Woef! Gistermiddag reden uk en ik zwaaiend langs. Uk: dat was goed lam!quote:
Zo ongeveer doet g het ook geloof ikquote:Op zondag 19 april 2026 12:57 schreef AnneX het volgende:
Goeie timmerskills @:Candaasje 👍🏼 Succes met je praatje.
Jullie hoor ik Altijd over soep maken van de kontjes en schillen van asperges.
Vanmiddag doe ik eens een poging. Eindelijk.
Op basis van dit recept: https://www.wijnspijs.nl/(...)p-maken-van-schillen
#soap
Team Parksidequote:Op zondag 19 april 2026 11:41 schreef Vanyel het volgende:
Pfsh, bijna alles Parkside of Makita hier. Makita kom ik op geen van die gezellige universele sites tegen.
“Er komt eingeflogen…” inhaalactie 😂quote:Op zondag 19 april 2026 13:39 schreef fietsie het volgende:
Max is even lekker bezig na de dramatische dag gister op de Nordschleife..
Sowieso, die laatste twee passeerpogingen van de audi... dat waren pareltjes...quote:
Die heb ik nog niet. Wel een gewone el heggenschaar, een met verlengstokjes en een kleine kettingzaag.quote:Op zondag 19 april 2026 13:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Team Parksidegisteren de enorme laurierhaag onder handen genomen met mn nieuwe elektrische zaag
Die tweede heb ik ook, en een recipozaag. Net ook de hedera mee gekortwiekt.quote:Op zondag 19 april 2026 15:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet. Wel een gewone el heggenschaar, een met verlengstokjes en een kleine kettingzaag.
Awww knuffelquote:Op zondag 19 april 2026 16:45 schreef sigme het volgende:
Vandaag eerste pup laten vertrekken. Het viel niks mee.
Vooral liefste kan heel slecht tegen zulke dingen. Bij de drie pups die wij ooit hebben opgehaald was altijd alleen de vrouw des huizes aanwezig. Ik denk dat veel mensen veels te emotioneel zijn voor de dingen die gedaan moeten worden.
Dankjewel Sararaatsquote:
Oh, dat lijkt me ook zo moeilijk voor jullie. Hoe is Mooitje eronder? En de broertjes en zusjes? Of merk je daar niet veel aanquote:Op zondag 19 april 2026 16:45 schreef sigme het volgende:
Vandaag eerste pup laten vertrekken. Het viel niks mee.
Vooral liefste kan heel slecht tegen zulke dingen. Bij de drie pups die wij ooit hebben opgehaald was altijd alleen de vrouw des huizes aanwezig. Ik denk dat veel mensen veels te emotioneel zijn voor de dingen die gedaan moeten worden.
Die geven geen krimpquote:Op zondag 19 april 2026 17:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me ook zo moeilijk voor jullie. Hoe is Mooitje eronder? En de broertjes en zusjes? Of merk je daar niet veel aan
Het nieuwe baasje had het er ook even moeilijk mee, de pup uit het nest meenemen en van het oude baasje die even een brok weg moest slikken...quote:Op zondag 19 april 2026 16:45 schreef sigme het volgende:
Vandaag eerste pup laten vertrekken.Het viel niks mee.
Vooral liefste kan heel slecht tegen zulke dingen. Bij de drie pups die wij ooit hebben opgehaald was altijd alleen de vrouw des huizes aanwezig. Ik denk dat veel mensen veels te emotioneel zijn voor de dingen die gedaan moeten worden.
Baasje ging Heel Hard Huilen.quote:Op zondag 19 april 2026 18:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het nieuwe baasje had het er ook even moeilijk mee, de pup uit het nest meenemen en van het oude baasje die even een brok weg moest slikken...
quote:Op zondag 19 april 2026 18:08 schreef sigme het volgende:
Maar nieuwe baasje is echt een schatje, dankjewel daarvoor @:leintjeuh
Ach... zijn ze al zo groot?quote:Op zondag 19 april 2026 16:45 schreef sigme het volgende:
Vandaag eerste pup laten vertrekken. Het viel niks mee.
Vooral liefste kan heel slecht tegen zulke dingen. Bij de drie pups die wij ooit hebben opgehaald was altijd alleen de vrouw des huizes aanwezig. Ik denk dat veel mensen veels te emotioneel zijn voor de dingen die gedaan moeten worden.
Ik had niet anders verwacht.quote:
6½ kg, dit exemplaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zondag 19 april 2026 18:53 schreef sigme het volgende:
[..]
6½ kg, dit exemplaar.Die heeft zo'n blik van "waar verdwijnen die vriendjes van mij heen?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Uhu. Dat van die emoties er aan verbinden is ook typisch menselijk gedrag.quote:
Ik had het ook over de blik, niet over een psychologisch procesquote:Op zondag 19 april 2026 19:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uhu. Dat van die emoties er aan verbinden is ook typisch menselijk gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |