abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220607145
quote:
80s.gif Op zaterdag 18 april 2026 17:17 schreef flipsen het volgende:

[..]
Je hebt het vast al ergens genoemd, maar wat kost een nachtje daar? Had je ook een link naar een website?

* flipsen is liever lui dan moe
https://share.google/qb4Q8G37fGpafFtjl

Voor jou 30 pond per nacht, voor mij 38 pond (want dat kost de vrouwenvleugel). Beetje flauw, nog steeds prima prijs. En ik had ook voor gemengd kunnen kiezen.

Inmiddels zit ik op het vliegveld. Wat is Stansted toch stom :( Alle volk in 1 hal verzamelen. Drukkkk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220607247
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 16:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Er waren gewoon 367632 douches! Zo voelde het tenminste. Ik heb nooit hoeven zoeken of wachten. En ze zijn best netjes ook. Uiteraard wel blij met mijn teenslippers.
O, prima deal zo!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220607288
Da’s spotgoedkoop en wanneer je, zoals jij, een fijn programma hebt, heel erg goed te doen.

Net even gekeken, en het lijkt erop dat de trieste moerbei en tayberry aanslaan, bij de eerste zijn alle blaadjes vrolijk lichtgroen (en hangen niet meer slap) en de tayberry lijkt al een nieuw blaadje te maken. Hopelijk doet de tweede levering het ook zo gaan doen
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 april 2026 @ 21:15:04 #154
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220608401
Ik loop weer eens te dwalen in YT.
Bekijk deze YouTube-video
Heerlijk O+

En nu wordt de gemeente van @Blues vanuit deze plek 'bestuurd' :+. Toen ook al. Huis te Aelbrechtsberg
Bekijk deze YouTube-video
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 18 april 2026 @ 21:43:07 #155
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220608625
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 21:15 schreef borisz het volgende:
Ik loop weer eens te dwalen in YT.
Bekijk deze YouTube-video
Heerlijk O+

En nu wordt de gemeente van @:blues vanuit deze plek 'bestuurd' :+. Toen ook al. Huis te Aelbrechtsberg
Bekijk deze YouTube-video
Prachtige stukken, zou daar weken kunnen doorbrengen
Volgens de meest recente officiële cijfers uit de Erfgoedmonitor van de Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed (2022) beheren 123 kunstmusea ruim 8,5 miljoen objecten, waarvan 70% (ongeveer 6 miljoen) in depots ligt; 27% is zichtbaar in de eigen zalen en 2% bij binnenlandse bruikleennemers.
Voor Rijksmusea in totaal (inclusief naturalis en archieven, 60 miljoen objecten) geldt 89% in depots (ongeveer 53,5 miljoen)

Moet dus altijd een beetje smuiken als er over prive kunstbezit wordt geroepen dat het in een museum hoort waar iedereen er van kan genieten.
pi_220609034
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 21:15 schreef borisz het volgende:
Ik loop weer eens te dwalen in YT.
Bekijk deze YouTube-video
Heerlijk O+

En nu wordt de gemeente van @:blues vanuit deze plek 'bestuurd' :+. Toen ook al. Huis te Aelbrechtsberg
Bekijk deze YouTube-video
2x 'mijn habitatjes' een oude en de huidige *O* *O*
pi_220609106
Heerlijk, gezellig gegeten met onze vriendin (van de oude overleden vriend) Bij Southern Cross in Heemstede. We werden getrakteerd door haar O+
Toprestaurant is dat toch _O_ :9~
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 april 2026 @ 07:07:07 #158
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220609841
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 22:51 schreef Blues het volgende:

[..]
2x 'mijn habitatjes' een oude en de huidige *O* *O*
Zijn beide ook leuke programma's Van Rossem in Utrecht en dit geschiedenisprogramma op NH De Verdwenen Stad. Nu Dan Verdwenen Kastelen.
:Y.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220609843
Goedemorgen! Fris!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220609844
En dromerig mooi
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220609930
Vooral vroeg :O
En spierpijn overal van het rondsjouwen /oud

Tijd voor zwemmen :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 19 april 2026 @ 08:41:26 #162
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220609968
@sigme, hoe heet die website over universele batterijen voor gereedschap ook alweer?
Spoilers!
pi_220609988
Goedemorgen!

