of merk je daar niet veel aan
Die geven geen krimp :')
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220614076
quote:
2s.gif Op zondag 19 april 2026 16:45 schreef sigme het volgende:
Vandaag eerste pup laten vertrekken. O+ Het viel niks mee.
Vooral liefste kan heel slecht tegen zulke dingen. Bij de drie pups die wij ooit hebben opgehaald was altijd alleen de vrouw des huizes aanwezig. Ik denk dat veel mensen veels te emotioneel zijn voor de dingen die gedaan moeten worden.
Het nieuwe baasje had het er ook even moeilijk mee, de pup uit het nest meenemen en van het oude baasje die even een brok weg moest slikken...
Maar wel een gouden mandje hoor O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')