Mooie ochtendwandeling zo @sigme O+

Een klinkt als een geslaagde musicaltrip @Cat-astrophe! Het capsule hotel klinkt heel zo gek niet, zeker voor die prijs. (Het hostel waar ik verbleef was duurder, en echt nevernooitmeer :D )

Ik moet vandaag naar een ALV :O Echt 0,0 zin en het komt niet echt lekker uit. Maar ik moet nog een kort praatje doen, dus ik kom er niet onderuit.

Gelukkig gisteren wel lekker in de tuin bezig geweest. Die begint langzaamaan weer wat meer groen en kleur te krijgen. (Het zal nog wel een paar jaar duren voordat ie echt is wat me voor ogen hebben, maar er ligt nu een goede basis.)

Dus we hebben een vlondertje gebouwd, om in de ochtendzon koffie te drinken en in hete zomers in de schaduw te kunnen zitten. (Wanneer de ligusters weer een beetje in vorm zijn gegroeid, ze kregen een nogal forse (maar noodzakelijke) kappersbeurt :D )




Altijd meer (voorbereidend) werk dan je denkt, dus nu spierpijn. Helaas nu geen ochtendzonnetje }:|
  zondag 19 april 2026 @ 09:21:10 #164
63722 z80
I fink you freaky
pi_220610084
Koffie. En ochtend zonnetje, nog wel fris buiten.
Vandaag dorpsrommelmarkt, zo meteen daar eens doorheen lopen. Niet iets nodig, maar meer om mijn kop weer eens te laten zien en kijken wat er aan nieuwe bewoners bij is gekomen.
In een dorp wel handig als je elkaar kent/gezien hebt.
En nog een bak koffie gevolgd door wat brood als deze ontdooid is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 19 april 2026 @ 09:51:55 #165
63722 z80
I fink you freaky
pi_220610432
Voor wie wat gewicht kwijt wil zonder minder te eten!
Down the rabbit hole.
Fructose blijkt uit nieuw onderzoek een belangrijke speler te zijn bij het opslaan van energie als vet.
https://news.cuanschutz.e(...)of-metabolic-disease
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220610767
O+ Simon O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator zondag 19 april 2026 @ 10:53:32 #167
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220610806
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 08:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:sigme, hoe heet die website over universele batterijen voor gereedschap ook alweer?
Bosch heeft AMPshare
https://ampshare.com/


Metabo heeft Cordless Alliance
https://cordless-alliance-system.com/
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220611135
Mogge!

Simon heeft de vlonder goedgekeurd :D Lekker zo’n plekje.

Hier is het afwisselend zonnig en regen, had gisteren de was op het balkon laten drogen, het regent weliswaar niet naar binnen maar ben benieuwd of het spul droog is.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220611152
quote:
7s.gif Op zondag 19 april 2026 08:47 schreef Candaasje het volgende:

Dus we hebben een vlondertje gebouwd, om in de ochtendzon koffie te drinken en in hete zomers in de schaduw te kunnen zitten. (Wanneer de ligusters weer een beetje in vorm zijn gegroeid, ze kregen een nogal forse (maar noodzakelijke) kappersbeurt :D )

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Altijd meer (voorbereidend) werk dan je denkt, dus nu spierpijn. Helaas nu geen ochtendzonnetje }:|
Zo profi O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220611186
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 08:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:sigme, hoe heet die website over universele batterijen voor gereedschap ook alweer?
https://www.powerforall-alliance.com/nl/
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220611214
Pfsh, bijna alles Parkside of Makita hier. Makita kom ik op geen van die gezellige universele sites tegen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220611285
Mooi vliondertje, poes en Candaasje aan het werk ^O^
pi_220611372
@Blues hoe was je butterchicken?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220611408
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 12:09 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues hoe was je butterchicken?
Te zuur helaas. Wel met wat suiker proberen op te lossen, maar ik weet ook al wat ik gedaan heb.
Op TV perst Ramon (voor 4 personen) met zijn handen een citroen uit om de kip in te marineren.
Ik perste voor ons 2tjes een citroen uit en liet kip een nachtje marineren.

Met het maken van de saus en daarin de kip laten garen heb ik zo die hele bak met marinade e.d. bij de saus gegooid.
Te veel zuur. Jammer! Maar next time ga ik het nog verder twieken!
pi_220611424
Da’s jammer maar gewoon stug doorgaan voor het perfecte resultaat (want erg lekker)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220611440
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 12:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Da’s jammer maar gewoon stug doorgaan voor het perfecte resultaat (want erg lekker)
Ja en de kruiden konden ook echt wat meer.
Ik kook dan ook nooit, dus moet meer op gevoel en minder precies uit recept leren koken ;)
pi_220611512
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 12:23 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja en de kruiden konden ook echt wat meer.
Ik kook dan ook nooit, dus moet meer op gevoel en minder precies uit recept leren koken ;)
Met iets nieuws kook ik eigenlijk altijd op recept en zet er meteen bij wat ik raar vind of waarvan ik denk dat het beter/anders kan. En vaak pas ik dat meteen aan, maar ik begin wel met het recept
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 april 2026 @ 12:40:26 #178
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220611541
Geen spinning, maar een ochtendwandeling van 14km om IJmuiden :P

Ik ga vanavond weer naar Haarlem. Na de Bekerfinale denk ik. Ma is rond 17u weer hier.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220611550
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 12:40 schreef borisz het volgende:
Geen spinning, maar een ochtendwandeling van 14km om IJmuiden :P

Allemaal bekende plekjes voor mij ^O^
pi_220611657
Goeie timmerskills @Candaasje 👍🏼 Succes met je praatje.

Jullie hoor ik Altijd over soep maken van de kontjes en schillen van asperges.
Vanmiddag doe ik eens een poging. Eindelijk.
Op basis van dit recept: https://www.wijnspijs.nl/(...)p-maken-van-schillen
Gister plaattaart met asperges en zalm. Het kooknat overgehouden en vandaag aan de soep.
Alhoewel: als ik het recept goed lees: ook nog een nachtje laten staan…

#soap
  zondag 19 april 2026 @ 13:15:59 #181
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220611749
quote:
7s.gif Op zondag 19 april 2026 07:09 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen! Fris!
[ afbeelding ]
Woef! Gistermiddag reden uk en ik zwaaiend langs. Uk: dat was goed lam! :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220611835
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 12:57 schreef AnneX het volgende:
Goeie timmerskills @:Candaasje 👍🏼 Succes met je praatje.

Jullie hoor ik Altijd over soep maken van de kontjes en schillen van asperges.
Vanmiddag doe ik eens een poging. Eindelijk.
Op basis van dit recept: https://www.wijnspijs.nl/(...)p-maken-van-schillen


#soap
Zo ongeveer doet g het ook geloof ik :9
pi_220611861
Heb net al mijn, bij mn afscheid gekregen, bakken met druifjes en narcisjes die nog niet helemaal uitgebloeid waren, overgezet in de voorpostzegel *O*

Nu lekker in de tuin in zon zitten met een overvliegende, klepperende ooievaar en koolmeesjes die in en uit het huisje aan de boom vliegen.

Wat heeft een mens nog meer nodig O+
  zondag 19 april 2026 @ 13:39:54 #184
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220611918
Max is even lekker bezig na de dramatische dag gister op de Nordschleife..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220611925
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 11:41 schreef Vanyel het volgende:
Pfsh, bijna alles Parkside of Makita hier. Makita kom ik op geen van die gezellige universele sites tegen.
Team Parkside *O* gisteren de enorme laurierhaag onder handen genomen met mn nieuwe elektrische zaag ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220612146
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 13:39 schreef fietsie het volgende:
Max is even lekker bezig na de dramatische dag gister op de Nordschleife..
“Er komt eingeflogen…” inhaalactie 😂
  zondag 19 april 2026 @ 14:10:14 #187
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220612160
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 14:08 schreef AnneX het volgende:

[..]
“Er komt eingeflogen…” inhaalactie 😂
Sowieso, die laatste twee passeerpogingen van de audi... dat waren pareltjes...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 19 april 2026 @ 14:35:23 #188
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220612440
Oow.. Nu zit er een gat in.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220612719
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 13:40 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Team Parkside *O* gisteren de enorme laurierhaag onder handen genomen met mn nieuwe elektrische zaag ^O^
Die heb ik nog niet. Wel een gewone el heggenschaar, een met verlengstokjes en een kleine kettingzaag.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220612917
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 15:09 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Die heb ik nog niet. Wel een gewone el heggenschaar, een met verlengstokjes en een kleine kettingzaag.
Die tweede heb ik ook, en een recipozaag. Net ook de hedera mee gekortwiekt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220613301
Vandaag eerste pup laten vertrekken. Het viel niks mee.
Vooral liefste kan heel slecht tegen zulke dingen. Bij de drie pups die wij ooit hebben opgehaald was altijd alleen de vrouw des huizes aanwezig. Ik denk dat veel mensen veels te emotioneel zijn voor de dingen die gedaan moeten worden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220613322
quote:
2s.gif Op zondag 19 april 2026 16:45 schreef sigme het volgende:
Vandaag eerste pup laten vertrekken. Het viel niks mee.
Vooral liefste kan heel slecht tegen zulke dingen. Bij de drie pups die wij ooit hebben opgehaald was altijd alleen de vrouw des huizes aanwezig. Ik denk dat veel mensen veels te emotioneel zijn voor de dingen die gedaan moeten worden.
Awww knuffel
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220613371
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 16:46 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Awww knuffel
Dankjewel Sararaats *;
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220613441
quote:
2s.gif Op zondag 19 april 2026 16:45 schreef sigme het volgende:
Vandaag eerste pup laten vertrekken. Het viel niks mee.
Vooral liefste kan heel slecht tegen zulke dingen. Bij de drie pups die wij ooit hebben opgehaald was altijd alleen de vrouw des huizes aanwezig. Ik denk dat veel mensen veels te emotioneel zijn voor de dingen die gedaan moeten worden.
Oh, dat lijkt me ook zo moeilijk voor jullie. Hoe is Mooitje eronder? En de broertjes en zusjes? Of merk je daar niet veel aan
We have far more in common than that which devides us..
pi_220614051
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 17:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oh, dat lijkt me ook zo moeilijk voor jullie. Hoe is Mooitje eronder? En de broertjes en zusjes? Of merk je daar niet veel aan
Die geven geen krimp :')
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220614076
quote:
2s.gif Op zondag 19 april 2026 16:45 schreef sigme het volgende:
Vandaag eerste pup laten vertrekken. O+ Het viel niks mee.
Vooral liefste kan heel slecht tegen zulke dingen. Bij de drie pups die wij ooit hebben opgehaald was altijd alleen de vrouw des huizes aanwezig. Ik denk dat veel mensen veels te emotioneel zijn voor de dingen die gedaan moeten worden.
Het nieuwe baasje had het er ook even moeilijk mee, de pup uit het nest meenemen en van het oude baasje die even een brok weg moest slikken...
Maar wel een gouden mandje hoor O+
pi_220614087
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 18:05 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]
Het nieuwe baasje had het er ook even moeilijk mee, de pup uit het nest meenemen en van het oude baasje die even een brok weg moest slikken...
Baasje ging Heel Hard Huilen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220614099
quote:
7s.gif Op zondag 19 april 2026 18:07 schreef sigme het volgende:
Baasje ging Heel Hard Huilen.
Aaaahw...
pi_220614102
Maar nieuwe baasje is echt een schatje, dankjewel daarvoor @Leintjeuh
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220614193
quote:
3s.gif Op zondag 19 april 2026 18:08 schreef sigme het volgende:
Maar nieuwe baasje is echt een schatje, dankjewel daarvoor @:leintjeuh
O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')